Wat is Brandfolder?

Wie gebruikt Brandfolder?

Brandfolder past bij de behoeften van grote ondernemingen en middelgrote bedrijven.

Waar kan Brandfolder worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Smartsheet
  • Gevestigd in Denver, VS
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor Brandfolder

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Smartsheet
  • Gevestigd in Denver, VS
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor Brandfolder

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Brandfolder

Brandfolder Software - 1
Brandfolder Software - 2
Brandfolder Software - 3
Brandfolder Software - 4
Brandfolder Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Brandfolder-video
Brandfolder Software - 1
Brandfolder Software - 2
Brandfolder Software - 3
Brandfolder Software - 4
Brandfolder Software - 5

Vergelijk de kosten van Brandfolder met soortgelijke producten

Brandfolder

Brandfolder

Geen prijzen verstrekt door leverancier
Gratis versie
Gratis proef
Geen prijzen verstrekt door leverancier
Gratis versie
Gratis proef
Geen prijzen verstrekt door leverancier
Gratis versie
Gratis proef
Geen prijzen verstrekt door leverancier
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Brandfolder

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Activiteiten volgen
  • Archiveren en retentie
  • Assetbibliotheek
  • Assetcategorisering
  • Assets delen
  • Beheer van digitale assets
  • Bestanden delen
  • Bestandsconversie
  • CRM
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten opslaan
  • Eenmalige aanmelding
  • Fulfillmentdistributie
  • Integraties van derden
  • Kunstbeheer
  • Markeren
  • Merkrichtlijnen
  • Metadatabeheer
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opties voor contentpublishing
  • Projectbeheer
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebheer
  • Video-ondersteuning
  • Voor mkb-bedrijven
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Brandfolder

Box is een modern platform voor contentbeheer dat transformeert hoe organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken.
Software voor verlofregistratie om kleine Amerikaanse, Britse, Australische, Canadese en Nieuw-Zeelandse bedrijven te helpen bij het beheren van boekingen, goedkeuringen, saldi, enz.
Upload, organiseer en distribueer je digitale middelen vanaf één gecentraliseerde, veilige plek in de cloud.
Pas je marketingmiddelen moeiteloos wereldwijd aan en distribueer ze met MarcomCentral.
Software voor het beheer van digitale middelen en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen.
Frontify is de enige DAM die is ontworpen om merkenbeheer te stroomlijnen tussen merken-, marketing-, design-, UX- en ontwikkelteams.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Een beproefd DAM-platform waarmee contentteams hun digitale bedrijfsmiddelen naadloos en veilig kunnen opslaan, delen, beheren en distribueren.
Byndr is a new generation learning platform built to make learning easy, efficient, and exciting.
Join over 100,000 happy users around the world using MediaSilo and experience why our average customer tenure is over 6 years. Get in t
Eenvoudig te gebruiken, maar boordevol functies Portfolio zit vol met de functies die je nodig hebt om je activa te creëren, organiseren, vinden, en beschermen. Meer informatie over Extensis Portfolio
DocSend is een beveiligd uitwisselingsplatform waarmee je kunt uitvinden wie er geïnteresseerd is om zaken met je te doen en waarmee je je documenten kunt beschermen.
MediaValet helpt marketing- en creatieve teams om hun marketingmiddelen, visuele producten en content eenvoudig te beheren, eraan samen te werken en het te distribueren.

Reviews over Brandfolder

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,7
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
73%
4
26%
3
1%
Lindsey
SR. Marketing Consultant
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great File Management Tool!

5,0 7 maanden geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Brett
Brett
Software Engineer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Robust, versatile and easy-to-use platform

5,0 vorige week Nieuw

Opmerkingen: This platform has benefited our company in optimizing our workflow and digitizing high value information. It generates great efficiency and improves productivity for our company. It has increased the value of our company by having all the information gathered in one place, using standard workflows for all processes.

Pluspunten:

It's easy to use. Importing and exporting documents is easy. It allows you to upload many documents at the same time. It is really useful in the office to process a large number of documents every day. Designing and implementing the workflow is easy as it is done through an intuitive graphical interface. The mobile application is amazing, it can be accessed from anywhere and anytime. It has a robust security system that keeps the impost and created files protected.

Minpunten:

The initial setup can be a bit complicated, but after configuring it, it is really easy to use.

Ali
Ali
Information Technology Adviser in Azerbeidzjan
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Single source and easy way to managing all digital assets

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: All content and files related to our brand are in one place available to our team and business partners, and with intelligent image and file search systems, let's imagine you have Google Images in control of your files. The ability to share files and determine the level of access is very useful, and it is possible to use the files in all applications and Softwares that we use daily, both offline and online. Superb Cloud-based Digital Asset Management platform with great integration without the learning need, because it’s super easy to use.

Pluspunten:

The ability to search for images and select similar photo works very smartly and excellent. Also, file sharing is useful for our team with the possibility of creating an access level, and the ability to use files in all tools, platforms, and software works great for us, this is superb integration capability when you are at real project understanding how it’s useful in reality.

Minpunten:

The structure of folders and tags can be more intelligent than a method with artificial intelligence and logic, and currently does not match the other features of a cloud-based platform, and may require a more modern design. There are many ideas for managing smart tags and smart folders that I am sure the Brandfolder development team will achieve in the future.

Todd
Sales Manager in VS
Consumentengoederen, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Overwogen alternatieven:

Did not deliver on pitch

3,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: We are now several months into our role out and very frustrated. We spent time in the demo enviroment to ensure we had the capabilities required. Now that we are in our live environment we keep trying to follow our SOP and find that features demo'd were not included. Each step we take feels like we encounter a road block.

Pluspunten:

I like the search capability, clean design, and unlimited free guest users.

Minpunten:

Cumbersome pricing and confusing demo sales practice. What we demoed was not what we got.

Jessica
Jessica
Game Programmer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Makes it easy to share files with co-workers and clients

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: The lockout imposed by covid prompted us to shift our focus to remote consultation. Using Brandfolder, we were able to give our customers big files quickly and easily. Using the Guest Uploads functionality, we can aggregate assets from our network so that we may all benefit from their contributions. Using this tool, our partners may upload huge files without having to send them over email.

Pluspunten:

The ability to tag assets makes them more discoverable, and that's something I'd want to see more of. In addition, I like the ease with which I can share any Brandfolder item with another user without them having to form an account. If you're looking for a tool that's straightforward to learn and use, this is the one. Sharing files with clients and coworkers has never been easier.

Minpunten:

I can honestly say that Brandfolder has no drawbacks for me. Brandfolder has never let me down, and I've never had any issues with it in the past.

Robin
Senior Graphic Designer in VS
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Review from the pizza industry

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: My overall experience with Brand Folder has been great! We use it for two of our brands and everyone in-house is happy with it. We cut email management down a ton with franchisees going to Brand Folder first as a reference. Saves me ton of time packing and sending files to print vs. other products with very long upload times. Ease of use is huge for our group of users and we have no complaints about Brand Folder.

Pluspunten:

This product works perfect for us both in house and for our franchises. Helps me cut email management time back and forth down a ton. Great resource for franchises and vendors to visit first before taking up more time in-house. The ease of use goes unmatched by other software.

Minpunten:

Wish our users could get auto generated updated when new items are available. Right now I create an email for them every quarter but I am always uploading new material.