Salesforce Essentials

Salesforce Essentials

door Salesforce

Wie gebruikt Salesforce Essentials?

Bied ondersteuning via e-mail, telefoon, sociale media en internet. Implementeer en personaliseer merkeigen self-service ondersteuningspagina's met slechts een paar klikken, zonder te programmeren. Maak tijd vrij voor je ondersteuningsteams dankzij automatisering. Ga vandaag nog aan de slag.

Wat is Salesforce Essentials?

Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt.

Salesforce Essentials - Details

Salesforce

https://www.salesforce.com/solutions/essentials/

Opgericht in 1999

Salesforce Essentials - Prijsoverzicht

Salesforce Essentials vanaf US$ 25,00/maand. Salesforce Essentials heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Salesforce Essentials.

Beginprijs

US$ 25,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Salesforce Essentials

CRM-software voor makelaars
Afstemming van klanten en vastgoed
Campagnebehee
Contactenbeheer
E-mailmarketing
Interactie bijhouden
Leads beheren
Referenties bijhouden
Segmentering
Waarschuwingen voor vastgoed
Documenten opslaan
E-mailmarketing
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Interne chatintegratie
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Mobiele toegang
Offertes en voorstellen
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Documenten opslaan
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Live chatten
Offertes en voorstellen
Prognose
Scannen van vistekaartjes/-badges
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Bestemmingspagina's en webformulieren
Callcenterbeheer
Campagnebehee
Contactenbeheer
Documentbeheer
E-mailmarketing
Enquêtebeheer
Interactie bijhouden
Klantenondersteuning
Leads beheren
Leadscoring
Lijstbeheer
Marketingautomatisering
Offertes en voorstellen
Productcatalogus
Projectbeheer
Referenties bijhouden
Territoriumbeheer
Beheer van verkooppipeline
Contacten importeren en exporteren
Contactendatabase
Gedeelde contacten
Interactie bijhouden
Leads beheren
Segmentering
Tools voor exploratie
Zoeken/filteren
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Bronnen bijhouden
Campagnebehee
Interactie bijhouden
Lead nurturing
Leaddistributie
Leads vastleggen
Leadscoring
Leadsegmentering
Pipelinebeheer
Tools voor exploratie

De leverancier heeft deze informatie niet opgegeven.

Reviews van Salesforce Essentials

5 van 180 reviews worden weergegeven

In totaal
4.2/5
Gebruiksgemak
4/5
Klantenservice
4.1/5
Functies
3.9/5
Waar voor je geld
3.9/5
Alex L.
Managing Partner
Evenementenbureaus
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-4-2018

"We love SalesforceIQ! Perfectly integrated and easy for my team to use."

Opmerkingen: So many. Ease of use, trackable for sales cycle, many more.

Pluspunten: This software is awesome. It takes the stress out of constantly updating your CRM by making it seamless and integrated with our email. It captures a lot automatically, giving my team more time to close deals. We love the customizable pipeline features as well. Great software overall.

Minpunten: I have hard time thinking of cons for this software. It was so easy for my team to implement. It is expensive I guess, that'd be the only con.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-4-2018
Brittney M.
Marketing Manager
Consumentendiensten
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-3-2018

"This is a great tool for organizing your sales funnel. "

Pluspunten: Time management and organization are the top reasons to use this software. Being able to include information on new prospects and clients is very helpful and it's easy to add to do items. The sales funnel process is user friendly and easy for other employees to view.

Minpunten: It can be hard to create clear expectations between management and employees on what information or processes should be done. With so many options of where to save information it can look like information is missing if you don't look in the right place. Processes should be put in place by each organization to clarify how to use the software.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-3-2018
Gerson daniel C.
Member Experience Specialist
1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-12-2017

"Desk.com makes our job a lot easier and it's CS team is really helpful when needed. Desk.com rocks!"

Opmerkingen: We got to have our email's interaction (with our customers) well organized. We can get through our data to send monthly reports with no problems.

Pluspunten: It is very user friendly. My team mates and I can navigate through our system with no complications.

Minpunten: Not getting a pop-up message (notifications) w/o an additional feature is probably what I like least about Desk.com.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-12-2017
Chance M.
Program Analyst
Financiële dienstverlening, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-12-2016

"Do Not Assume Anything"

Opmerkingen: The best advice that I can give to a company considering purchasing Salesforce's Desk.com is to document every single expectation and need regarding a CRM tool. Do not assume any functionality exists, regardless of how simple and standard that functionality may seem. There are definitely features and functionalities that the average person might expect any modern system to offer which it does not. Examples:
List Views - Cannot sort by most fields, cannot add custom fields to list views, and cannot modify the number of records per page
Reporting - Cannot modify fields displayed in a report, cannot edit criteria for metrics, and cannot include custom fields in reports aside from picklists, and cannot export more than 2500 records at a time
Email - Does not include standard modern emailing functions such as underlining, highlighting, modifying font color, or pasting images/tables
Also, while some more complex workflows and automation can be built in Salesforce to update fields which are then passed back to Desk via Desk Connect (native sync between Desk and Salesforce), I strongly recommend against relying on Desk Connect for any business processes. Desk Connect can and has been turned off by Desk.com for all customers without first ensuring this is okay with the customer, interrupting daily business on a large scale. It is also extremely easy to break or surpass its capabilities of Desk Connect to the point that any modification, regardless of size, made to your Salesforce org must be communicated to Desk to ensure that Desk Connect will continue to function as expected. If you are a small-scale organization/team with very basic case tracking and reporting requirements capable, Desk may very well be the answer for you. But you still better be prepared with extensive documentation of all requirements and expectations for a tool like Desk, no matter how small or obvious they may be.

Pluspunten: Simple UI
Simple workflow building and management

Minpunten: Extremely limited in its capabilities
Desk Support reps are not thorough when reading emails
ETA's on fixes/patches pushed back for months

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-12-2016
Nasir Q.
Application Architect
Verzekeringen, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 10-4-2018

"salesforce in health sciences"

Pluspunten: most comprehensive crm out there
pretty much has solution for any business problem easy to scale and develop

Minpunten: learning curve
expensive licensing
need some sophostication in customization
license per user and has some limits of what u csn do overall

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 10-4-2018