Jobber

Jobber

door Jobber Software

Wie gebruikt Jobber?

Jobber is perfect voor gevestigde en groeiende bedrijven die behoefte hebben aan een betere organisatie, mobiele toegang en efficiëntere plannings- en factureringsprocessen.

Wat is Jobber?

Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.

Jobber - Details

Jobber Software

http://www.getjobber.com

Opgericht in 2010

Jobber - Prijsoverzicht

Jobber heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Jobber betaalde versie vanaf US$ 29,00/maand.

Beginprijs

US$ 29,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Jobber

Afspraken software
Afspraakherinneringen
Geautomatiseerde planning
Groepsplanning
Kalendersynchronisatie
Klantendatabase
Mobiele toegang
Multilocatie
Online betalingen
Online reserveren
Reserveringsbeheer voor kamers
Terugkerende afspraken
Factureren
Foto's in rapporten
Inspectiebeheer
Offertes
Taakplanning
Terugkerende afspraken
Vegetatie in kaart brengen
Voor boom chirurgen
Aanpasbare branding
Catalogusbeheer
Contactenbeheer
Geautomatiseerde offertes
Klantenportal
Kortingsbeheer
Prijsbeheer
Productconfigurator
Documentimaging
Factureren
Klantenbeheer
Leads beheren
Offertes
Plannen
Productiekosten
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Commercieel / industrieel
Gegevens importeren en exporteren
Kostendatabase
Leidingenbeheer
Materiaalonderzoek
Offertes en voorstellen
Schatting van overheadkosten
Voor aannemers
Voormontage
Wijzigingsorders
Biedingsbeheer
Enquêtes en feedback
Factureren
Klantenbeheer
Kwaliteitscontrole
Mobiele toegang
Payrollbeheer
Personeelsplanning
Tijd bijhouden
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Contractbeheer
Factureren
Klantenbeheer
Mobiele toegang
Offertes
Plannen
Tijd bijhouden
Voor commerciële en/of industriële installateurs
Werkorderbeheer
Biedingsbeheer
Factureren
Klantenbeheer
Kostendatabase
Materiaalonderzoek
Offertes en voorstellen
Plannen
Projectbeheer
Wijzigingsorders
Betalingen innen in de buitendienst
Contactendatabase
Contractbeheer
Elektronische handtekening
Factureren
Mobiele toegang
Offertes
Online tijdklok
Plannen
Routering
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Apparatuur bijhouden
Contractbeheer
Factureren
Garanties bijhouden
Klantenbeheer
Plannen
Productiekosten
Verzendbeheer
Voorraadbeheer
Betalingen verwerken
Bibliotheek met opmerkingen
Commerciële inspecties
Foto's toevoegen & bewerken
Rapportsamenvatting
Reparatieschattingen
Sjablonen
Tekenen uit de vrije hand
Video
Woninginspecties
Apparatuuronderhoud
Arbeidsloon
Beheer van financiën
Commercieel/industrieel
Factureren
Gegevens importeren en exporteren
Kostendatabase
Materiaalonderzoek
Offertes en voorstellen
Plannen
Beheer van technici
Factureren
Inventarisatie
Klantendatabase
Mobiele toegang
Offertes
Onderhoudsplanning
Plannen
Routering
Taakbeheer
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Werkorderbeheer
Afspraakplanning
Contractbeheer
Factureren
Klantendatabase
Landschapsontwerp
Offertes
Payrollbeheer
Routering
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Verzendbeheer
Werkorderbeheer
Afspraakplanning
Faciliteitsplanning
Geautomatiseerde planning
Groepsplanning
Klasplanning
Multilocatie
Personeelsplanning
Realtime planning
Reserveringsbeheer voor kamers
Resources plannen
Waarschuwingen/Meldingen
Aansturing van onderaannemers
Biedingsbeheer
Budgettering
Compliancebeheer
Database met onderaannemers
Documentbeheer
Kwalificatie bijhouden
Plannen
Rapportage en analyse
Taakbeheer
Tijd bijhouden
Veiligheidsbeheer
Beheer van technici
Contractbeheer
Factureren
Inventarisatie
Klantendatabase
Mobiele toegang
Routering
Taakbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Werkorderbeheer
Zelfserviceportal
CRM
Commercieel
Controlelijsten en inspecties
Factureren
Foto's vastleggen
Luchtmeting
Offertes
Plannen
Verzendbeheer
Werkorderbeheer
Betalingen verwerken
Elektronische handtekening
Factureren
Mobiele betalingen
Offertes
Tijd bijhouden
Verzendbeheer
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Beheer van technici
Factureren
Klantendatabase
Mobiele app
Offertes
Plannen
Routering
Taakbeheer
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer
Factureren
Geschiedenis van klantenservice
Mobiele toegang
Offertes
Ongediertebestrijding bijhouden
Pesticidegebruik bijhouden
Plannen
Routering
Vastgoedlay-out
Verzendbeheer
Wagenparkbeheer
Factureren
Klantendatabase
Mobiele toegang
Offertes
Plannen
Routering
Taakbeheer
Terugkerende afspraken
Verzendbeheer
Volgen van servicegeschiedenis
Werkorderbeheer
Brandstofbeheer
Factureren
Kavelbeheer
Klantenbeheer
Onderhoudsbeheer
Provisiebeheer
Routering
Wagenparkbeheer
Apparatuur bijhouden
Factureren
Klantenbeheer
Mobiele toegang
Online reserveren
Plannen
Verzendbeheer
Werkorderbeheer
Apparatuurbeheer
Contractbeheer
Factureren
Klantenbeheer
Mobiele toegang
Offertes
Personeelsbeheer
Plannen
Routering
Verzendbeheer
Contractbeheer
Inventarisatie
Klantendatabase
Offertes
Plannen
Preventief onderhoud
Routering
Taakbeheer
Terugkerende afspraken
Verzendbeheer
Werkorders maken
Beheer van onderaannemers
Budgettering/prognoses
Levenscyclusbeheer van personeel
Personeelsplanning
Prestatiemeetwaarden
Tijd- en aanwezigheidsbeheer
Vaardigheden bijhouden
Variabele werkkrachten
Werkprognoses
Wervingsbeheer
Beheer van chemische stoffen
Factureren
Klantenbeheer
Mobiele toegang
Offertes
Plannen
Routering
Werkorderbeheer

Reviews van Jobber

5 van 554 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenservice
4,7/5
Functies
4,3/5
Waar voor je geld
4,5/5
Andy W.
Owner
Facilitaire diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-2-2019

"Jobber is the BEST"

Opmerkingen: I first started using jobber almost 5 years ago when I decided to test out the free trial. Since that day, I have continued using the software and have grown my business over 400%. I think one of my favourite parts about jobber is the level of exceptional customer service; not only online but also in person. Additionally, my work flow for my business has improved a vast amount over the years. Invoicing: What used to take me hours, is now a simple 30 minute task. Quoting: What used to be done on a scrap piece of paper, is now done on my iPhone. Scheduling: What used to be done on excel, is now organized through the online calendar which can be accessed anywhere, anytime. Overall, I would recommend jobber to anyone running a service based business, and would be happy to answer any further questions.

Pluspunten: -The jobber platform is very easy to use and can be learned quickly.
-Batch invoice creation is extremely helpful.
-Jobber makes quoting, booking and scheduling jobs a breeze!
-Having a client hub is a real crowd pleaser.

Minpunten: Jobber is overall a 5/5 software system that has been the best thing for helping my business grow. Over the almost 5 years of using Jobber, the only thing I would like to remind people is that once you delete something, there is no way to get it back. I accidentally deleted an invoice once, and it was gone for good. This was my mistake, so as long as you're more cautious than I was that day, you'll be good.

Antwoord van de leverancier

van Jobber Software op 23-4-2019

Andy! Thanks so much for this thorough feedback. We're so proud to work with your team and are so glad to hear we've been able to help make improvements across your processes.

Unfortunately we can't always recover deleted items, but sometimes we can, so always feel free to reach out to our Success Team in the event we can recover something just in case.

Thanks again for taking the time to leave a review :)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-2-2019
Laura L.
Office Manager
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-10-2019

"Jobber is good for a beginner"

Opmerkingen: We have been using Jobber for 5 years. Now that our business is growing we need something more.

Pluspunten: Jobber is always adding to program to make it better. Good for a beginning business. Easy to use. Have been very happy.

Minpunten: Jobber doesn't work with quickbooks desktop. We have to put information in twice. Once in jobber & then in Quickbooks. More work for the administrator.

Antwoord van de leverancier

van Jobber Software op 4-11-2019

Hi Laura, thanks for your review. It's been great to have Arch Air on the team for the past five years!

You're right that we don't currently connect with QuickBooks Desktop. In case you haven't already spoken with our team about this, QuickBooks has moved away from supporting integrations with their desktop solution, so to best support our customers we made the decision a while back to discontinue our sync.

We'd also like to find out a bit more about the gaps you're seeing and see if we can help out with some of our newer features, or provide some of your feedback to our product team. Please keep an eye out from a call or email from us.

Thank you again for your review!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-10-2019
Joel K.
Owner
Nutsbedrijven, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-5-2020

"Overall a great program"

Opmerkingen: Ease of use and quickly putting in jobs. Could do a lot better if their software handled client credit on account and texting freestyle and dropped their monthly payment to more reasonable price for small business to use.

Pluspunten: Great look and ease of use. Works on all devices.

Minpunten: Compared to other programs like this, The cost for options is quite high. They are pushing more to have credit cards processed through them and have done away with paypal payments. There is only texting of canned messages. My biggest issue. Over all though the $130.00 a month for half way decent options is to high. If you pay a full year in advance then that price goes to 99.00 a month. So charging you 30 more paying by the month is another down fall for this software. To pay in advance for small business it penalizes them. Another downfall is how it handles your clients that over pay or pay in advance by applying credit to their account. I does not handle this very well at all!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-5-2020
Adam S.
COO
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    4/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-8-2019

"Get you in and keep your money and don't honor trial"

Opmerkingen: Lost Money

Pluspunten: The customer service people were great. The scheduling and time sheet function was quite easy to manage.

Minpunten: I began using the trial then I receive a call from one of there team and we go over the functions of the product. I asked them about the estimating process and if I could have primary headers and then sub categories and he said yes in the description section. The problem is there is no pricing function in the description area for estimating your job. So I call and they customer service says oh it won't do that it will all have to be entered in per line to do it that way. I then ask is there a way to have services cost not show on the final estimate and it does, but if you add any products that would be bought from a store those items also would end up not showing with a price. So your bid would end up as a sub total with everything combined or you have to show everything to get it to show. Now I have just given a free pass to the owners to pass my bid around to see what I charge per line item. I called them to address this 5 days after signing up based on sales persons information and when I call them to get a refund of the $104 I paid. I asked if I could speak to billing and oh guess what billing doesn't have a phone. So I asked for them to speak with them and I get told since I paid the money to get the discount to move out of the trial and have an account I don't qualify for the 14 day guarantee. Also, the job form doesn't go along with the job from day to day. It resets to a new job form for each day. So you have to go back find the job in schedule and review there.

Antwoord van de leverancier

van Jobber Software op 19-8-2019

Hi Adam, our customers have many different workflows and are some of the busiest people out there, so being transparent about whether or not Jobber will be a good fit for a business is something very important to us. Because of this we're really sorry to hear if we weren't on the same page about what you were looking for and about your negative experience. A manager on our team will be reaching out to you to gather some more information on your experience, and we'll do our best to help determine the best solution for your business.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-8-2019
Joy H.
Office Admin
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 15-5-2020

"Still getting to know Jobber"

Opmerkingen: Still working on getting to know it and having our techs use it. It is a great idea and hoping it will be a good thing for our business.

Pluspunten: We really like how it ties all parts of a job start to finish in one place. It help to keep things organized.

Minpunten: We work and provide service in a lot of places that are out of cell phone and service range. It doesn't work at all in these areas. Technicians can't even look at the calendar to see where their next job is. This has been a very disappointing and huge inconvenience.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 15-5-2020