Wat is PhoneBurner?

Ondersteunt duizenden klanten en miljoenen telefoongesprekken. Met de krachtige nummerkiesfunctie van PhoneBurner bereik je 447% meer klanten per uur, zonder extra software. Gebruik deze CRM om prospects op efficiënte nieuwe manieren te beheren en te sorteren, of je kunt het platform integreren met Salesforce of je eigen CRM. Maak aangepaste nummerkiesknoppen om de workflow te stroomlijnen, onmiddellijk voicemails achter te laten en e-mails te verzenden. Houd bij hoeveel e-mails worden geopend en bijlagen bekeken. Registratie van gesprekken. Lokale ID. Gesprekken bijhouden en meer. Cloudgebaseerd platform.

Wie gebruikt PhoneBurner?

Verkoopprofessionals en MKB-klanten en teams die de telefoon als verkooptool gebruiken en het contactbeheer, de vervolgacties en verkoopworkflow willen vereenvoudigen.

Waar kan PhoneBurner worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web

Over de leverancier

  • PhoneBurner
  • Gevestigd in Ladera Ranch, VS
  • Opgericht in 2009
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels

prijzen van PhoneBurner

Beginprijs:

US$ 124,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

PhoneBurner heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. PhoneBurner heeft een betaalde versie vanaf US$ 124,00/maand.

Over de leverancier

  • PhoneBurner
  • Gevestigd in Ladera Ranch, VS
  • Opgericht in 2009
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van PhoneBurner

PhoneBurner Software - 1
PhoneBurner Software - 2
PhoneBurner Software - 3
PhoneBurner Software - 4
PhoneBurner Software - 5
Nog 6 andere bekijken
PhoneBurner-video
PhoneBurner Software - 1
PhoneBurner Software - 2
PhoneBurner Software - 3
PhoneBurner Software - 4
PhoneBurner Software - 5

Vergelijk de kosten van PhoneBurner met soortgelijke producten

PhoneBurner

US$ 124,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 35,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 100,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van PhoneBurner

  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Archiveren en retentie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatische outbound dialer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bellijstbeheer
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documentbeheer
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Gebruikersbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Lijstbeheer
  • Meerdere scripts
  • On-demand opnamen
  • Opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Planning voor terugbellen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Sales-onboarding en -training
  • Taakbeheer
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Vooraf opgenomen berichten
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer

Alternatieven voor PhoneBurner

BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter
Call management software that helps businesses manage client calls, conferences, voicemail, agent screens, recording, and more.
contactSPACE is een intuïtieve softwareoplossing voor contactcenters waarmee je team beter hoogwaardige contacten op schaal kan leggen.
A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution.
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Ameyo Voice to help you connect with your customers. Experience unmatched call quality, intelligent routing and advanced voice features
De voorspellende Matrix-kiezer van Squaretalk automatiseert uitgaande communicatie en verhoogt de spreektijd van medewerkers tot wel 400%. Meer informatie over Squaretalk
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Een intelligente verkoop-CRM die verkopers helpt productiever te zijn, hun verkoop te verhogen en klanten aan te trekken.

Reviews over PhoneBurner

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,8
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
87%
4
10%
3
3%
1
1%
Mike M.
Mike M.
CEO in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

PhoneBurner An Amazing Product For Business

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: The voicemail drop feature is unparalleled for time saving. One click and you're done and on to the next call. We are able to go through our calling list quickly and easily. Time saved on calling is essential with a small business like ours where we are handling more than one task with clients. Each call stays registered, follow up calling is done with ease. Customer Service was friendly and easy to work with. Highly recommended.

Pluspunten:

PhoneBurner makes calling and record keeping easy. We were able to see increase in productivity immediately. You can go from one call to the next immediately or there is the option to pause between calls to make notes.

Minpunten:

We haven't found anything we didn't like with PhoneBurner, there are constant improvements to the platform.

Alexandre M.
President in Canada
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Best customer service of all 7 call software I used. Outstanding.

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: You pay for problems NOT happening. You pay for not having to fix issues. You pay for outstanding service. Phoneburner is my peace of mind.

Pluspunten:

I used 7 differents call softwares. I used : Five9, Vocalcom, Fenero, 3Clogic, AAvaz. Nothing compare to the service phoneburner gave me. With all other software, it oscillated between bad service, to outright fraud (Fenero was the worst). Not only everything work perfectly fine but when you got questions, a dedicated staff fix everything with you in a matters of seconds. With Five9, I spent up to 20 hours a weeks, trying to fix all the problems for 6 weeks until they just gave up and refunded me (I do give them credit for that).

Minpunten:

I would like to see a feature to listen, whisper and bargin. Especially to train my home based agents.

Reactie PhoneBurner

3 jaar geleden

Thanks so much Alexandre! We appreciate your business and look forward to continuing to support you and your team :)

Victoria C.
Staffing Specialist in VS
Werving en selectie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Up-to-date technology, it transformed the way we used to work in the past

5 vorige week Nieuw

Pluspunten:

You can customize this software easily, it is intuitive (even for non IT users), the cloud platform is reliable, we had no trouble with the implementation - you only need an user and you're ready to start working with it -, every action logs automatically, you can create on the fly as many tags/folders/searches/call lists as you need. Before, we were using an old ATS that would require months to adapt to our needs, and only the vendor was able to customize the software. So I feel that now we have a great tool for outbound activities, I recommend it!

Minpunten:

The reporting is very good, but could have more visual aids. And it would be great to have integrations like Indeed, Monster, Facebook, etc, for recruitment purposes.

Geverifieerde reviewer
CEO in Mexico
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

The Worst Support and Billing Team - Horrible Service

1 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: By far the worst service in any business vertical that we have ever received. Customer Support/Tech Support departments are not the brightest individuals and have horrible people skills. The billing department is unable to create invoices that are required for tax purposes.

Pluspunten:

Nothing. Horrific software and service top to bottom.

Minpunten:

Entire new customer support and billing team.

Reactie PhoneBurner

2 weken geleden

We take a lot of pride in how we support our clients and their success. Our customer service team works hard to help every customer, but repeated disparaging and disrespectful treatment of our team is not tolerated or acceptable. Detailed invoices are always available for all of our customers in their back office. We wish this user every success on another platform.

Steve R.
Sales in VS
Bankwezen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great phone tool for your sales team

5 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Great experience helping grow our company faster than we imagine

Pluspunten:

I like the fact that you can integrate scripts and voicemails together to make pinpoint campaigns

Minpunten:

I really have no complaints. The product is on par