Wat is ResMan?

Bezit, beheer of investeer je in appartementencomplexen met meer dan 100 wooneenheden? Dan is het tijd om ResMan te ontdekken. Het vastgoedbeheerplatform van ResMan biedt naadloos beheer van alle zaken, van boekhouding tot screening tot betaalbare compliance. Zo krijgen eigenaren en exploitanten een end-to-end oplossing die consistente NOI-groei en een adembenemende ervaring biedt voor bewoners. || Gratis live-chatondersteuning || Eenvoudige implementatie || Toegewijd klantenserviceteam || Bezoek de website van ResMan voor een gratis demo.

Wie gebruikt ResMan?

ResMan is een vastgoedbeheerprogramma voor betaalbare en conventionele meergezinswoningen, die robuuste operationele en boekhoudkundige functies en oplossingen biedt voor de residentiële levenscyclus.

ResMan - Details

ResMan

Opgericht in 1999

Video's en afbeeldingen van ResMan

ResMan-video
▶︎
ResMan Software - 1 - miniatuur
ResMan Software - 2 - miniatuur
ResMan Software - 3 - miniatuur
ResMan Software - 4 - miniatuur

ResMan - Details

ResMan

Opgericht in 1999

Vergelijk de kosten van ResMan met soortgelijke producten

Vanaf

N.v.t
N.v.t
N.v.t
US$ 280,00/maand

Gratis versie

Gratis versie Nee
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Nee
Gratis proef Ja
Gratis proef Ja

ResMan - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van ResMan

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Pipelinebeheer
  • Pipelinerapporten
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Referenties bijhouden
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verkooprapporten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-software voor makelaars

  • API
  • Aanmaak van leasecontracten
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Administratie
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Compliancebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Elektronische betalingen
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Financiële analyse
  • Gebruikersbeheer
  • Grootboek
  • Herinneringen
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Mobiele toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Onkosten bijhouden
  • Overzichtsrapporten
  • Portefeuillebeheer
  • Prognose
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime rapportage
  • Retailleases
  • Sjabloonbeheer
  • Taakbeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Vastgoedbeheer
  • Verzekeringenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Woningverhuur
  • Workflowbeheer
  • Zakelijke leases
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Leasing software

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Antecedentenonderzoek
  • Beheer van commercieel vastgoed
  • Belastingbeheer
  • Berekening voor te late betalingen
  • Betalingen verwerken
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Eigenaarsportal
  • Elektronische betalingen
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Financieel beheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Huur bijhouden
  • Huurders volgen
  • Huurdersportal
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Kredietcontrole
  • Leads beheren
  • Leasebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Portefeuillebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
  • Vacaturebeheer
  • Vastgoeddatabase
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verzekeringenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebeheer
  • Werkorderbeheer
  • Woningen
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Vastgoedbeheer software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Antecedentenonderzoek
  • Belastingbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Elektronische betalingen
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Faculteits- en personeelsbeheer
  • Financiële verslaglegging
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Huurders volgen
  • Huurdersportal
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Kredietcontrole
  • Leads beheren
  • Leasecontracten volgen
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Sjabloonbeheer
  • Taakbeheer
  • Transactiegeschiedenis
  • Transacties controleren
  • Vacaturebeheer
  • Verwerking van ACH-betalingen
  • Verwerking van creditcards
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebeheer
  • Werkorderbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Vermogensbeheer software

Alternatieven voor ResMan

Meer alternatieven voor ResMan

Reviews over ResMan

Lees alle 359 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,3
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van score

5
212
4
116
3
29
2
2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Becky O.
Becky O.
Vice President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Easy, convenient

5 vorig jaar

Pluspunten:

I love that I can get an easy overview of my entire portfolio. The dashboard is useful, the reports are great and the software is very intuitive. There is an easy flow between products and everything is included in the monthly price.

Minpunten:

I would like better reporting for excluded units

Jaimie O.
Pricing Manager/Resman Troubleshooter in VS
Vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Smoothest Software Out There!

4 vorig jaar

Opmerkingen: Overall positive!

Pluspunten:

Instead of having different modules added on in an attempt to stay updated, REsman has a smooth, fully integrated platform that is user friendly and was easy (relatively) to install. We appreciate their ability to use integration partners, rather than forcing their customers to use ONLY their product, especially to integrate with our own website, insurance partner etc. This allows us more flexibility and control over which services we choose to use. They are one of the friendliest softwares for our on-site teams and have super good help videos and instructions. They are easy to get along with and I predict they will give Yardi and Onesite a run for their money. I highly recommend!

Minpunten:

The accounting processes did not mesh quite as well, but our accounting department was able to come up with work arounds that satisfied them. Customer service used to be above expectations, but I think they have had some turnover and although I do think their customer service reps are polite and effective, we are not likely to get our issues resolved in less than 1 to 2 weeks now.

Michael T.
Operations Specialist in VS
Vastgoed, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Getting Better, but not there yet

3 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, I think ResMan is TRYING to get in the game, but I wish it could happen a little(or a lot) quicker. Our account rep and support team are always great, they really do try their best to make all of our Property Management Softeware dreams come true.
I REALLY want to love ResMan, I am hopeful that the future will show some drastic improvements!

Pluspunten:

It is somewhat easy to use, the dashboard is attractive and doesn't look sterile and cold like OneSite. The support team needs to be larger, but the team they have definitely does their best to react quickly and puts in requests for enhancements when we can not be helped. They are always friendly and upfront on what is coming and what they are trying to improve.

Minpunten:

Too much double work, for instance to add lease term options you must add the property to the lease terms desired under Admin, Settings AND add the lease term under Property, Unit Type. As an Admin that the Regionals/Site Team depend on it is imperative that requests be taken care of swiftly and almost every task in ResMan requires an absorbent amount of time on the back end. Easy Lease, there is nothing easy about this.... from the set up to the use at the site level. Entarata has been my favorite with inline applications/leasing as far as ease of use and customer experience. Real Page wins over ResMan in this area as well. It feels like the software was designed by out of industry people, alot of things just don't make sense. For example if you want to require that applicant's enter their email address to complete the application(which OF COURSE this should be a required field when you are using online lease forms/apps) you can not exclude non-lease holders or children. Everyone in the household has to have an email entered....

Reactie ResMan

3 jaar geleden

Hi Michael. Thank you for your review. Everyone at ResMan loves First Choice. We'll be reaching out to you directly to address your concerns. We have some great stuff around the corner that should put a smile on your face. We're working hard to make it the best software you'll ever use. Please always feel free to reach out...we're here to help. --Dennis Behrman, SVP of Marketing

Jaqueline A.
VP of Operations in VS
Vastgoed, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

I Absolutely Love Resman

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: I think Resman is the best product available, compared to all the databases out there you outshine the all categories. The price point is perfect, except when you perform rate increases, upon renewal time. These increases, can take away from all the greatness.

Pluspunten:

I love how easy it is to set up and customize. Admin access is the absolute best, if I ever get stuck i simply pull up the resman help link and type in my concern, and boom, I can figure it out.

Minpunten:

I wish set up was quicker. If a devoted team got it all done day ONE /TWO omg that was would be amazing. I get it takes time, but maybe it could be done.

Krissy V.
Investment Manager in VS
Vastgoed, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

ResMan- Leading Software for Property Manager

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: We use Resman as our Property Management software for our community of 282 apartments. It has been an amazing software to use so far, and myself and the team are very impressed with it.

Pluspunten:

The best part about ResMan is how user friendly it is. It was quick to learn and easy to communicate with residents. It also has an excellent, clean interface. It looks much more advanced than other property management software I've used prior.

Minpunten:

I feel like this software isn't easy to pull specific reports. It could just be a training issue, but some reports I used to be able to access immediately are more difficult to find.

Reactie ResMan

2 jaar geleden

Thank you for taking the time to leave feedback. We work very hard to make sure our property management platform is built with ease-of-use in mind. Regarding pulling reports, we recently launched an all-new support portal, here you can access hundreds of knowledge articles and familiarize yourself with reporting functions in our platform. You can also chat live with a support agent during operating hours if you ever need some additional help pulling reports. Thanks again for the feedback. Aaron Trujillo Sr. Digital Marketing Manager