Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Vivantio?

Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren.

Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.

Wie gebruikt Vivantio?

Middelgrote en groeiende bedrijven met servicebeheeractiviteiten die rapportage/analyse, aanpasbare branding, routing, escalatie, realtime chat, interactietracking en meer nodig hebben.

Vivantio Software - 1
Vivantio Software - 2
Vivantio Software - 3
Vivantio Software - 4
Vivantio Software - 5

Twijfels over Vivantio? Vergelijk met een populair alternatief

Vivantio

Vivantio

4,3 (177)
US$ 59,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
161
19
4,2 (177)
4,3 (177)
4,4 (177)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
159
40
4,4 (2.152)
4,5 (2.152)
4,3 (2.152)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Vivantio

Zoho Desk
Functies met hoogste score
Aanpasbare branding
CRM
Ticketbeheer
TOPdesk
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Realtime meldingen
Ticketbeheer
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste score
Contactendatabase
Klantgeschiedenis
Wachtrijbeheer
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
HappyFox Help Desk
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
EcholoN
Functies met hoogste score
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Issuetrak
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Realtime meldingen
Ticketbeheer
Deepser
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Realtime meldingen
Ticketbeheer
CloudBlue PSA
Functies met hoogste score
Rapportage/projecten volgen
Taakbeheer
Ticketbeheer

Reviews over Vivantio

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,4
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
47%
4
38%
3
14%
2
2%
Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

INTUITIVE TICKET MANAGEMENT SYSTEM

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Every Day use uses little machine resources so other applications can run at the same time.
compatible with most commercial browsers.

Pluspunten:

Self contained tool with build in reports and logs, reliable for the most part. Very intuitive for the amateur user, Forgiving when errors occurs,

Minpunten:

Occasionally crashes and some menus not coherent with others. No software is %100 reliable. It is improve daily

Ben
IT Manager in VK
E-learning, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Simple and adaptive IT Service Management

4,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: I have used it in more than one environemnt and deployment and customisation was easy especialy with the implementation help and guidance provided.

Pluspunten:

Ease of implementation and customisation.

Minpunten:

Reporting tool is fussy and the labels can be confusing.

Darren
Support Engineer in VK
Financiële dienstverlening, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent Product Support but lacking finer details

3,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: Vivantio offers a ITIL service desk software that we use for software support. In general I have found the solution not very user friendly and in the last 3 years of using it, I found that little has changed to the basic user functionality to improve this despite many feature requests to aid this. A key example of this is that, in 2017, it is still not possible for all emails in the system to show the pictures that are embedded. In the past, we have found that the quality of the software updates to the system lacking basic QA process and it has become quite simple to find bugs in the new features. I would say that the support team is very good at getting back to you within half a business day and providing us with workarounds of problems that we have highlighted.

Pluspunten:

User Support, Workflow module

Minpunten:

GUI, speed of page loads, lack of updates to key functionality

Sam
Project Manager in VK
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Excellent product and customer service

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

The software is easily customisable and changed pre and post-launch of the system, meaning that you can launch, get it wrong and change it. The capabilities seem endless and offers all requirements that we need.

Minpunten:

The difference in the admin area to the technician portal is a little bit confusing at times. I believe that the back end admin area needs upgrading to the FLEX environment.

Shiella
Supervisor in Filipijnen
Telecommunicatie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Vivantio || True User Review

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Good. I use it everyday, its easy to access, easy to understand, smooth to navigate

Pluspunten:

The option for your to always go back and see your previous tickets created, how to create and submit it easy.

Minpunten:

Sometimes, there's might be a minor glitch that causing for the login user to see that they're unathorized although it works after a refresh of the page