
Wie gebruikt Jobber?
Jobber is perfect voor gevestigde en groeiende bedrijven die behoefte hebben aan een betere organisatie, mobiele toegang en efficiëntere plannings- en factureringsprocessen.
Wat is Jobber?
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Jobber - Details
Jobber Software
http://www.getjobber.com
Opgericht in 2010











Jobber - prijsoverzicht
Jobber heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Jobber betaalde versie vanaf US$ 29,00/maand.
Beginprijs
US$ 29,00/maand
Gratis versie
Nee
Gratis proef
Ja
Jobber - implementatie en ondersteuning
Ondersteuning
- Kantooruren
- Online
Implementatie
- Cloud, SaaS, Web
- Mobiel - iOS native
- Mobiel - Android native
Training
- Persoonlijk
- Live online
- Webinars
- Documentatie
Functies van Jobber
Afspraken software
- Afspraakherinneringen
- Geautomatiseerde planning
- Groepsplanning
- Kalendersynchronisatie
- Klantendatabase
- Mobiele toegang
- Multilocatie
- Online betalingen
- Online reserveren
- Reserveringsbeheer voor kamers
- Terugkerende afspraken
Arborist software
- Factureren
- Foto's in rapporten
- Inspectiebeheer
- Offertes
- Taakplanning
- Terugkerende afspraken
- Vegetatie in kaart brengen
- Voor boom chirurgen
Besteksoftware
- Aanpasbare branding
- Catalogusbeheer
- Contactenbeheer
- Geautomatiseerde offertes
- Klantenportal
- Kortingsbeheer
- Prijsbeheer
- Productconfigurator
Beveiligingssysteem installatiesoftware
- Documentimaging
- Factureren
- Klantenbeheer
- Leads beheren
- Offertes
- Plannen
- Productiekosten
- Voorraadbeheer
- Werkorderbeheer
Bekijk de volledige lijst van Beveiligingssysteem installatiesoftware
Calculatiesoftware voor loodgieters
- Commercieel / industrieel
- Gegevens importeren en exporteren
- Kostendatabase
- Leidingenbeheer
- Materiaalonderzoek
- Offertes en voorstellen
- Schatting van overheadkosten
- Voor aannemers
- Voormontage
- Wijzigingsorders
Bekijk de volledige lijst van Calculatiesoftware voor loodgieters
Conciërge software
- Biedingsbeheer
- Enquêtes en feedback
- Factureren
- Klantenbeheer
- Kwaliteitsbeheer
- Mobiele toegang
- Payrollbeheer
- Personeelsplanning
- Tijd bijhouden
- Voorraadbeheer
- Werkorderbeheer
Elektrotechniek software
- Contractbeheer
- Factureren
- Klantenbeheer
- Mobiele toegang
- Offertes
- Plannen
- Tijd bijhouden
- Voor commerciële en/of industriële installateurs
- Werkorderbeheer
Elektrotechnische calculatiesoftware
- Biedingsbeheer
- Factureren
- Klantenbeheer
- Kostendatabase
- Materiaalonderzoek
- Offertes en voorstellen
- Plannen
- Projectbeheer
- Wijzigingsorders
Bekijk de volledige lijst van Elektrotechnische calculatiesoftware
Field service software
- Betalingen innen in de buitendienst
- Contactendatabase
- Contractbeheer
- Elektronische handtekening
- Factureren
- Mobiele toegang
- Offertes
- Online tijdklok
- Plannen
- Routering
- Verzendbeheer
- Volgen van servicegeschiedenis
- Voorraadbeheer
- Werkorderbeheer
Garagedeur software
- Apparatuur bijhouden
- Contractbeheer
- Factureren
- Garanties bijhouden
- Klantenbeheer
- Plannen
- Productiekosten
- Verzendbeheer
- Voorraadbeheer
Gebouwinspectie software
- Betalingen verwerken
- Bibliotheek met opmerkingen
- Commerciële inspecties
- Foto's toevoegen & bewerken
- Rapportsamenvatting
- Reparatieschattingen
- Sjablonen
- Tekenen uit de vrije hand
- Video
- Woninginspecties
HVAC-calculatiesoftware
- Apparatuuronderhoud
- Arbeidsloon
- Beheer van financiën
- Commercieel/industrieel
- Factureren
- Gegevens importeren en exporteren
- Kostendatabase
- Materiaalonderzoek
- Offertes en voorstellen
- Plannen
HVAC-software
- Beheer van technici
- Factureren
- Inventarisatie
- Klantendatabase
- Mobiele toegang
- Offertes
- Onderhoudsplanning
- Plannen
- Routering
- Taakbeheer
- Verzendbeheer
- Volgen van servicegeschiedenis
- Werkorderbeheer
Hoveniers software
- Afspraakplanning
- Contractbeheer
- Factureren
- Klantendatabase
- Landschapsontwerp
- Offertes
- Payrollbeheer
- Routering
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
- Verzendbeheer
- Werkorderbeheer
Onderhoudssoftware voor gebouwen
- Assets volgen
- Beheer van technici
- Commercieel vastgoed
- Factureren
- Inspectiebeheer
- Mobiele toegang
- Onderhoudsplanning
- Predictief onderhoud
- Preventief onderhoud
- Rapportage en analyse
- Volgen van servicegeschiedenis
- Voorraadbeheer
- Werkorderbeheer
- Woningen
Bekijk de volledige lijst van Onderhoudssoftware voor gebouwen
Planning software
- Afspraakplanning
- Faciliteitsplanning
- Geautomatiseerde planning
- Groepsplanning
- Klasplanning
- Multilocatie
- Personeelsplanning
- Realtime planning
- Reserveringsbeheer voor kamers
- Resources plannen
- Waarschuwingen/Meldingen
Software voor aannemers
- Aansturing van onderaannemers
- Biedingsbeheer
- Budgettering
- Compliancebeheer
- Database met onderaannemers
- Documentbeheer
- Kwalificatie bijhouden
- Plannen
- Rapportage en analyse
- Taakbeheer
- Tijd bijhouden
- Veiligheidsbeheer
Software voor buitendienstbeheer
- Beheer van technici
- Contractbeheer
- Factureren
- Inventarisatie
- Klantendatabase
- Mobiele toegang
- Routering
- Taakbeheer
- Volgen van servicegeschiedenis
- Werkorderbeheer
- Zelfserviceportal
Bekijk de volledige lijst van Software voor buitendienstbeheer
Software voor dakbedekking
- CRM
- Commercieel
- Controlelijsten en inspecties
- Factureren
- Foto's vastleggen
- Luchtmeting
- Offertes
- Plannen
- Verzendbeheer
- Werkorderbeheer
Software voor klusjesmannen
- Betalingen verwerken
- Elektronische handtekening
- Factureren
- Mobiele betalingen
- Offertes
- Tijd bijhouden
- Verzendbeheer
- Voorraadbeheer
- Werkorderbeheer
Software voor loodgieters
- Beheer van technici
- Factureren
- Klantendatabase
- Mobiele app
- Offertes
- Plannen
- Routering
- Taakbeheer
- Verzendbeheer
- Volgen van servicegeschiedenis
- Voorraadbeheer
- Werkorderbeheer
Software voor ongediertebestrijding
- Factureren
- Geschiedenis van klantenservice
- Mobiele toegang
- Offertes
- Ongediertebestrijding bijhouden
- Pesticidegebruik bijhouden
- Plannen
- Routering
- Vastgoedlay-out
- Verzendbeheer
- Wagenparkbeheer
Bekijk de volledige lijst van Software voor ongediertebestrijding
Software voor schoonmaakbedrijven
- Factureren
- Klantendatabase
- Mobiele toegang
- Offertes
- Plannen
- Routering
- Taakbeheer
- Terugkerende afspraken
- Verzendbeheer
- Volgen van servicegeschiedenis
- Werkorderbeheer
Bekijk de volledige lijst van Software voor schoonmaakbedrijven
Software voor sleepdiensten
- Brandstofbeheer
- Factureren
- Kavelbeheer
- Klantenbeheer
- Onderhoudsbeheer
- Provisiebeheer
- Routering
- Wagenparkbeheer
Software voor slotenmakers
- Betalingen verwerken
- CRM
- Factureren
- GPS-tracking
- Mobiele toegang
- Plannen
- Verzendbeheer
- Voorraadbeheer
- Werkorderbeheer
Software voor tapijtreiniging
- Apparatuur bijhouden
- Factureren
- Klantenbeheer
- Mobiele toegang
- Online reserveren
- Plannen
- Verzendbeheer
- Werkorderbeheer
Tuinontwerp software
- Apparatuurbeheer
- Contractbeheer
- Factureren
- Klantenbeheer
- Mobiele toegang
- Offertes
- Personeelsbeheer
- Plannen
- Routering
- Verzendbeheer
Werkorder software
- Contractbeheer
- Inventarisatie
- Klantendatabase
- Offertes
- Plannen
- Preventief onderhoud
- Routering
- Taakbeheer
- Terugkerende afspraken
- Verzendbeheer
- Werkorders maken
Workforce management software
- Beheer van onderaannemers
- Budgettering/prognoses
- Levenscyclusbeheer van personeel
- Personeelsplanning
- Prestatiemeetwaarden
- Tijd- en aanwezigheidsbeheer
- Vaardigheden bijhouden
- Variabele werkkrachten
- Werkprognoses
- Wervingsbeheer
Zwembadservice software
- Beheer van chemische stoffen
- Factureren
- Klantenbeheer
- Mobiele toegang
- Offertes
- Plannen
- Routering
- Werkorderbeheer
Jobber alternatieven
Meer alternatieven voor JobberReviews van Jobber
Lees alle reviewsTotaalscore
Gemiddelde score

Andy W.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit5 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld5 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 2-2-2019
"Jobber is the BEST"
Opmerkingen: I first started using jobber almost 5 years ago when I decided to test out the free trial. Since that day, I have continued using the software and have grown my business over 400%. I think one of my favourite parts about jobber is the level of exceptional customer service; not only online but also in person. Additionally, my work flow for my business has improved a vast amount over the years. Invoicing: What used to take me hours, is now a simple 30 minute task. Quoting: What used to be done on a scrap piece of paper, is now done on my iPhone. Scheduling: What used to be done on excel, is now organized through the online calendar which can be accessed anywhere, anytime. Overall, I would recommend jobber to anyone running a service based business, and would be happy to answer any further questions.
Pluspunten:
-The jobber platform is very easy to use and can be learned quickly.
-Batch invoice creation is extremely helpful.
-Jobber makes quoting, booking and scheduling jobs a breeze!
-Having a client hub is a real crowd pleaser.
Minpunten: Jobber is overall a 5/5 software system that has been the best thing for helping my business grow. Over the almost 5 years of using Jobber, the only thing I would like to remind people is that once you delete something, there is no way to get it back. I accidentally deleted an invoice once, and it was gone for good. This was my mistake, so as long as you're more cautious than I was that day, you'll be good.
Antwoord van de leverancier
van Jobber Software op 23-4-2019
Andy! Thanks so much for this thorough feedback. We're so proud to work with your team and are so glad to hear we've been able to help make improvements across your processes.
Unfortunately we can't always recover deleted items, but sometimes we can, so always feel free to reach out to our Success Team in the event we can recover something just in case.
Thanks again for taking the time to leave a review :)
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 2-2-2019
Rich A.
-
Totaalscore4 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit4 /5
-
Klantenondersteuning3 /5
-
Waar voor je geld4 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Bron: GetApp
- Beoordeeld op 4-12-2020
"Jobber - MY Business OSS"
Opmerkingen:
My overall experience with Jobber has been quite positive as it helps me immensely run my business.
It is my OSS today. It assigns and tracks all work requests, quotes, jobs and tasks. It also does our invoicing and passes data nicely to Quickbooks for great financial reporting. I just wish I had more robust reporting features with it.
Pluspunten: Having a system that can be quickly and easily implemented and used by small business that incorporates features including integrates that addresses 'quote to cash' work flow was essential. Jobber does the job nicely, quickly, easily and is quite affordable for any small business. It integrates nicely with financial systems such as QuickBooks too.
Minpunten: Reporting is weak with the version I currently have. There are some standard reports that provide some fair data qualities but to customize reports using custom fields or job fields is quite weak. Exporting any report to Excel does not work well. I dont get the attachment file when attempting.
- Bron van de reviewer
- Bron: GetApp
- Beoordeeld op 4-12-2020
Mark R.
-
Totaalscore1 /5
-
Gebruiksgemak3 /5
-
Functies en functionaliteit1 /5
-
Klantenondersteuning5 /5
-
Waar voor je geld2 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbevelingZonder beoordeling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 1-6-2018
"if you expect to grow your company, don't go with the jobber, go with SingleOps.com"
Pluspunten: I'm not going to take it away from jobber completely. Your customer service is awesome. They are super friendly, it got great attitudes. They answer the phones all the time. Except when they're in meetings anyway. But regardless they're very good at getting back with you and finding you good answers. Also, their user interface while I have a problem with a few things, for the most part is super super simple and intuitive. They are very good if you're a small business. But that's the problem. Is that where you're wanting to stay? I didn't think about it for years ago when I started. And now I kind of wish that I didn't. But I'll get to that here in a second.
Minpunten:
Their data export is horrible. If you want to see a clear picture of where your calls are coming from, you have to download for 5 files and concatenate them all and try to piecemeal them together to understand and have a full database file of your own clients. Honestly, that stinks. They don't give you an API, because they say that the one that they had slow down their servers and they don't want to offer that level of service to small businesses. Do you see what I mean? If your small they'll do business with you, but if you want to grow, they're not willing to go there.
So, if you want to grow, don't go with jober. Instead go with single Ops. They have an API.
This may not mean a lot to you now, but once you start dumping high amount a month in advertising, you absolutely want to know where every single call is coming from. If you don't, you end up wasting thousands of dollars a month.
And jobber will not give you the API. Worse, they could give you an API on a limited basis. For example they could limit it to Tim queries a day. That would not slow down their server significantly. But they don't. And that stinks. So you get all of this investment training all of your people with a specific system, and then once you start growing you have to leave. For this reason, I wish I would have gone with single Ops II begin with.
Antwoord van de leverancier
van Jobber Software op 28-6-2018
Hey Mark, we appreciate you sharing your feedback. Our goal is to help our customers be successful, and often success means growth, so we would appreciate the opportunity to hear more about your export needs and workflow so we can share that with our product team.
We also might be able to offer some advice or workarounds, and further explain our API approach. Someone from our product team will be reaching out today, so please keep an eye out for an email from us.
Many of our customers sustain an efficient workflow in Jobber as they grow their businesses, but we do know that every business has different needs and hopefully we can find a way to make your evolving workflow work with Jobber.
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 1-6-2018
Amanda D.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak3 /5
-
Functies en functionaliteit5 /5
-
Klantenondersteuning3 /5
-
Waar voor je geld3 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Bron: SoftwareAdvice
- Beoordeeld op 28-9-2020
"Bad update"
Opmerkingen: Over all experience has been great till the jobber app on my crews tablet stopped working and they have been dragging there feet on how it can get fixed.
Pluspunten: I love how easy it is to use for us. Easy to explain and show someone how to use it when that person isn’t tech savvy. Love how my clients can pay on it
Minpunten: Did an update and now my crew can’t us the app. They can’t even figure out why it isn’t working it has been working for the past 9 months perfectly fine and they did a big update and now it doesn’t work on a tablet.
- Bron van de reviewer
- Bron: SoftwareAdvice
- Beoordeeld op 28-9-2020
Joel K.
-
Totaalscore5 /5
-
Gebruiksgemak5 /5
-
Functies en functionaliteit4 /5
-
Klantenondersteuning4 /5
-
Waar voor je geld3 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbeveling
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 19-5-2020
"Overall a great program"
Opmerkingen: Ease of use and quickly putting in jobs. Could do a lot better if their software handled client credit on account and texting freestyle and dropped their monthly payment to more reasonable price for small business to use.
Pluspunten: Great look and ease of use. Works on all devices.
Minpunten: Compared to other programs like this, The cost for options is quite high. They are pushing more to have credit cards processed through them and have done away with paypal payments. There is only texting of canned messages. My biggest issue. Over all though the $130.00 a month for half way decent options is to high. If you pay a full year in advance then that price goes to 99.00 a month. So charging you 30 more paying by the month is another down fall for this software. To pay in advance for small business it penalizes them. Another downfall is how it handles your clients that over pay or pay in advance by applying credit to their account. I does not handle this very well at all!
Antwoord van de leverancier
van Jobber Software op 2-9-2020
Hi Joel, thank you for your review and this feedback. We'd like to make sure you're getting the most value of your plan so it's more than worth your monthly investment. Please reach out to our Success Team via phone (1-888-721-1115), chat, or email ([email protected]), and we'll do our best to make sure you're getting the most value out of Jobber. We'd also like to collect some additional feedback around what could be more helpful for your business, and do our best to potentially offer some alternative workflows that work best for you and your team. Thank you again for your feedback!
- Bron van de reviewer
- Beoordeeld op 19-5-2020