Wat is Striven?

Je cloudgebaseerde alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement. Striven is direct klaar voor je bedrijf. Met volledig geïntegreerde boekhouding, CRM, inventaris, projectmanagement, personeelsfuncties is het de enige software die je ooit nodig zal hebben. Meer dan 20 jaar ervaring in het helpen van bedrijven is omgezet in een krachtig platform dat je kernbedrijfsprocessen verbindt en verbetert. Striven is de meest betaalbare complete tool voor bedrijfsmanagement die er is.

Wie gebruikt Striven?

Kleine en middelgrote bedrijven

Waar kan Striven worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Miles Technologies
  • Gevestigd in Lumberton, VS
  • Opgericht in 2014
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Miles Technologies
  • Gevestigd in Lumberton, VS
  • Opgericht in 2014
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Striven

Striven Software - 1
Striven Software - 2
Striven Software - 3
Striven Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Striven-video
Striven Software - 1
Striven Software - 2
Striven Software - 3
Striven Software - 4

Vergelijk de kosten van Striven met soortgelijke producten

Striven

US$ 10,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 476,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Striven

  • 360-gradenfeedback
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Belastingbeheer
  • Bestanden delen
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Centrale boekhouding
  • Compliancebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Crediteuren
  • Database met onderaannemers
  • Debiteuren
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Externe ondersteuning
  • Factureren
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële analyse
  • Financiële verslaglegging
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Grootboek
  • HR-beheer
  • Ideeënbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kwalificatie bijhouden
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Magazijnbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Materiaallijsten
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online tijdklok
  • Orderbeheer
  • Payrollbeheer
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Portefeuillebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Productieplanning
  • Projectadministratie
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime gegevens
  • Resourcebeheer
  • Roosterbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Schattingen
  • Segmentering
  • Servicegeschiedenis
  • Slepen en neerzetten
  • Supply-chainbeheer
  • Taakbeheer
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toetsing van bankgegevens
  • Verzendbeheer
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor de AEC-sector
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Striven

Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Manage your complex portfolio of projects through Changepoint PPM.
Software voor customer relationship management met helpdeskticketing en projectmanagement
Axelor is een krachtige open source ERP, CRM en BPM bestaande uit meer dan 30 geïntegreerde modules die flexibel en eenvoudig aan te passen zijn.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Furious is a complete and intuitive solution to manage and control your teams, your service company or your start-up.
Accelo is het meest flexibele, krachtige en geautomatiseerde platform voor servicewerkzaamheden voor dienstverlenende bedrijven en helpt je om de controle te houden.
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR...
Volledig aanpasbaar, cloudgebaseerd CRM-systeem bestaande uit verkoop, marketing, projectmanagement, HR, helpdesk, facturering en clouds. Meer informatie over CloudOffix
Acumatica is een toonaangevende leverancier van cloud-ERP en cloud-boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven en non-profitorganisaties.
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
Smart work management, from complex projects to simple jobs . Plan, Schedule and Complete work using a smooth user interface and apps.
Collaboratieve visuele plannings- en afsprakensoftware om alle soorten bronnen te volgen, robuust en gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Visual Planning

Reviews over Striven

Gemiddelde score

In totaal
4,8 (58)
Gebruiksgemak
4,7 (58)
Klantenservice
4,9 (58)
Functies
4,7 (58)
Waar voor je geld
4,9 (58)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
81%
4
19%
David C.
David C.
CFO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Automotive, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

One Shop Stop for Running our Distribution Business

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: The efficiency and time saved (increase productivity and professionalism) being able to leverage the e-doc storage capabilities, improved and increase sale force productivity through the sales pipeline management and the integration of an accounting package with all the other needs of a small business like our makes us a huge fan of this software and company. The value blows anything else we have ever tried in the 30 years of being in the automotive industry and distribution.

Pluspunten:

Integration of an Accounting System, CRM, Customer Portal and electronic data filing system.

Minpunten:

While they are consistently making marked improves ever couple of months to the user interface, there's still quirky things in various modules that aren't as intuitive as they could be.

Hannah H.
Assistant to CEO in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

User Friendly Software

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Striven has excellent customer service and my account manager is always prompt to reply to my emails and calls.

Pluspunten:

I enjoyed the ease of use of the Striven platform as the software is relatively simple. I also like that the dashboard is customizable to find what you need at a glance.

Minpunten:

What the software offers is great, but there are a few other features I would like to see offered in the future.

Mike F.
manager in VS
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Striven User

5,0 11 maanden geleden

Pluspunten:

does an ok job at storing files and handling security

Minpunten:

Less friendly SharePoint which could easily be replaced by SP which is offered in all Microsoft licenses

Akhil R.
Purchaser in Canada
Import en export, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Akhils Review

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall its very good and effective.

Pluspunten:

Very easy to use and compact. Easy to use.

Minpunten:

There is an issue with multi-currencies.

Garrett N.
Manager in VS
Automotive, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Scheduled For Greatness

4,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Striven is a great inventory & accounting web based application for companies of all sizes.

Pluspunten:

Striven has a variety of REST APIs that make integrating with other software and/or processes relatively easy.

Minpunten:

Striven is constantly changing and getting better, but often times with updates, has unforeseen issues.