GetFeedback

GetFeedback

door SurveyMonkey

Wie gebruikt GetFeedback?

Wereldwijde merken vertrouwen op GetFeedback en Salesforce voor realtime inzichten in de status van hun klanten.

Wat is GetFeedback?

Met GetFeedback voor Salesforce kun je automatisch feedback van klanten verzamelen op kritieke contactpunten in het klantentraject. Breng meer context in je enquêtes en stuur feedback naar Salesforce, zodat je waardevolle klantstatistieken zoals NPS, CSAT of CES kunt meten en intelligente actie kunt ondernemen om je klantervaring te verbeteren. Klanten van GetFeedback zien een toename van 240% in responspercentages en 7x snellere implementatie dan andere klantenenquêteplatforms.

GetFeedback - Details

SurveyMonkey

https://www.getfeedback.com

Opgericht in 2013

GetFeedback - Prijsoverzicht

GetFeedback heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode.

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van GetFeedback

Customer experience software
Analyse
Beheer van enquêtes/peilingen
Beheer van negatieve feedback
Dashboard
Gegevensverzameling via meerdere kanalen
Kennisbeheer
Klantensegmenten
Predictieve analyse
Sentimentanalyse
Tekstanalyse
360-gradenfeedback
Analyse
Enquêtebeheer
Oproepen rapporteren
Toezicht houden op klachten
Verzamelen van feedback
Aangepaste onderzoek-URL's
E-mailmarketing
Locatieonderzoek
Logica voor overslaan
Mobiele enquête
Offline antwoorden verzamelen
Ondersteuning voor audio/beelden/video
Tools voor gegevensanalyse
Vraagstructuren
Vragenbibliotheek

Reviews van GetFeedback

5 van 39 reviews worden weergegeven

In totaal
4,8/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenservice
4,8/5
Functies
4,8/5
Waar voor je geld
4,7/5
Chandler K.
Marketing
Human Resources, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-7-2019

"GetFeedback is the premier tool for Salesforce friendly NPS and customer satisfaction monitoring"

Opmerkingen: We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we can monitor future customers during the sales process and understand areas that need improvement.

Pluspunten: GetFeedback has a robust design interface that makes it incredibly easy to design stunning, simple feedback surveys. Best of all, it integrates seamlessly with Salesforce and can be automated with corresponding triggers. GetFeedback offers multiple types of surveys to gather feedback, not just a basic 1 through 10 scale.

Minpunten: It doesn't fully integrate with some of the other applications we use, but these are fairly specific tools and some do not even have open APIs.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-7-2019
Jordan C.
Salesforce Product Manager
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-8-2019

"Best Survey tool for Salesforce"

Pluspunten: GetFeedback allows us to create Survey very easily and quick. There is a ton of features like customized path for each question, multilanguage and the best : Salesforce Integration!
Salesforce Integration from GetFeedback is really easy to use and fully customizable. You can set-up everything from GetFeedback and reload easily integrations errors. Love it !

Minpunten: GetFeedback business model is quite expensive, hard to afford for many businesses.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-8-2019
George M.
Lead Customer Success Manager
E-learning, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-1-2019

"Gets the job done!"

Opmerkingen: We are currently using GetFeedback to send Customer Satisfaction (CSAT) surveys to various clients of our across different segments. We also briefly used it for NPS surveys, but then switched to another, dedicated NPS survey solution.

Pluspunten: Multiple surveys allowed
Surveys are very customizable, as there are multiple questions types and different ways to display the answers and for the users to choose from
You can customize your survey so that it retains who replies to it, either their email address or any other information. This is not very intuitive or easy to use though

Minpunten: The predefined templates/themes are a bit tacky
There are no (or at least, we could not find easily) specific instructions for the dimensions of any images used. As such, we had to use a trial and error approach in order to get it right.
Reporting is not very sophisticated, and we found it difficult to extract specific results in relation to our specific survey responses. The summary is more informative, but you cannot download its results.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-1-2019
Joe G.
Church Communications Training
Financiële dienstverlening, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-7-2019

"A rare combination of quality and value"

Opmerkingen: GetFeedback is very easy to use, but also powerful. It's possible to create surveys quickly, but it's also possible to dig in to some very advanced features.

Pluspunten: The level of conditionality that can be introduced to surveys, as well as the ease of use for survey participants.

Minpunten: If anything, it could be a little cheaper, but I'd really struggle to criticise this software!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-7-2019
Geverifieerde reviewer
Founder
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-12-2018

"Collect customer feedback with ease"

Pluspunten: I have used several customer and user feedback tools over the years. GetFeedback is one of the best tools that I have ever used. It comes loaded with tons of features that you don't find with most of the other feedback tools. Love it for its features. Besides, it lets you collect feedback across multiple channels including email, text, website, mobile, and social media. There are several survey themes to choose from which lets you create a survey in a couple minutes. No issues whatsoever. The user interface and dashboard is super-intuitive. Lastly, the analytics let reporting a piece of cake.

Minpunten: A bit pricey for small businesses and startups but it pays off. The price is the only hurdle that might stop someone from going for GetFeedback.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-12-2018