Wie gebruikt deze software?

Jobber is perfect for established and growing home service businesses who need better organization, mobile access, and more efficient scheduling and billing processes.

Gemiddelde scores

519 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4.5 / 5
  • Klantenservice 4.5 / 5
  • Functies 4.5 / 5
  • Waar voor je geld 4.5 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 19,00/maand
    Zie de prijsinformatie
  • Prijsinformatie Everything from quoting to scheduling to invoicing for service businesses.
  • Gratis versie Nee
  • Gratis proefversie Ja, vraag een gratis proefversie aan
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Jobber Software
  • http://www.getjobber.com
  • Opgericht in 2010

Over Jobber

Make your small business look bigger with Jobber's home service software. Jobber helps thousands of businesses improve and grow their business. No matter where you are, quote, schedule and invoice jobs; optimize routes, track and dispatch teams; alert and communicate with clients; and automatically sync with your accounting software - all in one place. You'll get paid faster, and look and feel more professional than ever. Plus, Jobber's free dedicated support will help you every step of the way.

Functies van Jobber

  • Factureren
  • Foto's in rapporten
  • Inspectiebeheer
  • Offertes
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Vegetatie in kaart brengen
  • Voor boom chirurgen
  • Apparatuur bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Online reserveren
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Commercieel / industrieel
  • Contractbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Contactendatabase
  • Contractbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Tijdklok
  • Verzenden
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Garanties bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Apparatuuronderhoud
  • Arbeidsloon
  • Beheer van financiën
  • Commercieel/industrieel
  • Factureren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostendatabase
  • Materiaalonderzoek
  • Offertes en voorstellen
  • Plannen
  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele betalingen
  • Offertes
  • Tijd bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Bibliotheek met opmerkingen
  • Commerciële inspecties
  • Factureren
  • Fotobewerking
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Rapportsamenvatting
  • Reparatieschattingen
  • Schetsen
  • Sjablonen
  • Spraaknotities
  • Verwerking van creditcards
  • Video
  • Woninginspecties
  • Biedingsbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Kwaliteitscontrole
  • Mobiele toegang
  • Payrollbeheer
  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Groendiensten
  • Inventarisatie
  • Irrigatie bijhouden
  • Klantendatabase
  • Landschapsontwerp
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Payrollbeheer
  • Planning en afspraken
  • Plantendatabase
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Apparatuurbeheer
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Personeelsbeheer
  • Planning en afspraken
  • Routering
  • Verzendbeheer
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Payrollbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Factureren
  • Geschiedenis van klantenservice
  • Inventarisatie
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Plannen
  • Vastgoedlay-out
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer
  • Commercieel / industrieel
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostendatabase
  • Leidingenbeheer
  • Materiaalonderzoek
  • Offertes en voorstellen
  • Schatting van overheadkosten
  • Voor aannemers
  • Voormontage
  • Wijzigingsorders
  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Chemische meetwaarden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Werkorderbeheer
  • Aanpasbare branding
  • Catalogusbeheer
  • Contactenbeheer
  • Geautomatiseerde offertes
  • Klantenportal
  • Kortingsbeheer
  • Prijsbeheer
  • Productconfigurator
  • Commercieel / industrieel
  • Controlelijsten en inspecties
  • Factureren
  • Foto's vastleggen
  • Leads beheren
  • Luchtmeting
  • Offertes
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Afspraakplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Klasplanning
  • Multilocatie
  • Personeelsplanning
  • Realtime planning
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Resources plannen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Documentimaging
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Leads beheren
  • Offertes
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Beheer van technici
  • Callcenterbeheer
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Contractbeheer
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer

De nuttigste reviews van Jobber

If only I could give this software more than 5 stars!

Vertalen met Google Beoordeeld op 26-4-2019
Sheridan S.
Office Manager
Bouw, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
Bron: SoftwareAdvice
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: My experience with Jobber has been amazing. Our company has grown at around 20% each year, and Jobber's systems has given us the capacity to expand without loosing quality of service. We are frequently asked how we can manage our business successfully with only one office employee. We point them to Jobber.
This isn't just the office manager's favorite software. The crew leaders, managers and owners all frequently remark on how much they love Jobber's functionality.

Pluspunten: There are so many things I love about Jobber that it is hard to name just one.
Jobber LISTENS to their customers. I have seen time and time again my suggestions become a reality. I love the client hub - where customers can sign and pay quotes and invoices online. This is an invaluable feature this day & age.

Minpunten: Most of my con's come with the sad reality that our company uses Jobber in a way that is a bit beyond its intended scope (remodeling & construction), in addition to our field services (Handyman, Lawn Mowing etc)
- Invoicing: lack of flexbility in the way invoices can be displayed to customers. Templates are only minimally helpful at this time. Also, if the line item descriptions are too long (longer than one printed page for example), it will but cut off when printing. There is no way for it to continue to the next printed page.
- Sales: Jobber is built on scheduling. But as a company, sales process is equally important. While Jobber shows some level of 'process' in leads, it is definitely not there yet. HOWEVER - they have promised that this is something they are working towards.
- customized billing: To be clear, I LOVE Jobber's billing system. The only hiccup is their lack of ability to customer delivery methods per client.

Antwoord van de leverancier

van Jobber Software op 30-4-2019

You made our day, Sheridan! We've noted your feedback on lead tracking, billing, templates, and delivery methods. Thank you for sharing your thoughts and for taking the time to leave us a review. We're so glad to have the Handy Home Guys crew on the team, and are so proud to help your business expand. Congrats on all your growth!

Jobber is the BEST

Vertalen met Google Beoordeeld op 2-2-2019
Andy W.
Owner
Facilitaire diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I first started using jobber almost 5 years ago when I decided to test out the free trial. Since that day, I have continued using the software and have grown my business over 400%. I think one of my favourite parts about jobber is the level of exceptional customer service; not only online but also in person. Additionally, my work flow for my business has improved a vast amount over the years. Invoicing: What used to take me hours, is now a simple 30 minute task. Quoting: What used to be done on a scrap piece of paper, is now done on my iPhone. Scheduling: What used to be done on excel, is now organized through the online calendar which can be accessed anywhere, anytime. Overall, I would recommend jobber to anyone running a service based business, and would be happy to answer any further questions.

Pluspunten: -The jobber platform is very easy to use and can be learned quickly.
-Batch invoice creation is extremely helpful.
-Jobber makes quoting, booking and scheduling jobs a breeze!
-Having a client hub is a real crowd pleaser.

Minpunten: Jobber is overall a 5/5 software system that has been the best thing for helping my business grow. Over the almost 5 years of using Jobber, the only thing I would like to remind people is that once you delete something, there is no way to get it back. I accidentally deleted an invoice once, and it was gone for good. This was my mistake, so as long as you're more cautious than I was that day, you'll be good.

Antwoord van de leverancier

van Jobber Software op 23-4-2019

Andy! Thanks so much for this thorough feedback. We're so proud to work with your team and are so glad to hear we've been able to help make improvements across your processes.

Unfortunately we can't always recover deleted items, but sometimes we can, so always feel free to reach out to our Success Team in the event we can recover something just in case.

Thanks again for taking the time to leave a review :)

Lees meer reviews