Wat is Yonyx?

Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie.

Wie gebruikt Yonyx?

Operationele teams die gebruikmaken van kennisgestuurde besluitondersteuningstoepassingen, technische ondersteuningsteams, klantenserviceteams, pre-sales, telemarketing, IT-helpdesk en servicedesk, technische schrijvers.

Yonyx-video Yonyx Software - 1 Yonyx Software - 2 Yonyx Software - 3

Twijfel je over Yonyx? Vergelijk met een populair alternatief

Yonyx

4,7 (168)
Yonyx
Niet beschikbaar in jouw land
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
39
8
4,7 (168)
4,7 (168)
4,8 (168)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 61,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
405
43
3,8 (571)
4,2 (571)
3,9 (571)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Yonyx

Met Zingtree bouw je eenvoudig interactieve beslissingsbomen, callscripts, proceshandleidingen, diagnostische systemen en nog veel meer.
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren.
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Ticket Management, Customer Success, Customer Experience, Knowledge Base, NPS, CSAT, CES, Customer portal, Mobile apps, CRM data Sync
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.
An all-in-one and low-code platform to automate and digitalize applications, processes, services, data, and more.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM

Reviews over Yonyx

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,8
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
76%
4
22%
3
2%
Wes
Wes
Product Support Engineer in
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Machinebouw, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Providing Self-Service to our Dealer Network

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. While we have manuals, documentation, procedures, etc, it works so well to let our people "choose" what they need help with. And without needing to flip pages back and forth in a manual as they progress (we all know how that is "go to page 9, and it says go to page 112, which may take you to another page, okay now where was I?", instead "BOOM" we take them directly to answers they want and quick back click, they continue onward. Yonyx has been more than just an external guide for my company, it is a training tool. Instead of doing lecture and powerpoints, I open up our Yonyx guides and use them as well, as they have more incorporated photos than my manuals do. And again, why flip back and forth through a technical manual, when a Yonyx page can provide "choices" for answers, and in one click, take you to it. When I first looked around for some type of Online Flowcharting, I was surprised at all the flowchart software, but so limited on something that I could use for our network to provide an easy interactive decision flowchart tool to create easy and quick hyperlink web pages. Yonyx is a great tool for providing easy Interactive Flow Charting. They have the best auto expanding decision map view that I have seen. No, trying to create a flow map on your own. Add more decisions, statements, and Yonyx adjusts the map for you. No clutter. Overall, I have been very happy with the ease of creating some lengthy guides.

Pluspunten:

While many of my dealers would like an "App", for offline usage, they forget all the data involved which could make for a big download. Being "cloud" based, it is easy for me to change information and the next time they use the guide, it is "up to date" and not using old information by accident.

Minpunten:

Would be nice to add "scoring" as I have seen, for feedback or using to provide an answer for a tally. I could use this for a teaching or quiz versus paper copies or using something like surveymonkey.

Hamid
CSR in VS
Vastgoed, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Yonyx Review

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Yonyx is an overall good experience. I genuinely feel that user feedback is helping the system a lot with understanding what the user needs. It HAS improved dramatically over the last few months. However, more emphasis needs to be put on making appropriate legal disclaimers more easily accessible. It would also be helpful if we had a widget to submit feedback instead of having to include the link to the lead page every time.

Pluspunten:

It definitely brings value to a CSR by allowing them to follow a very organized process and structure. It provides a strong foundation for someone with great social skills and attention to detail.

Minpunten:

It leaves too much room for error. There are technical issues and although they may not be very frequent, someone with less technical knowledge (who can be a great CSR) can run into random critical errors. Our role is vital for maintaining legal disclaimers and the software can create an issue for us by accident. Also, if those situations are not handled properly by the user (CSR), they can be disciplined for issues that may result in technical ignorance. Also, for the company, it can lead to accidental legal issues that should be avoided at all costs. I have had to submit feedback for errors to justify mistakes, which can add to a lot of unnecessary stress and work for all parties involved.

Victoria
CSR in VS
Vastgoed, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

review

3,0 2 maanden geleden

Pluspunten:

That it works most of the time on a daily basis

Minpunten:

That it isn't consistently working well.

Reactie Yonyx

2 maanden geleden

Dear Victoria We appreciate your feedback and would like to understand your concerns. I'd appreciate if you could reach out to me at my email - so that we can setup a zoom meeting.

Michael
Sr. Technical Trainer in VS
Entertainment, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Yonyx for Technical Support

4,0 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Product is easy to use with enough depth to allow for customization.

Minpunten:

Would like to see an updated task list. The task list cannot be easily exported with all the comments. It also cannot be sorted based on date or guide. Would also like to see more filtering abilities for the images. For example filtering images by the guide they are used in.

Cassandra
DSCA in VS
Consumentendiensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A script that is simplified!

4,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: I have been using Yonyx for 5 years. I appreciate a script available at my fingertips. I also appreciate how there are very little technical issues. Usually I just refresh and the script updates. I also love how we can provide instant feedback.

Pluspunten:

I like that when I log in every single day there is an automatic link that logs you into Yonyx. I appreciate that there is no time lost and the script is readily available. My job is made easier because of it being such a simple system.

Minpunten:

There are times; with every software used that the script doesn't work. Usually IT is on it right away and it has always been a quick fix.