Wie gebruikt deze software?

Voor iedereen die moet bijhouden hoeveel tijd ze aan projecten en taken besteden.

Gemiddelde scores

191 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4.5 / 5
  • Klantenservice 4.5 / 5
  • Functies 4.5 / 5
  • Waar voor je geld 4.5 / 5

Productgegevens

  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Ja
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Timely
  • http://www.timelyapp.com
  • Opgericht in 2013

Over Timely

De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor dat ieders tijd wordt benut. Krachtige rapportage helpt je om kansen te identificeren om de productiviteit te verbeteren.

Functies van Timely

  • Chatbot
  • Predictieve analyse
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Virtuele persoonlijke assistent (VPA)
  • Voor de gezondheidszorg
  • Voor eCommerce
  • Voor meerdere talen
  • Voor verkoop
  • Afbeeldingssegmentatie
  • Bibliotheek met ML-algoritmes
  • Convolutionele neurale netwerken
  • Documentenclassificatie
  • Modellering van neurale netwerken
  • Modeltraining
  • Visualisatie
  • Zelf leren
  • Automatische tijdregistratie
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Meerdere factureringstarieven
  • Mobiele tijd bijhouden
  • Offline time bijhouden
  • Overurenberekening
  • Roosterbeheer
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Werknemersdatabase

Aanbevolen producten

De nuttigste reviews van Timely

Very handy software for time tracking

Beoordeeld op 1-2-2017
Gunnar B.
CEO + associate consultant
Defensie en ruimtevaart, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: As a consultant supporting several projects, timely is a very easy to use and quick way to keep track on time spent on each activity. I have it on my PC, MAC and iPhone, and logging time is done in seconds. It synchronises instantly across platforms provided they are online. I also use Move on my iPhone and I really look forward to have these two functions come together shortly.

Pluspunten: Easy to use and always available.

Minpunten: None so far.

Ideal time tracking software for my business

Beoordeeld op 25-3-2019
Andy G.
Web Developer
Internet, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I can’t imagine finding a better fit for me and the way I work. Timely makes time-tracking painless and effortless.

Pluspunten: It’s quick to get up and running with Timely, entering clients and projects is a breeze. Being able to add a time or money budget is handy for those fixed-price projects – and Timely will send you notifications when you’ve reached a budget milestone (50 %, 80% and 100% of the allocated budget). An essential feature for me is being able to track my timings across different devices – if I need to work on a project at home, all my timings from work are synced. I can also log in to my timesheets via a web browser, should I need to. Creating reports at the end of the month when I need to do my invoicing is also a pleasure. Timely can export to Excel or PDF. I don’t use the “Memory” feature of Timely much, but it’s been very useful on those occasions that I’ve forgotten to start a timer and need to refer back to what I was doing during that period.

Minpunten: No significant cons spring to mind. Being able to save more project colours as defaults would be handy, as I use a single colour for each client (based on their brand colours) which means opening a previous project to copy the colour, and then pasting that in for the new project.

Lees meer reviews