Wat is ECOUNT?

100% cloudgebaseerd programma voor bedrijfsvoering. Biedt alles wat je nodig hebt voor het beheren van voorraad, productie, verkoop, inkoop, boekhouding en loonadministratie. Kies welke modules je wilt gebruiken en ontwerp je aangepaste werkstroom. Gebruik alle functies altijd en overal online. Betaalbare prijs - $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Geen extra kosten voor implementatie, upgrades of onderhoud. Begin vandaag nog met je gratis proefversie!

Wie gebruikt ECOUNT?

Ecount ERP is ontworpen voor kleine tot middelgrote fabrikanten, distributeurs, detailhandelaren en dienstverlenende bedrijven. Ideaal voor bedrijven in de productie-, groothandel-, diensten- en distributiesector.

Waar kan ECOUNT worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (lokaal), Chromebook (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Ecount
  • Gevestigd in Cerritos, VS
  • Opgericht in 1999
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Colombia en nog 12 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Engels, Indonesisch, Japans en nog 4 andere

Over de leverancier

  • Ecount
  • Gevestigd in Cerritos, VS
  • Opgericht in 1999
  • Telefonische ondersteuning

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Colombia en nog 12 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Engels, Indonesisch, Japans en nog 4 andere

Video's en afbeeldingen van ECOUNT

ECOUNT Software - 1
ECOUNT Software - 2
ECOUNT Software - 3
ECOUNT Software - 4
ECOUNT Software - 5
Nog 6 andere bekijken
ECOUNT-video
ECOUNT Software - 1
ECOUNT Software - 2
ECOUNT Software - 3
ECOUNT Software - 4
ECOUNT Software - 5

Vergelijk de kosten van ECOUNT met soortgelijke producten

ECOUNT

US$ 55,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 99,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef

Functies van ECOUNT

  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activabeheersysteem voor bedrijven
  • Activiteiten volgen
  • Administratie
  • Afstemmen van inkooporders
  • Backorderbeheer
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Beheer van vaste activa
  • Bestanden delen
  • Bestellingen bijhouden
  • Btw-beheer
  • Budgetbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Cashbeheer
  • Cheques verwerken
  • Consolidering/rollup
  • Contactendatabase
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Crediteuren
  • Debiteuren
  • Debiteurengrootboek
  • Documenten opslaan
  • Etiketsjablonen
  • Facturen opstellen
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Factuurgeschiedenis
  • Factuurverwerking
  • Financieel beheer
  • Financiële verslaglegging
  • Gedeeltelijke betalingen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensextractie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grootboek
  • HR-beheer
  • In- en uitchecken
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kitting
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantenverhalen
  • Klantgeschiedenis
  • Kosten bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Maatwerk
  • Magazijnbeheer
  • Materiaallijsten
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Nabestellingbeheer
  • Offertes
  • Onkosten bijhouden
  • Online facturering
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Orderinvoer
  • Orders afhandelen
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Productidentificatie
  • Productplanning
  • Prognose
  • Projectadministratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage/projecten volgen
  • Retourbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Serienummers volgen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Supply-chainbeheer
  • Taakbeheer
  • Terugkerende orders
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijdsverloop van openstaande facturen bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verkooporders
  • Verkoopprognose
  • Vervoersbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Winst- en verliesrekening
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor ECOUNT

De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
Acumatica is een toonaangevende leverancier van cloud-ERP en cloud-boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven en non-profitorganisaties.
POS software that allows retail, trade and wholesale businesses to handle price, stock, general ledger, payments processing, and more.
Axelor is een krachtige open source ERP, CRM en BPM bestaande uit meer dan 30 geïntegreerde modules die flexibel en eenvoudig aan te passen zijn.
Super-flexible financial & business management software for companies with unique or evolving needs.
Raptech SaaS ERP is the business management platform for organizations to automate business processes and get real-time analytics.
A cloud ERP solution that is affordable & easy to use. We focus on field service, distribution, and professional services.
Digitalisiere und automatisiere deine Prozesse mit unserer passgenauen ERP Software speziell für Händler und Dienstleister.
komplex ist einfach: Die ERP-Lösung von microtech.
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!

Reviews over ECOUNT

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,6
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
49%
4
40%
3
11%
John Y.
President in VS
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

EcountERP is our choice after years of searching of ERP services

5 5 jaar geleden

Opmerkingen: As a eCommerce company with about 40 staffs, we have used other ERP or accounting softwares, including different Quickbooks desktop and online versions. We are now happy with EcountERP after 3 years. EcountERP is still evolving and more features are added from time to time. We just hope we can learn fast and catch up with the new features, especially the API feature they just introduced recently. I recommend EcountERP. I think you won't regret in spending the time to try it out

Pluspunten:

1. Fast Speed. It is way faster than Quickbooks Online version, especially for multinational access. 2. Customization. The tons of customization possibility gives you lots of flexibility. 3. Affordability. They do not charge per user base. It is a huge saving for a small company.

Minpunten:

1. They are not 100% compatible with bar code printer. 2. Hope they can have those most popular report pre-configured.

Joseph S.
CO-Founder in Duitsland
Cosmetica, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

My experience with Ecount

4 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, I find it is a great deal. The technical support is very good.

Pluspunten:

It is basic enough for a small company to use

Minpunten:

It does not connect with other providers such as Amazon/Shopify/Ebay/PayPal/Bank Institute etc..

Kate W.
Admin in VS
Logistiek en toeleveringsketen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Review on ECOUNT

3 4 jaar geleden

Opmerkingen: If ECOUNT continually improves its functionality and eliminates things where customers find painful to use, it would be great. It is overall easy to use and the price is awesome. Users of Cloud ERP are growing, and if the company polishes here and there of this product, it'll earn popularity and will grow in the market.

Pluspunten:

1. Once grasp, it is easy to use 2. Easy to change - for mistakes, for revised line items (our customers occasionally change their purchasing quantities and items, etc) and it is easy to update these changes. 3. Easy to update A/R payments received

Minpunten:

1. For most reporting, customization is very limited/ impossible to create what I needed because there are only few options given - e. g. shipped date, customers' PO# and our invoice# are crucial when I create a monthly A/R statement by each customers. 2. When a customer receives an invoice, he/she must confirm to that email to open it - this is the one of the most wired settings I've seen. Many customers have responded that there is no attached invoice. I have to explain every customers how to open the invoice - it doesn't save time or bring any convenience. The words "Confirm Received Document" doesn't work because customers don't see any attached doc or received any, so they don't want to confirm. This means, they don't have the invoice and I have to send in later date again. It should be more like, click here if you want to open the invoice or just visually show the attached invoice. Then, they'll do the rest. 3. Sending invoices only one at a time instead of sending them all at once.

Kyle T.
Accountant in VS
Industriële automatisering, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Ecount ERP

4 2 jaar geleden

Pluspunten:

The pricing and customer service were great. It is used by other companies that we know but we were not ready to use it yet.

Minpunten:

There was a lot of different sections in ecount so it appeared to be hard to navigate and be able to set up and use for a small amount of transactions.

Daniel R.
IT Manager in Frankrijk
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Best value for Money for ERP for small and midsize companies

4 5 jaar geleden

Opmerkingen: It is from my long experience, the best ERP one can expect for just a single monthly payment of $$ USD We use it for our company in China and it is a breeze.
Multilingual, security, 24/7 access, usable even with low internet speed.
Of course features & functionality might not match the top ERP around, but the cost difference is so huge, that you quickly learn to optimize the use of Ecount ERP.
Online support via skype or the phone works well.
And it is FREE!
For difficult cases, they will escalate to right person.
This did concern for us, tax settings for China book keeping, or use of advanced features.
You will need a consultant for installation if you are not familiar with ERP since Ecount ERP will not charge you with 50 to 100 days for installation as other top ERP proposed to us. If you consider as your first ERP or moving from existing ERP, Ecount should do the job. To improve:
In project management, templates are missing. Therefore we do not use it
CRM features are poor, we do not use it either.

Pluspunten:

Value for money. It does the job for a manufacturing company based in China with advanced assembly BOM. Available even with low internet speed.

Minpunten:

Project management and CRM features are poor. But it is not the most important for an ERP