Wat is Mojo Helpdesk?

Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Beleef het comfort van het volgen van een ticket rechtstreeks vanuit je inbox. 2) Ingebouwde rapporten om klanttevredenheid, responstijd en meer te meten en te verbeteren. 3) Houd opslagbehoeften beperkt tot een minimum, en sla tickethistorie op in de cloud. 4) Self-servicetool garandeert 50% minder helpdesktickets. 5) Gratis proefversie van 30 dagen voor alle abonnementen!

Wie gebruikt Mojo Helpdesk?

Helpdeskbeheerders en systeembeheerders die software voor de helpdesk en het bijhouden van tickets nodig hebben om interne ondersteuningsverzoeken en klantenserviceverzoeken te beheren.

Mojo Helpdesk Software - 1
Mojo Helpdesk Software - 2
Mojo Helpdesk Software - 3
Mojo Helpdesk Software - 4
Mojo Helpdesk Software - 5

Twijfels over Mojo Helpdesk? Vergelijk met een populair alternatief

Mojo Helpdesk

Mojo Helpdesk

4,5 (73)
US$ 29,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
42
5
4,4 (73)
4,6 (73)
4,5 (73)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 29,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
138
28
4,5 (524)
4,4 (524)
4,6 (524)

Andere goede alternatieven voor Mojo Helpdesk

Freshservice
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Helpdeskbeheer
Ticketbeheer
HaloITSM
Functies met hoogste beoordeling
E-mailsjablonen
Priorisering
Rapportage van incidenten
VIZOR IT Asset Management
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Trello
Functies met hoogste beoordeling
Projectplanning
Samenwerkingstools
Taakbeheer
Spiceworks
Functies met hoogste beoordeling
Ticketbeheer
Voorraadbeheer
Waarschuwingen/Escalatie
EcholoN
Functies met hoogste beoordeling
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste beoordeling
Controle van oproepen
Oproepregistratie
Rapportage en analyse
Vivantio
Functies met hoogste beoordeling
E-mailbeheer
Rapportage en analyse
Ticketbeheer
SeamlessDesk
Functies met hoogste beoordeling
Interactie bijhouden
Ticketbeheer
Waarschuwingen/Escalatie

Reviews over Mojo Helpdesk

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,5
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
56%
4
37%
3
7%
Cynthia
Cynthia
Dept Chair of IT
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Wonderful features

5,0 vorig jaar
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Martin
Martin
Manager, Information Technology Services in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Does what a ticket system is supposed to do and is easy to use

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

Ease of use. Connects to our G Suite apps for easy finding by users. Email replies also get added to the ticket stream

Minpunten:

It can be difficult to filter for information at times. Also, the dashboard information only works for 30 days at a time so trying to get numbers for a 3 month period has to be done a month at a time

Reactie Metadot

3 jaar geleden

Thank you for your review.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Managementconsulting, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Easy to use

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall it has been very easy to set up, use and onboarding everyone. Great value for money.

Pluspunten:

Onboarding was a breeze for internal agents and our clients. Also, we were able to contact support and connect with them to share our issues. They addressed one of the problems in their very next release update which was impressive.

Minpunten:

Reporting could be better. Limited out-of-the-box reports. For anything additional, you have to revert to data export.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Zuivel, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Mojo Helpdesk for Helpdesk and Customer service

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: A good platform, offering a lot at an affordable price, that helps in the development and development of companies and institutions.

Pluspunten:

A good ticket management platform that is easy to use, facilitates many companies' work at an affordable price, works to solve many customer requests at the same time and with high efficiency, helps a lot in the performance of the customer service office and the information technology office, and is suitable for many organizations and institutions.

Minpunten:

Some errors may occur in the work of the IT office, and the preparation of reports must be done more quickly, and some features need to be added.

Didzis
CSP Delivery Lead in Letland
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Helpdesk works quite well though there are couple of limitations that really should not be.

3,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

Simple and easy to use. Having minimum number of characters for Pros goes against simple and easy

Minpunten:

There are certain limitations which does not make sense and there are no workarounds and support is helpful as most of the times answer is the fix/feature will be delivered sometime in future. I've been using Helpdesk for 1,5years and requests raised 1year back, has not been addressed.

Reactie Metadot

3 jaar geleden

Thank you for your review.

Laura
Educational Technologist in VS
Hoger onderwijs, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Mojo-A really easy to use app and very useful

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: I use it daily to create tickets, escalate tickets and also point our faculty and staff to forms that populate within Mojo. It works very well for all these things. The buttons look like buttons, intuitive design, easy to use. A couple things like searching for tickets with a search filter, were a bit confusing at first but i figured it out on my own within a minute.

Pluspunten:

Really easy to use app and very useful. It loads fast, requires no training really to pick up and start using because the design is really intuitive.

Minpunten:

Not much, it is plain looking but I don't care.