Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Nederland Lokaal product

Wat is TOPdesk?

TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen.

Wie gebruikt TOPdesk?

TOPdesk biedt een oplossing voor de servicedesks van kleine bedrijven en grote multinationals met een toepassing die kan worden gebruikt door ondersteunende afdelingen zoals IT, HR of facilitaire zaken.

Waar kan TOPdesk worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • TOPdesk
  • Gevestigd in Delft, Nederland
  • Opgericht in 1993

Ondersteuning voor TOPdesk

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Caribisch Nederland en nog 24 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans en nog 8 andere

prijzen van TOPdesk

Beginprijs:

€ 66,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

TOPdesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. TOPdesk heeft een betaalde versie vanaf € 66,00/maand.

Prijsmodellen

Over de leverancier

  • TOPdesk
  • Gevestigd in Delft, Nederland
  • Opgericht in 1993

Ondersteuning voor TOPdesk

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Caribisch Nederland en nog 24 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Frans en nog 8 andere

Video's en afbeeldingen van TOPdesk

TOPdesk Software - 1
TOPdesk Software - 2
TOPdesk Software - 3
TOPdesk Software - 4
TOPdesk Software - 5
Nog 6 andere bekijken
TOPdesk-video
TOPdesk Software - 1
TOPdesk Software - 2
TOPdesk Software - 3
TOPdesk Software - 4
TOPdesk Software - 5

Functies van TOPdesk

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Bewaking
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CRM
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Facility asset management
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • IT-assets bijhouden
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Preventief onderhoud
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Realtime meldingen
  • Releasebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Servicegeschiedenis
  • Slepen en neerzetten
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor TOPdesk

Automate and streamline processes to solve customer issues faster, decreasing your cost to serve and increasing customer loyalty.
IFS Ultimo is een SaaS EAM-oplossing van IFS gericht op onderhoud en veiligheid, en staat bekend om de snelle uitrol, het gebruiksgemak en de ongeëvenaarde terugverdientijd.
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
ITSM-toepassing die beheerprocessen voor incidenten, problemen, wijzigingen, servicemiddelen- en configuraties, vrijgaven en identiteits- en toegangsbeheer behandelt.
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Een geïntegreerd platform dat vastgoed- en faciliteitenbeheerders helpt de operationele efficiëntie te verhogen door middel van procesautomatisering.
Verlaag het uitgavenpakket voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico met Cherwell Asset Management.

Reviews over TOPdesk

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,6
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
51%
4
43%
3
6%
2
1%
Inge
Functioneel beheerder in Nederland
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

selfserviceportaal heeft meerwaarde!

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Hele fijne organisatie die met je meedenkt in mogelijkheden. Helpdesk is goed beschikbaar en schakelt waar nodig met de accountmanager.

Pluspunten:

Het Selfserviceportaal, dit is 24/7 beschikbaar. Andere vergelijkbare systemen hebben dit niet of minder uitgebreid.

Minpunten:

Nog niet alles is via export/import over te zetten van de testomgeving naar de productieomgeving.

Reactie TOPdesk

4 maanden geleden

Hey Inge, thanks for the review! Awesome to hear you're loving the 24/7 Self-Service Portal. Got your point about the test to production transfer - we're on it. Super glad our team's been a help to you. Best, Team TOPdesk.

Silke
Adviseur FZ in Nederland
Publieke zaken, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Topdesk ervaringen

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Over het algemeen erg goed. Snelle opvolging op vragen. Fijne sfeer. De contractwijziging had voor ons als direct gevolg dat de kosten gigantisch omhoog gingen (bijna 100% prijsstijging!). Dit was zeer onaangenaam en moeilijk te verkopen.

Pluspunten:

Het samen uitdenken, inrichten en implementeren van het SSP. Consultancy dagen zijn altijd leuk.

Minpunten:

Dat de module Meerjarenplanning ons vrij recent verkocht is. Deze module hebben wij nu volledig gevuld en in gebruik. Echter blijkt nu dat deze module niet meer ondersteund wordt door Topdesk. Het verdwijnen van de functie checklists is erg jammer.

Reactie TOPdesk

4 maanden geleden

Thank you Silke for writing this review and sharing your compliments and feedback. This helps us to keep improving, so we really appreciate it. Great to hear consultancy days are always fun. Best, Team TOPdesk

Jasper
Business Analist in Nederland
Groothandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

TOPDesk Toppakket

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Door alle IT aanvragen via TopDesk te laten verlopen hebben we bij IT inzicht gekregen in de support aanvragen die we binnenkrijgen en de hoeveelheid tijd die nodig is om ze op te lossen. Dit is erg waardevol voor onze organisatie.

Pluspunten:

TOPDesk is wat mij betreft één van de fijnste ticket systemen waar ik mee heb gewerkt. Gebruikers kunnen eenvoudig tickets loggen, waarbij ze toch gedwongen worden de benodigde informatie mee te sturen. Daarnaast werkt de onderliggende workflow erg prettig om tickets te verdelen naar de juiste personen.

Minpunten:

Kennisitems zijn niet altijd zichtbaar voor alle gebruikers. Het is mij niet duidelijk waarom dit onderscheid wordt gemaakt.

Reactie TOPdesk

8 maanden geleden

Hello Jasper, We appreciate your review! It's great to hear TOPdesk meets your needs with efficient ticketing and workflow distribution. We're addressing knowledge item visibility concerns for a better experience. Your feedback is valued! Kind regards, Team TOPdesk

Diana
Redacteur Selfservice in Nederland
Overheidsadministratie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

TOPdesk met (Self)service

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Mijn ervaring met TOPdesk is goed. Ik heb voornamelijk te maken met de consultant en als hij het niet weet zoekt hij het uit tot hij het wel weet.

Pluspunten:

De registratie van de meldingen en dus je taken. De hoeveelheid informatie die je kwijt kunt op het SelfService.

Minpunten:

De hoeveelheid informatie die je kwijt kunt is soms ook een nadeel voor je beheer. Er zijn functionaliteiten die alleen voor iedereen aan kunnen of uit.

Reactie TOPdesk

4 maanden geleden

Hi Diana, we're glad that you like our notification and storage features. Noted your feedback on functionalities and information management. Happy to hear you're satisfied with our consultants! Best, Team TOPdesk

Jeroen
Jeroen
Applicatiebeheerder in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

TOPdesk als ICTSM en CMDB tool voor een samenwerkingsverband

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Prettig bedrijf om mee samen te werken. Goede en deskundige ondersteuning en begeleiding door consultants

Pluspunten:

totaaloplossing voro ITSM, CMDB en meerdere afdelingen

Minpunten:

API mogelijkheden verschilende per module en opmaak(lay out) beperkingen van SSP en Kennisitems.

Reactie TOPdesk

4 maanden geleden

Hi Jeroen, bedankt voor je feedback! Fijn dat TOPdesk je bevalt als totaaloplossing. We nemen je opmerkingen over de API-mogelijkheden en opmaakbeperkingen zeker mee. Goed om te horen dat je onze samenwerking en consultants waardeert! Groeten, Team TOPdesk.