InvGate Service Desk

Wie gebruikt InvGate Service Desk?

Middelgrote en grote organisaties. Particuliere ondernemingen, overheidsinstellingen, non-profitorganisaties en onderwijsinstellingen vertrouwen dagelijks op InvGate Assets om hun ITSM-wensen waar te maken.

Wat is InvGate Service Desk?

InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Biedt incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification.

InvGate Service Desk - Details

InvGate

http://www.invgate.com

Opgericht in 2004

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Geïnstalleerd - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Geïnstalleerd - Windows
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
InvGate Service Desk-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

InvGate Service Desk - prijsoverzicht

InvGate Service Desk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.


Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Functies van InvGate Service Desk

  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

  • Beheer van IT-assets
  • Contractbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Releasebeheer
  • Servicecatalogus
  • Servicerapportage
  • Ticketbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van IT-service software

  • Assets volgen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Projectbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van ITSM-software

InvGate Service Desk alternatieven

Meer alternatieven voor InvGate Service Desk

Reviews van InvGate Service Desk

5 van 71 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,7/5
Klantenservice
4,7/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,5/5
Andrés camilo G.
IT Manager Authorized Distributor at ESET Colombia
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-2-2019

"This the best Helpdesk cloud based software"

Opmerkingen: We were a company which, being a provider of IT services, presented many problems associated with the service to our external clients, which is why after defining a strategy for the implementation of a help desk. After evaluating several solutions from the market, we made the decision to use Invgate Servicedesk since in addition to being aligned with ITIL, it allows the implementation of a service table in a quick and friendly way, the reports are quite detailed and the best is the gamification.

Pluspunten: Currently we are working to relaunch our help desk, because after the good reception of the clients we saw the need to adjust several additional options of the product.

Minpunten: No Mobile App available for the users Android and IOS

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-2-2019
Windy H.
Senior Technical Program Manager
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 24-6-2020

"Stunningly beautiful yet powerful!"

Opmerkingen: We wanted a Service Desk solution that is easy to use and yet can accomodate complex workflow, InvGate Service Desk can answer all of these.
I have used ServiceNow & Heat, those products are very verbose in terms of wording. InvGate SD is concise less word but more to usable actions.
I would recommend this highly to other people looking for ITSM solution.

Pluspunten: - Easy to setup and easy to understand on daily usage, the relations between grouping, help desk and catalog is superb.
- Query builder is the one I like most, consistency across the system, you learn once and you can use similar familiar query.
- Gamification is fun!

Minpunten: Built-in integrations to other platform or service is somewhat rather limited. But workaround for webcall and inbound API is welcome.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 24-6-2020
Greg D.
Assistant Director of Database Services
Basis- en voortgezet onderwijs, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 16-6-2017

"InvGate Service Desk Review"

Opmerkingen: InvGate is a pretty good product overall. There are a lot of little annoyances, but if they were to fix these, it could be a pretty great product.

Pluspunten: Affordable
Easy to setup
Ability to use variables when creating a ticket
Ability to add observers and collaborators to a ticket
Easy to do things like reassign and escalate

Minpunten: No Due Date field unless you use SLAs
No ability to delete a comment or edit a comment
If you add a comment before selecting Solve (which ultimately closes the ticket), you have to enter your solution again and select Solve for your solution to show up as the resolution
If you added a comment to a ticket when the owner has an out of office notification turned on in their email, the out of office email would create a new ticket
When printing out a lit of tickets for a user, the font is so small, it's hard to read. Took me a while to come up with a roundabout way to do it so that it was easily readable.
Each comment in a ticket doesn't have the day and time the comment was made. You get more general time stamps like "14 hours ago", "2 weeks ago", or "a month ago". Would be useful to know the date and time so that you can tell if something was done at the end of the day or the beginning.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 16-6-2017
Geverifieerde reviewer
Product Manager
Magazijnen/opslag, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-10-2019

"Service Desk has made our support manageable"

Opmerkingen: Despite it not being perfect, Service Desk has changed our support queue from being unmanageable to having everything tracked in one place, with time stamps and a request is never missed. Setup could be easier, but once complete, I would highly recommend this to a company looking to streamline their end-user support.

Pluspunten: -Very good end-user experience
-Never miss a request
-Integration with JIRA
-Application integration (widgets)

Minpunten: -Setup is tedious
-Getting the correct permissions for all agents/users is a frustrating experience
-Somewhat confined to canned reports with little customization

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-10-2019
Cristian M.
IT Manager
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-11-2019

"Service Desk Invgate"

Pluspunten: It is a visually beautiful tool. The operation is intuitive. It is easy to install and configure

Minpunten: it would be missing that the entry of the initial information of the users in the requirements is improved

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-11-2019