Wie gebruikt LeadDesk?

LeadDesk is ontwikkeld voor contactcenters die een groot aantal klantcontacten afhandelen bij in/uitgaande verkoop of klantenservice. Het is bedoeld voor bedrijven van 1-2 agenten tot grootschalige ondernemingen.

Wat is LeadDesk?

LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB tot grote ondernemingen. Andere belangrijke klantsectoren omvatten; media, beveiligingsdiensten, energie, telecommunicatie, financiële diensten, marktonderzoek en fondsenwerving. Met de intelligente tools kun je de oproepefficiëntie maximaliseren en meer verkopen.

LeadDesk - Details

LeadDesk

http://www.leaddesk.com

Opgericht in 2010

LeadDesk - Prijsoverzicht

LeadDesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. LeadDesk betaalde versie vanaf € 85,00/maand.

Beginprijs

€ 85,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van LeadDesk

Auto-dialer software
Automatisch nummers kiezen
CRM
Oproepen opnemen
Oproepscripts
Oproepverdeling
Predictief kiezen
Preview dialer
Progressief kiessysteem
Telefoongesprekken plannen
Archiveren
Bestandsoverdracht
Door gebeurtenissen geactiveerde opname
Geplande opname
On-demand opnamen
Opnemen en afspelen
Opnemen van gedistribueerde oproepen
Oproepen markeren
Campagnebehee
Escalatiebeheer
Gemengd callcenter
Handmatig kiessysteem
Inbound callcenter
Interactive Voice Response (IVR)
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Oproepscripts
Outbound callcenter
Predictief kiezen
Progressief kiessysteem
Rapportage en analyse
Realtime chatten
Wachtrijbeheer
Callcenter
Enquêtebeheer
Invoer via telefoontoetsen
Meerdere scripts
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Stemaanpassing
Tekst naar spraak
Voicemail
Automatisch nummers kiezen
Bellijstbeheer
Campagnebehee
Dashboard
Gegevensbeheer
Leaddistributie
Leads vastleggen
Leadscoring
Oproepen opnemen
Prestatiebeheer
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Campagnebehee
Campagnespecifieke beller-ID
Controle van oproepen
Leads beheren
Lijstbeheer
Naleving van FCC-richtlijnen
Naleving van FTC-richtlijnen
Oproepen doorsturen
Oproepen opnemen
Telefoongesprekken plannen
Automatische nummerkiezer
Callcenterbeheer
Contactenbeheer
Controle van oproepen
IVR en spraakherkenning
Predictief kiezen
Rapportage en analyse
Telemarketingbeheer
VoIP
Automatische nummerkiezer
CRM
IVR en spraakherkenning
Inbound callcenter
Leaddistributie
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Oproepscripts
Outbound callcenter
Contactenbeheer
Geïntegreerde communicatie
Interactive Voice Response (IVR)
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
SIP-trunking
Toegangsopties/machtigingen
Voicemailtranscriptie
Controle van oproepen
IVR en spraakherkenning
Mobiele toegang
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Personeelslijst
Virtueel callcenter
Webvergaderen

Reviews van LeadDesk

4 van 4 reviews worden weergegeven

In totaal
4,8/5
Gebruiksgemak
4,8/5
Klantenservice
5/5
Functies
4,5/5
Waar voor je geld
4,5/5
Geverifieerde reviewer
Sales group manager
Human Resources, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-11-2019

"Simple, fast and great functionalty"

Opmerkingen: My experience with LeadDesk as a company has been very good. Even though we aren’t a big client, our contact person makes us feel like we are the only customer that matters. This is something that really isn’t too obvious in many companies. The other thing with SaaS software to keep in mind is that it lets you grow depending on seasonality changes. So on hectic times, we can easily add seats, but when it gets slower we can also remove seats just as easily.

Pluspunten: LeadDesk is by far the easiest and most intuitive contact center software I have used. Not only is it easy to see and follow everything that is happening in our business, but I can easily create and manage my campaigns. The modern UI feels like it’s actually built with the customer in mind. I know exactly where everything is and don’t need to spend my time looking for the right settings. I also like their reporting, as I can get all the information I need for my business and get on top of my KPIs.

Minpunten: I don’t really have too much bad to say about LeadDesk. There is of course always things to improve in e.g. reporting when it comes to more complex reports, but I have all the needed reports available from their reporting tool. They do however offer customized reports or access to a replica database if you are more tech-savvy and need more complex data.

Antwoord van de leverancier

van LeadDesk op 17-12-2019

Thank you for the kind words! We are really glad to hear that you are enjoying LeadDesk. Regards to the more complex reports, we acknowledge this is something we can improve further, and we will actually launch a new reporting tool during Q1 in 2020.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-11-2019
Simab G.
CEO
Telecommunicatie, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-12-2019

"Super easy to use and great customer care"

Opmerkingen: We work in outbound calling mainly in the B2C market and I have been going back to LeadDesk repeatedly since 2011. I have tried many different Contact Center software, but the features LeadDesk offers combined with their excellent customer care and pricing makes choosing LeadDesk such an easy decision. I can easily recommend it especially for outbound calling.

Pluspunten: What LeadDesk does very well is its usability and ease of use in the software. Their UI is really intuitive, so everything is fast and easily available. Teaching new agents to use the software is super easy and fast. What I also like is that as a leader, I have full control of everything within LeadDesk, from managing call lists to campaigns.

Minpunten: The way their predictive dialer routes calls is not the most effective one for our use case. I would also like to see some more functionalities for their app for mobile use.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-12-2019
Markus H.
Marketing Director
Medische apparatuur, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-12-2019

"Call Center solution"

Opmerkingen: Our team contacts physiotherapists and tries to schedule a meeting for our salesman

Pluspunten: It´s easy to use, especially the address import

Minpunten: Nothing, everything works fine. Even the support is working

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-12-2019
Ivar S.
Head Of Sales
Nieuwsbladen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-1-2020

"Easy and efficient solution for contact centers"

Opmerkingen: LeadDesk works very well for practically any outbound calling needs and offer also a high quality VoIP solution. Their vast number of features provide a solution for basically any contact center.

Pluspunten: The best things about LeadDesk; 1) Simple user interface for both agents and admins - our new agents don't need to be trained to the actual system, but can focus on selling.
2) Full of features - Everything we can possibly need for our outbound sales.
3) Predictive dialer is great for increasing efficiency and get agents on the phone more.
4) Access to replica database - We integrate LeadDesk with our own BI tools to get even more data on call performance.

Minpunten: I don't really have anything bad to say about Leaddesk, it just works. If something, then the mobile functionality could be better.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-1-2020