Wat is Bizimply?

Bizimply is gespecialiseerd in oplossingen voor personeelsbeheer en operationeel management voor horeca- en detailhandelbedrijven met meerdere locaties. Dit platform koppelt je tijd- en aanwezigheidsr egistratie, planning, HR en salarisadministratieverwerking in één gebruiksvriendelijke oplossing. Terwijl dit platform de personeelskosten verlaagt en beheert, biedt het ook de oplossingen om de dagelijkse activiteiten voor jou en je team beter te beheren, waardoor je meteen tijd en geld bespaart. Boek vandaag nog je gratis productdemo van Bizimply.

Wie gebruikt Bizimply?

Restaurants, cafés, koffiebars, broodjeszaken, winkels, bars, clubs, pubs, kiosken, resorts, salons, wellnesscentra, hotels, pensions: elke locatie met personeel op uurbasis dat moet worden beheerd.

Bizimply-video Bizimply Software - 1 Bizimply Software - 2 Bizimply Software - 3 Bizimply Software - 4 Bizimply Software - 5

Twijfel je over Bizimply? Vergelijk met een populair alternatief

Bizimply

4,7 (90)
Bizimply
Niet beschikbaar in jouw land
£ 100,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
64
9
4,6 (90)
4,3 (90)
4,7 (90)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 2,49
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
65
14
4,4 (52)
4,2 (52)
4,5 (52)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Bizimply

Gesponsord
Eenvoudige en betaalbare software voor personeelsplanning waarmee je 80% administratieve tijd en 5% personeelskosten kunt besparen. Boek een demo of probeer het vandaag nog gratis uit! Meer informatie over Planday
Vereenvoudig de ingewikkelde ploeg-/rotatieplanning, planning en tijdregistratie voor medewerkers met eenvoudig software. Beschikt over een proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over Papershift
De technologie van UniFocus biedt een eersteklas tool voor personeelsbeheer, zodat managers slimmere en snellere beslissingen kunnen nemen. Meer informatie over UniFocus
Tool that enables the transformation of HR functions from administration to a true business support.
Online HR-software die inactieve/actieve tijd, personeelsdossiers, distributie van HR-documenten, training en ontwikkeling en werving beheert.
Planning van ploegendiensten wordt gemakkelijk gemaakt met Sling, dat gratis is.
Tijdbesparende software voor inroostering en HR die het MKB helpt hun mensen op de eerste plaats te zetten en hun bedrijf vooruit te helpen.
Our leading time and attendance system give even the most complex organisations the tools needed to ensure full workforce visibility.
Centralised & automated HR software that assists in decision making, recruitment processes and engages your employees.
Sona is a data platform that connects data to customer growth.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Eenvoudige online roosterplanning zodat je je kunt concentreren op belangrijkere dingen. Worstel je nog steeds met Excel-roosters? Probeer RotaCloud vandaag nog gratis.
Software voor het vereenvoudigen van personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Smart work management, from complex projects to simple jobs . Plan, Schedule and Complete work using a smooth user interface and apps.
Workforce, Payroll and Talent software to consolidate and automate your people management.
Shift management, self-scheduling, shift swapping, resource & credential management, time & attendance, analytics, and reporting.
Roubler allows you to hire, onboard, roster, manage leave requests, process time & attendance and run payroll on one seamless platform.
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
A unified platform that combines payroll, HR, and time and labor management functions in a single, easy-to-use database.

Reviews over Bizimply

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,7
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
72%
4
22%
3
4%
2
1%
Darioush
Operations Manager in VK
Restaurants, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

What did we do without it

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Amazing programme and with continuous development it has saved us money and made a mundane part of our Operation that little more easier and interactive

Pluspunten:

Bizimply acts as our full HR Management. We can track attendance, holidays, training and forecasts. Its a great all in one programme and very user friendly.

Minpunten:

Theres nothing that I least like. I think all the functions are fantastic

Reactie Bizimply

2 maanden geleden

Hi Darioush, Thank you for this amazing review, we are overjoyed you are enjoying our product!

Elaine
HR Manager in Ierland
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Excellent system for managing labour

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

Pluspunten:

I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

Minpunten:

Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

Simone
HR Manager in VK
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A More Professional Approach to Employee Management

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: The system has streamlined our procedures and made the company more professional. Our employees like both the holiday booking feature and the clocking in system. Issues need to be dealt with more personally either by telephone or fast support or a similar system.

Pluspunten:

The timecard element replaced our outdated card system, so easy to confirm hours worked. You do have to ensure the schedules are up to date as these impacts on how the timecards reflect the set hours. Managing holiday is so easy compared to my old system, using excel sheets. You can see who else has booked that day at a glance etc

Minpunten:

When things go wrong, it can be a complicated process to rectify them. The support is okay; however, it is mainly via email or live chat which can take time. Using either fast support or team viewer, to actually show the process would definitely improve the experience.

natalie
head of HR in VK
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Feedback

2,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: part of Bizimply works very well for our teams and the support is good. It is not a fully functional HR/employee records, holiday request system which results in more manual work and errors.

Pluspunten:

the scheduling module and time & attendance are easy to use

Minpunten:

Bizimply is not a HR function- many floors in the system that are not able to be adjusted

Reactie Bizimply

2 maanden geleden

Hi Natalie, Thanks for your review, we will take all of these comments onboard!

Kim
Director in Ierland
Restaurants, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

c&g

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Its been good. It defo was a mine field at the beginning but then you realise it is intact user friendly after a bit of practise.

Pluspunten:

Being able to keep an eye on our labour daily.

Minpunten:

-I think the system is slow when trying to go between schedules or different pages the loading can be slow. -Not being able to see the FOH and BOH labour in a percentage. -We can't just export the timecards to our accountant as we originally thought we would be able to as they don't divide into FOH and BOH and in the order of when they were employed so it was too time consuming for them to do the wages using bizimply.