Wat is Jobber?

Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.

Wie gebruikt Jobber?

Jobber is perfect voor gevestigde en groeiende bedrijven die behoefte hebben aan een betere organisatie, mobiele toegang en efficiëntere plannings- en factureringsprocessen.

Waar kan Jobber worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Jobber Software
  • Gevestigd in Edmonton, Canada
  • Opgericht in 2010
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Ierland, Nieuw-Zeeland, Verenigd Koninkrijk en nog 1 andere

Talen

Engels

prijzen van Jobber

Beginprijs:

US$ 35,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Jobber heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Jobber heeft een betaalde versie vanaf US$ 35,00/maand.

Over de leverancier

  • Jobber Software
  • Gevestigd in Edmonton, Canada
  • Opgericht in 2010
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Ierland, Nieuw-Zeeland, Verenigd Koninkrijk en nog 1 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Jobber

Jobber Software - 1
Jobber Software - 2
Jobber Software - 3
Jobber Software - 4
Jobber Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Jobber-video
Jobber Software - 1
Jobber Software - 2
Jobber Software - 3
Jobber Software - 4
Jobber Software - 5

Vergelijk de kosten van Jobber met soortgelijke producten

US$ 35,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 49,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 99,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 149,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Jobber

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aansturing van onderaannemers
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Afspraakplanning
  • Apparatuur bijhouden
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van technici
  • Beheer van wijzigingsorders
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Bibliotheek met opmerkingen
  • Biedingsbeheer
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Database met onderaannemers
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Foto's vastleggen
  • GPS
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geografische kaarten
  • Geolocatie
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Kostendatabase
  • Kostenschatting
  • Leads beheren
  • Locatie bijhouden
  • Messaging
  • Mobiele app
  • Mobiele toegang
  • Mobiele waarschuwingen
  • Multilocatie
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Online tijdklok
  • Opdrachtenbeheer
  • Payrollbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Productiekosten
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • QuickBooks-integratie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportsamenvatting
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Roosterbeheer
  • Routeoptimalisatie
  • Routering
  • Schattingen
  • Servicegeschiedenis
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Vastleggen van mobiele ondertekening
  • Veiligheidsbeheer
  • Verzendbeheer
  • Voor HVAC-bedrijven
  • Voor boomspecialisten
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Voor conciërgediensten
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de installatiebranche
  • Voor gazononderhoud
  • Voor ongediertebestrijders
  • Voor slotenmakers
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wagenparkbeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Werkprognoses
  • Woning
  • Woninginspecties
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Jobber

Voor commerciële onderaannemers en woningverbouwers die productiever willen ondernemen. Alles-in-één oplossing met realtime inzichten.
Mobielvriendelijke oplossing die robuuste dispatching, facturering, klanttracering, het volgen van technici, facturering en boekhouding biedt.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst.
Sales force automation solution that helps businesses monitor stock statements, schedule official tours, and manage CRM activities.
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die vakmensen helpt hun operationele activiteiten te stroomlijnen om de winst te verhogen.
Bouw en verkrijg de controle over je buitendienstbedrijf met een eenvoudig en compleet platform dat je hele team graag zal gebruiken.
Simplified and complete solution for your estimate and jobs, dispatch, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand. Meer informatie over AI Field Management
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Je offertes, facturen, aankopen en meer in één systeem. Toegang op kantoor en via app, elektronische formulieren en certificaten. Gratis proefversie van 30 dagen.

Reviews over Jobber

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,6
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Andy W.
Andy W.
Owner in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Facilitaire diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Jobber is the BEST

5 3 jaar geleden

Opmerkingen: I first started using jobber almost 5 years ago when I decided to test out the free trial. Since that day, I have continued using the software and have grown my business over 400%. I think one of my favourite parts about jobber is the level of exceptional customer service; not only online but also in person. Additionally, my work flow for my business has improved a vast amount over the years. Invoicing: What used to take me hours, is now a simple 30 minute task. Quoting: What used to be done on a scrap piece of paper, is now done on my iPhone. Scheduling: What used to be done on excel, is now organized through the online calendar which can be accessed anywhere, anytime. Overall, I would recommend jobber to anyone running a service based business, and would be happy to answer any further questions.

Pluspunten:

-The jobber platform is very easy to use and can be learned quickly. -Batch invoice creation is extremely helpful. -Jobber makes quoting, booking and scheduling jobs a breeze! -Having a client hub is a real crowd pleaser.

Minpunten:

Jobber is overall a 5/5 software system that has been the best thing for helping my business grow. Over the almost 5 years of using Jobber, the only thing I would like to remind people is that once you delete something, there is no way to get it back. I accidentally deleted an invoice once, and it was gone for good. This was my mistake, so as long as you're more cautious than I was that day, you'll be good.

Reactie Jobber Software

3 jaar geleden

Andy! Thanks so much for this thorough feedback. We're so proud to work with your team and are so glad to hear we've been able to help make improvements across your processes. Unfortunately we can't always recover deleted items, but sometimes we can, so always feel free to reach out to our Success Team in the event we can recover something just in case. Thanks again for taking the time to leave a review :)

Joel K.
Owner in VS
Nutsbedrijven, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overall a great program

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: Ease of use and quickly putting in jobs. Could do a lot better if their software handled client credit on account and texting freestyle and dropped their monthly payment to more reasonable price for small business to use.

Pluspunten:

Great look and ease of use. Works on all devices.

Minpunten:

Compared to other programs like this, The cost for options is quite high. They are pushing more to have credit cards processed through them and have done away with paypal payments. There is only texting of canned messages. My biggest issue. Over all though the $130.00 a month for half way decent options is to high. If you pay a full year in advance then that price goes to 99.00 a month. So charging you 30 more paying by the month is another down fall for this software. To pay in advance for small business it penalizes them. Another downfall is how it handles your clients that over pay or pay in advance by applying credit to their account. I does not handle this very well at all!

Reactie Jobber Software

2 jaar geleden

Hi Joel, thank you for your review and this feedback. We'd like to make sure you're getting the most value of your plan so it's more than worth your monthly investment. Please reach out to our Success Team via phone (1-888-721-1115), chat, or email ([email protected]), and we'll do our best to make sure you're getting the most value out of Jobber. We'd also like to collect some additional feedback around what could be more helpful for your business, and do our best to potentially offer some alternative workflows that work best for you and your team. Thank you again for your feedback!

Troy H.
Owner in VS
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Jobber fits most needs for service/field type scheduling work

5 6 dagen geleden Nieuw

Opmerkingen: Great experience and would recommend it for most companies who utilize field/service type staff that requires trips to properties. Very easy to use for office staff and mostly easy to use for field staff.

Pluspunten:

- Easy to deploy - Syncs with Quickbooks - Many views to view work with filtering options - Ability to limit worker's capabilities - Ability to allow customers to request work - Ability to send quotes/invoices (though we used QB for this) - Scheduling was a breeze

Minpunten:

- Phone app was not as intuitive as I liked from a UX/UI standpoint, but we overcame that hurdle - Recurring jobs can be difficult to delete and when you have many it can cause more harm than good. It is built more for one-off jobs currently in my opinion.

Reactie Jobber Software

5 dagen geleden

Hi Troy! Thank you very much for taking the time to send us a review. We are very happy to hear that Jobber is meeting your business needs. We would also love to hear more about how we could improve Jobber's UX/UI, so please feel free to reach out to our Support team at 1-888-721-1115 opt 2, [email protected] or via our live chat.

Bill Z.
Operations Lead in VS
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

BUYER BEWARE - live in this product for the trial so you don't have the same experience I did!

1 2 maanden geleden

Opmerkingen: BUYER BEWARE - the customizations for the Jobs and Client Form are lacking. I signed up for a yearly subscription encouraged by the videos BUT Between the spring rush of mulch jobs and starting off the season, I was at 21 days before realizing this issue and Jobber IS HOLDING MY MONEY HOSTAGE and will make over $2k off of me as a customer who has not and cannot use their solution. We have not run any customer data Jobber or processed any payments with the service. They are deciding to stand behind their 14 day free trial or suggesting that I should have signed up monthly. I am leaving feeling like they are not pro small-business when my concerns were valid. I admitted it was my fault and I should have realized this issue between Jobber, my website design, and myself quicker... BUT I had hoped reasonableness would prevail because I did not even use the service because we could not get out of the starting gate but in this case IT DID NOT.

Pluspunten:

The structure is there is you do not need customizations, but the ability to tune the nobs behind the curtain is lacking.

Minpunten:

They are not pro small-business. When I realized the customizations I needed did not exist or would have to be jerry-rigged together I let them know we could not proceed and they have held my money captive over it.

Reactie Jobber Software

2 maanden geleden

Hi Bill, thank you for sharing your feedback with us. I'm sorry to hear that Jobber was not the right fit for you. We have actively shared your feedback with our developers, specifically regarding product customization. Our team has been in touch with you to resolve your specific situation. Wishing you all the best.

Carita K.
COO in VS
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Love this Software

5 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Love the software. Best decision we've made.

Pluspunten:

Works great at scheduling, quoting, generating new leads, invoicing, and payment. What I love most is the integration partnerships that Jobber has to make home service businesses more efficient and profitable. Awesome and helpful customer service.

Minpunten:

I wasnt told that in order to use the Instant Payout feature that you had to have 10,000 in processed Jobber Payments. That was a hassle when we first signed up because we were just ahead of peak season. We quickly made that mark in a month so that issue was solved.

Reactie Jobber Software

3 weken geleden

Hi Carita, we're so glad to hear that you are enjoying using Jobber and finding extra value in our partnerships, and working with the support team! Thanks for trusting us with your business and we hope you have a great weekend!