TidyHQ

Wie gebruikt TidyHQ?

Organisaties en verenigingen van elke omvang gebruiken TidyHQ. Sportverenigingen, universiteiten, hogescholen, de Rotary-club, non-profitorganisaties tot kleine bedrijven en vele andere soorten groepen gebruiken het platform.

Wat is TidyHQ?

TidyHQ is een online managementtool die is gebouwd om het runnen van je groep, je organisatie of zelfs je vereniging een stuk eenvoudiger te maken. TidyHQ verhoogt de productiviteit en bespaart tijd door geweldige tools te combineren in een gebruiksvriendelijk platform.

TidyHQ is gebouwd om beheerders hun meest waardevolle bezit te besparen: tijd. TidyHQ is opgezet om je de controle over je organisatie te geven en deze op een gemakkelijke en efficiënte manier te beheren. Bekijk hieronder enkele van de beschikbare tools.

TidyHQ - Details

TidyHQ

https://tidyhq.com/

Opgericht in 2009

Vergelijk TidyHQ met soortgelijke producten

Vanaf

AU$ 890,00/jaar
N.v.t
US$ 125,00/maand
US$ 59,00/maand

Gratis versie

Gratis versie Ja
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee

Gratis proef

Gratis proef Ja
Gratis proef Nee
Gratis proef Nee
Gratis proef Nee

TidyHQ - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van TidyHQ

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Bezoekersbeheer
  • Deelnemeraccounts
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Instructeurbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantenaccounts
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klasplanning
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Online reserveren
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Registratiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Sms-berichten
  • Teammanagement
  • Verkooppunt
  • Verwerking van creditcards
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Clubadministratie software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Badgebeheer
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van supporttickets
  • Betalingen verwerken
  • Bezoekersregistratie
  • Blokbeheer voor kamers
  • Bruiloften en partijen
  • Budgettering/prognoses
  • Conferenties/congressen
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Elektronische betalingen
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Evenementtickets
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Gamification
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kaartverkoop
  • Kalenderbeheer
  • Kortingsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime rapportage
  • Registratiebeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sociale promotie
  • Sponsorbeheer
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Verwerking van creditcards
  • Vrijwilligersbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebeheer

Bekijk de volledige lijst van Event management software

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Applicatiebeheer
  • Bestanden delen
  • Betalingen verwerken
  • Commissiebeheer
  • Communicatie met leden
  • Communicatiebeheer
  • Contactendatabase
  • Deelnemeraccounts
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Elektronische betalingen
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Factuurbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Inschrijving/onboarding
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klasplanning
  • Ledendatabase
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapverlenging
  • Rapportage en statistieken
  • Registratiebeheer
  • Schuldenbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Typen leden
  • Verwerking van creditcards
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Zelfserviceportal
  • eCommerce-beheer

Bekijk de volledige lijst van Ledenadministratie software

  • Community's
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Beheer van fondsenwerving
  • Beheer van verkiezingen
  • CRM
  • Commissiebeheer
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Deelnemeraccounts
  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Elektronische betalingen
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Evenementtickets
  • Factuurbeheer
  • Financieel beheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Hoofdstukbeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Ledenlijst
  • Ledenportal
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Personalisatie
  • Rapportage en statistieken
  • Registratiebeheer
  • Schuldenbeheer
  • Vacaturebank
  • Verwerking van creditcards
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Software voor verenigingen

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteitendashboard
  • Badgebeheer
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van vergaderingen
  • Bezoekersregistratie
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailuitnodigingen en -herinneringen
  • Elektronische betalingen
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementenbeheer
  • Evenementenkalender
  • Evenementplanning
  • Evenementtickets
  • Formulierbeheer
  • Gamification
  • Gebeurtenissen volgen
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Leads genereren
  • Leads vastleggen
  • Live streaming
  • Online registratie
  • Opnemen
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime rapportage
  • Registratiebeheer
  • Streamen van presentaties
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vergaderen
  • Videostreaming
  • Videovergaderen
  • Virtuele lobby
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Websitebeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor virtuele evenementen

  • Aanpasbare branding
  • Activiteitendashboard
  • Agendabeheer
  • Applicatie-encryptie
  • Audio-oproepen
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Documentbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Gebruikersbeheer
  • HD-audio/-video
  • Herinneringen
  • Hostfuncties
  • Integraties van derden
  • Interne vergaderingen
  • Kalendersynchronisatie
  • Kleine vergaderruimten
  • Live chatten
  • Meetings vergrendelen
  • Mobiele toegang
  • Notulen
  • Opnemen
  • Plannen
  • Privéchat
  • Rapportage en analyse
  • Reserveren van vergaderruimte
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Streamen van presentaties
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Videolay-outs/-weergaven
  • Videovergaderen
  • Virtuele achtergronden
  • Volgen van actie-items
  • Voorbereiden van vergaderingen

Bekijk de volledige lijst van Vergadersoftware

Reviews van TidyHQ

Lees alle 161 reviews

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4
Klantenservice
4,4
Functies
4
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van score

5
68
4
68
3
24
1
1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >10.001
Andrew N.
Andrew N.
Secretary
Sport, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2019

"TidyHQ - Glen Waverley Hawks"

Opmerkingen: TidyHQ has been the stable back bone of the club, from selling event tickets to managing memberships.

Pluspunten: I love the management and running of the meetings. As the Secretary, as soon as the meeting closes, copies of the minutes are emailed instantly.

Minpunten: Would love to have the ability to invoice shop items from the back end. Would also like to have the ability to run news feed stories off the home page.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-7-2019
Máirín D.
Tech Coordinator
Recreatieve faciliteiten en diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-8-2019

"Streamlined, clean user experience helped us automate many manual tasks"

Opmerkingen: We have a popular community organization that accumulates a sizeable waitlist every year. Our memberships based annually, on fixed start / end dates for every member. Processing our waitlist every year has traditionally been a multi-month, complex, and stressful task. TidyHQ has allowed us to automate the most complex parts of this process. It has a membership renewal feature, first of all, so we do not need to manually query current members to learn their intentions anymore so we know how many new slots we'll have (manually, by email, member-by-member for > 100 members.) Next, our waitlist membership offer process has been streamlined as well, because we can now add waitlist members being offered membership access to sign themselves up - including processing their payment - instead of having to chunk them into groups, manually nag them to sign up, and manually tally up who signed up and who didn't to figure out how many slots remained open for the next round. It has improved our workflow in other ways, but this annual processing task has really helped eliminate a lot of manual work for us. I am also impressed with the support we have received from TidyHQ thus far. The documentation is laid out very well and the team is very responsive and helpful when you ask questions. I am also excited about the application API, although the features so far are comprehensive enough I haven't had to write any custom apps to support our org with the API yet!

Pluspunten: - The meeting minutes / task management system - it has made a big improvement in the organization of our all-volunteer organization.
- We also love that the subscription includes unlimited contacts - arbitrary contact limits hurt us in the previous, more expensive system we used.
- TidyHQ can also handle multiple family members per membership, and they have many options for how the pricing structure works. Our organization is a flat fee per family, which can include multiple adults and children, and TidyHQ allows for our pricing model as well as many others.

Minpunten: - We operate with PayPal and there are some extra fees associated with using PayPal over Stripe. We really appreciate the option of using PayPal anyway, though.
- I also am a bit concerned about the monthly outbound email limits, but I understand it's likely an anti-spam measure and we will probably never hit it given the size of our org.
- I wish I had more control over the public facing web pages. There are a few things I would like more control over (e.g. custom CSS.) I really appreciate the simplicity of the web page system though, and feel the system will be manageable when I pass it on to the next technical coordinator even if they aren't as technical as I am. In our previous system, I was concerned about that because of the number of hacks I had to implement ot make things work.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-8-2019
Tyler F.
Tyler F.
Software Development Manager
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-5-2018

"It has been a good experience so far. I love the TidyHQ team and appreciate the level of support."

Pluspunten: I believe their is a lot of potential in this software. Potential for our organization to utilize more of the existing features, and potential for the software to improve where there are gaps. The TidyHQ team has always been very responsive and welcomes user input. From a feature perspective, I feel like almost every part of the application (contacts, memberships, events, meetings) has some major roadblocks, but the foundation is well build. With the support of the TidyHQ team, we have been able to find workarounds for most of our issues.

Minpunten: Very difficult to get a quick list of expired memberships, since TidyHQ does not factor in members that jump between membership levels from year to year. When I look at expired memberships, it will list members who are actually current members, but decided to renew at a different membership level. This is incredibly embarrassing for the organization and the only way to make sure it doesn't happen is to download csv of "expired" and "current" memberships and manually cross reference them. I would also love to be able to use TidyHQ for quick sign-in sheets for events or meetings. We have a lot of events which are free and non-ticketed, but we still want to be able to quickly capture attendee information (whether they're already in the system or not). Since Tidy does not make this easy for us, we still revert to paper sign-in sheets.

Antwoord van de leverancier

van TidyHQ op 5-6-2018

Hi Tyler,

Thanks for the review!

There is a Smart Group for Active Members which you can use for contacting - regardless of what Membership level they're in.

Also, if you setup a Free ticketed event you can quickly duplicate the event. Or if you want to get fancy you can use the API and plug it into a more simple form (something we have thought about :)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-5-2018
Geverifieerde reviewer
Web Chair
Management non-profit organisaties, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-2-2020

"Small, AND incredibly mighty!"

Pluspunten: I was knee-deep in setting up Wild Apricot (which was a complete slog) when our committee decided to take a step back and re-research alternatives. I am infinitely glad to have found TidyHQ. The difference is simply astounding. It is incredibly simple, but also contains every feature we needed as a membership-based organization. I love how simple it was to set up, and how much personal attention I was able to get from the support team. I'm sure this was an exception, but I was even able to speak with the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] of the company to get some deeper-level problems solved. Outstanding!

Minpunten: Probably that it took so long to find it (which is why I'm taking the time to write this review). I still marvel at how Wild Apricot has so many positive reviews. I found it terribly difficult to set up, and not at all attractive. TidyHQ is exactly that - tidy! The options are limited, but exactly what we needed. And, they are constantly improving and value user feedback.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-2-2020
Tim M.
Business Owner
Sport, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-7-2019

"Great Product to help coordinate everything you need"

Opmerkingen: Great business to deal with and superb support to help us get it all across the line.
Great company to deal with and they are always improving the product

Pluspunten: Links our club database with everything we need from events to finance
No need to worry about keeping up to date as the company is constantly improving the product

Minpunten: A few automated services that we don't need.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-7-2019