Wat is Sprinklr?

De missie van Sprinklr is om de favoriete merken ter wereld te helpen tevreden klanten te creëren. Dit wordt gedaan door middel van een uniek platform voor het beheer van de klantervaring (CXM), dat één-op-één, menselijke verbindingen op schaal mogelijk maakt over meer dan 25 verschillende communicatiekanalen zoals Twitter, Facebook en Instagram. Sprinklr heeft zijn hoofdkantoor in New York City met 1400 medewerkers in 22 kantoren en werkt met meer dan 1200 van zeer waardevolle merken wereldwijd, waaronder: McDonalds, Nike en Microsoft.

Wie gebruikt Sprinklr?

Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van de klantervaring die bedrijven van elke omvang door middel van automatisering helpt bij het beheren van contentmarketing, sociale media, betaalde advertenties, website en meer.

Waar kan Sprinklr worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Sprinklr
  • Opgericht in 2007

Ondersteuning voor Sprinklr

  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 20 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Portugees, Spaans

prijzen van Sprinklr

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Geen gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Sprinklr heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Sprinklr
  • Opgericht in 2007

Ondersteuning voor Sprinklr

  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland en nog 20 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Portugees, Spaans

Video's en afbeeldingen van Sprinklr

Sprinklr Software - 1
Sprinklr Software - 2
Sprinklr Software - 3
Sprinklr Software - 4
Nog 4 andere bekijken
Sprinklr Software - 1
Sprinklr Software - 2
Sprinklr Software - 3
Sprinklr Software - 4

Functies van Sprinklr

  • A/B-tests
  • AI/machine learning
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Activiteitenplanning
  • Augmented analytics
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Benchmarking
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie met klanten
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Conversies bijhouden
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde routing
  • Gedragsanalyse
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Mobiele toegang
  • Oproepen routeren
  • Overdrachten en routering
  • Pleitbezorging
  • Postplanning
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Query-suggesties
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime gegevens
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Sms-berichten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Strategische planning
  • Taakbeheer
  • Taaldetectie
  • Ticketbeheer
  • Trefwoorden filteren
  • Trendanalyse
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Virtuele assistent
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor meerdere talen
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Sprinklr

Organiseer je zakelijke Tweeter-account, volg en deel zoekopdrachten met je collega's zonder je wachtwoord bekend te maken.
Alsof je een marketingteam in je broekzak hebt.
Percolate stelt marketeers in staat om gecoördineerde, efficiënte en intelligente campagnes en inhoud op schaal te leveren.
Bespaar tijd met het beheren van je sociale media. Plan, publiceer en analyseer al je berichten op één plek.
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.

Reviews over Sprinklr

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
3,8
Klantenservice
4,0
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Ksenia
Ksenia
HR manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

My experience with Sprinklr

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: We're able to promptly and effectively respond to all social media inquiries across all of the social media websites we utilize for our business. Along with this, we can quickly pull analytical insights to determine what it and is not working for us.

Pluspunten:

How it combines all social media sites. Rather than having to search through each social media platform, potentially missing key comments by users, Sprinklr brings all of those comments into one, easy to use platform. Additionally, Sprinklr allows you to use tagging, which makes for easy analytical reviews with specific campaigns being currently run as well as comparison to previous campaigns.

Minpunten:

Still working out some glitches. Instagram direct messages do not currently pull through and that would be very helpful if that was resolved.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computernetwerken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

the world's best enterprise customer experience management solutions.

4,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: Sprinklr allows me to create and manage my advertisements in my company, and to finally generate the turnover.

Pluspunten:

With the Sprinklr app, we can manage our social, marketing, advertising, research, commerce, and healthcare functions right from your phone. in addition it is easy to use

Minpunten:

Sometimes the app bugs and does not support all carousel images. the integration process with the application was easy

Overwogen alternatieven: Plai

Redenen om over te stappen op Sprinklr: I chose Sprinklr because it contains several marketing options, and it is secure and reliable.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

I don't like it

2,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I don't usually have to use the software but there are absolutely zero times that I have used 100% correct. Very complex but at the same time does not have all tools I need.

Pluspunten:

The only thing I like is that I can see all social media account from the company I work for in the same software.

Minpunten:

I mostly use for Twitter and the search tool is really bad. There are also some content formats, such as poll, that I can't post with the software, something that makes my life pretty hard.

Rui
Insights in VK
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great Platform - Would Recommend If You Are Looking For A Unified-CXM Platform.

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Everything in one place - that is great for cost reduction, but also in terms of training and user-friendliness. The cSocial Engagement tool is outstanding, allowing for great detail and reporting. The Social listening tool is also top-notch, to keep track of brand performance on Social platforms, mainly Organic activity.

Minpunten:

Personally, I would more training on the Platform. There's a significant number of tools, and these get update quite often - it is easy to get out-of-date when these happen every now and then, even if just small tweaks. Customer journey is something I would like to be added, it's one of the biggest pain points in our marketing, and having a tool that could help us would be great - Sprinklr seems to have the data and capabilities for it.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Sprinklr is game - All in one social media platform

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: It was an amazing experience using Sprinklr and i personally recommend it to have it if not yet in 2022

Pluspunten:

It is fast, accurate & effcient. It understands the current marketing needs

Minpunten:

Granular permissions level. You have to go through a lot of process if you want to turn on a small option/feature