Wie gebruikt deze software?

Voor elk bedrijf of organisatie met 20-10.000+ werknemers.

Gemiddelde scores

46 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4.5 / 5
  • Klantenservice 4.5 / 5
  • Functies 4 / 5
  • Waar voor je geld 4.5 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 10,00/maand
    Zie de prijsinformatie
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Jostle Corporation
  • http://www.jostle.me
  • Opgericht in 2009

Over Jostle

Maak kennis met het People Engagement-platform - een compleet, intuïtief intranet. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. Het resultaat is een ongehoorde medewerkersbetrokkenheid die 5 keer hoger ligt dan bij zowel traditionele medewerkersportals als sociale intranets.

De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Word ook buitengewoon.

Functies van Jostle

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Audio-/videovergaderen
  • Bestanden delen
  • Blogs
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenkalender
  • Kennisbeheer
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Personeelslijst
  • Beheer van sociale media
  • Contentbeheer
  • Discussies / forums
  • Evenementenbeheer
  • Groepenbeheer
  • Ideevorming/crowdsourcing
  • Ledenlijst
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Modereren van content
  • Websitebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Chatten / messaging
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbeheer
  • Personeelslijst
  • Taakbeheer
  • Blogs
  • Chatten/messaging
  • E-mailbeheer
  • Enquêtebeheer
  • Evenementenkalender
  • Fotogalerij
  • Maatschappelijk delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Personeelslijst
  • Telefonie
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Beleidbeheer
  • Blogs
  • Contentbeheer
  • Discussies / forums
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbeheer
  • Personeelslijst
  • Wiki
  • Zoeken
  • Bestanden delen
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Realtime chatten
  • Samenwerking
  • Zoeken
  • Brainstormen
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Discussieforums
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Taakbeheer
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Blogs
  • Evenementenbeheer
  • Gegevensbeveiliging
  • Groepenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Markeren van sociale media
  • Mediabibliotheek
  • Realtime chatten
  • Reclamebeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Chatten / messaging
  • Discussiethreads
  • Enquêtes en feedback
  • Kalenderbeheer
  • Push-meldingen
  • Taakbeheer
  • Videovergaderen
  • Zoeken
  • Bonusprogramma
  • Culturele uitlijning
  • Enquêtes
  • Feedbackbeheer
  • Gezondheids- en wellnessprogramma's
  • Maatschappelijke erkenning
  • Personeelawards
  • Personeelsrichtlijnen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiebeheer
  • Werknemersbelangen

De nuttigste reviews van Jostle

A dedicated team and customer service makes a difference

Beoordeeld op 2-11-2016
Lesley Y.
Digital Marketing Specialist
Vastgoed, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: We've implemented and used the Jostle platform for almost three years, and since starting, with my current organization, I've been working with the Jostle team quite closely. The Jostle team is very responsive, and dedicated to providing great customer service and support. The 400+ employees at our organization have varying degrees of technical savviness. One main challenge we have is teaching them the essence of great internal communication and content sharing in moving the company towards our business objectives. When we reached out to Jostle, they were very welcoming and embraced the idea that I had pitched them in order to help our employees familiarize themselves. That was, a digital workshop. Two members of the team built a presentation and workbook, then led a two hour session at our company's digital workshop. They were amazing as you can tell how invested they are with all of this training, and ensuring that our employees are utilizing the Jostle platform to its fullest potential. Other than the staff at Jostle, I thought that they are very responsive with customer feedback. They are always taking suggestions from their users and if it makes sense, the feature becomes available to Jostle users. I think that is amazing, since from my experience, most Intranet platforms are always outdated and lacking innovation. Jostle is easy to use, understand, and simple in it's features, layouts, and functionalities. I would highly recommend them.

Pluspunten: Ease of use, simple to use content curation features, ability to visually represent important information in an organized fashion. Very modern and polished.

Minpunten: The ability to disable certain features when they aren't being used. I think reporting and metrics could be more comprehensive and visual. Maybe the integration of some sort of visual dashboard that allows for goal tracking.

Great platform with fantastic support!

Beoordeeld op 3-11-2016
Danielle G.
Global Marketing Execute
Werving en selectie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
4 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I've worked with the Jostle platform for a year and a half and have had many good experiences and business successes. I cannot rate enough how great it is to have a knowledgeable and helpful designated account manager (Sally Smith) who is my main point of contact and is always happy to discuss our platform use and suggest new ways of working along with answering any queries I have. This makes our user experience of Jostle align with our business strategy and values, as well as ensuring we continue to optimise the platform when new changes are introduced. I also rate the forum very highly as it's great to be able to discuss thoughts/ideas/best practice with other Jostle users outside of our organisation - and it's great that conversations on the forum are heard by the Jostle team and often make their way into the Jostle newsletter and ultimately influence platform developments and changes.

Pluspunten: The ease of use, how the interface resembles social media and encourages full company engagement

Minpunten: Some of the areas on the platform are not relevant to our business, but there is not anything we can do to reallocate these sections into something more appropriate. It means the sections remain unused. (not a massive issue as we tend to focus our attention on the News section anyway)

Lees meer reviews