Wat is Creatio CRM?

Bpm'online CRM is een unieke synergie van een geïntegreerd CRM en intelligent BPM-platform, dat de onderlinge lijnen tussen marketing, verkoop en klantenservice verbindt. Middelgrote en grote organisaties kunnen nu op een efficiënte manier het volledige klantentraject beheren, van lead naar bestelling tot het doorlopend onderhoud van accounts. Bpm'online is alom erkend door belangrijke industrieanalisten, waaronder Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum, ISM en heeft meerdere prestigieuze prijzen ontvangen.

Wie gebruikt Creatio CRM?

De toepassingen van bpm'online zijn sterk aanpasbaar en gebruiksvriendelijk, en ze kunnen bedrijven van elke omvang en uit elke sector helpen om klantgerichte processen te beheren en een geweldige klantervaring te leveren.

Waar kan Creatio CRM worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Creatio
  • Gevestigd in Boston, VS
  • Opgericht in 2002
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, Duitsland, Frankrijk en nog 8 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 3 andere

Over de leverancier

  • Creatio
  • Gevestigd in Boston, VS
  • Opgericht in 2002
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Canada, Duitsland, Frankrijk en nog 8 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 3 andere

Video's en afbeeldingen van Creatio CRM

Creatio CRM Software - 1
Creatio CRM Software - 2
Creatio CRM Software - 3
Creatio CRM Software - 4
Creatio CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Creatio CRM-video
Creatio CRM Software - 1
Creatio CRM Software - 2
Creatio CRM Software - 3
Creatio CRM Software - 4
Creatio CRM Software - 5

Vergelijk de kosten van Creatio CRM met soortgelijke producten

Creatio CRM

US$ 25,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 50,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Creatio CRM

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • CRM
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Oproepen opnemen
  • Pipelinebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Social marketing
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Creatio CRM

C2CRM is the best CRM to manage your prospects and customers. Sales Automation, Marketing & Customer Svs. Easy to use and affordable.
Gold-Vision CRM is een betaalbaar, geïntegreerd, volledig aanpasbaar verkoop- en marketingautomatiseringsplatform voor middelgrote bedrijven.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
An advanced Business Management SaaS with all the features you need. Used in 60 countries by 1500 companies for the last 23 years.
Een intelligente verkoop-CRM die verkopers helpt productiever te zijn, hun verkoop te verhogen en klanten aan te trekken.
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
Het doeltreffende CRM-systeem is de kern van de Eudonet Stb software.
Volledig aanpasbaar, cloudgebaseerd CRM-systeem bestaande uit verkoop, marketing, projectmanagement, HR, helpdesk, facturering en clouds.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare

Reviews over Creatio CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,8
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,8
Functies
4,7
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Rommel
Rommel
Costa Rica
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Great CRM running over a nice business process tool

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: BPMOnline, like most of the commercial tools out there, is a CRM build over a customizable framework. The main different with other tools, is what this framework offers, and the knowledge required to work on it. First, the business process tool is easy to use yet powerful and robust. It can be used to automate business tasks, implement rules and also, to develop integrations with third party tools. The framework was build in .NET, so certain customizations and scripts are build either in c# (server side code) or javascript (client side code). If you know those languages, your learning curve in BPMOnline (which is normally shorter than others) will be even shorter than the rest of users. On the user side, the system is very friendly and intuitive, so you normally don't get lost in tons of options. Most of then are hidden and reserved for administrators.

Pluspunten:

Main advantages for BPMOnline: 1) Marketing, Sales and Services is fully integrated and normally don't require external or additional tools to work. 2) No hidden costs. The cost model and licenses are quite simple. Your contract normally provides all (and more) of what you need. It's really weird to find unexpected restrictions in the licenses you buy. 3) Learning curve for users, administrators and technicians is very short. With good guidance during implementation, you can take control very fast.

Minpunten:

Some areas that requires improvements: 1) Integration to third party tools. There are certain integrations that come with the tool like email and phone systems. But others like legacy system or very particular solutions, requires development that can be difficult (not impossible). The lack of existing solutions in the market (free or paid) force you to develop those integrations. 2) Changes are easy to do, but they normally requires compilation. This can take some time, and if it's executed incorrectly, you can affect your instance. 3) The security is very detailed and can be aligned to every model. But, some changes applies just to new records, not to historical information. This can require customizations to work properly. 4) Analytics tool is simple to use and powerful, but it still require some additional features, like calculated variables and export.

Mitch
CRM Administrator in VS
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Completely satisfied and loyal to Creatio solutions

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We opted for Creatio because it offered user-friendly low-code development tools which allowed us to adjust the processes regularly based on our changing business needs and strategies. Now we are fully satisfied with the system and its functionality. Creatio helps us serve our customers better daily. We utilize the platform actively to manage our customer-facing processes as well as improve our internal operations.

Pluspunten:

The system has advanced tools to not only manage but also to constantly improve customer relationship. The system’s agility and scalability are some of the greatest benefits to us. Thanks to the platform’s tools, we are able to keep introducing new solutions to our customers, adding new communication channels, and improving customer-facing workflows regularly. The system also helped us reduce operational costs and grow customer satisfaction level significantly. Even though the system is powerful and feature-rich already, we are confident that the product has a huge potential. Creatio’s team of professionals keep enhancing the system’s functionality with advanced AI-powered solutions and other latest technologies.

Minpunten:

The learning curve might be steep at times, especially since there is a wide range of useful features that we can utilize for the greater benefit of our business. Having an abundance of solutions and tools to use, we never stop learning something more about the system and its capabilities. While it is definitely a good thing, it might sometimes feel overwhelming since we need to continuously catch up with the new features that Creatio keeps rolling out. Another great thing – they are ensuring all the features are user-friendly, which makes the adoption of new functionality easy.

Mark
Mark
VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Potential Buyer

1,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

The prompt response from the sales team and the willingness to answer my questions. Many vendors just ignore your questions.

Minpunten:

I had a very specific needs related to users having an online calendar to schedule call back support. I was clear with BPM staff prior to the call and accepted the call because they believed they had a solution. On the call they listened to my needs again and then took me through a boilerplate pitch. They were going to investigate their ability to deliver and even offered to build a mock up to show me. That call as the last time I heard from them. I reached back out and heard nothing. Not even a simple we looked into your need and we are unable to provide the support you desire. I came away believing they will say anything just to get you on a call for their pitch. Where are we going? Salesforce with Timetrade as a plugin

Jacob
Communication & Marketing Manager in Zwitserland
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A global CRM platform that really deserves to be known!

5,0 4 maanden geleden

Pluspunten:

Creatio's low-code/no-code capabilities make it possible to gain autonomy and efficiency, projects that used to take months are now completed in weeks or even days. The marketing tools are impressive, as well as the way Creatio offers a global approach, from initial lead generation to customer support and the entire sales process.

Minpunten:

As a low-code platform, Creatio offers great freedom to users. Low-code means great opportunities and acceleration for creating new features and applications, but it doesn't mean that you can create anything in a snap, and this can be a bit frustrating.

Heather
Sales in VS
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

An intuitive CRM tool

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I would recommend this tool to others struggling with user adaptation. We have built additional sections for each of our departments and they are getting on board as well.

Pluspunten:

I love the system's UI. It's very similar to salesforce without the heavy price and its easier to customize. We have had great user uptake since launch. Additionally, out outside sales team love the mobile application.

Minpunten:

The email integration has been tricky with outlook.