Salesforce Essentials

Wat is Salesforce Essentials?

Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt.

Wie gebruikt Salesforce Essentials?

Bied ondersteuning via e-mail, telefoon, sociale media en internet. Implementeer en personaliseer merkeigen self-service ondersteuningspagina's met slechts een paar klikken, zonder te programmeren. Maak tijd vrij voor je ondersteuningsteams dankzij automatisering. Ga vandaag nog aan de slag.

Waar kan Salesforce Essentials worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 18 andere

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits, Engels en nog 18 andere

Video's en afbeeldingen van Salesforce Essentials

Salesforce Essentials Software - 1
Salesforce Essentials Software - 2
Salesforce Essentials Software - 3
Salesforce Essentials Software - 4
Salesforce Essentials Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Salesforce Essentials-video
Salesforce Essentials Software - 1
Salesforce Essentials Software - 2
Salesforce Essentials Software - 3
Salesforce Essentials Software - 4
Salesforce Essentials Software - 5

Vergelijk de kosten van Salesforce Essentials met soortgelijke producten

Salesforce Essentials

US$ 25,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 8,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Salesforce Essentials

  • Aanpasbare branding
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Dashboard
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gezondheidsscore
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Klantendatabase
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leadsegmentering
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Predictieve analyse
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en analyse
  • Referenties bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Tekstanalyse
  • Territoriumbeheer
  • Tools voor exploratie
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor start-ups
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Salesforce Essentials

Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
Gold-Vision CRM is een betaalbaar, geïntegreerd, volledig aanpasbaar verkoop- en marketingautomatiseringsplatform voor middelgrote bedrijven.
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Saphyte leads in technological disruption with its most advanced and innovative features designed to help your business grow.
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google. Meer informatie over Copper

Reviews over Salesforce Essentials

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
4,0
Functies
4,1
Waar voor je geld
3,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Alex
Alex
Managing Partner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Evenementenbureaus
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

We love SalesforceIQ! Perfectly integrated and easy for my team to use.

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: So many. Ease of use, trackable for sales cycle, many more.

Pluspunten:

This software is awesome. It takes the stress out of constantly updating your CRM by making it seamless and integrated with our email. It captures a lot automatically, giving my team more time to close deals. We love the customizable pipeline features as well. Great software overall.

Minpunten:

I have hard time thinking of cons for this software. It was so easy for my team to implement. It is expensive I guess, that'd be the only con.

Kaitlyn
Partner and Sales Manager in VS
Kleding en mode, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Just right for small business

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Being a small business we need a CRM that won't break the bank. We need to keep every customer we have, so the customer experience is paramount. We need to get as much information out of every sale and customer interaction as we can, and we need to accelerate sales. Salesforce essentials has done all of this for us.
There are things that I would improve.

Pluspunten:

Salesforce Essentials is more affordable than standard Salesforce and still has what I need in a CRM. I get work done faster, sell faster, and make our customer experience amazing. I set up a customized self service portal and set particular concerns or questions to be sent to a specific person. This means that if for example a customer asks if a garmet can be altered, they're directed to our seamstress instead of directed to me and then transfered to our seamstress. Salesforce essentials records and tracks my calls and emails meaning I no longer have to. I have gained more information about leads, where they come from and why they choose us.

Minpunten:

Sometimes it can be hard to find the data I'm looking for. It's not easy to find or get invoices. Customer care wasn't very helpful although I did try to make contact during a very busy time of day. I was still disappointed.. This is the essentials version of Salesforce so obviously the features aren't as robust.

Clayton
Database Manager in VS
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Great product, hard to tailor to companies specifically due to the complex algorithms.

3,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: I have over 5 years of experience with Salesforce, we used it when I was a production designer for a print and graphics firm. We loved it, but yet we experienced some of these same hardships in this company I am with now, the transition and tailoring to what we do specifically is just not there. It is up to us as employees to make the software work the most productive for us, and that should not be expected from us when we have sales and other projects to handle ourselves.

Pluspunten:

There are endless possibilities on what you can do, and what you can achieve with this product. The AI software is a great tool if you are able to use it.

Minpunten:

Too complex on tailoring the software, I feel like a simple request would take months to get accomplished. I noticed for someone with Salesforce experience myself, our transition from BNTouch to Salesforce was seamless, but many of my co-workers were left in the dark and felt like they had a lack of training provided from your team when we launched this new software.

Patrick
Financial Planner in VS
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Salesforce as a Database

4,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: As it is a massive and comprehensive product, I don't need such an overwhelming software. Overall, it didn't meet my company's needs, but if a company has tech department, this could be a fantastic product.

Pluspunten:

I like that the product has the ability to be completely customized to one's needs.

Minpunten:

As it can be an expensive and time consuming set-up, it was not necessary for me to have such a customizable software. There was very little customer service and it was overseas. It took too much of my time and the only way to get customer service is to hire a third party vendor to help with all aspects of the software.

Rex
Manager in VS
Groothandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Works Great! Increases our Closing Percentage by 20%

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: So far its been very good. We also use other modules from Salesforce. After demoing about 4 packages, we went with Salesforce. Knowing that they are the primary leader in CRM, helped in that decision, as most of our other applications have APIs to intergrate with.

Pluspunten:

The integration with all of our other systems and software.

Minpunten:

The setup is a little tricky when using other software with Salesforce. It really helps to have good support from any other vendors products you want to integrate with Salesforce. Examples being Quickbooks, ShipRush, Verizon Connect, etc. We have many departments and different software in each. So being sure you have API support is critical.