Wie gebruikt HelpOnClick?

HelpOnClick livechat wordt gebruikt door kleine en middelgrote bedrijven uit de hele wereld. Het is gelokaliseerd in meer dan 20 talen en kan op elke website worden geïmplementeerd.

Wat is HelpOnClick?

Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning.

De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties:
Realtime monitoring van het verkeer
Virtuele chatmedewerker
Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten
Integratie in Facebook
Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen

HelpOnClick - Details

HelpOnClick

http://www.helponclick.com

Opgericht in 2004

HelpOnClick - Prijsoverzicht

HelpOnClick vanaf US$ 12,00/maand. HelpOnClick heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor HelpOnClick.

Beginprijs

US$ 12,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van HelpOnClick

Helpdesk software
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Aanpasbare branding
Geotargeting
Gestandaardiseerde antwoorden
Integratie van derden
Offline formulier
Overdrachten en routering
Proactief chatten
Scherm delen
Websitebezoekers bijhouden

Reviews van HelpOnClick

5 van 10 reviews worden weergegeven

In totaal
4.6/5
Gebruiksgemak
4.5/5
Klantenservice
4.2/5
Functies
4.3/5
Waar voor je geld
4.6/5
Jarad P.
Business Development Manager
Beveiliging en opsporing, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-12-2018

"We Love HelpOnClick and Our Customers Do Too!"

Opmerkingen: We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few customers have even used HelpOnClick to ask for quotes. We love it because it offers our customers a simple, easy way to get in touch with us and get most of their questions answered.

Pluspunten: HelpOnClick was super easy to install on our website. As the administrator of the program, it's easy to add or remove users, create canned responses to quickly engage the customer, and it couldn't be easier for our website visitors to use.

Minpunten: Sometimes I forget to set the app to "offline" when I leave for lunch and a customer will try to chat with me when I'm not there. I wish it would automatically go offline once my computer went to sleep, but HelpOnClick will stay connected even when I'm gone.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-12-2018
Geverifieerde reviewer
Marketing Manager
Machinebouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-4-2019

"Chatting like the best of them!"

Pluspunten: The functionality. As the Admin for my company, I like being able to utilize the functionality at maximum capacity to better understand how my team is using the software, and how we can better serve our customers.

Minpunten: I'd like to better understand the path user's are taking when they are on my site when they leave a message. I'm not sure if this is through HelpOnClick or a third party, but I think the software should tell us more about what people are ready/looking at when they leave us a message after hours. This would be very helpful for us businesses, especially when user's don't specify which products they are interested in, or inquire about for pricing.

Antwoord van de leverancier

van HelpOnClick op 20-4-2019

Thank you for your review. We will consider adding more information to the messages that are received in the offline mode.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-4-2019
Nancy L.
General Manager
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-4-2019

"My appreciation of HelpOnClick"

Opmerkingen: I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too

Pluspunten: Easy to use, easy to link to web site, service very appreciated from customers, helps to increase sales when the customer can have help live about a product that he wants to add to the cart.

Minpunten: It does not work well with Google chrome...I can only use it with Edge...I prefer Google. It would be nice to a visual sign at the same time as the sound...when you do not here the sound...we would be able to see that there is a message (would be nice at the bottom of our screen).

Antwoord van de leverancier

van HelpOnClick op 20-4-2019

Nancy, thank you for your review. You might be interested in downloading a desktop application that can send both sound and visual notifications of an incoming chat.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-4-2019
Travis H.
General Manager
Vrije tijd, reizen en toerisme, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-7-2018

"Good value for small businesses"

Opmerkingen: Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.

Pluspunten: Affordable compared to other options. Easy to use for basic chat functions.

Minpunten: The dashboard is limited on functionality and can be cumbersome for admins. Set-up can be tricky for non-computer programmers. When I went over my time limit there was not an easy way to upgrade, but I eventually figured it out (need a link or prompt from the dashboard). Tried to chat with them mid-day during the week, but it was not available. They did email me back the next day and explained how to find the upgrade option.

Antwoord van de leverancier

van HelpOnClick op 1-8-2018

Hi Travis,
Thank you for your review. We would be glad to know what other functionality you are looking for. It can be already there or on our TODO list.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-7-2018
Pm M.
Founder
Informatiediensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-12-2018

"HelpOnClick review"

Pluspunten: Ease of use and functionality. Provides all the tools you need to easily implement chat software on to a website. I like that you are able to load questions into the virtual agent as this does allow many support calls to be answered without the need of human intervention. The smartphone app also allows for support to be provided while on the go.

Minpunten: No major cons. The set-up of the virtual assistant was a little confusing but that was due to not watching the help video.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-12-2018