Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Wat is Sprinklr?

Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor marketing op sociale media die wordt vertrouwd door 90% van de top 100-merken. Sprinklr wordt aangedreven door een zeer geavanceerde AI-engine en helpt merken relaties op te bouwen, content te implementeren en het rendement op meer dan 35 kanalen bij te houden, wat zorgt voor een efficiëntere samenwerking tussen sociale media-accounts in meerdere regio's en submerken. Laat de chaos van enkelvoudige oplossingen achter je met Sprinklr, een Unified-CXM-platform.

Wie gebruikt Sprinklr?

Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van de klantervaring die bedrijven van elke omvang door middel van automatisering helpt bij het beheren van contentmarketing, sociale media, betaalde advertenties, website en meer.

Sprinklr Software - 1
Sprinklr Software - 2
Sprinklr Software - 3
Sprinklr Software - 4

Twijfels over Sprinklr? Vergelijk met een populair alternatief

Sprinklr

Sprinklr

4,2 (82)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
139
42
3,8 (82)
3,9 (82)
4,0 (82)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 61,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
433
43
3,9 (873)
4,2 (873)
4,0 (873)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Sprinklr

Bitrix24
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Klantenbeheer
Klantendatabase
Zoho CRM
Functies met hoogste score
CRM
Helpdeskbeheer
Realtime data
Plai
Functies met hoogste score
A/B-tests
Bewaking van sociale media
Prestatiemeetwaarden
Buffer
Functies met hoogste score
Geautomatiseerd publiceren
Integratie van sociale media
Postplanning
Mailchimp
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
E-mailbeheer
E-mailmarketing
X Pro
Functies met hoogste score
Beheer van meerdere accounts
Geautomatiseerd publiceren
Postplanning
Percolate
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Intercom
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Front
Functies met hoogste score
E-mailbeheer
Inboxbeheer
Mobiele toegang

Reviews over Sprinklr

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
3,8
Klantenservice
4,0
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
catherine
catherine
Marketing Communication Manager in Venezuela
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

a wonderful and powerful tool

5,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

the Social Listening work flow is great It makes it very easy to monitor and act on untagged mentions across platforms, Its post tagging, reporting, and social listening functions are incredibly powerful.

Minpunten:

maybe it takes a lot of time to get your bearings within the tool. but once you get used to using the software the benefits and the use you can give it is incredibly good!

Daniel
Brand Marketing in VS
Detailhandel, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Awesome social automation platform. Insane amount of features, and plenty of customizable options.

4,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

Management team and customer service is outstanding. As they build their product, you can genuinely tell they want to succeed. The product is extremely flexible, and able to meet the needs of a wide array of users on a social team - from designers, who can directly upload assets into a repository, to copywriters, who can upload copy into the posts for approval, etc. Reporting is outstanding, and covers off all major needs of an enterprise social team.

Minpunten:

The occasional bug, but nothing a quick refresh can't solve. Biggest issue is some of the less intuitive features or questions are not able to be answered by their reps since they are still learning the product. However, their response time is always exceptional and they continue to work on the issue or education until there is a solve. Finally, we were fortunate enough to shell out for the enterprise solution, but it is on the expensive side. More cost effective credentialing significantly impact the features, which is a bummer for teams who can't afford the top level tiers.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

I don't like it

2,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I don't usually have to use the software but there are absolutely zero times that I have used 100% correct. Very complex but at the same time does not have all tools I need.

Pluspunten:

The only thing I like is that I can see all social media account from the company I work for in the same software.

Minpunten:

I mostly use for Twitter and the search tool is really bad. There are also some content formats, such as poll, that I can't post with the software, something that makes my life pretty hard.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great software

4,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: I'd use Sprinklr again for other clients. I hope in the future their tech support becomes a bit more developed.

Pluspunten:

This software is easy to use and easy to customize. Our team was able to develop rules in the rule engine to make our community management processes as streamlined​ as possible. We also established in-depth​ labels for outbound content which aided in reporting.

Minpunten:

The customer service / technical support team could be hard to work with at times. Sometimes they did not understand our issue and others they took a very long time to return a response.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Customer Care use is easy to use

4,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: It's more practical on the customer care end. It allows for more features to make the most out of reporting and collecting the data.

Pluspunten:

They are always making improvements and providing webinars to help with newest features. When the new features are rolled out, they are always set up to be easy to use.

Minpunten:

You would really need to pay the top dollar to get what will work best on both marketing and customer care ends.