Mojo Helpdesk

Mojo Helpdesk

door Metadot

Wie gebruikt Mojo Helpdesk?

Helpdeskbeheerders en systeembeheerders die software voor de helpdesk en het bijhouden van tickets nodig hebben om interne ondersteuningsverzoeken en klantenserviceverzoeken te beheren.

Wat is Mojo Helpdesk?

Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Beleef het comfort van het volgen van een ticket rechtstreeks vanuit je inbox. 2) Ingebouwde rapporten om klanttevredenheid, responstijd en meer te meten en te verbeteren. 3) Houd opslagbehoeften beperkt tot een minimum, en sla tickethistorie op in de cloud. 4) Self-servicetool garandeert 50% minder helpdesktickets. 5) Gratis proefversie van 30 dagen voor alle abonnementen!

Mojo Helpdesk - Details

Metadot

http://www.mojohelpdesk.com

Opgericht in 2006

Mojo Helpdesk - Prijsoverzicht

Mojo Helpdesk vanaf US$ 29,00/maand. Mojo Helpdesk heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Mojo Helpdesk.

Beginprijs

US$ 29,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Mojo Helpdesk

Helpdesk software
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal

Reviews van Mojo Helpdesk

5 van 67 reviews worden weergegeven

In totaal
4.5/5
Gebruiksgemak
4.4/5
Klantenservice
4.5/5
Functies
4.2/5
Waar voor je geld
4.7/5
Dennis C.
Library/Media Tech, IT Support Tech
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-12-2017

"Handy, easy to use, economical, integrated Google support"

Opmerkingen: Workload accountability, job ticket queue management

Pluspunten: Easy to use (frontend & backend)
Multi-platform app support
Customized ticket forms, as many as you want
Handy knowledgebase portal supports FAQs, links, videos :-)
Some FAQ type formatting options
Knowledgebase content can be turned on/off for testing

Minpunten: Cannot copy or duplicate forms (for tweaking/repurposing)
Severely-limited appearance/branding options
A separate (printable) FAQ article Markdown Preview "cheat sheet" would be nice

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-12-2017
Alexandra M.
IS Business Mgr
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-12-2017

"Mojo is great. We currently have 4 Mojo forms, IS, AV, Ops, and a Web help desk, its easy so easy t"

Pluspunten: Accessibility. I love that I can access this help desk from my phone and reply back to the users right away. Our previous help desk didn't have that feature. Canned responses are so nice to have, we continually have repeat tickets and typing out the same message each time is so time-consuming and annoying.

Minpunten: Last month we were receiving spam requests which come in on a daily basis. We enabled "confirmation required" setting for new users in MojoHelp Desk - for now.
We tried to block the email addresses by suspending spam users, but that list just keeps populating with new spam users.
Hoping these keeps spammers out for now.
Also, regarding the report tool, its limited to a certain timeframe, it would be nice if I could pull a group of tickets from 2 years ago.
We currently have 4 mojo help desks here at LACMA it would be nice if we could get better pricing for all the forms. We were thinking of adding an additional form but price deterred the department from buying.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-12-2017
Russ S.
Manager Master Data
Consumentengoederen, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-12-2017

"The application has been very reliable and easy to deploy across an organization. "

Opmerkingen: Ease of adoption/acceptance by the user community. Transformed departmental workload from individual e-mail requests to departmental requests. By providing workload transparency at a department level the support model improved overall customer support. Minimized requests from falling through the cracks.

Pluspunten: The ability to use forms to collect detail on support issues. Particularly info to drive metrics for continuous improvement efforts.

Minpunten: Functionality to prevent users from creating duplicate tickets. Duplicate tickets can impact metric reporting if not managed correctly.

Antwoord van de leverancier

van Metadot op 7-10-2019

Thanks for your review.

We are working hard to make Mojo a better product.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-12-2017
Didzis D.
CSP Delivery Lead
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    2/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-12-2017

"Helpdesk works quite well though there are couple of limitations that really should not be."

Pluspunten: Simple and easy to use.
Having minimum number of characters for Pros goes against simple and easy

Minpunten: There are certain limitations which does not make sense and there are no workarounds and support is helpful as most of the times answer is the fix/feature will be delivered sometime in future. I've been using Helpdesk for 1,5years and requests raised 1year back, has not been addressed.

Antwoord van de leverancier

van Metadot op 7-10-2019

Thank you for your review.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-12-2017
Samuel S.
IT Technician
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2018

"Easy to use ticketing system."

Pluspunten: I like how much customization there is without sacrifice to functionality. There are a lot of options when it comes to creating specific tickets for certain IT related jobs, such as a password reset template or a chromebook profile change.

Minpunten: With all of its customization, it is easy to go crazy on modifications to the point where people do not know how to maneuver through the website anymore. It's a positive as much as it is a negative.

Antwoord van de leverancier

van Metadot op 7-10-2019

Thanks for your review.

We are happy to hear you like our customization functionality.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2018