Wie gebruikt deze software?

Voor freelancers, grote ondernemingen, middelgrote bedrijven, non-profitorganisaties, overheidsdiensten, kleine bedrijven, ondernemingen, onderwijsinstellingen, startups.

Gemiddelde scores

53 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4.5 / 5
  • Klantenservice 4 / 5
  • Functies 4.5 / 5
  • Waar voor je geld 4 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 0,50/maand
    Zie de prijsinformatie
  • Gratis versie Ja
  • Gratis proefversie Ja
  • Implementatie Geïnstalleerd - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Geïnstalleerd - Windows
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Persoonlijk
    Live online
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Zoho
  • https://www.zoho.com/creator/automation.html
  • Opgericht in 1996

Over Zoho Connect

Zoho Connect is een app voor teamsamenwerking die mensen, resources en de apps die ze nodig hebben verenigt. Gebruikers kunnen ideeën delen, realtime discussies houden, contact opnemen met iedereen in het netwerk, hun eigen apps creëren, hun kennisbank opbouwen, hun werkplannen beheren en ook toegang krijgen tot apps die zijn ontworpen om het team snel en gemakkelijk te laten werken. Met Zoho Connect zijn een snellere communicatie en betere samenwerking gegarandeerd.

Functies van Zoho Connect

  • Beheer van sociale media
  • Contentbeheer
  • Discussies / forums
  • Evenementenbeheer
  • Groepenbeheer
  • Ideevorming/crowdsourcing
  • Ledenlijst
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Modereren van content
  • Websitebeheer
  • Beslisboom
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Contentbeheer
  • Discussieforums
  • Kennisbankbeheer
  • Samenwerking
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Bestanden delen
  • Databases maken
  • Documenten maken
  • Notitiebeheer
  • Office Suite
  • Presentatietools
  • Projectbeheer
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Teamchats
  • Brainstormen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Discussieforums
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Taakbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Blogs
  • Evenementenbeheer
  • Gegevensbeveiliging
  • Groepenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Markeren van sociale media
  • Mediabibliotheek
  • Realtime chatten
  • Reclamebeheer

De nuttigste reviews van Zoho Connect

Powerful team-collaboration tool with stunning extras and a generous free plan

Beoordeeld op 29-4-2019
Rick P.
Director
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proefversie
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
3 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Powerful but overwhelming. Several features and tools would make a compelling sidegrade for my team but I'm not sure the learning curve is worth it. Others may have different experiences and requirements.

Pluspunten: My teams have moved from Yammer to Slack to Flock, with some experimentations with Asana, Trello, Dropbox Paper and probably a half-dozen other ancillary project management/collaboration apps. They all have their strengths. (Yammer was by far the app my varied team took to the quickest, but Flock is popular, too.) The free plan which pretty much has everything a small team/business could need, supports up to 25 users. Cool. Zoho Connect is more than a project management or team collaboration tool, it's an online file cabinet, library, calendar, call tool, integrated chat, docs, presentation tool, manuals, and tons more, with extensive integration with all of Zoho's other apps and tools. Is there a deeper ecosystem? But, see below:

Minpunten: All that power has a cost in terms of UX. It's exhausting figuring out where everything is and how to use all of the tools together. The devs have built a fairly easy to use collaboration space but it can be overwhelming and easy to overlook some integrations. I had to squint to see Cliq, the chat app, and Channels, way down on the bottom right. (Still don't know what distinguishes Channels from Groups...) If you need to get up and running fast with a temporary team there are better options, such as all the ones I mentioned. If your company is looking for an all-in-one powerful tool, Zoho Connect is in the top 3 you need to look at. Only 100 GB file storage for an enterprise plan is pretty stingy!

Exactly what small teams need

Beoordeeld op 7-5-2019
Project Manager
Managementconsulting, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
4 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I absolutely love the "manuals" feature where you are able to create standard operating procedures with ease and share them with specific colleagues and groups. I also love the video conferencing feature that also allows scheduling. The learning curve is very steep and it's easy to implement in teams.

Pluspunten: The software is incredibly easy to use, it's very intuitive and it has enough features to make it worthwhile using. What's also great is the integration with other tools like Zoho CRM and Zoho Projects for scraping tasks or Google Calendar for syncing events. It's very simplistic in nature and that's what makes it great. Need a full-fledged project management software? Go use Zoho Projects. Need instant communication? Use Zoho Cliq. Still Zoho Connect serves us as a central hub to manage the different applications and have a neat and easy to understand interface for the most important tasks.

Minpunten: There are some quirks I'm not happy with like that you aren't able to edit the forum posts of other members, only your own. Also the mobile app doesn't allow the creation of new forum posts.

Lees meer reviews