Wat is ProntoForms?

ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. ProntoForms is gebouwd met het oog op teams in het veld en maakt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling snel en gemakkelijk. Stel je medewerkers in het veld in staat om bij het eerste bezoek op betrouwbare wijze complexe inspecties, audits en andere taken uit te voeren. Deze oplossing met weinig code integreert naadloos met je backoffice-systemen en cloudservices. ProntoForms is eenvoudig te implementeren zonder serviceonderbrekingen en kan eenvoudig in elk bedrijfsproces worden geschaald.

Wie gebruikt ProntoForms?

Bedrijven die papieren processen willen reduceren en operationele uitmuntendheid willen bereiken. Klanten omvatten kleine en middelgrote bedrijven tot ondernemingen.

Waar kan ProntoForms worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • ProntoForms
  • Gevestigd in Ottawa, Canada
  • Opgericht in 2001
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Ierland, India, Nieuw-Zeeland en nog 2 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Spaans

Over de leverancier

  • ProntoForms
  • Gevestigd in Ottawa, Canada
  • Opgericht in 2001
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Ierland, India, Nieuw-Zeeland en nog 2 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Spaans

Video's en afbeeldingen van ProntoForms

ProntoForms Software - 1
ProntoForms Software - 2
ProntoForms Software - 3
ProntoForms Software - 4
ProntoForms Software - 5
Nog 6 andere bekijken
ProntoForms-video
ProntoForms Software - 1
ProntoForms Software - 2
ProntoForms Software - 3
ProntoForms Software - 4
ProntoForms Software - 5

Vergelijk de kosten van ProntoForms met soortgelijke producten

ProntoForms

US$ 15,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 50,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 45,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 5.000,00/jaar
Gratis versie
Gratis proef

Functies van ProntoForms

  • API
  • Aanpasbare velden
  • Afkortingsdetectie
  • Afsprakenbeheer
  • Aggregeren en publiceren van gegevens
  • App-beheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Automatisch aanvullen
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Beeldregistratie
  • Beheer van bedrijfsgeneeskundige diensten
  • Beheer van vaste activa
  • Code afdwingen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Documentbeheer
  • Documentenclassificatie
  • Documentimaging
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • GPS
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevens op afstand vastleggen
  • Gegevens ophalen
  • Gegevens vastleggen en overdragen
  • Gegevenskwaliteitscontrole
  • Gegevensreplicatie
  • Gegevensverificatie
  • Geïntegreerde ontwikkelomgeving
  • Grafische gebruikersinterface
  • Grafische workfloweditor
  • Implementatiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratiebeheer
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Iteratiebeheer
  • Klantendatabase
  • Kwaliteitsbeheer
  • Logistiekbeheer
  • Mobiele toegang
  • No-code
  • OSHA-registratie
  • Offertes
  • Offline toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Onderzoek van ongelukken
  • Optische lezers (OCR)
  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Productiekosten
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage van incidenten
  • Rapportsjablonen
  • Realtime gegevens
  • Realtime updates
  • Risicobeheer
  • Risicobeoordeling
  • Ruimtebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Slepen en neerzetten
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Verzendbeheer
  • Visueel modelleren
  • Voor mechanische apparatuur
  • Voor no-code development
  • Voorgedefinieerde modules
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Web- en mobiele apps ontwikkelen
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie

Alternatieven voor ProntoForms

INControl is a configurable platform solution focusing on a digital document and operational process management.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
Unify quality processes with QT9's comprehensive cloud-based QMS Software Suite. Schedule a demo & start a free trial.
WorkClout centraliseert digitale inspecties, corrigerende maatregelen, veiligheids- en kwaliteitsprocedures, kennisopbouw en gegevensrapportage.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
Help veldwerkers om efficiënter te werken.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite.
Weever is a comprehensive Operations Management Platform that enables Digital Transformation. Work Better and Grow Faster with Weever.
Meer dan 10 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps.
360° Enterprise Asset Management in Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations manages asset operational and support lifecycles.
Onderhoud van apparatuur, wagenparkbeheer, planning van verzending, tijdregistratie, realtime rapportage, cloud- en offline-capaciteiten.

Reviews over ProntoForms

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,5
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Rajendra M.
Rajendra M.
Senior Programmer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to configure, create forms, create users, create roles, give access, feeding data, API

5 4 jaar geleden

Opmerkingen: Signing up the member without using paper form. That avoid the data re-entry.

Pluspunten:

I have been supporting the ProntoForms Application from 4 years. All features are very easy to use and manage. All features are very effective. Users iPad might have different forms. Even a forms that has 7 pages, no issue at all. I worked on API to push data for the forms into iPad. Users submit the records and will back to the server to automatic feed into database. Customize whole cycle was great and success. Creating Users, Creating roles, security access, creating form space and forms are very easy. All features to create form are there. Customize forms can be create easily.

Minpunten:

As a software engineer, I don't see any cons on this application. But I see that a user can use either iPad or iPhone. One user cannot use both. If user want to use both there will be two license and two user. If a user can use at least two devices from same license and same user name that will great.

Fred C.
Fred C.
biomedical engineer in Mexico
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

What is my experience with ProntoForms?

4 10 maanden geleden

Opmerkingen: It's good, I consider for keep for a time.

Pluspunten:

So, It's very interesting this software, the colors, the frame position. I like because, first, we can use in a smartphone and develop advanced surveys. Also, I love that we can connect with a differents type of cloud for example G suit (I personally use) or even Dropbox, organizing and obtaining the analysis hoped. Finally, It's too easy for start and I consider essential for a SEO plan, marketing, advertising and all is in real time.

Minpunten:

It can be better, for example the settings option need be more visible. Sometimes, the connection is gone.

Glenn S.
Safety Manager in VS
Nutsbedrijven, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Not a fan

2 3 jaar geleden

Opmerkingen: There isn't many positives I can convey. I have developed safety audits for several companies, using both Predictive Solutions and iAuditor, both of which I prefer. Pronto Forms was a program that our parent company went to and wanted to be consistent and pushed it out to all of it's subsidiary companies; so I had no choice. Creating the form was no problem, however we aren't a company that is at a site for multiple months at a time, we may only be at a project for 2-3 days, and we are constantly moving employees around, which means every time you do this, you have to update your form, then ensure all the users sync the data for it to show up before they use it again. When trying to use the data, it's pointless. You enter data on the Pronto Forms site, then you have to go to a different website to get your data. Predictive Solutions is obviously the Cadillac of Safety auditing software, the one fault with them I have is that if you have to make changes, it isn't as easy as making the changes yourself, you send them into your contact for them to make the changes. Pronto Forms gives you that freedom, I will give them that, but still, as the administrator of these forms as well as having my main job function, unless you are a company that hires someone specifically to manage the Pronto Forms entry and collection, I would steer clear. As soon as our contract is up, we will be going back to iAuditor, which is far less expensive, allows up to three user devices per user (being an admin, I have to change devices regularly, and each time, it locks me out of the other device I am using). I hate giving a company a bad review, but what we were sold on and what the final product was, is light years away from each other.

Pluspunten:

It's really rather simple to create a file; If you only want to create a form and just plug and play without the need for continuous updates (of say foreman, employees, etc.) then it's a pretty decent program to use.

Minpunten:

If you have to change data in files frequently, its a pain; the analytic statistics aren't even in the same program; If you have specific customization data needed, based on site, if you have more than five sites, it's horrible to find any use of this data.

Reactie Pat

3 jaar geleden

Hi Glenn, We're sorry to hear that your deployment hasn't gone as expected. Our Customer Success Team has reviewed your feedback and would love the opportunity to connect with you as we feel highly confident that after a review of your implementation and requirements we will be able to resolve the issues you've been experiencing. Please reach out to [email protected] with the subject line 'Software Advice' and we'll go from there. All the best, Pat @ ProntoForms

Patricia a R.
Patricia a R.
Manager - Business Data Analysis - Pronto Forms in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Facilitaire diensten, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The Best Customizable software out there for mobile forms

5 4 jaar geleden

Opmerkingen: We are continuously working with Pronto Forms to make this software the best it can be to suit ours and other companies needs.

Pluspunten:

That we can customize it to our needs. The flexibility and the technical advances of the way we can do things. Being able to incorporate signatures, pictures, calculations, geostamps and much, much more.

Minpunten:

I can't think of anything that we don't like considering they take into consideration what we don't like and try to make it better for us.

Christine H.
Christine H.
Office Manager in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great Product!!

5 5 jaar geleden

Pluspunten:

We have enjoyed the dashboard interface and the app is user friendly. Their customer service is very helpful. Once the forms are created they are easy to launch. The App allows you to take photos and place them into any form. I would recommend this program.

Minpunten:

The custom forms take a while to create, but once they are created they are easy to edit and make changes.