Wat is Front?

Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit.

Wie gebruikt Front?

Voor elk team dat vertrouwt op e-mail om werk gedaan te krijgen, zowel intern als extern.

Waar kan Front worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Front
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 26 andere

Talen

Engels

prijzen van Front

Beginprijs:

US$ 19,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Front heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Front heeft een betaalde versie vanaf US$ 19,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Front
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 26 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Front

Front Software - 1
Front Software - 2
Front Software - 3
Front Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Front-video
Front Software - 1
Front Software - 2
Front Software - 3
Front Software - 4

Functies van Front

  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Antwoordbeheer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Brainstormen
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Handtekeningenbeheer
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Mobiele toegang
  • Notitiebeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen opnemen
  • Orderbeheer
  • Personeelslijst
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Routering
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Teammanagement
  • Tekstanalyse
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Vervoersbeheer
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Werknemersdatabase
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Front

's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
All-inclusive omnichannel system for customer services and support. The low price, top features, and customization offer a great value.
Hierdoor voelt zakelijke communicatie net zo natuurlijk aan als communiceren met vrienden.
An email client offering AI triage, follow-up reminders, and scheduled messages.
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware. Meer informatie over Acuity Scheduling
Software voor customer relationship management met helpdeskticketing en projectmanagement

Reviews over Front

Gemiddelde score

In totaal
4,5 (221)
Gebruiksgemak
4,5 (221)
Klantenservice
4,4 (221)
Functies
4,4 (221)
Waar voor je geld
4,1 (221)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Gurvinder K.
Gurvinder K.
Internet judge in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

''Great communication hub tool ever''

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: I recommend it to all. Good for businesses.

Pluspunten:

Easy and fast for use daily. Everything is smooth and seamless yet efficient. I can assign with my team in the same inbox too. Power to prioritize massages with conversation. I can multiple things with this. Everything is well organised and easy to use. Easy to learn and easy to use.

Minpunten:

I like this. 1 thin calendar is not good but can be handled. SOmetimes team takes time to use the new interface. But with that so so many good features in this too. Like multiple things can be done with. Very helpful and easy to use.

John F.
Founder/President/CEO in VS
Telecommunicatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great Software, Terrible Billing and Support Policies

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

It has a number of very good features for helping teams work together for sales and support. The abilities to share, assign, comment on, snooze and resurface issues makes zero inbox possible. Keeps clutter down and focus on what is most important at the moment. We really like the 'product'.

Minpunten:

-Front's Billing policies are absurd. If one signs up for an annual plan adding a user even if only temporarily for a day or a month while transitioning employees results in a charge for as much as a full year for that seat. -During the sales process, you will experience significant personal, real-time communications. Once the sales process is over, don't hope to EVER be able to have a real-time conversation with anybody. Regardless of the severity or complexity of the issue, the only option is email that often takes days to get a response which can be a real problem when the platform is down since it is the only way to contact them. They had a chat ability for a while but turned it off apparently because customer expectations for a timely response were too high. -Don't bother making suggestions. Although they have what appears to be a strong attitude towards involving customers, suggestions get a pat on the head and swept into a 'we'll pass that on' basket. No methods or interest to surface ideas and suggestions in a way that other end-users can expand upon or upvote/prioritize.

Geverifieerde reviewer
SDR Manager in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Front is amazing tool to manage your email

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: It's amazing overall. We saw email managed properly. Being a part of sales team email tracking is a bliss as it increases our productivity

Pluspunten:

Frot is amazing. The best feature is email tracking through which you can get the read receipt of the email. Also, the tagging feature is good and helpful where you can tag or assign your teammates on the email

Minpunten:

The user interface is a bit complicated and difficult to use for the new user. Also, the mobile app tends to go slow sometime. Rest all is good

Geverifieerde reviewer
CPO in Duitsland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Good tool - but SaaS typical pricing issues

3,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall, a great tool with great potential that could be even better if it were more targeted. The high complexity, mediocre documentation, and poor practice of hiding basic features in the overpriced "Enterprise/Scale" level bring the rating to only three stars.

Pluspunten:

It's great as a multi purpuse tool for a lot of different scenarios. Has a lot of features and well made integrations. It helps working and collaborating as a team on messages, requests and tasks very efficiently.

Minpunten:

As it does offer a lot of functions, it's kind of bloated with options to configure and customize it. It can be tricky to find the right config and approach for the usecase you have. As it can be used for a lot of different scenarios (helpdesk, crm, communication, ...) it's not fitting to a specific usecase as good as tools that are specialised to one - it would help if Front would try to focus on something rather trying to be a solution for "everything". The pricing of Front is unintuitive - basic features like a user and team management are exclusive to the highest tier. For this even managing just a few users and their permission and settings is a real pain as long as you're not willing to upgread to the highest tier (99$/user/month). Hiding essential/basic features in highly overpriced tiers is a disease a lot of SaaS tool have - a practice that really needs to end.

Felipe P.
Team Lead TechOps in Brazilië
Financiële dienstverlening, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great Experience with Front

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: I love Front. It's a great tool, very easy to implement, teach and use. The communication between teams is great and we can track and talk to our customers in a great way.

Pluspunten:

The interface and how is easy to teammates collaborate and organize conversations with customers.

Minpunten:

Language only in English Some features were thought exclusive for emails and we use a lot WhatsApp and Chat channels (custom channels) that not might work that great API Rate Limit for custom channels that we always talked that would be our main channel and after purchasing, we discovered this "limitation"

Overwogen alternatieven: Octadesk, Freshdesk, MessageBird, Movidesk, Intercom en Zendesk

Redenen om voor Front te kiezen: We didn't like Zendesk layout and support

Overgestapt van: Zendesk

Redenen om over te stappen op Front: Layout, features, support, sales proccess, pricing.