Wie gebruikt Act!?

Voor MKB-bedrijven die willen groeien, is er Act!, software voor CRM en marketing automation die groei mogelijk maakt. In tegenstelling tot andere aanbiedingen is Act! het enige bewezen platform dat perfect past bij jouw bedrijf.

Wat is Act!?

Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt.

Act! - Details

Act!

http://www.act.com

Opgericht in 1987

Act!-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Act! - prijsoverzicht

Act! heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Act! betaalde versie vanaf US$ 15,00/maand.


Beginprijs

US$ 15,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Act! - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Geïnstalleerd - Windows

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Act!

  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leads genereren
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer

Bekijk de volledige lijst van CRM-systemen

  • A/B-tests
  • Aanpasbare CTA's
  • Analyse/ROI volgen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • Leadscoring
  • Sales Intelligence
  • Segmentering
  • Social marketing
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Zoekmachinemarketing

Bekijk de volledige lijst van Marketing automation software

Reviews van Act!

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 3,7
Klantenservice 3,3
Functies 3,7
Waar voor je geld 3,8

Reviewsoftware

Deel je ervaringen met andere kopers van software.

Schrijf een review!
Thomas O.
Director, Business Development
Farmaceutica, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    2 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-5-2018

"Love the ease of use for both entering data and retrieving info"

Opmerkingen: I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.

Pluspunten: The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.

Minpunten: I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-5-2018
Tammy W.
Owner
Verzekeringen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-10-2020

"ACT! for Insurance/Financial Advisors"

Opmerkingen: I love all the features that meet the needs of financial advisors. The customizable fields are beneficial and improve the overall use of the software. It has probably just as many features as other customer relations management programs but cost is substantially less. Very happy with my selection.

Pluspunten: The Act! for Advisors software has been modified to meet the requirements of a financial advisor which includes being able to input information regarding insurance contracts. The new Marketing Automation is an great way to send out Newsletters, etc.

Minpunten: They have lots of online resources/video's to learn the Marketing Automation. You can also speak to customer service but they recently cut their remote access where you can have customer service work on your computer to help answer/show you how to do things with the marketing automation.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-10-2020
Bud M.
President
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    2 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    3/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 16-4-2017

"22 year plus customer Sage / Act"

Opmerkingen: Years ago Act software helped me build a tremendous mortgage business. Out of that experience, I am reaching out to offer some effective criticism to enhance your product. Good luck! Feel free to contact me anytime.

Pluspunten: I was probably one of the first purchasers of Act. It is a great program that needs a company to put some serious thought behind making it work better. After shopping several other CRM software's I still think it is above the rest in both user friendly and functionality. You price for the product is more than fair (in fact, I think low) but the software runs like it is somebody's part time job.

Minpunten: Customer service is the worst. The guys in India are great and I have nothing bad to say about them but is there some reason I need to sit on a phone 45 minutes waiting to speak to the representative? Again I think Act could be the CRM leader but I don't see much improvement over the past few years. The principles of this company have sat back and let opportunities walk by not focusing on the customers needs. With all the apps and technologies available Act should have more to offer.When I purchase a product I do not expect to have to spend hours chasing down my answers through videos.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 16-4-2017
Kathryn S.
CEO
Consumentendiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    1 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 16-8-2020

"I have used this software sice ACT4"

Opmerkingen: Its a Like hate relationship. I use to call it LOVE hate. Its just a LIKE now.

Pluspunten: The heritage base of this software is amazing. Its creators designed it to easily collect contact info was and is still unmatched. They thought of everything 20 years ago. They loved developing this software.
And Then ???

Minpunten: Every company that has owned ACT since Act 6 has treated it like an unwanted child. There is no pride attached to it. If it crashes support will get you and running. But if you run into a glitch in forms or something, your going to have to sail that ocean all alone

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 16-8-2020
Paul B.
Managing Director
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-10-2019

"A GOOD STABLE BASE FOR CRM ... JUST WISH ENHANCING WAS A LITTLE EASIER"

Opmerkingen: We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and richness to a good platfrom

Pluspunten: I like the fact that a team of 5 can share effectively in real time, I like the ease of changing layouts and adding fields, and with Seamless the ablity to easily prdcue high quality documenation. It's link to outlook and ODBC is good and it is a stable, which being at the core of our business is a good thing

Minpunten: There are many things I think we could do to be more productive but can't, and we do see fields being changed or lost "by themselves". The web version was a poor version of the Pro, and we haven't been able to make it available when offline, which is a frustration.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-10-2019