Wie gebruikt MyVR?

Beheerders van accommodaties voor kortetermijnverhuur met 25 tot meer dan 500 accommodaties/eenheden die snel moeten groeien, hun multi-channel marketing en activiteiten moeten vereenvoudigen, en moeten bouwen aan hun directe verhuur.

Wat is MyVR?

Ervaar de uiterst betrouwbare, moderne en prestatiegestuurde software van de sector. Met MyVR kunnen gebruikers hun bedrijf schalen via verschillende kanalen vanuit één uniform dashboard. Directe verbindingen met Airbnb, HomeAway, Booking.com, TripAdvisor, Expedia en meer dan 70 andere platforms helpen gebruikers hun online aanwezigheid op te bouwen om directe verkoop te stimuleren. De kernsoftware is flexibel en gebruiksvriendelijk, en stelt hen in staat om hun accommodaties overal te vermelden, hun workflows te automatiseren en uiteindelijk hun bedrijf te laten groeien. Vraag vandaag nog een gratis demo aan.

MyVR - Details

MyVR

http://myvr.com

Opgericht in 2010

MyVR Software - 1
MyVR Software - 2
MyVR Software - 3
MyVR Software - 4
MyVR Software - 5
MyVR-video
Play
MyVR Software - 1 - miniatuur
MyVR Software - 2 - miniatuur
MyVR Software - 3 - miniatuur
MyVR Software - 4 - miniatuur
MyVR Software - 5 - miniatuur

Vergelijk MyVR met soortgelijke producten

Vanaf

N.v.t
N.v.t
US$ 17,00/maand
US$ 30,00/maand

Gratis versie

Gratis versie Nee
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee
Gratis versie Nee

Gratis proef

Gratis proef Nee
Gratis proef Nee
Gratis proef Ja
Gratis proef Nee

MyVR - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • E-mail/helpdesk
  • Veelgestelde vragen/forum
  • Kennisbank
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie
  • Video's

Functies van MyVR

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bonusbeheer
  • Campagnebeheer
  • Contentbeheer
  • Distributie via meerdere kanalen
  • Dynamische prijzen
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Factuurbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Kalenderbeheer
  • Kamers reserveren
  • Kanaalanalytics
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kortingsbeheer
  • Leads beheren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Online reserveren
  • Orderbeheer
  • Partnerbeheer
  • Partnerportal
  • Pipelinebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en margebeheer
  • Productcatalogus
  • Promotiebeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime gegevens
  • Realtime updates
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Sjabloonbeheer
  • Taakbeheer
  • Verkooprapporten
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Workflowbeheer

Bekijk de volledige lijst van Channel management software

  • API
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van gastervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • CRM
  • Cateringbeheer
  • Elektronische betalingen
  • Enkelvoudig vastgoed
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Frontdeskbeheer
  • GDS/OTA-integratie
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Geïntegreerde boekhouding
  • Huishoudbeheer
  • Inkomstenbeheer
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Klantendatabase
  • Kortingsbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere panden
  • Meerdere valuta's
  • Multilocatie
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Online reserveren
  • Personeelsbeheer
  • Prijs- en margebeheer
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Reviewbeheer
  • Tariefbeheer
  • Verkooppunt
  • Verlengd verblijf
  • Verwerking van creditcards
  • Voor vakantieverhuur
  • Voorraadbeheer
  • Wellness/Activiteitenbeheer

Bekijk de volledige lijst van Hotel software

  • API
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Administratie
  • Beheer van factuurtarieven
  • Beheer van gastervaringen
  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • Communicatie met gasten
  • Contactenbeheer
  • Creditcardbeheer
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • Eigenaarsverklaringen
  • Elektronische betalingen
  • Factuurbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Herinneringen
  • Huishoudbeheer
  • Integraties van derden
  • Kalenderbeheer
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Klantendatabase
  • Kortingsbeheer
  • Leads beheren
  • Leveranciersbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere valuta's
  • Online reserveren
  • Prijs- en margebeheer
  • Provisiebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Scores en reviews
  • Sjabloonbeheer
  • Taakbeheer
  • Verwerking van creditcards
  • Voor vakantieverhuur
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Werkorderbeheer
  • WordPress-integratie

Bekijk de volledige lijst van Reserveringssysteem vakantiehuizen

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Betalingen verwerken
  • CRM
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische betalingen
  • Evenementplanning
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Groepsreserveringen
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kamers reserveren
  • Kanaalbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantgeschiedenis
  • Kortingsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Notities bij reserveringen
  • Online reserveren
  • Personeelsbeheer
  • Prijs- en margebeheer
  • Promotiebeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime updates
  • Reserveren van activiteiten
  • Reservering door derden
  • Reserveringenbeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Scores en reviews
  • Sms-berichten
  • Tariefbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verwerking van creditcards
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Website-integratie

Bekijk de volledige lijst van Reserveringssystemen

Reviews van MyVR

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,7
Klantenservice 4,8
Functies 4,2
Waar voor je geld 4,3

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Vivin V.
Vivin V.
Founder and President
Maatschappelijk werk, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-12-2018

"Wonderful experience working with MyVR"

Opmerkingen: We are now into our 3rd year with MyVR. It was a big switch for us - moving from Kigo to MyVr - and we haven't regretted it one bit. MyVR is extremely simple to handle though its got powerful features. Its a one stop shop for all our Property management needs - right form guest handling to charging of their cards to the automated emails. All wonderfully packaged in one software,

Pluspunten: The features of the software, flexibility of the staff, high response time, and the ability of the staff to listen to end user for suggestions.
Right from the CEO to the customer support - they have always listened to us.
Our account manager has been great to work with.

Minpunten: Analytics and Reporting options. Though the staff has always listened to our suggestions for better analytics and also helped us generate whatever report we wanted. Its not really a big deal in the larger scheme of things. Just a nice to have feature.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-12-2018
Peter K.
CFO
Vrije tijd, reizen en toerisme, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-9-2020

"Setting up and then using MyVR for over a year"

Opmerkingen: It's been a great experience. As the primary person who set the system, I can say that it does take time, by it's really pretty straightforward. The support staff are outstanding.

Pluspunten: Software is perfectly designed for the short term rental business. It's easy to use, and connects to the major channels quite easily. Credit card processing is seamless with Stripe.

Minpunten: Could use stronger financial capabilities. Most reporting has to be done outside of the system. That said, the owner portal is amazing and was very well received.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 24-9-2020
Geverifieerde reviewer
Investment Advisor
Financiële dienstverlening, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-2-2018

"Nightmare! OVER BOOKINGS, DOUBLE CHARGING ME, POOR SUPPORT, INEFFECTIVE TRAINING"

Opmerkingen: None! Wasted countless hours and caused a great deal of stress. I should bill them for my wasted time.

Pluspunten: It sounded good before I actually started using it. It has all the features we need. All the channels, automation, website, calendar sync.

Minpunten: - SLOW CALENDAR SYNC - They told me the calendar sync was instant. That's true but only coming from Airbnb. I blocked off dates in MyVR and 40 minutes later got an Airbnb booking for those dates. Then they admitted that it take 45 minutes to sync from MyVR to Airbnb. I was double booked right away. - I paid for their training package which took a lot longer then expected to complete. Several months in fact. During this time, they were also charging the monthly cost for use of the service that I wasn't even using yet. Eventually they refunded this portion but only after several requests. - Support slow and often useless. There is no way to talk to a human. I sent several emails asking for help with double bookings and they would not call me. It took them several days to respond and they asked clarifying questions that only proved they didn't even read my email and had no idea what the problem was. - Pricey training is a joke. It was sold to me as a one-on-one coaching to get me set up quickly. Basically instead of watching generic videos that may or may not apply to your situation, it is a live person running through generic videos and training that may or not apply to you. They also sent me outdated instructions that got me lost. Total waste of countless hours. Finally I insisted the last part of training be done over a zoom online meeting, which i initiated. It was great. Why not do that in the first place then?!

Antwoord van de leverancier

van MyVR op 27-2-2018

We hold ourselves to a high standard, so we apologize again that your experience wasn't positive. While we've onboarded thousands of properties successfully, we regret that yours was not. It may be small consolation for you, but we will strive to learn from this and do better.

The root cause of many of your struggles seems to be that we allowed you to continue using the product without training after you had to cancel your second session. Our product is designed for ease of use, but training rapidly accelerates familiarity with the software. Based on your feedback, we'll revisit our processes to ensure we are setting up customers for success.

We do feel it is important to clarify a few things:

1) Our product does offer real-time syncing. You were using iCal (not recommended) and not our full 2-way integration.

2) We do offer property managers several hours of live training, not generic videos. This 1:1 time with a live trainer gives customers ample time to ask questions.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-2-2018
Jenny O.
CEO
Vrije tijd, reizen en toerisme, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-5-2019

"Invaluable Business Partner"

Opmerkingen: I used to be overwhelmed managing 2-3 properties. Now I have 11 and am still growing, but I couldn't do it without MyVR.

Pluspunten: Their support is 6 stars out of 5
Their growth is driven by customer needs - they listen, ask why, and work with their clients to develop on target solutions.
Their systems and processes are simple and easy to use.

Minpunten: I wish they could grow faster. They need a strong link to the accounting softwares. They're developing it, but it's not ready yet.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-5-2019
Bethany S.
Marketing & Online Content
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
    Zonder beoordeling
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-1-2016

"Absolutely my favorite way to manage our vacation rentals"

Opmerkingen: First of all, I love how clean, and aesthetic MyVR's user interface is. It sounds superficial, but If I have to look at this software every day, sometimes for hours in a day while I am working, I would rather it not hurt my eyes! MyVR doesn't. It's beautiful, simple, and pleasant to work in. It's also surprisingly user friendly. True, as MyVR adds more features the software does become more complicated, and sometimes I can't find a certain feature until I ask support, but these features are not buried within hidden recesses of the software. When using MyVR I feel like everything is at my fingertips - I can find the features I need, and I can use them with very little difficulty. I especially love the website building features. MyVR offers a great blend of structure and flexibility, giving me lots of options for customizing our website, while still providing enough boundaries that I don't wreck our site with my limited knowledge of html, css, or other website intricacies. The drag and drop web builder makes it super easy to build a beautiful site, but I still have the power to create and change redirects, customize my SEO, and insert custom html. I love it. And did I mention the interface is pleasant to look at? Yeah, I love that. I don't use the reservations and lead management side of MyVR as much, so I am not as familiar with those parts of the software, but as far as listing properties and building a website, I love it. I'm looking forward to exploring more of their integration options to possibly push our property data out to Flipkey. MyVR is not 100% perfect - no software is - and it does have some limitations, but one of the things that I love about MyVR is that they are constantly adding new features, fixing bugs, and figuring out better ways to do things. When I contact MyVR support I know that I will either get help, or that their tech people will work on fixing the bug I found. I feel like, in working with MyVR, I am working with real people, people who care about their product and who honestly want me to like it rather than forcing us into some strange and convoluted software system. Good job MyVR.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-1-2016