
Wie gebruikt Unanet A/E?
Clearview InFocus bedient middelgrote tot grote architectuur- en ingenieursbureaus.
Wat is Unanet A/E?
Clearview InFocus is een krachtige projectgebaseerde ERP-oplossing die gebouwd is voor architecten en ingenieurs om hun bedrijf met meer gemak rendabeler te laten draaien. Beheer de gehele projectlevenscyclus van je bedrijf, van verkoopkans tot voltooiing van het project met realtime boekhouding, facturering en tijd en uitgaven. Deze functies, gecombineerd met de analytische dashboards van InFocus, API-managementlaag en database-analyse, geïntegreerd in realtime, onderscheiden het van alle andere ERP-oplossingen op de markt.
Unanet A/E - Details
Unanet A/E
https://unanet.com/erp-for-a-e/
Opgericht in 1988








Unanet A/E - prijsoverzicht
Unanet A/E heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode.
Gratis versie
Nee
Gratis proef
Nee
Unanet A/E - implementatie en ondersteuning
Ondersteuning
- Kantooruren
- Online
Implementatie
- Cloud, SaaS, Web
- Geïnstalleerd - Windows
- Mobiel - iOS native
- Mobiel - Android native
Training
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
Functies van Unanet A/E
API-management software
- API-levensduurbeheer
- API-ontwerp
- Analyse
- Beheer van tests
- Bescherming tegen bedreigingen
- Dashboard
- Ontwikkelaarsportal
- Toegangsbeheer
- Verkeerscontrole
- Versiebheer
Architectuur software
- 2D-tekening
- 3D-modellering
- Building Information Modeling (BIM)
- Contactenbeheer
- Contractbeheer
- Documentbeheer
- Materiaallijsten
- Offertes en voorstellen
- Presentatietools
- Projectbeheer
- Schetsen
BI-tools
- Ad-hocrapporten
- Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
- Benchmarking
- Dashboard
- Predictieve analyse
- Prestatiemeetwaarden
- Publiceren en delen
- Scorekaarten
- Strategische planning
- Trend- en probleemindicatoren
- Visuele analyse
- Winstgevendheidsanalyse
Boekhoudprogramma's
- Accountancybedrijven
- Beheer van vaste activa
- Belastingbeheer
- Debiteuren
- Factureren
- Fondsadministratie
- Inkooporders
- Nonprofits
- Onkosten bijhouden
- Overheidsinstellingen
- Payrollbeheer
- Projectadministratie
- Toetsing van bankgegevens
Boekhoudprogramma's voor de bouw
- Budgettering en prognoses
- Cashbeheer
- Crediteuren
- Debiteuren
- Factureren
- Grootboek
- Inkooporderbeheer
- Offertes
- Overschrijdingsprognoses
- Payrollbeheer
- Productiekosten
- Specificaties van bouwconstructies
Bekijk de volledige lijst van Boekhoudprogramma's voor de bouw
Business performance management software
- Ad-hocanalyse
- Ad-hocrapporten
- Belangrijke prestatie-indicatoren (Key Performance Indicators, KPI's)
- Budgettering en prognoses
- Consolidering / Roll-up
- Dashboard
- Kwalitatieve analyse
- Kwantitatieve analyse
- Predictieve analyse
- Scorekaarten
- Strategische planning
Bekijk de volledige lijst van Business performance management software
CRM-systemen voor banken en verzekeraars
- Accountwaarschuwingen
- Assetbeheer
- Huishouduitgaven bijhouden
- Invloed bijhouden
- Leads beheren
- Marketingmanagement
- Onkosten bijhouden
- Relaties bijhouden
- Teamopdrachten
- Territoriumbeheer
Bekijk de volledige lijst van CRM-systemen voor banken en verzekeraars
ERP-systemen
- Activabeheersysteem voor bedrijven
- CRM
- Distributiebeheer
- Financieel beheer
- HR-beheer
- Inkooporderbeheer
- Magazijnbeheer
- Orderbeheer
- Projectbeheer
- Rapportage en analyse
- Supply-chainbeheer
- Voorraadbeheer
Factuurprogramma's
- Aanmaningsbeheer
- Aanpasbare facturen
- Belastingcalculator
- Betalingen verwerken
- Contactendatabase
- Factureren per uur
- Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
- Facturering van onvoorziene gevallen
- Factureringsportal
- Meerdere valuta's
- Mobiele betalingen
- Online betalingen
- Online facturering
- Projectfacturering
PSA-software (Professional services automation)
- CRM
- Documentbeheer
- Factureren
- Klantenportal
- Offertebeheer
- Portefeuillebeheer
- Projectbeheer
- Resourcebeheer
- Samenwerkingstools
- Tijd en onkosten bijhouden
- Voorstellen genereren
Bekijk de volledige lijst van PSA-software (Professional services automation)
Project management tools
- Aanpasbare sjablonen
- Agile-methodiek
- Budgetbeheer
- Gantt-grafieken
- Ideeënbeheer
- Kanban-bord
- Klantenportal
- Kosten van voltooiing bijhouden
- Mijlpalen bijhouden
- Portefeuillebeheer
- Resourcebeheer
- Samenwerkingstools
- Tijd en onkosten bijhouden
- Traditionele methodologieën
Project planning software
- Agile-methodiek
- Bijhouden van vervaldatums
- Budgetbeheer
- Gantt-grafieken
- Kanban-bord
- Priorisering
- Resourcebeheer
- Samenwerkingstools
- Sjabloonbeheer
- Taakbeheer
- Traditionele methodologieën
- Voortgang bijhouden
Resource planning software
- Capaciteitsbeheer
- Prognose
- Rapportage van bezettingsgraad
- Rapportage/projecten volgen
- Resources plannen
- Samenwerkingstools
- Slepen en neerzetten
- Vaardigheden bijhouden
- Zoeken/filteren
Urenregistratie- en declaratiesoftware
- Activiteiten volgen
- Factureren
- Onkosten bijhouden
- Projecten bijhouden
- Tijd bijhouden
- Tijd bijhouden per klant
- Tijd bijhouden per project
- Vergoedingenbeheer
Bekijk de volledige lijst van Urenregistratie- en declaratiesoftware
Unanet A/E alternatieven
Meer alternatieven voor Unanet A/EReviews van Unanet A/E
Lees alle reviewsTotaalscore
Gemiddelde score

Lauren J.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak4 /5
-
Functies en functionaliteit4 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld4 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 10-12-2018
"Clearview Software Review - Infocus"
Opmerkingen: I am extremely happy with Clearview Infocus. They have been amazing in their customer service department and help when I need it with trouble shooting. They have gotten better about adding tutorials and training modules, and even adding in person workshops to help expand my knowledge and learn more about the software. They are always listening to their customers and adding updates to include features their clients want to see.
Pluspunten: I like that the software is able to integrate all aspects of our business, from timesheets to expense reports, invoicing, and bill payment, etc. It is a one stop shop kind of software.
Minpunten: The hardest part of the software is getting it to generate the reports you want if they are not already built into the system, if you want a custom report do you do need to know some sequel background to run a report. I have also found that it is an extremely powerful tool but I am only scrapping the surface, and if I knew more information it could be even more useful. Adding custom boxes to applets to make it more specific to our business.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 10-12-2018
Geverifieerde reviewer
-
Totaalscore4 /5
-
Gebruiksgemak3 /5
-
Functies en functionaliteit4 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld4 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 12-12-2019
"Good for our industry"
Opmerkingen: Huge time savings getting through invoicing. All information input into one system. Ability to have projects and invoicing tied together.
Pluspunten: I like that we can build estimates and track a project from beginning to end. All costs go in and are automatically available for invoicing at markup rates. Flexible and able to have multiple price sheets. Integrated with project scheduled, resource planning, time sheet and expenses.
Minpunten: Interface is a little outdated. Some standard reports you get in products like Quickbooks are not present. Mobile timesheet is a little outdated but works.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 12-12-2019
Madeline M.
-
Totaalscore3 /5
-
Gebruiksgemak2 /5
-
Functies en functionaliteit2 /5
-
KlantenondersteuningZonder beoordeling
-
Waar voor je geldZonder beoordeling
-
Waarschijnlijkheid van aanbevelingZonder beoordeling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 10-5-2017
"I find the program difficult to maneuver when trying to set up projects and invoice"
Pluspunten: I like that each PM has the means to review and prepare their own invoice. I would like to know more on how to set up a template style that can be imported for each project and then alter from there.
Minpunten: I wish it were easier to move time tickets around. It takes many clicks to get to move a time ticket to where it needs to be when entered in the wrong location. I wish uploading documents was easier and that I did not have to put on my desk top to move. To edit fees you need to be in one place, to add tasks you need to be in another. The program is not intuitive.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 10-5-2017
Teresa K.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit4 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld5 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 12-12-2019
"Great software for small to medium size firms"
Opmerkingen: Timesheets are in on time due to the capability to use app on cell phones. Can close the books in a day versus 3-5 days as in the past. Invoices are sent faster than before.
Pluspunten: Easy to use, very intuitive, software is always available and have never had any issues with connectivity
Minpunten: Would love more canned reports to choose from
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 12-12-2019
Rhonda S.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit5 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld5 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 12-12-2019
"Clearview InFocus"
Opmerkingen: Positive
Pluspunten: Ease of daily use and streamlining of all of my tasks.
Minpunten: there is nothing that I dislike about this software.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 12-12-2019