Wat is Podio?

Citrix Podio is de nieuwe manier om te organiseren, communiceren en werk gedaan te krijgen. Meer dan 500.000 organisaties gebruiken Podio om projecten en afdelingen van bedrijven te runnen. Dit omvat iedereen, van kleine groeiende bedrijven die Podio gebruiken om hun hele bedrijf te runnen tot innovatieve teams in ondernemingen. Podio versnelt de communicatie en biedt de transparantie en verantwoording die nodig is voor efficiënt teamwerk, door mensen in staat te stellen het werk op één gebruiksvriendelijke plek te organiseren en bij te houden.

Wie gebruikt Podio?

De flexibiliteit van Podio betekent dat het kan worden gebruikt door iedereen, van startups tot bedrijven met duizenden gebruikers.

Podio-video
Podio Software - 1 Podio Software - 2 Podio Software - 3

Twijfel je over Podio? Vergelijk met een populair alternatief

Podio

4,3 (302)
Podio
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 9,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
54
15
3,9 (302)
4,3 (302)
4,1 (302)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 8,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
450
34
4,5 (3.103)
4,3 (3.103)
4,5 (3.103)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Podio

Een van de eerste schaalbare, allesomvattende platforms voor de moderne makelaardij. kvCORE is ontworpen om je hele bedrijf te ondersteunen vanuit één platform.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Krachtig en toch gemakkelijk te gebruiken en toe te passen. Workzone is de ideale software voor marketing-, bureau- en operationele teams van 5 of meer gebruikers.
Wunderlist is een samenwerkingssoftware waarmee gebruikers takenlijsten met elkaar kunnen delen, herinneringen kunnen instellen en notities kunnen toevoegen.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Het grootste bouwnetwerk bundelt de krachten met een eenvoudig te gebruiken preconstructieplatform om het biedbeheersproces te stroomlijnen.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Samenwerkende, lichtgewicht projectbeheertool die je wordt aangeboden door de experts in flexibele softwareontwikkeling.
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Management software. You will control databases, history, agenda, mail, tasks, invoicing... in a single tool.
Redmine helpt teams van elke omvang om hun projecten consistent op tijd en binnen het budget te verzenden.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
Zoho Sprints is een flexibele projectmanagementtool die Scrum-teams helpt bij het plannen en volgen en altijd klaar te zijn voor verandering.
Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking

Reviews over Podio

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
4,1
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Manuel
Manuel
Business Office Manager
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Vastgoed, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

The best CRM and working software

4,0 10 maanden geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Julian
Julian
CEO in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Amazing platform for managing anything

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Podio is a fully featured platform that allows you to manage any process. We use it as our ERP and we manage all our company processes there. We are a corporate training organization and we sell workshops. In podio we create and keep track from the beginning of the process, the delivery of the courses and the follow up. We have developed with time a quite complex and at the same time simple custom platform for our needs.

Minpunten:

Reporting is quite limited and not very customizable. Also views could be more sophisticated and customizable.

Justin
Project Manager/Estimator in VS
Bouw, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Serves it's purpose

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: The big boss also loves this program, because it can generate many different reports for him, from bid activity, pending logs, securement logs, win percentages with different customers or geographic areas. allows him to see many different metrics with just a few clicks.

Pluspunten:

The website is incredibly customizable, which allows you make this program perform many tasks that vary greatly. Our main purpose was to use this as a bid center for our company, allowing all of our branches to see who was bidding which jobs. After setting that up, we were able to have podio send out reminders after certain amounts of time to follow up on the bid results. If we were awarded the job, it will then send out notices to our purchasing department, project managers, and super intendents with the relevant information (start end dates, contract prices, labor hours estimated, location, contact info, etc). It is very helpful to make sure our branches do not double up estimating the same projects.

Minpunten:

Being very customizable also means it can be quite tedious to set up initially. There are, however, many premade modules you can either use as is, or customize to fit you needs.

Reactie Podio

3 jaar geleden

Hi Justin, thanks for the review! Much appreciated. Cheers, Sara from Podio

Ryan
Founder in VS
Vastgoed, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Podio is the best CRM

4,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall Podio is so much better than every other CRM we have used. I've recommended it to everyone in my industry.

Pluspunten:

I love how we can customize everything and how many integrations are supported.

Minpunten:

Not a fan of the UI. Looks outdated and can be confusing for new users.

Geverifieerde reviewer
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Not my favorite

3,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: It was good. Kept us organized more or less. Took a lot of time to setup and automate the processes.

Pluspunten:

I liked Podio for my project management for its ease of use in terms of creating projects and composing the project with team members however we always needed outside assistance if we wanted to get very detailed with our tasks.

Minpunten:

Not that easy to learn how to use. Can be very intimidating to new employees. They are more hesitant to learn how to use it compared to Trello. Can be a little complicated to create the automatic work flows. You really do need to be an expert with the software to do that.

Eugenio
Professor in Spanje
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

a good collaboration tool for begginners of companies that can spend a lot of time in it

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: it is quite good, the best for us was to share information about leads

Pluspunten:

we can have in one place all the leads we have and all the workers can upload information about that lead, so we check there all we have from them.

Minpunten:

the support it is not very good, the price it is quite high and at the end we were moving to MNprogram but we still could not do the change