FieldEdge Flat Rate Mobile

FieldEdge Flat Rate Mobile

Wat is FieldEdge Flat Rate Mobile?

Ben je klaar om je servicebedrijf naar een hogere versnelling te schakelen met een vast tarief en digitaal werkorderbeheer? Met Coolfront Mobile kunnen technici moeiteloos de belangrijkste vraag van een huiseigenaar, "hoeveel gaat dit kosten?" beantwoorden. De uitgebreide database met vaste tarieven van Coolfront omvat meer dan 30.000 reparaties en 16.000 onderdelen. Coolfront is de toonaangevende kosteloze app voor werkorderbeheer en vaste tarieven met QuickBooks-integratie. Bovendien hebben ze een uitstekend aanbod. Je kunt Coolfront gratis proberen met 50 testwerkorders.

Wie gebruikt FieldEdge Flat Rate Mobile?

HVAC, loodgieters en elektrotechnische aannemers gaan over op app-gebaseerd werkorderbeheer. Bevat een grondige database met vaste tarieven van meer dan 30.000 reparaties, maar ondersteunt elk tariefmodel.

FieldEdge Flat Rate Mobile Software - 1 FieldEdge Flat Rate Mobile Software - 2 FieldEdge Flat Rate Mobile Software - 3 FieldEdge Flat Rate Mobile Software - 4 FieldEdge Flat Rate Mobile Software - 5

Twijfels over FieldEdge Flat Rate Mobile?
Vergelijk met een populair alternatief

FieldEdge Flat Rate Mobile

4,3 (459)
FieldEdge Flat Rate Mobile
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 0,01
Gratis versie
Gratis proefversie
32
3
4,2 (459)
4,3 (459)
4,4 (459)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 49,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
191
10
4,5 (628)
4,4 (628)
4,6 (628)
Waarom krijg ik dit te zien?

Andere goede alternatieven voor FieldEdge Flat Rate Mobile

Jobber
Functies met hoogste beoordeling
Afsprakenbeheer
Klantenbeheer
Taakbeheer
FieldEdge
Functies met hoogste beoordeling
Mobiele toegang
Plannen
Verzendbeheer
Salsa CRM
Functies met hoogste beoordeling
Contactenbeheer
Donorenbeheer
Rapportage en analyse
Profit Rhino
Functies met hoogste beoordeling
Taakbeheer
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Invoice Simple
Functies met hoogste beoordeling
Aanpasbare facturen
Factuurgeschiedenis
Online facturering
RazorSync
Functies met hoogste beoordeling
Contactendatabase
Kalenderbeheer
Plannen
ServicePal for HVAC
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
HVAC Office
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Housecall Pro
Functies met hoogste beoordeling
Factureren
Factuurgeschiedenis
Werkorderbeheer

Reviews over FieldEdge Flat Rate Mobile

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,4
Functies
3,9
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Vladimir
Vladimir
Operations Manager, HVAC Service Technician in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Excellent software for invoices and scheduling

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

Integrated features such as scheduling onto Google calendar and ability to customize repairs, requires customer approval beforehand so that there’s no question on payment

Minpunten:

Lags when synchronizing across multiple devices, sometimes doesn’t find previous customer service history accurately

Reactie Coolfront

4 jaar geleden

Thanks, Vladimir for the review! Glad you like the Google Calendar Add-On :) Stay Cool! Kate @ Coolfront

Stacy
Service Coordinator in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Machine- en installatiebouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great program & great value

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Overall it has been great, however there is a much room for improvment.

Pluspunten:

I love the ease of use. All of our technicans can easily navigate the awesome flatrate book, with its up to date pricing. THe invoices port right into our Quickbooks accounting program.

Minpunten:

If you have a ship to address with a different billing address, only the billing address displays on the work order when linked to quickbooks. Also in the agreements section it would be helpful if when searching for an agreement to add onto a work order if that information was in alphabetical order, however its not, it is in order by when it was added. FOR us this causes much headache and wasted time searching a long list that is rather difficult to find items.

Reactie Coolfront

4 jaar geleden

Great feedback, Stacy! And thanks for the 5-star review!! Stay Cool! Kate @ Coolfront

Matt
Service tech in VS
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

I like a lot but a lot is to desired.

3,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

Ease of use. Can be operated quickly with little experience. Like the part finder if you know how to use it.

Minpunten:

I hate when it wants to update while either writing notes or searching for a part. I wish there were tabs in my favorites for favorite filters, types of freon, or belts instead of looking over my favorites 3 or for times. I wish I could add a custom part or charge myself instead of having my office remake what I've already done just so they can send it back to me to add it on my favorites. All of the other techs said the same about updates. Add them to the home page when available. Frustrating. Finally inputting carrier numbers usually calls for 2 additional numbers or letters at the beginning of a part number. If typed in using the part number supplied from carrier it fails to find it. If those 2 first numbers or letters are left off when typing it in it will find it every time. I have found this only on carrier parts. Thank you for your help.

Geverifieerde reviewer
Adjunct Professor in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Outstanding - flat rate software

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: We use the flat rate software often enough that it becomes easier and easier.

Pluspunten:

Flat rate makes the quoting easier. The labor, taxes, all included. That produces no arguments about hourly charges. As well, there are no part numbers on the invoices, just job numbers and task numbers. Makes the software less threatening to suave internet homeowners and business owners.

Minpunten:

Sometimes the needed parts are not available. Need to cross search better, (need either part numbers or descriptive search). Some parts are not prices well, (a little over the actual - better than being to low.)

Bryan
Bryan
company owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

COOLFRONT has been a very pleasurable and user friendly software system for us.

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

We had tried 2 other scheduling software providers prior to finding COOLFRONT. In both cases the experience was stressful and was not beneficial to our company's production and therefore our bottom line. COOLFRONT has had 2 positive effects on our business. Not only did it solve our scheduling conflict issues, but also gave us access to new, up-to-date, flat rate pricing that has increased our bottom line and helped us become a more productive service company.

Minpunten:

If there was one thing I would change about COOLFRONT, It would be to give ADMIN the ability to make changes to the cost of a part. When management feels like a customer needs a discount for that part or service, in my opinion, It would be much easier to simply adjust the cost of the entry that a tech has already found in the COOLFRONT data base, instead of having to make up a custom repair and price for that part .