Wie gebruikt Front?

Voor elk team dat vertrouwt op e-mail om werk gedaan te krijgen, zowel intern als extern.

Wat is Front?

Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals [email protected] en [email protected] Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit.

Front - Details

Front

http://frontapp.com

Opgericht in 2013

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Geïnstalleerd - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Geïnstalleerd - Windows
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
Front-video
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Front - prijsoverzicht

Zie de prijsinformatie

Front heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Front betaalde versie vanaf US$ 9,00/maand.


Beginprijs

US$ 9,00/maand. Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Functies van Front

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Blogs
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenkalender
  • Kennisbeheer
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Personeelslijst

Bekijk de volledige lijst van Communicatietools voor medewerkers

  • Afdrukbeheer
  • Batchcommunicatie
  • Chatten / messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contentbeheer
  • E-maildistributie
  • Interactieve inhoud
  • On-demand communicatie
  • Personalisatie
  • Sjabloonbeheer
  • Video-inhoud

Bekijk de volledige lijst van Customer communication management software

  • Analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communitybeheer
  • Contentsyndicatie
  • Gamification
  • Live chatten
  • Opzeggingenbeheer
  • Verzamelen van feedback
  • Video-inhoud

Bekijk de volledige lijst van Customer engagement software

  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Communicatiebeheer
  • Gezondheidsscore
  • Inkomstenbeheer
  • Klantenbinding
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Winst- en verliesanalyse

Bekijk de volledige lijst van Customer success software

  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • E-mailcontrole
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevensherstel
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Handtekeningenbeheer
  • Routering
  • Spamblokkering
  • Wachtrijbeheer
  • Witte lijst/zwarte lijst

Bekijk de volledige lijst van E-mail programma's

  • A/B-tests
  • Campagnebehee
  • Door gebeurtenissen geactiveerde meldingen
  • Locatie bijhouden
  • Onderverdeling van doelgroepen
  • Teammanagement

Bekijk de volledige lijst van E-mail tracking software

  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van vergaderingen
  • Blogs
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Realtime chatten
  • Scherm delen
  • Videovergaderen
  • Werknemersdatabase

Bekijk de volledige lijst van Interne communicatie tools

  • Afsprakenbeheer
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbank
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Klantenservice software

  • Aanpasbare branding
  • Geotargeting
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Integratie van derden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Proactief chatten
  • Scherm delen
  • Websitebezoekers bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Live chat software

  • 3PL-beheer
  • CRM
  • Cross-docking
  • Leveranciersbeheer
  • Orderbeheer
  • Streepjescodes/RFID
  • Transportbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Wagenparkbeheer

Bekijk de volledige lijst van Logistieke software

  • Bestanden delen
  • Databases maken
  • Documenten maken
  • Notitiebeheer
  • Office Suite
  • Presentatietools
  • Projectbeheer
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Teamchats

Bekijk de volledige lijst van Productiviteit software

  • Bestanden delen
  • Campagnebehee
  • Documentbeheer
  • Projectbeheer
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Reclamebureau software

  • Brainstormen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Discussieforums
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Taakbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen

Bekijk de volledige lijst van Samenwerkingssoftware

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Audio-oproepen
  • Bestanden delen
  • Discussiethreads
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van derden
  • Mobiele toegang
  • Realtime chatten
  • Taakbeheer
  • Videovergaderen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Zoeken

Bekijk de volledige lijst van Teamcommunicatie software

  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Beheer van vergaderingen
  • Elektronische handtekening
  • Externe ondersteuning
  • Externe toegang
  • Live chatten
  • Samenwerking
  • Softphone
  • Taakbeheer
  • Tijdzones bijhouden
  • Videochat
  • Webvergaderen

Bekijk de volledige lijst van Thuiswerksoftware

  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Chatten / messaging
  • Faxbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Voicemail

Bekijk de volledige lijst van Unified communications software

  • Aanpasbaar dashboard
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Compliance bijhouden
  • Documentbeheer
  • Formulierbeheer
  • Grafische workfloweditor
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • Taakbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Workflowconfiguratie

Bekijk de volledige lijst van Workflow management systemen

Reviews van Front

5 van 186 reviews worden weergegeven

In totaal
4,5/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenservice
4,4/5
Functies
4,4/5
Waar voor je geld
4,2/5
Marjolaine L.
Co-founder
Vervoer/over de weg/per spoor, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-3-2020

"Best email software ever"

Opmerkingen: We have a shared inbox and we had trouble to avoid double answers and we had to forward the emails to each other or CC them on our replies so they could get informed of a conversation

Pluspunten: Sharing emails without having to forward them, being able to have internal conversations within an email, plenty of integrations

Minpunten: When I need to speak to all the team, I have to create a discussion and add them all, one by one.
I'd rather have the possibility to @team within an email or a discussion to make sure they are all included.
I also whish we could find a slack inbox where we could find all the channels we have and avoid having to switch between the two softwares.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-3-2020
John F.
Founder/President/CEO
Telecommunicatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    1/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2020

"Great Software, Terrible Billing and Support Policies"

Pluspunten: It has a number of very good features for helping teams work together for sales and support. The abilities to share, assign, comment on, snooze and resurface issues makes zero inbox possible. Keeps clutter down and focus on what is most important at the moment. We really like the 'product'.

Minpunten: -Front's Billing policies are absurd. If one signs up for an annual plan adding a user even if only temporarily for a day or a month while transitioning employees results in a charge for as much as a full year for that seat. -During the sales process, you will experience significant personal, real-time communications. Once the sales process is over, don't hope to EVER be able to have a real-time conversation with anybody. Regardless of the severity or complexity of the issue, the only option is email that often takes days to get a response which can be a real problem when the platform is down since it is the only way to contact them. They had a chat ability for a while but turned it off apparently because customer expectations for a timely response were too high. -Don't bother making suggestions. Although they have what appears to be a strong attitude towards involving customers, suggestions get a pat on the head and swept into a 'we'll pass that on' basket. No methods or interest to surface ideas and suggestions in a way that other end-users can expand upon or upvote/prioritize.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2020
Geverifieerde reviewer
Purchasing
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    1/5
  • Gebruiksgemak
    2/5
  • Functies en functionaliteit
    1/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 2-4-2018

"One of the worst email applications I've ever used"

Pluspunten: The overall look of Front is simple, which is nice. The snooze function on emails. The support staff were friendly and quick to answer.

Minpunten: My company switched my team over to Front after a couple people who shared an inbox had issues with managing it. I didn't have a shared inbox, but struggled with the lack of functionality for just personal inboxes. There are so many missed functionalities to Front it made my job incredibly inefficient. I found myself spending more time doing my job which consists of heavy emailing because of Front problems. 1. No calendar. Cannot make appointments, set up meetings, etc. 2. Unable to edit messages in a previous thread. Say someone sends you a list of questions. You cannot just answer next to their list in the previous email and say "see below." 3. Archiving messages... when we first switched to Front, the management team used it for a few weeks to test it. When the team was instructed to switch within the next couple weeks, and BOOM thousands of emails that Front could not autoarchive. I had about 10 emails in Outlook during the switch. The front inbox had accumulated thousands over the course of the management test period. Front could only auto archive shared inboxes, not personal. I had to spend 20 minutes selecting 3000 emails to auto archive since it didn't sync correctly with Outlook. 4. Saving emails... you can't. You only have the option to send a link of the email which only works for those that also used front. 5. You cannot edit pasted tables in front, as far as formatting goes. No deletion of columns or making rows smaller. 6. No red flags or categorizing. Often I'd keep emails in Outlook and red flag them to remind myself to check on it before I leave. No flagging in Outlook. This is replaced by snoozing in Front to make it reappear later, but I do miss the flag option. 7. You archive something in someone else's inbox that they share with you... it archives in their inbox, too. 8. No options to make folders. You want to move emails to a folder to refer to later? You cannot. I could go on and on and ended up emailing a list of 18 problems after using Front for the first 3 months to management who sent to Front support. The responses were basically they hope to rollout that feature one day. Which obviously doesn't help now.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 2-4-2018
Arielle B.
Head of Customer Success
Verzekeringen, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-8-2020

"Love Front- Would Recommend"

Opmerkingen: Great experience. Sales Rep was educated, nice, responsive and a pleasure to work with. Then the product was easy to use and solved what we needed.

Pluspunten: It is incredibly easy to use. We transitioned to this from HubSpot support and we were concerned about a learning curve, it is about as basic and intuitive as it comes. We budgeted 2 weeks to implement and it took us less than 2 days to transfer everything over and learn how to use it for its core functions.

Minpunten: I may be doing this incorrectly- but the Slack integration doesn't always work correctly. I think it would've been helpful in the integrations section to have a troubleshooting guide if it doesn't work. For us we filled out all fields and appropriate slack channels but the messages were not sent there. (Again could be our error)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-8-2020
Jessica S.
Co-founder
Biotechnologie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-5-2020

"Multiplayer email! Can't believe some people don't use this"

Opmerkingen: Fantastic! We are a team of two, and one of us is the main visionary, the other is the one communicating with customers. We needed a quick and efficient way of having one person write an email, the other person check it and add notes, and both parties okaying it before sending. Also, with customer support, it's nice to be able to store responses I use a lot, and quickly modify them to suit the individual recipient. Front helps us in these two ways, primarily, and that makes it by far worth the money.

Pluspunten: Being able to chat with coworkers about emails before they send. Being able to take over a draft someone else wrote, and send from my account, and share drafts with colleagues and have them edit, take them over, OR just give them back to me. Basically it's multiplayer mode for email. And I love the canned responses feature.

Minpunten: There are issues with the canned responses that make it not 100% efficient. Example: hard to filter canned responses other than by keyword in the title, not easy to make quick edits to them or replace an old one. Maybe because not everyone likes that feature other than me. But it still works and I have confidence it will improve in the future.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-5-2020