Mojo Helpdesk

Wie gebruikt Mojo Helpdesk?

Helpdeskbeheerders en systeembeheerders die software voor de helpdesk en het bijhouden van tickets nodig hebben om interne ondersteuningsverzoeken en klantenserviceverzoeken te beheren.

Wat is Mojo Helpdesk?

Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Beleef het comfort van het volgen van een ticket rechtstreeks vanuit je inbox. 2) Ingebouwde rapporten om klanttevredenheid, responstijd en meer te meten en te verbeteren. 3) Houd opslagbehoeften beperkt tot een minimum, en sla tickethistorie op in de cloud. 4) Self-servicetool garandeert 50% minder helpdesktickets. 5) Gratis proefversie van 30 dagen voor alle abonnementen!

Mojo Helpdesk - Details

Metadot

http://www.mojohelpdesk.com

Opgericht in 2006

Mojo Helpdesk-video
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Mojo Helpdesk - prijsoverzicht

Mojo Helpdesk heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Mojo Helpdesk betaalde versie vanaf US$ 29,00/maand.


Beginprijs

US$ 29,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Mojo Helpdesk - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Mojo Helpdesk

  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

Mojo Helpdesk alternatieven

Meer alternatieven voor Mojo Helpdesk

Reviews van Mojo Helpdesk

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,4
Klantenservice 4,5
Functies 4,2
Waar voor je geld 4,7

Reviewsoftware

Deel je ervaringen met andere kopers van software.

Schrijf een review!
Jeremy P.
Technology Manager
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-12-2017

"Solid Support Ticketing System"

Opmerkingen: A stable and reliable helpdesk ticketing system.

Pluspunten: It's very easy to manage with easy integration into google. We are able to add users in just a few seconds and the system is very low maintenance.

Minpunten: I would like to add a comment area on the rating system. If we receive less than five stars, we would like to know additional details.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-12-2017
Russ S.
Manager Master Data
Consumentengoederen, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-12-2017

"The application has been very reliable and easy to deploy across an organization."

Opmerkingen: Ease of adoption/acceptance by the user community. Transformed departmental workload from individual e-mail requests to departmental requests. By providing workload transparency at a department level the support model improved overall customer support. Minimized requests from falling through the cracks.

Pluspunten: The ability to use forms to collect detail on support issues. Particularly info to drive metrics for continuous improvement efforts.

Minpunten: Functionality to prevent users from creating duplicate tickets. Duplicate tickets can impact metric reporting if not managed correctly.

Antwoord van de leverancier

van Metadot op 7-10-2019

Thanks for your review.

We are working hard to make Mojo a better product.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-12-2017
Didzis D.
CSP Delivery Lead
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    2 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-12-2017

"Helpdesk works quite well though there are couple of limitations that really should not be."

Pluspunten: Simple and easy to use.
Having minimum number of characters for Pros goes against simple and easy

Minpunten: There are certain limitations which does not make sense and there are no workarounds and support is helpful as most of the times answer is the fix/feature will be delivered sometime in future. I've been using Helpdesk for 1,5years and requests raised 1year back, has not been addressed.

Antwoord van de leverancier

van Metadot op 7-10-2019

Thank you for your review.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-12-2017
Samuel S.
IT Technician
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2018

"Easy to use ticketing system."

Pluspunten: I like how much customization there is without sacrifice to functionality. There are a lot of options when it comes to creating specific tickets for certain IT related jobs, such as a password reset template or a chromebook profile change.

Minpunten: With all of its customization, it is easy to go crazy on modifications to the point where people do not know how to maneuver through the website anymore. It's a positive as much as it is a negative.

Antwoord van de leverancier

van Metadot op 7-10-2019

Thanks for your review.

We are happy to hear you like our customization functionality.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2018
Dennis C.
Library/Media Tech, IT Support Tech
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-12-2017

"Handy, easy to use, economical, integrated Google support"

Opmerkingen: Workload accountability, job ticket queue management

Pluspunten: Easy to use (frontend & backend)
Multi-platform app support
Customized ticket forms, as many as you want
Handy knowledgebase portal supports FAQs, links, videos :-)
Some FAQ type formatting options
Knowledgebase content can be turned on/off for testing

Minpunten: Cannot copy or duplicate forms (for tweaking/repurposing)
Severely-limited appearance/branding options
A separate (printable) FAQ article Markdown Preview "cheat sheet" would be nice

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-12-2017