Wat is Pardot?

Maak kennis met Salesforce Pardot: B2B marketing automation op alom gewaardeerde CRM. Met Pardot kunnen marketing- en verkoopteams samenwerken om kopers te betrekken, deals te sluiten en relaties te laten groeien. Het leadbeheer van Pardot biedt CRM-integratie, e-mailmarketing, lead nurturing, lead scoring en rendementrapportage om marketing- en verkoopteams te helpen samenwerken om verkoopleads te genereren en te kwalificeren, verkoopcycli te verkorten en marketingrendement te volgen.

Wie gebruikt Pardot?

Als je organisatie online marketing gebruikt voor het genereren van leads, ben je waarschijnlijk een goede kandidaat voor marketing automation.

Waar kan Pardot worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel)

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, India, Verenigd Koninkrijk en nog 1 andere

Talen

Engels

prijzen van Pardot

Beginprijs:

US$ 1.250,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Pardot heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Pardot heeft een betaalde versie vanaf US$ 1.250,00/maand.

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, India, Verenigd Koninkrijk en nog 1 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Pardot

Pardot Software - 1
Pardot Software - 2
Nog 3 andere bekijken
Pardot-video
Pardot Software - 1
Pardot Software - 2

Vergelijk de kosten van Pardot met soortgelijke producten

US$ 1.250,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 45,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 895,00
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Pardot

  • A/B-tests
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Antwoordbeheer
  • Autoresponders
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van salesactiviteit
  • Bestandsopslag
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campaign tracking
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailmarketing
  • Engagement tracking
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kanaalbeheer
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Multi-channel attribution
  • Online formulieren
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Pardot

VBOUT is a lead generation and marketing automation platform to automate and centralize marketing campaigns.
Volwaardig softwareplatform voor automatisering van je bedrijf
Campaign Monitor is een gebruiksvriendelijke e-mailmarketingtool waarmee elke marketeer mooie, gerichte nieuwsbrieven kan sturen.
Zoho Marketing Automation is an all-in-one marketing automation software used to manage marketing activities across multiple channels
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Volledig uitgerust digitaal marketingplatform voor marketingbureaus
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
Autopilot biedt eenvoudige en visuele marketing automation software.
Synerise is an AI Growth Ecosystem for B2C & B2B that provides 360 Customer view and cutting-edge personalization.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24

Reviews over Pardot

Gemiddelde score

In totaal
4,1 (580)
Gebruiksgemak
3,8 (580)
Klantenservice
3,8 (580)
Functies
4,0 (580)
Waar voor je geld
3,7 (580)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Jhara M.
Jhara M.
Marketing Director in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

The best marketing automation tool if you use Salesforce CRM

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: On the whole, my experience with Pardot has been a pleasant one, and I'd suggest it to others. A fantastic tool for us, it has helped us create new leads, move prospects through the sales funnel in an automated method, and so on and so forth It's been fantastic for us, and I enjoy the creative aspect of automating processes. Make sure you know that it's not all rainbows and butterflies. We overestimated how long each project would take to complete.

Pluspunten:

The lead deck feature provides us with real-time information on the activities of our prospects. Customer service is excellent. It's simple to use, and it's quite customizable. As a Salesforce product, it's really easy to integrate with the CRM.

Minpunten:

Pardot does not have a very educational welcome to learn how to use the program and you have to see tutorials and training on other platforms to learn how to use it. Once you learn it is excellent Pardot

Shan A.
Sales and Marketing Manager in VK
Farmaceutica, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Fantastic all in one marketing platform helping converting leads

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: The product has no doubt helped us in generating new leads and keeping us maintain our relationship with our existing customers and partners. I love the email marketing and marketing side of Pardot as it has been simplified in a way that non-technical users can also use the platform.

Pluspunten:

The product is great at automation, every single thing within the automation of email marketing and forms is customisable. The product helps us in tracking all the activities of our leads and allows us to target them with personalized messaging and products of their interest from our offerings. The platform is good at lead generation, nurturing and drip campaigns. The user interface is very friendly too

Minpunten:

The implementation of the product at the beginning is a painful process and cannot be simplified at all. There are many limitations on the reporting side and Salesforce lacks reporting capabilities in the way we want. The existing templates available to use are also limited.

Geverifieerde reviewer
Marketing Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatiediensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Expensive and UI left much to be desired

3,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: The only reason we've stayed with Pardot this long is because of its connectivity with Salesforce. It helps to have visibility into a prospect's engagement from both platforms. It plays a critical role in our email marketing initiatives and capturing and managing MQLs that come through our website forms. Building and segmenting our audience lists.

Pluspunten:

Creating customized email templates and nurture campaigns. Easily setup A/B testing for any email send. The ability to slice and dice your segments so you can get more granular with contact lists. Integrated well with many of the other platforms (GoToWebinar) and social media accounts (Twitter, Facebook, LinkedIn) we used. Obviously with Salesforce too.

Minpunten:

Compared to other email management tools, Pardot is expensive and the UI feels outdated. Unless you spend a lot of time reading their resources and tutorials, it isn't intuitive. The Pardot forms is also confusing. They have forms and form handlers and there should be a better way of combining the two to make things simple.

Joshua J.
Manager of Web Communications in VS
Schoolleiding, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Integrates well with Salesforce but lacks features of competitors

4,0 2 maanden geleden

Pluspunten:

The fact that it integrates natively with Salesforce is Pardot's best feature. The engagement studio automation product is great as well, making it really easy to create drip campaigns and other conditional flows.

Minpunten:

The email builder is 10 years behind competitor's builders. To get things to behave, you have to code emails in html. The WYSIWG builder is poor, but asset management of images and files is even worse. Competitors like MailChimp and ActiveCampaign have much better platforms for designing beautiful, responsive emails.

Tiju T.
Director Marketing Ops in India
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Strong Marketing Automation Tool! Highly recommended for SME and Mid Range Businesses

5,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: Overall I loved it. It's easier to use and the LIGHTNING EXPERIENCE IS AMAZING!!! It has the modern look and feel. I am going to stay with Pardot for a long time. Truly recommend it!

Pluspunten:

In-house integration with SFDC. Easier to manage. Not complicated. It has similar functionality as the other major peers like Hubspot and Marketo and it was easier to learn and start working on it.

Minpunten:

Lead routing is not available. I am looking for in-built round-robin routing functionality.