Wat is Front?

Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit.

Wie gebruikt Front?

Voor elk team dat vertrouwt op e-mail om werk gedaan te krijgen, zowel intern als extern.

Waar kan Front worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Front
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Front

  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 26 andere

Talen

Engels

prijzen van Front

Beginprijs:

US$ 19,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Front heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Front heeft een betaalde versie vanaf US$ 19,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Front
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor Front

  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 26 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Front

Front Software - 1
Front Software - 2
Front Software - 3
Front Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Front-video
Front Software - 1
Front Software - 2
Front Software - 3
Front Software - 4

Functies van Front

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Antwoordbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Brainstormen
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie met klanten
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailherinneringen
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Gezondheidsscore
  • Handtekeningenbeheer
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsbeheer
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Notitiebeheer
  • Ontvangstbewijzen lezen
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen opnemen
  • Orderbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelslijst
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Routering
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Teammanagement
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Vervoersbeheer
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor iPad-apparaten
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Front

Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Hierdoor voelt zakelijke communicatie net zo natuurlijk aan als communiceren met vrienden.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk Suite
Jouw alles-in-één platform voor multi-channel communicatie.
Combined email and calendar solution that lets users send, receive, and manage email plus track appointments and events.
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Cloud Platform is een set van modulaire cloudgebaseerde diensten waarmee je alles kunt maken, van eenvoudige websites tot complexe toepassingen.
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven e-mails over meerdere gebruikersaccounts kunnen verzenden, ontvangen, organiseren, vertalen en plannen.

Reviews over Front

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,4
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Anthony
Anthony
System Engineer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Front has allowed our company to save about a 5 to 1 ROI in time savings

5,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Marjolaine
Marjolaine
Co-founder in Frankrijk
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vervoer/over de weg/per spoor, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Best email software ever

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: We have a shared inbox and we had trouble to avoid double answers and we had to forward the emails to each other or CC them on our replies so they could get informed of a conversation

Pluspunten:

Sharing emails without having to forward them, being able to have internal conversations within an email, plenty of integrations

Minpunten:

When I need to speak to all the team, I have to create a discussion and add them all, one by one. I'd rather have the possibility to @team within an email or a discussion to make sure they are all included. I also whish we could find a slack inbox where we could find all the channels we have and avoid having to switch between the two softwares.

Geverifieerde reviewer
Key Account Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Front is the best Shared Inbox for collaborative customer support

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Front truly is a dynamic tool for teams looking to improve their internal workflows for external-facing communications. There is some fantastic automation that is built into the platform that has helped streamline and build in consistency for external client-facing communication.

Pluspunten:

My favorite functionality would be the collaborative chat tools amongst team members for email threads. Its an amazing tool.

Minpunten:

The thing I struggled the most to adapt to was the Tags functionality. It is not something we use daily but had a slight learning curve for me and my team.

Mac
Sales Channel Coordinator in Canada
Consumentengoederen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great way to keep organized with multiple inboxes

4,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall great software and I would highly recommend it to teams over using outlook or any other email platform.

Pluspunten:

Front has been great for me to tune in to customer success email inboxes and my own personal inbox. It's awesome to have all emails filtered into one inbox, and I appreciate being able to tag a coworker on an email. The email templates are awesome and I like that I can attach files to a template.

Minpunten:

I honestly do not have many complaints. The mobile app is a bit glitchy when searching for keywords in emails, but that is all.

Geverifieerde reviewer
Purchasing in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

One of the worst email applications I've ever used

1,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

The overall look of Front is simple, which is nice. The snooze function on emails. The support staff were friendly and quick to answer.

Minpunten:

My company switched my team over to Front after a couple people who shared an inbox had issues with managing it. I didn't have a shared inbox, but struggled with the lack of functionality for just personal inboxes. There are so many missed functionalities to Front it made my job incredibly inefficient. I found myself spending more time doing my job which consists of heavy emailing because of Front problems. 1. No calendar. Cannot make appointments, set up meetings, etc. 2. Unable to edit messages in a previous thread. Say someone sends you a list of questions. You cannot just answer next to their list in the previous email and say "see below." 3. Archiving messages... when we first switched to Front, the management team used it for a few weeks to test it. When the team was instructed to switch within the next couple weeks, and BOOM thousands of emails that Front could not autoarchive. I had about 10 emails in Outlook during the switch. The front inbox had accumulated thousands over the course of the management test period. Front could only auto archive shared inboxes, not personal. I had to spend 20 minutes selecting 3000 emails to auto archive since it didn't sync correctly with Outlook. 4. Saving emails... you can't. You only have the option to send a link of the email which only works for those that also used front. 5. You cannot edit pasted tables in front, as far as formatting goes. No deletion of columns or making rows smaller. 6. No red flags or categorizing. Often I'd keep emails in Outlook and red flag them to remind myself to check on it before I leave. No flagging in Outlook. This is replaced by snoozing in Front to make it reappear later, but I do miss the flag option. 7. You archive something in someone else's inbox that they share with you... it archives in their inbox, too. 8. No options to make folders. You want to move emails to a folder to refer to later? You cannot. I could go on and on and ended up emailing a list of 18 problems after using Front for the first 3 months to management who sent to Front support. The responses were basically they hope to rollout that feature one day. Which obviously doesn't help now.

David
David
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great product with a few annoying things

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Overall great product, really happy with the exception of the email nesting

Pluspunten:

Easy to use - actually integrates well and completely replaces all other email managers. Unlike Zendesk or similar products; emails you send from Front are actually sent from your email address, not a weird routing domain like yourcompany.zendesk.com

Minpunten:

When multiple emails come in on the same day with the same title (e.g., two customers respond to the same automated email they got), Front will nest them together as if they are one thread. This causes problems with the customer support team because sometimes they forget / don't know they need to scroll up to respond individually to each nested email. Pretty annoying and error prone