Ovatu Manager

Wie gebruikt Ovatu Manager?

Zowel zelfstandige exploitanten als grote salons. Plannen van afzonderlijke exploitanten tot een onbeperkt aantal werknemers.

Wat is Ovatu Manager?

Smartphone-compatibele planningstool voor kleine, op afspraken gebaseerde bedrijven. Ondersteunt het online boeken van afspraken en apparaatsynchronisatie.

Ovatu Manager - Details

Ovatu

http://ovatu.com

Opgericht in 2010

Ovatu Manager-video
-thumb
-thumb
-thumb

Ovatu Manager - prijsoverzicht

Ovatu Manager heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Ovatu Manager betaalde versie vanaf US$ 15,00/maand.


Beginprijs

US$ 15,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Ovatu Manager - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Ovatu Manager

  • Afspraakherinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Terugkerende afspraken

Bekijk de volledige lijst van Afspraken software

Ovatu Manager alternatieven

Meer alternatieven voor Ovatu Manager

Reviews van Ovatu Manager

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,6
Klantenservice 4,8
Functies 4,6
Waar voor je geld 4,8

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Emma W.
Owner
Gezondheid, wellness en fitness, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-8-2020

"Absolutely Amazing!"

Opmerkingen: Cant recommend enough! Works seamlessly, super reliable, clients love the online booking, but most of all the team are great! They have helped me out no end, nothing is too much trouble and they obviously realise no two businesses are the same, features have been tweaked to suit me.

Pluspunten: Brilliant features! Forms are super helpful especially when they automatically send out! Online booking is great, I love how it integrates into my website seamlessly. Gap minimiser is wonderful too!

Minpunten: It would be easier if we could select multiple services to make a change ie buffer times or resources.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-8-2020
Melanie P.
Salon Owner
Horeca, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-7-2020

"Fantastic Product Fantastic Service"

Opmerkingen: Love it!

Pluspunten: I love the fact that no sooner do I think I wish I could ..... that I get an update saying the exact thing I was thinking about is now available! Ovatu is very client aware, it is looking for the solution just as you have identified the issue - and on the rate times I need help other than online ( generally me being dim) the customer service is the absolute best. Really glad I moved from Schedul to Ovatu best decision.

Minpunten: I am yet to find something I don’t like.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-7-2020
Sara R.
Beautician
Cosmetica, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-11-2020

"The best booking system - does everything you need"

Opmerkingen: Amazing

Pluspunten: Fab customer service - speedy replies.
Can check revenue, hours, earnings etc
Easy for customer to use
Mobile app aswell as website

Minpunten: Site interface could be a little more user friendly / aesthetic to look at

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-11-2020
Lisa C.
Owner
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-8-2017

"Would be so much better if reports didn't show everything booked in. Just cashed off sales."

Opmerkingen: It's easier than paper. But I would consider changing if a better one was available.

Pluspunten: SMS and email confirmations
Storage function for client details and notes.
Email sent to clients confirming booking date and time.

Minpunten: Mobile app not scrolling up when you book. Lack of ability to use it to input outgoings, not simple for clients to book, wait list doesn't work on app and the last minute appointments section is very poor.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-8-2017
Will C.
Director
Farmaceutica, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-7-2020

"What an Awesome Product"

Opmerkingen: The support team have been totally awesome, they imported all my old appointments from my old system, so i have full client history. Always responded sometimes within minuets. Amazing team. Well done.

Pluspunten: This software makes my life bliss. It has such advanced rules I can set for appointments, e.g. I can allow a a service type to be booked only at given times frames, that can be different each day, then on top of that, it works out what digital forms to send at a set time prior, and then goes a step further to pop up a form on the time of the appointment for staff to fill in. Customer love the booking site, the ease of use, the slick interface.

Minpunten: The form designer is a bit clunky, and needs to support pictures, and some better layout options, but I did find it responds to HTML tags so made the best I can.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-7-2020