Nederland Lokaal product
TOPdesk

TOPdesk

Nederland Lokaal product

Wat is TOPdesk?

TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen.

Wie gebruikt TOPdesk?

TOPdesk biedt een oplossing voor de servicedesks van kleine bedrijven en grote multinationals met een toepassing die kan worden gebruikt door ondersteunende afdelingen zoals IT, HR of facilitaire zaken.

TOPdesk Software - 1
TOPdesk Software - 2
TOPdesk Software - 3
TOPdesk Software - 4
TOPdesk Software - 5

Twijfels over TOPdesk? Vergelijk met een populair alternatief

Netherlands
TOPdesk

TOPdesk

4,5 (52)
Lokaal product
€ 66,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
100
26
4,5 (52)
4,5 (52)
4,7 (52)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
131
85
4,5 (2.965)
4,4 (2.965)
4,5 (2.965)

Andere goede alternatieven voor TOPdesk

Freshdesk
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Ticketbeheer
Waarschuwingen/Meldingen
EcholoN
Functies met hoogste beoordeling
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Salesforce Service Cloud
Functies met hoogste beoordeling
Controle van oproepen
Oproepregistratie
Rapportage en analyse
VIZOR IT Asset Management
Functies met hoogste beoordeling
Voor dit product zijn geen functies beoordeeld door reviewers.
Vivantio
Functies met hoogste beoordeling
E-mailbeheer
Rapportage en analyse
Ticketbeheer
Issuetrak
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Realtime meldingen
Ticketbeheer
Alloy Navigator
Functies met hoogste beoordeling
Kennisbankbeheer
Ticketbeheer
Waarschuwingen/Escalatie
4me
Functies met hoogste beoordeling
Incidentenbeheer
Probleembeheer
Ticketbeheer
HaloITSM
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Incidentenbeheer
Priorisering

Reviews over TOPdesk

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,7
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
58%
4
38%
3
4%
Jasper
Business Analist in Nederland
Groothandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

TOPDesk Toppakket

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Door alle IT aanvragen via TopDesk te laten verlopen hebben we bij IT inzicht gekregen in de support aanvragen die we binnenkrijgen en de hoeveelheid tijd die nodig is om ze op te lossen. Dit is erg waardevol voor onze organisatie.

Pluspunten:

TOPDesk is wat mij betreft één van de fijnste ticket systemen waar ik mee heb gewerkt. Gebruikers kunnen eenvoudig tickets loggen, waarbij ze toch gedwongen worden de benodigde informatie mee te sturen. Daarnaast werkt de onderliggende workflow erg prettig om tickets te verdelen naar de juiste personen.

Minpunten:

Kennisitems zijn niet altijd zichtbaar voor alle gebruikers. Het is mij niet duidelijk waarom dit onderscheid wordt gemaakt.

Shani
systeem beheerder in Nederland
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Functioneel registratie en raportage systeem

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Zeer tevreden mee

Pluspunten:

Mogelijkheid voor web en desktop variantMogelijkheid voor raportage en analyse

Minpunten:

Verschillende modules moeten appart gekocht worden.

Jacqueline
applicatiebeheerder in Nederland
Schoolleiding, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Prima product

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Prima bedrijf, laagdrempelige communictie en fijne support

Pluspunten:

Gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en duidelijk

Minpunten:

Assetmanagement nog niet goed doorontwikkeld

Jon
Jon
Chief Information Officer in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Hoger onderwijs, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

From early engagement to beyond our successful full implementation, a thoroughly positive experience

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: It has overall been a really exceptional and rewarding engagement of a software supplier and implementation of their tool.

Pluspunten:

Easy to use UX, end-user focused and people-centric, fabulously engaging and innovative implementation consultants, modular building blocks, value for money offering, usable as a cross-organisation service desk, builds upon and improves existing rigour, attracts and converts even the digital wary, brilliant ongoing support and account management ... with us for the journey.

Minpunten:

Although TOPdesk already offers many APIs and integrations, there are some of our more obscure legacy software that required new integration developing, however this is not really truly a representation of TOPdesks very comprehensive offering

Reactie TOPdesk

2 jaar geleden

"It has overall been a really exceptional and rewarding engagement of a software supplier and implementation of their tool." Wow. That's what we strive for! Thank you Jon for your feedback and compliments.

Dave
IT Director in VK
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Service Management built from the ground up requires a solid software base - This is it !

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

The software is easy to use and is modular, which means that you can build your Service Management processes, as and when you require them, especially when you are building new ways of working into your business. If you simply want Incident and Problem Management without Asset Management / Configuration Management / Change Management etc etc, then you can simply use and pay for what you need and then build your software solution, as your Service Management processes mature. The software also gives the user community the opportunity to log requests & incidents via a self service portal which is useful if you want to capture all requests without providing constant 24 hour support. There is also a Knowledge Base which can help the user community to self help on common issues / queries. The software has evolved from a business who live and breathe service and understand customer requirements. The software is supported by consultants who not only understand their own business but take a great deal of time to understand your business - to the point were they feel part of your business. New features are available in stand alone mode when they are being Beta tested (TOPdesk Labs ) before they are released to their customers - They do not simply merge new features into their mainstream products. TOPdesk is a quality solution, supported by quality people and at a very affordable price.

Minpunten:

There are no real negatives with regards to the software. Sometimes creating the reports can be confusing but help is always at hand and once you have written a couple of bespoke queries, it becomes very easy with raw data exports available to create your own charts and report packs.

Reactie TOPdesk

2 jaar geleden

Thanks Dave for sharing this elaborate review. We really appreciate it!