Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Wimi?

Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen.

Wie gebruikt Wimi?

Wimi is een optimale keuze voor teams en bedrijven die projecten beheren en hun productiviteit willen verhogen. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken Wimi dagelijks: het MKB, freelancers, non-profitorganisaties en ook grote bedrijven.

Waar kan Wimi worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Wimi
  • Gevestigd in Paris, Frankrijk
  • Opgericht in 2010

Ondersteuning voor Wimi

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere

Talen

Arabisch, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 2 andere

prijzen van Wimi

Beginprijs:

€ 3,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Wimi heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Wimi heeft een betaalde versie vanaf € 3,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Wimi
  • Gevestigd in Paris, Frankrijk
  • Opgericht in 2010

Ondersteuning voor Wimi

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere

Talen

Arabisch, Duits, Engels, Frans, Italiaans en nog 2 andere

Video's en afbeeldingen van Wimi

Wimi Software - 1
Wimi Software - 2
Wimi Software - 3
Wimi Software - 4
Wimi Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Wimi-video
Wimi Software - 1
Wimi Software - 2
Wimi Software - 3
Wimi Software - 4
Wimi Software - 5

Functies van Wimi

  • @mentions
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Agile-methodiek
  • Automatische back-up
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Beveiligde gegevensopslag
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Encryptie
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Gegevenssynchronisatie
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kanban-bord
  • Klantenportal
  • Live chatten
  • Markeren
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Priorisering
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime meldingen
  • Realtime synchronisatie
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Terugkerende taken
  • Tijd bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Versiebeheer
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Voortgang bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Wimi

Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra. Meer informatie over Asana
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team. Meer informatie over Trello
Twist maakt teamcommunicatie rustiger, beter georganiseerd en productiever.
Flock is een samenwerkingstool voor teams die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Talkspirit is alles-in-één software voor teamcommunicatie en samenwerking. Beschikbaar in 8 talen. Op elk apparaat.

Reviews over Wimi

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,8
Klantenservice
4,8
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
75%
4
22%
3
3%
2
1%
Franck
Franck
Webmaster / Web Developpeur since 10 years in Frankrijk
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Design en ontwerp, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Wimi will soon become the world's number one ?! Read on and you will understand why.

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: I have been a full-stack Webmaster for 10 years. I use Wimi for 2 years and believe me, Wimi has changed my productivity in just a few days .. A real revolution!
Exceptional ease of use and I weigh my words! for having tried his 3 main competitors - complicated or obscure interfaces ... without comments.
Wimi knew how to use our collaborative working software our natural habits of use of our computer.
This has the enormous advantage of not having to learn for days how a new software works.
Wimi is as easy to use as when the very first iPhone came out in the world of telephony!
Everything is intuitive and rich in features!
Do like me be productive, organized with disconcerting ease! Save time, win your employees, customers and partners by using Wimi, the next-generation software that brings professionals from all over the world together in a central location and in a real office.
The success of your projects and those of your clients and partners only depends on your curiosity to test Wimi free for 14 days. So do not wait!
It is by testing a product that one really makes one's efficiency, not letting it absorb through cleverly constructed advertisements.
Tesla, Total, Sephora, Shazam, SNCF, Publiciseto use Wimi, you know why?
Test Wimi 14 days for free and you will understand why for yourself! ;-)
It integrates OneDrive, Dropbox, Box Google Drive, Skype, Zapier etc.
A huge congratulations to the developers and the CEO who had the idea of this French innovation

Pluspunten:

All "real" professionals use team tools to collaborate effectively and maximize their time. Team work. Effective. Powerful. Organized. Wimi is THE solution! To achieve this organizational excellence, the choice of the tool is absolutely crucial. To boost your productivity easily with confidence and without having to spend hours or days training on software often too complicated or a gas plant that ultimately causes the opposite effect and wasting time. With Wimi it's the opposite! :-) Make the "intelligent" choice of formidable efficiency without any compromise! A very powerful tools, suitable for all! Freelances, freelancers, communication agencies, small and medium-sized companies and companies listed on the Cac 40!

Minpunten:

For the moment I have not noticed any inconvenience. I just wish to see these improvements happen soon .. I hope ;-) - The ability to create shortcuts for files, URLs, or folders (as on computer) to duplicate information from one project to several others. - the ability to drag and drop a URL into the Wimi window that will automatically create the URL link and automatically retrieve the title and be visible in Wimi Drive! - View the acknowledgment of reading Chat messages on mobile smartphone, tablets and in the browser of a computer when the correspondent read our message while he read our message on mobile. - The drawing board: drawing and commenting our drawings to illustrate ideas and store the different drawings in thematic folders.

Jahiezer
Jahiezer
Desarrollador in Venezuela
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

really helpful tool in the business world

4,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: i get a precise projects using this app with my team and all is getting ready faster than ever. Also i prepared personal projects with this app

Pluspunten:

the adaptabiliy of this app is one of my favorite things, i work with people all over the world and the fact taht ths app can works in multiples system is really helpfoul, and i love the mobile app becouse keep me posted any where. Is good to use in short and long projets, i actually use in personal projects. The chat tool is very nice to keep every person on the team in touch

Minpunten:

the pricing is to high, and the free trail is to short, i do not think this app can be used by a new freelancer's team o a growing business.

Clayton
Founder in VS
Publieke zaken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

A Suped Up Google Suite

3,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

I liked that it's pretty easy to use, so there wasn't much training time for our small staff.

Minpunten:

There are a lot of products on the market that are competing for the same space, some of them are free like the Google Suite with calendars and messaging. There's also other platforms like Slack that provide some of the same services for cheap or free.

Gerald
Gerald
Conseiller en Gestion de Patrimoine in Frankrijk
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vermogensbeheer, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

After years of searching the perfect tool

5,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: We use to have tasks, calendars, sharing system.... none allowed me to do exactly what I needed. Then we found Wimi....
In one sign in, my team and I were able to share documents, tasks, follow projects, keep a historical log of the work done by projects and clients.
We used logos and images for each client, so quickly and with just one look we're able to go to the client project. I'm glad we found wimi

Pluspunten:

Very user friendly. Does 95% of what we needed in project management and sharing tools.

Minpunten:

At first we had some interface issue. But with each upgrade, it became better.

Stephanie
Stephanie
Innovation consultant in
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Research, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Smart communication tools

5,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: I've been using Wimi for years. I've seen the platform evolving and new functions appearing. The document sharing tool offers advanced functions and took into account users' feedbacks. From the moment the synchronisation of the documents in a local folder has been possible, Wimi really became a core tool in our daily work, greatly facilitating the interaction among people, working in different departments, places, even working home, as well as with partners.

Pluspunten:

- the possibility to manage several accounts on the same device (online and off line), great for complex organisations - the on line plateform offering a good overview of everything - the possibility to precisely define participant's rights to access folders and documents - the visio conference with airtime, no need for your contacts to have an existing account - useful tasks management functions and a friendly interface - a helpful support team

Minpunten:

- the number of account simultaneously synchronised on mac is still limited - exporting tasks in a nice scheme for project management is not yet available