Wat is DEAR Systems?

Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren.

Wie gebruikt DEAR Systems?

Voor fabrikanten, groothandelaren/distributeurs, detailhandelaren en e-commerce.

Waar kan DEAR Systems worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • DEAR Systems
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Engels

prijzen van DEAR Systems

Beginprijs:

US$ 325,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

DEAR Systems heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. DEAR Systems heeft een betaalde versie vanaf US$ 325,00/maand.

Over de leverancier

  • DEAR Systems
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Engels

Video's en afbeeldingen van DEAR Systems

DEAR Systems Software - 1
DEAR Systems Software - 2
DEAR Systems Software - 3
DEAR Systems Software - 4
DEAR Systems Software - 5
Nog 6 andere bekijken
DEAR Systems-video
DEAR Systems Software - 1
DEAR Systems Software - 2
DEAR Systems Software - 3
DEAR Systems Software - 4
DEAR Systems Software - 5

Vergelijk de kosten van DEAR Systems met soortgelijke producten

DEAR Systems

US$ 325,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 279,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 295,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 476,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van DEAR Systems

  • 3PL-beheer
  • Aanpasbare branding
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Backorderbeheer
  • Beheer van teruggehaalde producten
  • Beheer van vaste activa
  • Bestellingen bijhouden
  • Betalingen verwerken
  • Btw-beheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Centrale boekhouding
  • Contactendatabase
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Documentbeheer
  • E-mailmarketing
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële verslaglegging
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Grootboek
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kitting
  • Klantenaccounts
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Kwaliteitscontrole
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Materiaallijsten
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Nabestellingbeheer
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Productidentificatie
  • Productiebeheer
  • Productplanning
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Retourbeheer
  • Sjabloonbeheer
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Supply-chainbeheer
  • Terugkerende orders
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Toetsing van bankgegevens
  • Traceerbaarheid
  • Uitgavenbeheer
  • Verkooporders
  • Verkooppunt
  • Verkooprapporten
  • Voor de detailhandel
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Vorderingenbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken/filteren
  • eCommerce-beheer

Alternatieven voor DEAR Systems

Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Khaos Control is a robust and scalable stock control and order management system with integrated financials, CRM, reporting & more.
Cloudgebaseerde bedrijfsbeheersoftware voor online verkopers die hun dagelijkse processen willen beheersen.
Complete, out-of-the-box-desktop boekhoudsoftware, met veilige cloud- en mobiele toegang, voor kleine en middelgrote bedrijven.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
The product is capable of setting up a marketplace with optimum features. Vendor dashboard, commission, shipping, product comparison.
Sage Inventory Advisor is a cloud-based inventory management solution for distributors, retailers and manufacturers.
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel, ontworpen voor iOS. Vanaf $ 99/maand.
Pastel is een eenvoudige manier voor ontwerpers en ontwikkelaars om feedback te verzamelen over wat ze bouwen.
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo

Reviews over DEAR Systems

Gemiddelde score

In totaal
4,3 (285)
Gebruiksgemak
4,1 (285)
Klantenservice
4,4 (285)
Functies
4,2 (285)
Waar voor je geld
4,3 (285)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Robert K.
Robert K.
Director in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

IntegrationKings review of Dear Systems

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: A great overall platform for anyone selling products in the market that wants to control their Inventory correctly and the workflows in relation to an Inventory business. Also from an accounting background it is a full end-to-end solution in relation to ensuring the accounting is 100% correct in the business.

Pluspunten:

The features we like most about Dear Systems and so do the clients we work with are: - Integrations around stock control and sales workflows with Woo Commerce and Shopify. - Complete bi-directional integration with Xero and QBooks Online. - Love the fact that we can do Supplier Deposits and Customer Deposits, tracking them correctly within the accounting system. - Also the fact that we can do multi-level Build of Materials for manufacturing clients and then sell via multiple of sales channel.

Minpunten:

The features we least like most about Dear Systems: - Reporting in the platform takes abit to set-up and ensure you are getting the reporting you want out of the system. - Would like to see more integrations over time into the core platform overall as well.

Anton B.
Sales&Marketing in VK
Cosmetica, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Overwogen alternatieven:

DEAR Systems step to the future!

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Still getting used to the DEAR system, however, if compare with other inventory systems we used before, I must say DEAR is the answer, so far very happy! It’s all there, just need a bit of time to learn how to navigate around. Selling on Amazon & eBay? No problem..... (once everything is set up correctly) DEAR will do all your daily routine for you. Using an eCommerce website (in our case it's WooCommerce), it’s all there! We are still in process of integration/switching from Quickbooks desktop however, after only 1 month of using DEAR (plenty of step by step, how to use information online and very straightforward YouTube videos, which will answer most of your questions (how to?) on daily routine of most of the businesses. Special thank you to the support team, for being very helpful, straight to the point answers with plenty of information provided to understand and learn ….. bravo!

Pluspunten:

Xero & Dear system user (new user experience). Everything you need to manage warehouse inventory! Detailed Inventory information, Order process flow, purchasing order management, stock control, eCommerce website eBay/Amazon integration, - easy to use once you get used to it. Helpful support team, and plenty of information provided to understand and learn DEAR systems.

Minpunten:

Takes some time to know the DEAR systems (navigate) due to many features. I guess we need to use DEAR systems for some time to get a better understanding and therefore, give a revised review of experience and possible Cons we might have.

Xy L.
Head of Finance & Business Development in Singapore
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Alright but we don't love it

3,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Have been using Dear for about 6 weeks after onboarding and it's taking some time for my colleagues and myself to get used to the system, but I received 5 emails in the first 12 days after onboarding, and another 3 in the past 7 days to give them a review so here it is. TLDR not as user-friendly as the system we were using before but no choice as QBC will no longer be offered and Dear might be the next best alternative

Pluspunten:

- Comprehensive and even has manufacturing components (unfortunately we don't require this) - Comparable pricing to TG/QBC - Some onboarding agents are very knowledgeable about the system - Support staff are very responsive and queries get answered pretty quickly

Minpunten:

- Not as user-friendly compared to the system we used before. Even things like stock availability isn't readily shown on the product page - you either need to go into a tab within the product page, or a separate 'Availability' to check the stock - Slightly confusing configuration where you can't easily change the purchase prices as they are grouped together on a 'suppliers' tab within the product listing - Product family is quite confusing and a little tedious to create. During the import of our products, there were a large number of single-variant products created as product families with 1 product, and there doesn't seem to be a easy way to stop classifying it as a product family - Automation module (for things like out of stock notifications) are not provided FOC; you have to add on $50/month - Purchase orders only show product name and not variant/option names so if you are trying to order 3 colours of the same product, the PO will show 3 line items of the same product. - We sell on different e-commerce channels but there's no easy way to reflect that. We were informed that the only way we can only create the e-commerce channels as 'Sales Representatives' so that we can track them. Our sales from Shopify aren't differentiated between POS and online - The sync with Shopify seems a little glitchy and sometimes after receiving stock in Dear, all our products descriptions in Shopify get erased. This is less than ideal because our product listing on our website becomes blank

Timo R.
Director in Nieuw-Zeeland
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Overwogen alternatieven:

Still new to dear but it's looking promising

4,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

- Powerful software, which can be overwhelming for beginners due to its many settings. - We're still new to the system but everything's looking familiar coming from another inventory management software. - Onboarding process was very professional.

Minpunten:

- Wish more links could be opened in new tabs, e.g. on the sales orders or purchase orders list. - Option to see BOM on iOS app if auto-assembly is enabled.

Tess C.
Operations Manager in Australië
Voedselproductie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Overwogen alternatieven:

Uncle Charlie's Tastes of Country Review

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: We are a new business that started with excel spreadsheets however it was quite difficult to track everything across the two warehouses we have. Dear has helped us by giving us live data of where all our products are. I would also like to add that [SENSITIVE CONTENT] has been so lovely and patient with us during the onboarding and has really solidified that I made the right choice of going with Dear Systems.

Pluspunten:

I like the right out of the box use of Dear Systems. Many other systems require a full set up before being able to be used, but with Dear as long as the basics are set up, you can begin using it and expand from there.

Minpunten:

At this point in time I haven't identified any cons.