Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is OSS360?

Convergerende GSM, CDMA, 3G, 4G, LTE, draadgebonden, vast, ISP, IPTV, VoIP, FTTH en Wi-Max-facturering, POS, CRM, bemiddeling en OSS met meer dan 70.000 bedrijfskritieke en concurrerende marktfuncties gebaseerd op de ervaring van meer dan 200 installaties wereldwijd. Daarnaast biedt dit product ondersteuning van wereldklasse en ontwikkeling op basis van klantensucces, die een uitzonderlijke klantenretentie heeft opgeleverd.

Dit product is altijd klaar voor het gebruik en ondersteunt zowel lokaal als in de cloud dezelfde compromisloze end-to-end oplossingen.

Wie gebruikt OSS360?

Voor leveranciers en serviceproviders van factureerbare draadloze, draadgebonden, vaste en IP-gebaseerde technologieën die een end-to-end lokale of cloudgebaseerde oplossing voor facturering, CRM, POS en operationele ondersteuning zoeken.

Waar kan OSS360 worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Advantage360 Software
  • Gevestigd in Rancho Cucamonga, VS
  • Opgericht in 1984

Ondersteuning voor OSS360

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere

Talen

Engels

prijzen van OSS360

Beginprijs:

US$ 0,01/eenmalig
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

OSS360 heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. OSS360 heeft een betaalde versie vanaf US$ 0,01/eenmalig.

Over de leverancier

  • Advantage360 Software
  • Gevestigd in Rancho Cucamonga, VS
  • Opgericht in 1984

Ondersteuning voor OSS360

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 223 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van OSS360

OSS360 Software - 1
OSS360 Software - 2
OSS360 Software - 3
OSS360 Software - 4
Nog 4 andere bekijken
OSS360 Software - 1
OSS360 Software - 2
OSS360 Software - 3
OSS360 Software - 4

Functies van OSS360

  • Beheer van serviceverzoeken
  • Contract- en licentiebeheer
  • Factureren
  • Orderbeheer
  • Postpaidservice
  • Prepaidservice
  • Ratingsysteem
  • Serviceprovisioning
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor OSS360

Uw facturering vanaf het begin is een must voor groei. Het alternatief is handmatige reparatie, met fouten en inkomstenverlies!
De cloudgebaseerde abonnements- en verbruiksgebaseerde oplossing voor bedrijven van elke omvang.
Elimineer frustraties over de facturering van abonnementen, terugkerende inkomsten en cloud-facturering voor eens en voor altijd met BLUIQ - de oplossing voor multi-tenant monetisatie en SaaS-facturering.
Een compleet systeem voor een geïntegreerde bedrijfsvoering en workflow voor BSS, OSS en telecommunicatie. Meer informatie over Cadebill
End-to-end CSP-automatiseringsplatform voor clouddistributeurs, Microsoft CSP's, ISV's en xSP's, waarmee ze hun cloud-ecosystemen kunnen laten groeien.
Realtime samengestelde facturering, cloudgebaseerde facturering, beleidscontrole en kostenberekening, productcatalogus voor bedrijven, Big Data-analyseplatform

Reviews over OSS360

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,8
Functies
5,0
Prijs-kwaliteitverhouding

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
60%
4
40%
Cheyenne
CIO
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer

APUA_Review

5,0 11 jaar geleden

Opmerkingen: After several years and two failures with previous software vendors in our quest for a truly convergent billing system for our wireline, wireless, data and internet business services, Advantage360's software offered all the functionality and capability that we sought. With the threat of liberalization of the Telecoms market and the emergence of new competitive forces quickly approaching, Advantage360's staff adeptly stepped up to the challenge and helped us meet our critical deadlines for migrating off our legacy billing system. Thanks to Avantage360 we are better poised to be more creative and flexible in our product offerings which is vital for our remaining a viable entity in what will be an extremely competitive Telecoms marketplace. We are very pleased to have forged a relationship with them

Pluspunten:

Very feature and functionality rich. Excellent support response

Minpunten:

Non to speak of

Stephen
Manager - Information Services
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer

OSS360 Is a great solution!

5,0 11 jaar geleden

Opmerkingen: Advantage 360 has provided us with the flexibility to offer our customers new services, plans, and billing options with its standard features. It has also significantly reduced our staff's workload due to its streamlined functionality. We value our relationship with Advantage 360 and look forward to expanding our use.

Pluspunten:

Very flexible. Consolidates many customer functions into a single software solution. The Company is constantly looking for ways to enhance the system.

Minpunten:

The system has so many options, it is almost impossible fully implement them all at once. Our approach is to continually implement functionality as time and schedules permit, allowing us to master areas of the system while still adding new functionality for our end-users.

Glade
Information Systems Manager
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer

Great solution!!!

4,0 11 jaar geleden

Opmerkingen: We knew that we would realize some cost savings by merging our wireless, wireline, internet and IPTV billing systems into a single solution. What we did not expect is staff coming to management for more work because they were out of things to do. CFO, Strata Networks

Pluspunten:

OSS360 has been the right solution for our company. We have a variety of services that we offer, each with its own billing and customer care requirements. We have been able to streamline our processes and automate many of the functions that we previously did manually. Advantage 360 staff are knowledgeable, professional and easy to work with.

Minpunten:

Because the system is so robust and versatile it takes a bit of work to get the back end set up, but once it's in place it's not difficult to manage and maintain.

Venu
Manager in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Would absolutely recommend to different people

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

This program is incredibly easy to use and very user friendly. The customer service was also incredibly helpful and insightful.

Minpunten:

There are no cons to speak of

Daniel
CTO
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer

A360 Review

4,0 11 jaar geleden

Opmerkingen: I would recommend Advantage 360 to other Telco companies based on my dealings with their entire team.

Pluspunten:

The excellent Support and Customer Service received from Advantage 360 staff met all our business requirements. They are innovative and responsive in providing solutions to all out demands. This is a great company and we look forward to growing out business with their support.

Minpunten:

Not applicable