Wat is Vivantio?

Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.

Wie gebruikt Vivantio?

Middelgrote en groeiende bedrijven met servicebeheeractiviteiten die rapportage/analyse, aanpasbare branding, routing, escalatie, realtime chat, interactietracking en meer nodig hebben.

Vivantio-video Vivantio Software - 1 Vivantio Software - 2 Vivantio Software - 3 Vivantio Software - 4

Twijfel je over Vivantio? Vergelijk met een populair alternatief

Vivantio

4,3 (167)
Vivantio
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 42,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
137
9
4,2 (167)
4,2 (167)
4,4 (167)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
143
40
4,4 (1.817)
4,5 (1.817)
4,3 (1.817)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Vivantio

Gesponsord
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen.
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Enterprise-class IT-servicebeheertoepassing gebouwd voor multinational organisaties rond Service Integratie en Beheer.
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten.
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie.
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.

Reviews over Vivantio

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,4
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
47%
4
37%
3
14%
2
2%
Geverifieerde reviewer
VIP Logistics in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

INTUITIVE TICKET MANAGEMENT SYSTEM

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Every Day use uses little machine resources so other applications can run at the same time.
compatible with most commercial browsers.

Pluspunten:

Self contained tool with build in reports and logs, reliable for the most part. Very intuitive for the amateur user, Forgiving when errors occurs,

Minpunten:

Occasionally crashes and some menus not coherent with others. No software is %100 reliable. It is improve daily

Sam
Project Manager in VK
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Excellent product and customer service

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

The software is easily customisable and changed pre and post-launch of the system, meaning that you can launch, get it wrong and change it. The capabilities seem endless and offers all requirements that we need.

Minpunten:

The difference in the admin area to the technician portal is a little bit confusing at times. I believe that the back end admin area needs upgrading to the FLEX environment.

Ashley
Ashley
Documentation Coordinator in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Vivantio

4,0 2 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

I like the customization options you have that other products don’t and won’t offer

Minpunten:

It takes a bit to get logged in and to navigate but not too many cons

Darren
Support Engineer in VK
Financiële dienstverlening, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent Product Support but lacking finer details

3,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Vivantio offers a ITIL service desk software that we use for software support. In general I have found the solution not very user friendly and in the last 3 years of using it, I found that little has changed to the basic user functionality to improve this despite many feature requests to aid this. A key example of this is that, in 2017, it is still not possible for all emails in the system to show the pictures that are embedded. In the past, we have found that the quality of the software updates to the system lacking basic QA process and it has become quite simple to find bugs in the new features. I would say that the support team is very good at getting back to you within half a business day and providing us with workarounds of problems that we have highlighted.

Pluspunten:

User Support, Workflow module

Minpunten:

GUI, speed of page loads, lack of updates to key functionality

Polly Ann
Software QA Analyst in VS
Luchtvaart(maatschappijen), 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best Part of Vivantio has been the Approval Process

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Our company uses this software internally. So our employees are our customers, so to speak. I was able to configure the workflows to assign tasks to other employees to provide approval for things such as hardware/software purchases, access to our software systems, new employees, etc. Regular employees do not require a license to perform these approval tasks, which was not the case in the competing software. Also, the Self Service portal turned out so beautiful and useful to our employees. We get really good feedback from users. Customer representatives are very hands on and helpful. I have admin'd other software and while other, more popular software has more documentation, their reps are non-existent.

Minpunten:

The set up is very dependent on the Vivantio reps, and the self-help for configuration is not very useful. The reps do a fantastic job of leading the new user through configuration but some people like to do that themselves. I have admin'd other software and while other more popular software has more documentation, their reps are non-existent.