Wie gebruikt deze software?

Voor eigenaren van mobiele app-producten, ontwikkelaars en marketeers die de best mogelijke gebruikerservaring willen bieden in hun mobiele apps en die retentie, conversies en in-app-inkomsten willen verhogen.

Gemiddelde scores

9 beoordelingen
  • In totaal 4.3 / 5
  • Gebruiksgemak 4.7 / 5
  • Klantenservice 4.1 / 5
  • Functies 4.1 / 5
  • Waar voor je geld 3.9 / 5

Productgegevens

  • Gratis versie Ja
  • Gratis proefversie Ja
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Live online
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Appsee
  • http://www.appsee.com/
  • Opgericht in 2012

Over Appsee

Appsee is de leider op het gebied van kwalitatieve mobiele app-analytics en maakt gebruik van gebruikerssessie-opnames en touch-heatmaps om UI- en UX-problemen op te sporen en ambitieuze KPI's te realiseren. Appsee doet dit door boven op de numerieke laag een visuele laag gegevens toe te voegen, zodat je snel in de ervaring van je gebruikers kunt duiken en praktische inzichten kunt ophalen. Appsee wordt alom geprezen en heeft enkele van de grootste merken ter wereld al geholpen om de concurrentie voor te blijven.

Functies van Appsee

  • Backlog-beheer
  • Filteren
  • Problemen bijhouden
  • Releasebeheer
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Workflowbeheer
  • A/B-tests
  • Campaign tracking
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Kanaaltoewijzing
  • Meetwaarden voor sociale media
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • ROI bijhouden
  • Websiteanalyse
  • A/B-tests
  • Cohortanalyse
  • Deïnstallaties bijhouden
  • Funnelanalyse
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Inkomsten bijhouden
  • Kanaaltoewijzing
  • Push-meldingen
  • Retenties bijhouden
  • Campagnebehee
  • Conversies bijhouden
  • Doelstellingen bijhouden
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Meerdere sites beheren
  • Paginaweergaven bijhouden
  • Referentiebron bijhouden
  • Tijd op site bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Zoeken naar sites bijhouden

De nuttigste reviews van Appsee

Best business decision you'll make

Beoordeeld op 30-8-2018
Geverifieerde reviewer
Senior Product Manager
Consumentengoederen, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Integrating Appsee in our app was one of the best business decisions we’ve made, it’s that good. We used to only rely on traditional analytics solutions like Mixpanel, which is still very important, don’t get me wrong, but something was always missing. You know that something is wrong with a particular metric in your app, but you don’t know why.
Appsee completely eliminated this concern by giving us the ability to see exactly how our users interact with specific screens within the app and also pinpoint specific areas we need to focus on, like first sessions or crashed sessions and unresponsive gestures.

Minpunten: Pricing is a tiny bit steep BUT after using for a while now, I would go as far as to say that some of the insights you’re getting are priceless.

A must for mobile UX designers

Beoordeeld op 30-8-2018
Geverifieerde reviewer
Product Development Specialist
Detailhandel, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: You know you made the right purchase decision when both you (product), your designer (ux) and your developer are extremely happy with a product. And that’s exactly the beauty of Appsee. It has so many great features for everyone that it’s just a shame not to use it. I, as a product manager, love to have the UI analysis dashboard so I can FINALLY understand what my UX designer is talking about when he says we have an issue with the checkout screen’s design.

Minpunten: Only supports mobile apps, so this means it is not a stand-alone solution and you’ll have to get a different desktop tool if you own both mobile and desktop products. But as far as mobile goes, this is hands-down the best option.

Taking your mobile analytics to the next level.

Beoordeeld op 17-7-2018
Geverifieerde reviewer
Mobile and Web Product Manager - Cross Border Remittance at FLASHSend
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
3 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Great UI and UX heatmaps and user behaviour.

Pluspunten: There is so much to like about the software, The screen heat maps are one of the most used by my team to refine UI and UX. we can see where users are tapping, swiping, gesturing etc. Also the ability to easily create funnels and cohorts are a major plus. UI travel journey and behaviour gives new visual insights into your mobile products.

Minpunten: Its not cheap, so unless you take UI and UX analytics very seriously and constantly monitor and change things, then i would say this software is not fo you.

Really easy way to find out how users really use your app

Beoordeeld op 31-7-2017
Emily B.
Business Analyst
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Saw what my users were doing with the app and that led to making some changes a lot quicker than we anticipated.

Pluspunten: Hands down the video recordings. I can instantly see what my users were doing, what problems they were encountering, etc. It's why we tried it in the first place

Minpunten: It lacks some numbers that we need, so it isn't a stand alone solution. It was fine for us initially because we're in stealth mode, but we'll need to add another tool at some point.

Expensive, but good value for money

Beoordeeld op 7-8-2019
Sara C.
Marketing Director
Telecommunicatie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
3 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: - Seeing our actual user behavior
- Heatmaps to better understand usage
- Videos according to funnel completions and drop offs

Minpunten: - Cost
- We use sampling in order to keep the costs down and that can sometimes mess with the data we are seeing

Lees meer reviews