Jobber

door Jobber Software

Wie gebruikt Jobber?

Jobber is perfect voor gevestigde en groeiende bedrijven die behoefte hebben aan een betere organisatie, mobiele toegang en efficiëntere plannings- en factureringsprocessen.

Wat is Jobber?

Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.

Jobber - Details

Jobber Software

http://www.getjobber.com

Opgericht in 2010

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
Jobber-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Jobber - prijsoverzicht

Jobber heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Jobber betaalde versie vanaf US$ 29,00/maand.


Beginprijs

US$ 29,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Functies van Jobber

  • Afspraakherinneringen
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Kalendersynchronisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Online betalingen
  • Online reserveren
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Terugkerende afspraken

Bekijk de volledige lijst van Afspraken software

  • Factureren
  • Foto's in rapporten
  • Inspectiebeheer
  • Offertes
  • Taakplanning
  • Terugkerende afspraken
  • Vegetatie in kaart brengen
  • Voor boom chirurgen

Bekijk de volledige lijst van Arborist software

  • Aanpasbare branding
  • Catalogusbeheer
  • Contactenbeheer
  • Geautomatiseerde offertes
  • Klantenportal
  • Kortingsbeheer
  • Prijsbeheer
  • Productconfigurator

Bekijk de volledige lijst van Besteksoftware

  • Documentimaging
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Leads beheren
  • Offertes
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Beveiligingssysteem installatiesoftware

  • Commercieel / industrieel
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostendatabase
  • Leidingenbeheer
  • Materiaalonderzoek
  • Offertes en voorstellen
  • Schatting van overheadkosten
  • Voor aannemers
  • Voormontage
  • Wijzigingsorders

Bekijk de volledige lijst van Calculatiesoftware voor loodgieters

  • Biedingsbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Kwaliteitscontrole
  • Mobiele toegang
  • Payrollbeheer
  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Conciërge software

  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Tijd bijhouden
  • Voor commerciële en/of industriële installateurs
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Elektrotechniek software

  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Kostendatabase
  • Materiaalonderzoek
  • Offertes en voorstellen
  • Plannen
  • Projectbeheer
  • Wijzigingsorders

Bekijk de volledige lijst van Elektrotechnische calculatiesoftware

  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Contactendatabase
  • Contractbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online tijdklok
  • Plannen
  • Routering
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Field service software

  • Apparatuur bijhouden
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Garanties bijhouden
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Productiekosten
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Garagedeur software

  • Betalingen verwerken
  • Bibliotheek met opmerkingen
  • Commerciële inspecties
  • Foto's toevoegen & bewerken
  • Rapportsamenvatting
  • Reparatieschattingen
  • Sjablonen
  • Tekenen uit de vrije hand
  • Video
  • Woninginspecties

Bekijk de volledige lijst van Gebouwinspectie software

  • Apparatuuronderhoud
  • Arbeidsloon
  • Beheer van financiën
  • Commercieel/industrieel
  • Factureren
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Kostendatabase
  • Materiaalonderzoek
  • Offertes en voorstellen
  • Plannen

Bekijk de volledige lijst van HVAC-calculatiesoftware

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van HVAC-software

  • Afspraakplanning
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Landschapsontwerp
  • Offertes
  • Payrollbeheer
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Hoveniers software

  • Afspraakplanning
  • Faciliteitsplanning
  • Geautomatiseerde planning
  • Groepsplanning
  • Klasplanning
  • Multilocatie
  • Personeelsplanning
  • Realtime planning
  • Reserveringsbeheer voor kamers
  • Resources plannen
  • Waarschuwingen/Meldingen

Bekijk de volledige lijst van Planning software

  • Aansturing van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
  • Budgettering
  • Compliancebeheer
  • Database met onderaannemers
  • Documentbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Plannen
  • Rapportage en analyse
  • Taakbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor aannemers

  • Beheer van technici
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Software voor buitendienstbeheer

  • CRM
  • Commercieel
  • Controlelijsten en inspecties
  • Factureren
  • Foto's vastleggen
  • Luchtmeting
  • Offertes
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor dakbedekking

  • Betalingen verwerken
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Mobiele betalingen
  • Offertes
  • Tijd bijhouden
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor klusjesmannen

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Mobiele app
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor loodgieters

  • Factureren
  • Geschiedenis van klantenservice
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Ongediertebestrijding bijhouden
  • Pesticidegebruik bijhouden
  • Plannen
  • Routering
  • Vastgoedlay-out
  • Verzendbeheer
  • Wagenparkbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor ongediertebestrijding

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor schoonmaakbedrijven

  • Brandstofbeheer
  • Factureren
  • Kavelbeheer
  • Klantenbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Routering
  • Wagenparkbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor sleepdiensten

  • Apparatuur bijhouden
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Online reserveren
  • Plannen
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor tapijtreiniging

  • Apparatuurbeheer
  • Contractbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Personeelsbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Verzendbeheer

Bekijk de volledige lijst van Tuinontwerp software

  • Contractbeheer
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Bekijk de volledige lijst van Werkorder software

  • Beheer van onderaannemers
  • Budgettering/prognoses
  • Levenscyclusbeheer van personeel
  • Personeelsplanning
  • Prestatiemeetwaarden
  • Tijd- en aanwezigheidsbeheer
  • Vaardigheden bijhouden
  • Variabele werkkrachten
  • Werkprognoses
  • Wervingsbeheer

Bekijk de volledige lijst van Workforce management software

  • Beheer van chemische stoffen
  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Plannen
  • Routering
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Zwembadservice software

Reviews van Jobber

5 van 558 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,6/5
Klantenservice
4,7/5
Functies
4,3/5
Waar voor je geld
4,5/5
Andy W.
Owner
Facilitaire diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-2-2019

"Jobber is the BEST"

Opmerkingen: I first started using jobber almost 5 years ago when I decided to test out the free trial. Since that day, I have continued using the software and have grown my business over 400%. I think one of my favourite parts about jobber is the level of exceptional customer service; not only online but also in person. Additionally, my work flow for my business has improved a vast amount over the years. Invoicing: What used to take me hours, is now a simple 30 minute task. Quoting: What used to be done on a scrap piece of paper, is now done on my iPhone. Scheduling: What used to be done on excel, is now organized through the online calendar which can be accessed anywhere, anytime. Overall, I would recommend jobber to anyone running a service based business, and would be happy to answer any further questions.

Pluspunten: -The jobber platform is very easy to use and can be learned quickly.
-Batch invoice creation is extremely helpful.
-Jobber makes quoting, booking and scheduling jobs a breeze!
-Having a client hub is a real crowd pleaser.

Minpunten: Jobber is overall a 5/5 software system that has been the best thing for helping my business grow. Over the almost 5 years of using Jobber, the only thing I would like to remind people is that once you delete something, there is no way to get it back. I accidentally deleted an invoice once, and it was gone for good. This was my mistake, so as long as you're more cautious than I was that day, you'll be good.

Antwoord van de leverancier

van Jobber Software op 23-4-2019

Andy! Thanks so much for this thorough feedback. We're so proud to work with your team and are so glad to hear we've been able to help make improvements across your processes.

Unfortunately we can't always recover deleted items, but sometimes we can, so always feel free to reach out to our Success Team in the event we can recover something just in case.

Thanks again for taking the time to leave a review :)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-2-2019
Joel K.
Owner
Nutsbedrijven, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-5-2020

"Overall a great program"

Opmerkingen: Ease of use and quickly putting in jobs. Could do a lot better if their software handled client credit on account and texting freestyle and dropped their monthly payment to more reasonable price for small business to use.

Pluspunten: Great look and ease of use. Works on all devices.

Minpunten: Compared to other programs like this, The cost for options is quite high. They are pushing more to have credit cards processed through them and have done away with paypal payments. There is only texting of canned messages. My biggest issue. Over all though the $130.00 a month for half way decent options is to high. If you pay a full year in advance then that price goes to 99.00 a month. So charging you 30 more paying by the month is another down fall for this software. To pay in advance for small business it penalizes them. Another downfall is how it handles your clients that over pay or pay in advance by applying credit to their account. I does not handle this very well at all!

Antwoord van de leverancier

van Jobber Software op 2-9-2020

Hi Joel, thank you for your review and this feedback. We'd like to make sure you're getting the most value of your plan so it's more than worth your monthly investment. Please reach out to our Success Team via phone (1-888-721-1115), chat, or email ([email protected]), and we'll do our best to make sure you're getting the most value out of Jobber. We'd also like to collect some additional feedback around what could be more helpful for your business, and do our best to potentially offer some alternative workflows that work best for you and your team. Thank you again for your feedback!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-5-2020
Kathleen W.
owner
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-8-2020

"Software with the WOW factor"

Opmerkingen: It was like a breath of fresh air. IT WORKS! Its simple. Its intuitive. The knowledge base is also excellent.
We installed this is the month of April, coming off a disaster with another company. Our Garden center business was off the charts busy, and to undertake a project like install a new program was 'unthinkable' crazy, and yet we could NOT continue with the software we were trying to use, it was a disaster. And so we did it. We ordered the trial. I wasn't about to change with out a try out. I was burnt badly with the program we were trying to use....I ran the trial . Within hours I knew that this was the program we had wanted & hoped for. In a matter of 4 or 5 days, I knew there was no reason to go the whole 14 days of the trial. We signed up and never looked back . It has been AWESOME. The customer service is outstanding, The mobile program is AWESOME, my men were up and running within MINITUES of turning them on. It is so well designed they we all up and running in no time at all...NO problems, NO issues...so refreshing after what we had been through. From A to Z this program has been great.

Pluspunten: How amazingly easy was to implement. This was so refreshing, so easy. and it works SO well. I can not say it enough. It does what it says it does. It does it well. It simply to use. It is complete. I don't think there is anything they haven't thought of . We have used and trialed many other packages. This one blows the others out of the water.....

Minpunten: I know there must be something, only I haven't found any thing to be unhappy with.
I like everything so far.
NO CONS at this time, 6 months in.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-8-2020
Adam S.
COO
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    4/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-8-2019

"Get you in and keep your money and don't honor trial"

Opmerkingen: Lost Money

Pluspunten: The customer service people were great. The scheduling and time sheet function was quite easy to manage.

Minpunten: I began using the trial then I receive a call from one of there team and we go over the functions of the product. I asked them about the estimating process and if I could have primary headers and then sub categories and he said yes in the description section. The problem is there is no pricing function in the description area for estimating your job. So I call and they customer service says oh it won't do that it will all have to be entered in per line to do it that way. I then ask is there a way to have services cost not show on the final estimate and it does, but if you add any products that would be bought from a store those items also would end up not showing with a price. So your bid would end up as a sub total with everything combined or you have to show everything to get it to show. Now I have just given a free pass to the owners to pass my bid around to see what I charge per line item. I called them to address this 5 days after signing up based on sales persons information and when I call them to get a refund of the $104 I paid. I asked if I could speak to billing and oh guess what billing doesn't have a phone. So I asked for them to speak with them and I get told since I paid the money to get the discount to move out of the trial and have an account I don't qualify for the 14 day guarantee. Also, the job form doesn't go along with the job from day to day. It resets to a new job form for each day. So you have to go back find the job in schedule and review there.

Antwoord van de leverancier

van Jobber Software op 19-8-2019

Hi Adam, our customers have many different workflows and are some of the busiest people out there, so being transparent about whether or not Jobber will be a good fit for a business is something very important to us. Because of this we're really sorry to hear if we weren't on the same page about what you were looking for and about your negative experience. A manager on our team will be reaching out to you to gather some more information on your experience, and we'll do our best to help determine the best solution for your business.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-8-2019
Craig J.
CEO
Milieudiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-6-2020

"[SENSITIVE CONTENT HIDDEN] PRODUCT EXPERT - outstanding"

Opmerkingen: top notch so far. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is incredible

Pluspunten: [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is excellent - gave an amazing overview and answered all of our questions

Minpunten: looking for more robust social media campaign tracking

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-6-2020