
Wie gebruikt HelpOnClick?
HelpOnClick livechat wordt gebruikt door kleine en middelgrote bedrijven uit de hele wereld. Het is gelokaliseerd in meer dan 20 talen en kan op elke website worden geïmplementeerd.
Wat is HelpOnClick?
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning.
De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties:
Realtime monitoring van het verkeer
Virtuele chatmedewerker
Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten
Integratie in Facebook
Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen
HelpOnClick - Details
HelpOnClick
http://www.helponclick.com
Opgericht in 2004







HelpOnClick - prijsoverzicht
Prijsmodellen bekijkenHelpOnClick heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. HelpOnClick betaalde versie vanaf US$ 12,00/maand.
Beginprijs
US$ 12,00/maand Zie de prijsinformatie
Gratis versie
Nee
Gratis proef
HelpOnClick - implementatie en ondersteuning
Ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Kantooruren
- Online
Implementatie
- Geïnstalleerd - Mac
- Cloud, SaaS, Web
- Geïnstalleerd - Windows
- Mobiel - iOS native
- Mobiel - Android native
Training
- Documentatie
Functies van HelpOnClick
Helpdesk software
- Aanpasbare branding
- Beheer van IT-assets
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Documenten opslaan
- E-mailintegratie
- Geautomatiseerde routing
- Integratie van sociale media
- Interactie bijhouden
- Kennisbankbeheer
- Macro's/reacties via sjablonen
- Netwerkcontrole
- Rapportage en analyse
- Realtime chatten
- Ticketbeheer
- Toegang en controle op afstand
- Waarschuwingen / Escalatie
- Workflowconfiguratie
- Zelfserviceportal
Klantenservice software
- Afsprakenbeheer
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Enquêtes en feedback
- Integratie van sociale media
- Kennisbank
- Live chatten
- Prestatiemeetwaarden
- Virtuele assistent
- Waarschuwingen / Escalatie
- Wachtrijbeheer
- Workflowbeheer
- Zelfserviceportal
Live chat software
- Aanpasbare branding
- Geotargeting
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Integratie van derden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Proactief chatten
- Scherm delen
- Websitebezoekers bijhouden
HelpOnClick alternatieven
Meer alternatieven voor HelpOnClickReviews van HelpOnClick
Lees alle reviewsTotaalscore
Gemiddelde score

Jarad P.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit5 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld5 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 11-12-2018
"We Love HelpOnClick and Our Customers Do Too!"
Opmerkingen: We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few customers have even used HelpOnClick to ask for quotes. We love it because it offers our customers a simple, easy way to get in touch with us and get most of their questions answered.
Pluspunten: HelpOnClick was super easy to install on our website. As the administrator of the program, it's easy to add or remove users, create canned responses to quickly engage the customer, and it couldn't be easier for our website visitors to use.
Minpunten: Sometimes I forget to set the app to "offline" when I leave for lunch and a customer will try to chat with me when I'm not there. I wish it would automatically go offline once my computer went to sleep, but HelpOnClick will stay connected even when I'm gone.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 11-12-2018
Geverifieerde reviewer
-
Totaalscore4 /5
-
Gebruiksgemak4 /5
-
Functies en functionaliteit3 /5
-
Klantenondersteuning4 /5
-
Waar voor je geld4 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 16-4-2019
"Chatting like the best of them!"
Pluspunten: The functionality. As the Admin for my company, I like being able to utilize the functionality at maximum capacity to better understand how my team is using the software, and how we can better serve our customers.
Minpunten: I'd like to better understand the path user's are taking when they are on my site when they leave a message. I'm not sure if this is through HelpOnClick or a third party, but I think the software should tell us more about what people are ready/looking at when they leave us a message after hours. This would be very helpful for us businesses, especially when user's don't specify which products they are interested in, or inquire about for pricing.
Antwoord van de leverancier
van HelpOnClick op 20-4-2019
Thank you for your review. We will consider adding more information to the messages that are received in the offline mode.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 16-4-2019
Travis H.
-
Totaalscore4 /5
-
Gebruiksgemak4 /5
-
Functies en functionaliteit3 /5
-
Klantenondersteuning3 /5
-
Waar voor je geld4 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 28-7-2018
"Good value for small businesses"
Opmerkingen: Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.
Pluspunten: Affordable compared to other options. Easy to use for basic chat functions.
Minpunten: The dashboard is limited on functionality and can be cumbersome for admins. Set-up can be tricky for non-computer programmers. When I went over my time limit there was not an easy way to upgrade, but I eventually figured it out (need a link or prompt from the dashboard). Tried to chat with them mid-day during the week, but it was not available. They did email me back the next day and explained how to find the upgrade option.
Antwoord van de leverancier
van HelpOnClick op 1-8-2018
Hi Travis,
Thank you for your review. We would be glad to know what other functionality you are looking for. It can be already there or on our TODO list.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 28-7-2018
Nancy L.
-
Totaalscore4 /5
-
Gebruiksgemak4 /5
-
Functies en functionaliteit4 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld5 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 12-4-2019
"My appreciation of HelpOnClick"
Opmerkingen: I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too
Pluspunten: Easy to use, easy to link to web site, service very appreciated from customers, helps to increase sales when the customer can have help live about a product that he wants to add to the cart.
Minpunten: It does not work well with Google chrome...I can only use it with Edge...I prefer Google. It would be nice to a visual sign at the same time as the sound...when you do not here the sound...we would be able to see that there is a message (would be nice at the bottom of our screen).
Antwoord van de leverancier
van HelpOnClick op 20-4-2019
Nancy, thank you for your review. You might be interested in downloading a desktop application that can send both sound and visual notifications of an incoming chat.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 12-4-2019
Pm M.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak4 /5
-
Functies en functionaliteit5 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld5 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 11-12-2018
"HelpOnClick review"
Pluspunten: Ease of use and functionality. Provides all the tools you need to easily implement chat software on to a website. I like that you are able to load questions into the virtual agent as this does allow many support calls to be answered without the need of human intervention. The smartphone app also allows for support to be provided while on the go.
Minpunten: No major cons. The set-up of the virtual assistant was a little confusing but that was due to not watching the help video.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 11-12-2018