Wat is Sprinklr?

De missie van Sprinklr is om de favoriete merken ter wereld te helpen tevreden klanten te creëren. Dit wordt gedaan door middel van een uniek platform voor het beheer van de klantervaring (CXM), dat één-op-één, menselijke verbindingen op schaal mogelijk maakt over meer dan 25 verschillende communicatiekanalen zoals Twitter, Facebook en Instagram. Sprinklr heeft zijn hoofdkantoor in New York City met 1400 medewerkers in 22 kantoren en werkt met meer dan 1200 van zeer waardevolle merken wereldwijd, waaronder: McDonalds, Nike en Microsoft.

Wie gebruikt Sprinklr?

Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van de klantervaring die bedrijven van elke omvang door middel van automatisering helpt bij het beheren van contentmarketing, sociale media, betaalde advertenties, website en meer.

Waar kan Sprinklr worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel)

Over de leverancier

  • Sprinklr
  • Opgericht in 2007
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra, Anguilla, Antigua en Barbuda en nog 72 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Japans, Portugees en nog 1 andere

Over de leverancier

  • Sprinklr
  • Opgericht in 2007
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra, Anguilla, Antigua en Barbuda en nog 72 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Japans, Portugees en nog 1 andere

Video's en afbeeldingen van Sprinklr

Sprinklr Software - 1
Sprinklr Software - 2
Sprinklr Software - 3
Sprinklr Software - 4
Nog 4 andere bekijken
Sprinklr Software - 1
Sprinklr Software - 2
Sprinklr Software - 3
Sprinklr Software - 4

Vergelijk de kosten van Sprinklr met soortgelijke producten

Sprinklr

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 8.000,00/jaar
Gratis versie
Gratis proef
US$ 0,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 49,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Sprinklr

  • A/B-tests
  • AI/machine learning
  • API
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteitendashboard
  • Activiteitenplanning
  • Augmented analytics
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Benchmarking
  • Bewaking
  • Bewaking van sociale media
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Chatbot
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Conversies bijhouden
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Gedragsanalyse
  • Gegevensvisualisatie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Mobiele toegang
  • Pleitbezorging
  • Postplanning
  • Prestatiemeetwaarden
  • Query-suggesties
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Strategische planning
  • Taakbeheer
  • Taaldetectie
  • Trefwoorden filteren
  • Trendanalyse
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Virtuele assistent
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Workflowbeheer

Alternatieven voor Sprinklr

User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
Het platform biedt ondernemingen kosteneffectieve conversationele AI-oplossingen via chat, e-mail en spraak om de interactie met klanten te transformeren.
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
The Unified Customer Experience Management Platform
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
Sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer op één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Falcon.io
INSIDE van Powerfront is omnichannel klantenservice software die online naadloos een persoonlijke beleving reproduceert.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
De all-in Automotive Messaging Software die autodealers met hun klanten verbindt.
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.

Reviews over Sprinklr

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
3,8
Klantenservice
4,0
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Ksenia
Ksenia
HR manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

My experience with Sprinklr

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: We're able to promptly and effectively respond to all social media inquiries across all of the social media websites we utilize for our business. Along with this, we can quickly pull analytical insights to determine what it and is not working for us.

Pluspunten:

How it combines all social media sites. Rather than having to search through each social media platform, potentially missing key comments by users, Sprinklr brings all of those comments into one, easy to use platform. Additionally, Sprinklr allows you to use tagging, which makes for easy analytical reviews with specific campaigns being currently run as well as comparison to previous campaigns.

Minpunten:

Still working out some glitches. Instagram direct messages do not currently pull through and that would be very helpful if that was resolved.

Geverifieerde reviewer
Digital Analyst in Zwitserland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Sprinklr is game - All in one social media platform

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: It was an amazing experience using Sprinklr and i personally recommend it to have it if not yet in 2022

Pluspunten:

It is fast, accurate & effcient. It understands the current marketing needs

Minpunten:

Granular permissions level. You have to go through a lot of process if you want to turn on a small option/feature

Rosanna
Sr Mgr Digital Strategy in VS
Consumentengoederen, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Could be better

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

Sprinklr is a great tool for publishing and monitoring social content, easy to schedule, create dashboards for analytics and use for multiple brands

Minpunten:

There are some gaps in the platform that aren't available as social platforms updated, we cannot access Reels data or scheduling due to API issues, it is the most critical part of our business now that we moved to this medium

Geverifieerde reviewer
senior copywriter in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

I don't like it

2,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I don't usually have to use the software but there are absolutely zero times that I have used 100% correct. Very complex but at the same time does not have all tools I need.

Pluspunten:

The only thing I like is that I can see all social media account from the company I work for in the same software.

Minpunten:

I mostly use for Twitter and the search tool is really bad. There are also some content formats, such as poll, that I can't post with the software, something that makes my life pretty hard.

Muhammad
Senior Team Lead in VS
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A great product with poor customer support

4,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Sprinklr can fetch real time comments, messages, posts from social media channels into dashboards which help advisors to reply to customer queries and/or concerns. It has extensive reporting and does social listening as well across social media channels where you can fetch posts using particular keywords.

Minpunten:

Sprinklr can do almost everything but there are sometime few misses. It misses to fetch comments or the numbers in the reporting are sometimes different from actual channel analytics. Their support is a major miss. If something needs extensive troubleshooting, the support will always try to brush it under the carpet and push back.