BigTime

BigTime

door BigTime Software

Wie gebruikt BigTime?

Geweldige adviesbureaus overal ter wereld. Het platform helpt accountants, architecten, ingenieurs, IT-servicebedrijven en consultants bij het budgetteren, bijhouden en factureren van hun belangrijkste bedrijfsmiddel: tijd.

Wat is BigTime?

BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd.

BigTime - Details

BigTime Software

http://www.bigtime.net/

Opgericht in 2002

BigTime - Prijsoverzicht

BigTime vanaf US$ 10,00/maand. BigTime heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor BigTime.

Beginprijs

US$ 10,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van BigTime

Architectuur programma's
2D-tekening
3D-modellering
Building Information Modeling (BIM)
Contactenbeheer
Contractbeheer
Documentbeheer
Materiaallijsten
Offertes en voorstellen
Presentatietools
Projectbeheer
Schetsen
Accountancybedrijven
Beheer van vaste activa
Belastingbeheer
Debiteuren
Factureren
Fondsadministratie
Inkooporders
Nonprofits
Onkosten bijhouden
Overheidsinstellingen
Payrollbeheer
Projectadministratie
Toetsing van bankgegevens
Aanmaningsbeheer
Aanpasbare facturen
Belastingcalculator
Betalingen verwerken
Contactendatabase
Factureren per uur
Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
Facturering van onvoorziene gevallen
Factureringsportal
Meerdere valuta's
Mobiele betalingen
Online betalingen
Online facturering
Projectfacturering
Afhankelijkheden bijhouden
Capaciteitscontrole
Kleurcodering
Mijlpalen bijhouden
Sjablonen
Slepen en neerzetten
Taakbeheer
Voortgang bijhouden
Waarschuwingen/Meldingen
Beheer van problemen
Fouten bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Ondersteuning van agile-software
Percentage-voltooid bijhouden
Portefeuillebeheer
Priorisering
Resourcebeheer
Roadmaps van producten
Scrum-ondersteuning
Status bijhouden
Taakbeheer
Test- en kwaliteitscontrole
Tijd en onkosten bijhouden
Vereistenbeheer
Administratiebeheer
Automatische facturering
Casusbeheer
Documentbeheer
Kalenderbeheer
Klantenportal
Onkosten bijhouden
Tijd bijhouden
CRM
Documentbeheer
Factureren
Klantenportal
Offertebeheer
Portefeuillebeheer
Projectbeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Voorstellen genereren
Aanpasbare sjablonen
Agile-methodiek
Budgetbeheer
Gantt-grafieken
Ideeënbeheer
Kanban-bord
Klantenportal
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Traditionele methodologieën
Agile-methodiek
Bijhouden van vervaldatums
Budgetbeheer
Gantt-grafieken
Kanban-bord
Priorisering
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Sjabloonbeheer
Taakbeheer
Traditionele methodologieën
Voortgang bijhouden
Gantt-grafieken
Kanban-bord
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Percentage-voltooid bijhouden
Priorisering
Samenwerkingstools
Status bijhouden
Tijd en onkosten bijhouden
Capaciteitsbeheer
Prognose
Rapportage van bezettingsgraad
Rapportage/projecten volgen
Resources plannen
Slepen en neerzetten
Toewijzing en planning van resources
Vaardigheden bijhouden
Zoeken/filteren
Bijhouden van vervaldatums
Documentbeheer
Factureren
Goedkeuringswerkstroom
Klantenbeheer
Klantenportal
Personeelsbeheer
Projectbeheer
Tijd bijhouden
Voor accountancybedrijven
Budgettering en prognoses
Factuurbeheer
Inkooporderbeheer
Kosten van voltooiing bijhouden
Materiaallijsten
Offertes
Overschrijdingsrapportage
Percentage-voltooid bijhouden
Productiekosten bijhouden
Tijd bijhouden
Werkorderbeheer
Wijzigingsorders
Beheer van terugkerende taken
Gamification
Gantt-/tijdlijnweergave
Mobiele toegang
Percentage-voltooid bijhouden
Rapportage en analyse
Samenwerkingstools
Spreadsheetweergave
Subtaken maken
Takenbordweergave
Takenlijstweergave
Tijd bijhouden
Biometrische herkenning
Messaging
Mobiele toegang
Online ponskaart
Payrollbeheer
Ponskaart
Rapportage en analyse
Roosterbeheer
Vakantie en verlof bijhouden
Werknemers bijhouden
Werkstations bijhouden
Ziekteverlof bijhouden
Automatische tijdregistratie
Factureerbare en niet-factureerbare uren
Factureren
Meerdere factureringstarieven
Mobiele tijd bijhouden
Offline time bijhouden
Overurenberekening
Roosterbeheer
Vakantie en verlof bijhouden
Werknemersdatabase
Activiteiten volgen
Factureren
Onkosten bijhouden
Projecten bijhouden
Tijd bijhouden
Tijd bijhouden per klant
Tijd bijhouden per project
Vergoedingenbeheer
Aanpasbaar dashboard
Automatisering van bedrijfsprocessen
Compliance bijhouden
Documentbeheer
Formulierbeheer
Grafische workfloweditor
Integraties van derden
Kalenderbeheer
Mobiele toegang
No-code
Taakbeheer
Toegangsopties/machtigingen
Workflowconfiguratie

Reviews van BigTime

5 van 468 reviews worden weergegeven

In totaal
4.5/5
Gebruiksgemak
4.4/5
Klantenservice
4.7/5
Functies
4.4/5
Waar voor je geld
4.5/5
Denise T.
Finance Manager
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-4-2018

"We use BigTime for Professional Services Automation. It is great for our multilevel company. "

Opmerkingen: Our company is not able to more accurately and completely track time to be charged to a project. Our systems are now more automated and more paperless.

Pluspunten: BigTime allows users from a variety of backgrounds to connect to the software from various platforms (desktop, laptop, smart phone) to track time per project, to track expenses on a daily basis with electronic submission of receipts, to run reports on time spent, to connect with external accounting software seamlessly.

Minpunten: the software has some limits on "naming" items that do not always correspond directly to our external software and do not fit within our company culture. (For example: In BigTime, billable means charged to the project, may invoiced or may not invoice. In our company culture, billable means an invoice will be sent for payment to the client.

Antwoord van de leverancier

van BigTime Software op 17-4-2018

Denise,

Thank you so much for the review - we truly appreciate the time and the effort you've taken to let us know how our software is working for you. We're very happy to hear that BigTime is working for you throughout your organization and that you're able to use the software across several different platforms - we work hard to make that happen!

We're very sorry to hear that some of the terminology used by BigTime is inconsistent with your business processes. We try to make BigTime as flexible as possible, and you can change many of these terms within your Lexicon (check under My Company>My Company>Lexicon) but there are some terms we cannot change at this time. That being said, that feature might make for an excellent Feature Request. If you'd like to learn more about how to submit a Feature Request, please reach out to us at [email protected]

Thanks again!
The BigTime Customer Success Team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-4-2018
Steve S.
CPA
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-2-2020

"Cloud Based Time & Project Tracking for CPA firm"

Opmerkingen: Does what I need - staff have no problems at all entering time and it does all we need to track returns and who has what

Pluspunten: I chose this software since cloud based access and integration with Lacerte and Quickbooks, my staff has found it easy to use.

Minpunten: Reports are very, very generic and lacking compared to other programs I have used

Antwoord van de leverancier

van BigTime Software op 4-2-2020

Steve,

Thanks so very much for posting a review for us here at BigTime. We're very pleased that you are finding the software and its integration features easy to use and that the software is providing the services that you and your staff require to get the job done. Regarding your statement about the reports in BigTime, you are correct - they are very generic, by design. BigTime services many different industries, so the reports are generic to provide basic information across the board. However, they are also infinitely customizable! You can review some of the ways you can customize your reports in BigTime via the following webinar: https://youtu.be/R6juDAuEgNE

We hope this helps!

Thanks again,
The BigTime Customer Success Team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-2-2020
Carlos A.
Partner
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-1-2020

"implementation support was lacking"

Opmerkingen: the software is nice, the implementation guy and the support team does not seem to know it well enough

Pluspunten: ease of use, sync with Lacerte, cloud, layout and features

Minpunten: Implementation person assigned to us ([SENSITIVE CONTENT HIDDEN]) lacked good knowledge on the software and was vague and unclear on best practices of the software, did not have a full understanding of features, import capabilities, etc. We purchase the data import package and that process was bad, the numbers did not match ours, he just told us the import was done and provided not reports to show the numbers matched. Also the WIP import time was not able to be billed and he pushed us to support.

Antwoord van de leverancier

van BigTime Software op 17-1-2020

Carlos,

Thank you for posting your review for us here at BigTime. We sincerely appreciate all of the feedback from our customers and we're glad that you're finding the software easy to use and that our features are working well for you.

We do apologize for your data import related experiences and please know that we're taking your feedback to heart and examining our processes to ensure that our BigTime customers receive only the best training and support.

Thanks again for letting us know. Please reach out if there is anything we can do to help.

Thank you,
The BigTime Customer Success Team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-1-2020
Jenna G.
Office Manager
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    2/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    2/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    2/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-8-2019

"Bigtime"

Opmerkingen: Overall this is for big company's with employees over 100 plus to time manage them but need a better system for invoicing.

Pluspunten: I like that you are able to create your own engagements per client.

Minpunten: I least like the invoice part as it does not function how it is suppose too. There are to many steps for it to be integrated into QuickBooks.

Antwoord van de leverancier

van BigTime Software op 5-8-2019

Jenna,

Thanks so much for this review- we really appreciate hearing from all our customers here at BigTime! We are very glad to hear that you're happy with our engagements and how you can create unique engagements per client, but we're sad to hear that you feel that invoicing is not working for you. There are many ways you can use BigTime's invoicing, and there are many help features that can help you learn how. Here are just a few:

Knowledge Base Articles/Videos:
http://kb.bigtime.net/using-bigtime/#invoicing
http://kb.bigtime.net/using-bigtime/invoicing/posting-invoices-to-quickbooks/
http://kb.bigtime.net/using-bigtime/invoicing/posting-invoices-to-quickbooks/video-tutorial-post-invoices-to-quickbooks/

Our Invoicing Webinar:
https://youtu.be/yt2LrF9mRAk
Schedule a Live Webinar here: https://www.bigtime.net/webinars/

Also, feel free to reach out to us here at Customer Success - we'd love to help you learn more about invoicing!

Thanks again,
The BigTime Customer Success Team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-8-2019
Jennie G.
Director of Special Projects
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-12-2019

"So glad I found BigTime!"

Opmerkingen: We are just getting started with BigTime, so I can't speak yet to the changes it's made for our organization. However, if the enthusiasm my team has displayed about potential benefits BigTime can offer us is any indication, we are going to be very happy indeed! The BigTime sales rep was so helpful, friendly, responsive, and informative while he was walking us through the product demonstrations that I feel like I know the software fairly well even though my hands-on experience with it is still minimal. I think the biggest challenge will just be to get everything configured in a way that allows us to get the most out of it. Based on my experience with customer service, I have no doubt that they will help us over any hurdles that pop up if we need to reconfigure things at a later time.

Pluspunten: - Dedicated, personalized customer service.
- Lots of customization options.
- Thorough training process to help us make the most of the software.
- Customers can make requests for software updates or changes, and BigTime is responsive to them.

Minpunten: - The grey, tan and orange color scheme, and I'm only mentioning that because I have to write something in this section!

Antwoord van de leverancier

van BigTime Software op 11-12-2019

Jennie,

Thanks so much for taking the time to post a review for us here at BigTime - we value your opinion and the time it took to post the review. We're so pleased that you're finding the software easy to use and widely customizable - we work hard to make it so. We're also very pleased that you found the sales and training process smooth and enjoyable too. Please do not hesitate to reach out to us here at Customer Success if we can help you more in any way.

Thanks again,
The BigTime Customer Success Team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-12-2019