Wat is Moxo?

Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne gebruikers - onder jouw merk. Het levert een continu verbonden ervaring met een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten.

Het Moxtra-platform kan je merkeigen OneStop-portal aansturen als een zelfstandige web- en mobiele app, of als een soepele uitbreiding van je bestaande website, web of mobiele app.

Wie gebruikt Moxo?

Moxtra ondersteunt OneStop-apps voor bedrijven van elke omvang uit verschillende sectoren en biedt een digitale transformatie van hun hun klantervaring.

Waar kan Moxo worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Moxo
  • Gevestigd in Santa Clara, VS
  • Opgericht in 2013
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 13 andere

prijzen van Moxo

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Moxo heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Moxo heeft een betaalde versie vanaf N/A.

Over de leverancier

  • Moxo
  • Gevestigd in Santa Clara, VS
  • Opgericht in 2013
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 13 andere

Video's en afbeeldingen van Moxo

Functies van Moxo

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Activiteitendashboard
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Agentbeheer
  • Analytics
  • Audio-/videovergaderen
  • Audittrail
  • Beheer van negatieve feedback
  • Bestanden delen
  • CRM
  • Casusnotities
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Gegevensbeveiliging
  • Herinneringen
  • Inschrijving/onboarding
  • Integratie van derden
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenportal
  • Klaslokaalbeheer
  • Leads beheren
  • Leasebeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Ondertekening door meerdere partijen
  • Onkosten bijhouden
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Personalisatie
  • Portal voor ouders
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Studenteninformatie/dossiers
  • Taakbeheer
  • Tekstanalyse
  • Tijd bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transactiebeheer
  • Uniforme directory
  • Vastgoedbeheer
  • Vastgoeddatabase
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Verificatie/authenticatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Moxo

Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
Axelor is een krachtige open source ERP, CRM en BPM bestaande uit meer dan 30 geïntegreerde modules die flexibel en eenvoudig aan te passen zijn.
Contract Lifecycle Management designed to help businesses generate legal documents, automate workflows and handle collaboration.
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Switch on powerful workflows for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
SIT Alemira is er om je leerlingen betrokken te maken, je cursussen te schalen en je te helpen je trainingsdoelen te bereiken. Meer informatie over Alemira

Reviews over Moxo

Gemiddelde score

In totaal
4,1 (15)
Gebruiksgemak
3,9 (15)
Klantenservice
3,6 (15)
Functies
4,0 (15)
Waar voor je geld
4,1 (15)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
33%
4
40%
3
27%
Brittany B.
Brittany B.
Office Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great FREE Business Communication Tool

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Communication is available through many different "Conversations" on the message boards. Our business builds pools, so each conversation is a different job name. Each conversation/job has it's own pictures or files related to it. We are able to invite many different people to join the conversation via email. This communication software is by far the most advanced communication platform available for a free 90 day conversation window.

Pluspunten:

The best thing about moxtra is the word FREE. Of course, this free version comes with limitations, but for construction jobs that should take anywhere between 30-60 days, the 90 day limit the free version sets is perfect!

Minpunten:

The only thing I disliked about the software is that the conversation chat is lost after the 90 day period is up. The pictures are backed up, but the conversation surrounding the pictures and information is lost.

Hiran T.
Hiran T.
Mechanical Engineer in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Olie en energie, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A business communication made friendly and resourceful.

4,0 12 maanden geleden

Opmerkingen: It has a basic feature that is enough for small enterprises but more features and functions would be value-added to this product.

Pluspunten:

Private labelling of the portal can be done according to the users choice. Configuration of the portal can be done by automating the customer account management workflows which enable assistance for business processes, from onboarding to billing. The screen share feature helps the user during the meeting to project the screen to other participants. The chat section made communication friendly and resourceful with the addition of files to chat conversation. Group discussion can be done in conversation along with the group video call option. Conversations tab has separate sections for internal and clients which help the user to differentiate the conversations. A call option is available to call through the app. The user interface is simple and easy to use.

Minpunten:

Moxtra doesn't have many features. The pricing plans need to be flexible with respect to customer requirements. Customer support needs to improve its service by optimizing the resolution and response time.

Perry G.
Perry G.
Owner in VS
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Not happy

3,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Seems to do what it needs to do, can transfer files, save files, communicate with clients

Minpunten:

Pricing is kept hidden and secretive. They don't list it, won't disclose it, wont' discuss it and keep trying to avoid it until they sell you on everything they want to know about you. really ridiculously hidden. I played with the product for a client of mine and it was nothing spectacular, and a little hard to use. branding and setting up their personal site took longer than expected.

Brittany B.
Brittany B.
Office Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Communicate Better with Moxtra

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: With our large team of construction workers, we are able to use Moxtra to effectively keep up with each job that we are working on. Being in the pool industry, we work on up to 10 jobs at a time. By being able to add pictures, files, and chat with the team, we can effectively relay everything needed with everyone without having to use multiple channels of communication

Pluspunten:

This software is free to use! The best feature is the fact that you can share documents and pictures along with conversation. With this software, multiple users are able to communicate from the convenience of their cell phones.

Minpunten:

The only downside to the software is that each conversation, "Group Chat," has a 90 day window. If someone added a message from more than 90 days ago, that message is no longer able to be viewed by anyone in the group. The files remain, while the chat does not.

Marcel K.
Medienkaufmann in Duitsland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

chat, communication, to dos, projects...a big tool for collaboration

4,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

- you can chat with your team members or make video conference - you can make to dos and assign it to members - very much features in one software

Minpunten:

- the docs which you uploaded is not good to handle on your smartphone in the app - for some projects, the software is too big