Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Sprinklr?

De missie van Sprinklr is om de favoriete merken ter wereld te helpen tevreden klanten te creëren. Dit wordt gedaan door middel van een uniek platform voor het beheer van de klantervaring (CXM), dat één-op-één, menselijke verbindingen op schaal mogelijk maakt over meer dan 25 verschillende communicatiekanalen zoals Twitter, Facebook en Instagram. Sprinklr heeft zijn hoofdkantoor in New York City met 1400 medewerkers in 22 kantoren en werkt met meer dan 1200 van zeer waardevolle merken wereldwijd, waaronder: McDonalds, Nike en Microsoft.

Wie gebruikt Sprinklr?

Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van de klantervaring die bedrijven van elke omvang door middel van automatisering helpt bij het beheren van contentmarketing, sociale media, betaalde advertenties, website en meer.

Sprinklr Software - 1
Sprinklr Software - 2
Sprinklr Software - 3
Sprinklr Software - 4

Twijfels over Sprinklr? Vergelijk met een populair alternatief

Sprinklr

Sprinklr

4,2 (80)
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
135
42
3,8 (80)
3,9 (80)
4,0 (80)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 20,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
205
70
4,1 (6.651)
4,3 (6.651)
4,1 (6.651)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Sprinklr

Zoho CRM
Functies met hoogste score
CRM
Helpdeskbeheer
Productcatalogus
Bitrix24
Functies met hoogste score
Klantendatabase
Marketingautomatisering
Online reserveren
Plai
Functies met hoogste score
A/B-tests
Bewaking van sociale media
Prestatiemeetwaarden
Buffer
Functies met hoogste score
Geautomatiseerd publiceren
Integratie van sociale media
Postplanning
Mailchimp
Functies met hoogste score
Beheer van e-mailcampagnes
E-mailbeheer
E-mailmarketing
X Pro
Functies met hoogste score
Beheer van meerdere accounts
Geautomatiseerd publiceren
Postplanning
Percolate
Functies met hoogste score
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Intercom
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Front
Functies met hoogste score
E-mailbeheer
Inboxbeheer
Mobiele toegang

Reviews over Sprinklr

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
3,8
Klantenservice
4,0
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
3,9

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Ksenia
Ksenia
HR manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

My experience with Sprinklr

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: We're able to promptly and effectively respond to all social media inquiries across all of the social media websites we utilize for our business. Along with this, we can quickly pull analytical insights to determine what it and is not working for us.

Pluspunten:

How it combines all social media sites. Rather than having to search through each social media platform, potentially missing key comments by users, Sprinklr brings all of those comments into one, easy to use platform. Additionally, Sprinklr allows you to use tagging, which makes for easy analytical reviews with specific campaigns being currently run as well as comparison to previous campaigns.

Minpunten:

Still working out some glitches. Instagram direct messages do not currently pull through and that would be very helpful if that was resolved.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computernetwerken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

the world's best enterprise customer experience management solutions.

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Sprinklr allows me to create and manage my advertisements in my company, and to finally generate the turnover.

Pluspunten:

With the Sprinklr app, we can manage our social, marketing, advertising, research, commerce, and healthcare functions right from your phone. in addition it is easy to use

Minpunten:

Sometimes the app bugs and does not support all carousel images. the integration process with the application was easy

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Management non-profit organisaties, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Better than Most But Plenty of Pain

3,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Love the promise. Optimistic about the future, but current quality and support are frustrating.

Pluspunten:

The channel breadth is amazing. A UI that allows business users instead of technical users to manage journeys is exciting.

Minpunten:

It never quite works the way you'd expect it to. Lots of reaching out to tech support which is slow.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Sprinklr is game - All in one social media platform

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: It was an amazing experience using Sprinklr and i personally recommend it to have it if not yet in 2022

Pluspunten:

It is fast, accurate & effcient. It understands the current marketing needs

Minpunten:

Granular permissions level. You have to go through a lot of process if you want to turn on a small option/feature

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Sprinklr helps with engagement, listening, and reporting (to name a few)

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Thanks to this platform, it's easier for us to maintain track of our social media communications. There are other accounts and teams we can keep tabs on thanks to this tool. At the corporate level, this kind of high visibility is beneficial. The messages that work and those that can’t now be identified. Identifying which messages are effective and which are not is beneficial to our research. Using tools that help us analyze how people utilize our channels, we've been able to adjust our messaging strategy to better meet their needs.

Pluspunten:

The Editorial Calendar comes in handy when I'm in charge of a large company's Twitter account. Using it, I'm able to plan outposts for the entire month. Because of the rapid pace of life, it's simple to predict how your day, week, or month will unfold. In addition, Sprinklr makes it simple to monitor your data. The cloning and sharing of posts across several platforms are a big plus for me. I've built up a dashboard to keep track of accounts that might be relevant to my industry. I can quickly plan retweets and respond to posts from this dashboard. Many other aspects about them appeal to me: Your images and videos will be organized in a way that will make it easy to find them when you need them. To reach your specific goals, you can create your boards.

Minpunten:

The user interface is a bit disorganized. There could be room for improvement in the menu's organization, in my opinion. This was even though I'd previously used other similar sites. This one was very difficult for me to get used to. It's not as user-friendly as Hootsuite, for example. Having a search function available would be a great convenience for users, in my opinion. The process of discovering new features and tools takes a long time for me.