PhoneBurner

PhoneBurner

door PhoneBurner

Wie gebruikt PhoneBurner?

Verkoopprofessionals en MKB-klanten en teams die de telefoon als verkooptool gebruiken en het contactbeheer, de vervolgacties en verkoopworkflow willen vereenvoudigen.

Wat is PhoneBurner?

Ondersteunt duizenden klanten en miljoenen telefoongesprekken. Met de krachtige nummerkiesfunctie van PhoneBurner bereik je 447% meer klanten per uur, zonder extra software. Gebruik deze CRM om prospects op efficiënte nieuwe manieren te beheren en te sorteren, of je kunt het platform integreren met Salesforce of je eigen CRM. Maak aangepaste nummerkiesknoppen om de workflow te stroomlijnen, onmiddellijk voicemails achter te laten en e-mails te verzenden. Houd bij hoeveel e-mails worden geopend en bijlagen bekeken. Registratie van gesprekken. Lokale ID. Gesprekken bijhouden en meer. Cloudgebaseerd platform.

PhoneBurner - Details

PhoneBurner

https://www.phoneburner.com

Opgericht in 2009

PhoneBurner - Prijsoverzicht

PhoneBurner heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. PhoneBurner betaalde versie vanaf US$ 149,00/maand.

Beginprijs

US$ 149,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van PhoneBurner

Auto-dialer software
Automatisch nummers kiezen
CRM
Oproepen opnemen
Oproepscripts
Oproepverdeling
Predictief kiezen
Preview dialer
Progressief kiessysteem
Telefoongesprekken plannen
Beheer van onbewaakte oproepen
Beller-ID
Controle van oproepen
Gespreksduur
Gespreksvolume
Rapportage binnenkomende items
Rapportage door verlenging
Registratie van respondenten
Uitgaande rapportage
Archiveren
Bestandsoverdracht
Door gebeurtenissen geactiveerde opname
Geplande opname
On-demand opnamen
Opnemen en afspelen
Opnemen van gedistribueerde oproepen
Oproepen markeren
Campagnebehee
Escalatiebeheer
Gemengd callcenter
Handmatig kiessysteem
Inbound callcenter
Interactive Voice Response (IVR)
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Oproepscripts
Outbound callcenter
Predictief kiezen
Progressief kiessysteem
Rapportage en analyse
Realtime chatten
Wachtrijbeheer
Aflossingsschema
Afsluitingsdocumenten
Contactenbeheer
Documentbeheer
Elektronische toepassingen
Herfinancieringsbeheer
Klantendatabase
Klantenverhalen
Kredietrapportage
Kredietservices
Kredietverlening
Kwalificatie vooraf
Pipelinebeheer
Staatsleningen
Woonhypotheken
Zakelijke hypotheken
Callcenter
Enquêtebeheer
Invoer via telefoontoetsen
Meerdere scripts
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Stemaanpassing
Tekst naar spraak
Voicemail
Agentenbeheer
Automatische nummerkiezer
Betalingsschema's
Compliancebeheer
Contactenbeheer
Geautomatiseerde aankondigingen
Interne collecties
Klantenbeheer
Planning voor terugbellen
Provisiebeheer
Rapportage van kredietinstellingen
Transactiebeheer
Automatisch nummers kiezen
Bellijstbeheer
Campagnebehee
Dashboard
Gegevensbeheer
Leaddistributie
Leads vastleggen
Leadscoring
Oproepen opnemen
Prestatiebeheer
Beheer van fondsenwerving
Bijdragen bijhouden
Campagneanalyse
Conservatief
Contactenbeheer
Database met stemgerechtigden
Demografische gegevens
Donoren targeten
E-mailmarketing
Evenementenkalender
Online betalingsverwerking
Onpartijdig
Personeelsbeheer
Progressief
Toewijzing
Vrijwilligersbeheer
Campagnebehee
Campagnespecifieke beller-ID
Controle van oproepen
Leads beheren
Lijstbeheer
Naleving van FCC-richtlijnen
Naleving van FTC-richtlijnen
Oproepen doorsturen
Oproepen opnemen
Telefoongesprekken plannen
Beheer van doelstellingen en quota
Beheer van vergaderingen
Beheer van voorstellen
Contactenbeheer
Contentbeheer
Documentbeheer
Leads beheren
Presentatiebeheer
Prestatiebeheer
Samenwerking
Territoriumbeheer
Trainingsbeheer
Analyse
Branchoptimalisering
Compliancebeheer
Kanaalbeheer
Klantenbinding
Prestatiebeheer
Risicobeheer
Beheer van claims
Beheer van verzekeringspolissen
Bezit & causaliteit
Contactenbeheer
Documentbeheer
Leven & gezondheid
Offertebeheer
Provisiebeheer
Verzekeringsclassificatie
Automatische nummerkiezer
Callcenterbeheer
Contactenbeheer
Controle van oproepen
IVR en spraakherkenning
Predictief kiezen
Rapportage en analyse
Telemarketingbeheer
VoIP
Automatische nummerkiezer
CRM
IVR en spraakherkenning
Inbound callcenter
Leaddistributie
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Oproepscripts
Outbound callcenter

Reviews van PhoneBurner

5 van 128 reviews worden weergegeven

In totaal
4,8/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenservice
4,8/5
Functies
4,6/5
Waar voor je geld
4,7/5
Kelsey L.
Client Coordinator / Loan Partner
Vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2019

"Game. Changer."

Opmerkingen: Biggest benefit is the time saved. It will change how you structure your an entire day.

Pluspunten: PhoneBurner has been a total game changer for my job. I'm responsible for a database of about 1500 and counting clients that I regularly followup with to varying degrees. While emails and texts are always great, nothing beats a phone call. PhoneBurner is the only reason I'm able handle anywhere from 80-100 a day while still getting me regular regular work done. Favorite features: * Interface is incredibly user friendly * Caller ID can be set to your number (or a local number) and all return calls will go to your personal line regardless * Pre-recorded voicemails so you can tailor them to the type of calls you're making. * Call session recordings (optional, but I really like being able to refer back to calls I made for training or missed info) * Dial Sessions can be easily picked back up if you didn't get through one. * Their support/customer service team has always been incredibly helpful and pleasant. Something you don't think about until you're having a bad experience elsewhere. * Super easy to upload contacts. They've done a lot to eliminate as much manual work as possible. If you can export your contacts into an excel sheet you're looking at a 2 minute, organized upload. And if not, their support team is so helpful. * Pays for itself with the time you're able to save Can't recommend it enough.

Minpunten: I honestly can't think of much. Occasionally it will bug and not connect to a number which you have to pay attention to. That's rare though.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-5-2019
Alexandre M.
President
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-11-2019

"Best customer service of all 7 call software I used. Outstanding. "

Opmerkingen: You pay for problems NOT happening. You pay for not having to fix issues. You pay for outstanding service. Phoneburner is my peace of mind.

Pluspunten: I used 7 differents call softwares. I used : Five9, Vocalcom, Fenero, 3Clogic, AAvaz. Nothing compare to the service phoneburner gave me. With all other software, it oscillated between bad service, to outright fraud (Fenero was the worst). Not only everything work perfectly fine but when you got questions, a dedicated staff fix everything with you in a matters of seconds. With Five9, I spent up to 20 hours a weeks, trying to fix all the problems for 6 weeks until they just gave up and refunded me (I do give them credit for that).

Minpunten: I would like to see a feature to listen, whisper and bargin. Especially to train my home based agents.

Antwoord van de leverancier

van PhoneBurner op 8-11-2019

Thanks so much Alexandre! We appreciate your business and look forward to continuing to support you and your team :)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-11-2019
Billy W.
Mortgage Assistant
Bankwezen, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-6-2020

"Feel The Burn"

Opmerkingen: Fantastic! Phoneburner makes my day move faster and makes outbound calling a breeze.

Pluspunten: Phone burner integrates seamlessly with our Salesforce and Jungo software allowing us to access all of our leads in a highly efficient manner. I am able to go through my personal contacts every day and touch base with leads in a very short period of time.

Minpunten: There are small hiccups in the system overall layout that do not integrate with our CRM software to update specific dispositions. Overall not a game changer.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-6-2020
Luis S.
ACCOUNT EXECUTIVE
Vervoer/over de weg/per spoor, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-3-2019

"Easy to Use"

Opmerkingen: As a overall, it is a good experience and make my job easy when I need to call a lot of phone numbers.

Pluspunten: Easy to use, tech friendly, it's easy to find the feature, easy upload leads list and to keep a record.

Minpunten: Sometimes it becomes slow and freezes. Sometimes when using the pause it does not work and dial the phone number and when you click pause again, the call is cut off and goes on to the next one. I do not like that you can not return on the call without having to close the dialing window.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-3-2019
Nicky P.
Scheduler
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-4-2020

"Game changer for sales calls."

Opmerkingen: My overall experience has been really good. PhoneBurner has increased the amount of calls we are able to make leading to more productivity which equals a win win for my sales team.

Pluspunten: I really like that the program it can be used with ease and you're able to make so many more calls rather than manually dialing out.

Minpunten: It took me about a day or two to catch up with the fast pace of the program but you can always pause your dialing session to pace yourself.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-4-2020