Wie gebruikt Userlike?

Online winkels, softwareleveranciers, online serviceproviders (bijvoorbeeld financieel). Livechat werkt uitstekend voor alle online bedrijven die via hun website complexe producten of diensten verkopen.

Wat is Userlike?

Help klanten in realtime via je website, Facebook Messenger en Telegram. Nodig internetbezoekers proactief uit voor een chat. Bied een contactformulier aan wanneer je offline bent, of gebruik een chatbot om chats voor je te ontvangen. Verzamel leads en contactgegevens via een registratieformulier. Stuur chats door tussen operators en gebruik opties voor groepen en vaardigheden om inkomende chats naar de juiste mensen te leiden. Pas het chatvenster aan op het ontwerp van je website. Verbind Userlike met andere bedrijfstools (bijv. CRM/helpdesk).

Userlike - Details

Userlike

http://www.userlike.com

Opgericht in 2011

Userlike - Prijsoverzicht

Userlike heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Userlike betaalde versie vanaf US$ 29,00/maand.

Beginprijs

US$ 29,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Userlike

Conversationele marketing software
Afspraakplanning
Chatbot
Communicatie via meerdere kanalen
Doorgave menselijke medewerker
E-mail automatisering
Groepsberichten
Leaddistributie
Leadkwalificatie
Mobiele berichtgeving
Onderverdeling van doelgroepen
Productaanbevelingen
Videochat
Afdrukbeheer
Batchcommunicatie
Chatten / messaging
Communicatie via meerdere kanalen
Contentbeheer
E-maildistributie
Interactieve inhoud
On-demand communicatie
Personalisatie
Sjabloonbeheer
Video-inhoud
Analyse
Communicatiebeheer
Communitybeheer
Contentsyndicatie
Gamification
Live chatten
Opzeggingenbeheer
Verzamelen van feedback
Video-inhoud
Analyse
Beheer van enquêtes/peilingen
Beheer van negatieve feedback
Dashboard
Gegevensverzameling via meerdere kanalen
Kennisbeheer
Klantensegmenten
Predictieve analyse
Sentimentanalyse
Tekstanalyse
360-gradenfeedback
Analyse
Enquêtebeheer
Oproepen rapporteren
Toezicht houden op klachten
Verzamelen van feedback
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Aanpasbare branding
Geotargeting
Gestandaardiseerde antwoorden
Integratie van derden
Offline formulier
Overdrachten en routering
Proactief chatten
Scherm delen
Websitebezoekers bijhouden
Analyse van klantenservices
Catalogiseren / categoriseren
Controle van antwoorden via e-mail
Kennisbeheer
Klantenondersteuning bijhouden
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Zelfserviceportal
Zoeken

Reviews van Userlike

5 van 632 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenservice
4,6/5
Functies
4,5/5
Waar voor je geld
4,4/5
Coty T.
CEO
Detailhandel, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-9-2019

"Absolutely wonderful!"

Opmerkingen: Overall, Userlike has helped us grow as a business by creating a customer relation with each and every customer to help make them feel twice as special as we ever could!

Pluspunten: Userlike is an awesome chat platform! We have started using this after transferring from a different live chat platform that had little to no features. Userlike gives us the options to live chat on Messenger, Whatsapp, and so many more! Userlike also helps build customer relationships by helping remember previous customers and conversations!

Minpunten: There hasn't been one feature that I have not liked by using this platform. Everything has been absolutely wonderful!

Antwoord van de leverancier

van Userlike op 16-9-2019

Thanks for your review! We're happy to hear that you're enjoying Userlike.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-9-2019
Rebeca S.
Project Management
Internet, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-9-2019

"Free trial convinced"

Opmerkingen: Very satisfied.

Pluspunten: The software was easy to implement and customise to our needs and CI. The tutorials are great, but it is pretty self explanatory anyway. We will continue with the full version of it.

Minpunten: I didn't like, that I can't access the settings without going completely out of the chat panel or opening the link in a new tab (which has to be done by entering the URL, because 'open in new tab' gets you to an about:blank page.

Antwoord van de leverancier

van Userlike op 16-9-2019

Thanks for your review, we're happy you're enjoying Userlike. You're correct that you can't open the 'Leave Chat Panel' in a new tab to access your settings in the Dashboard. But an easy fix I'd like to recommend: simply open 'Userlike.com' in a separate tab, click on 'Dashboard' in the upper right corner, and you'll be taken to your settings there so that you'll be able to have both the Chat Panel and Dashboard open in the same window.
Happy chatting!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-9-2019
Geverifieerde reviewer
Casting
Entertainment, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-6-2020

"Easy to use solution"

Opmerkingen: We did end up finding a more affordable option for our company, but would still recommend Userlike to others. We are a small business and found that the people who visited our website were rarely utilizing it, so we had to find a more affordable option.

Pluspunten: It was easy to integrate Userlike onto our website, which I build and run myself. The tutorials were terrific and made setting up a breeze.

Minpunten: I wish that the free trial offered more customization options, but understand that they need to make money, and operate on a tier, so we did have to upgrade in order to get what we were looking for.

Antwoord van de leverancier

van Userlike op 1-7-2020

Hi there,

Thanks for taking the time to leave a review. We wish you all the success in the future.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-6-2020
Geverifieerde reviewer
President/CEO
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-3-2018

"Chat with your site visitors"

Pluspunten: It was easy to set-up on our website as there is a WordPress plugin available in the repository, and the chat window gave good information.

Minpunten: The mantra of "Decisions not options" for software development has not made it yet to UserLike team. The number of decisions you need to make before you can set-up your chat successfully is to high to get to 'instant gratification'. What made it very awkward was that you as a support rep actually have to physically be logged in on the UserLike website to be able to be 'available' for a chat and respond to chats. A browser extension for Firefox or Chrome would take care of that issue. We would have wanted a few more settings available on our site to modify, and stay on our site. We opted for a on-site installation of another system at the end.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-3-2018
Michael F.
CEO
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-8-2019

"Review for userlike installation and use in an onlineshop environment"

Opmerkingen: Userlike for me is todays best website chat for webprojects, shops or any website that needs question and answer systems. It really helps to fill the gap between customers who actually buy a product online and which are not ably of calling in.

Pluspunten: I really like that userlike is easy to integrate into an existing web application and offers the possibility to customize its colors so that the general feeling of the shop will not get disturbed.

Minpunten: It would be nice if userlike scripts would consume less bandwidth. Maybe the sourcecode coould be more optimized for mobile pagespeed.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-8-2019