Wat is PeachWorks?

PeachWorks, voorheen WhenToManage, is een leider in oplossingen voor het beheer van back-of-house restaurantactiviteiten. Het volgende generatie restaurantbesturingssysteem beschikt over een groot aantal apps (applicaties) en tools, en vereenvoudigt alles, van rapportage, voorraadbeheer, personeelsplanning en POS Intelligence (point of sale, verkooppunt) tot receptbeheer. Toegang op basis van de cloud en vanaf elk apparaat maakt dagelijkse taken eenvoudiger en sneller voor iedereen, van kleine zelfstandigen tot grote franchiserestaurantgroepen.

Wie gebruikt PeachWorks?

Restaurant- en foodservice-activiteiten van alle soorten en maten. Voor kleinere operators wordt voorraad- en arbeidsbeheer eenvoudiger. Voor grotere operators zijn er de speciale functies voor grote ondernemingen.

Waar kan PeachWorks worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • PeachWorks
  • Opgericht in 2005
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • PeachWorks
  • Opgericht in 2005
  • 24/7 (contact met medewerker)

Beschikbaar in deze landen

Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van PeachWorks

Nog 1 bekijken

Vergelijk de kosten van PeachWorks met soortgelijke producten

PeachWorks

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 75,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
0 (0)
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van PeachWorks

  • Factureren
  • Inkoop en ontvangst
  • Keuken- en menubeheer
  • Kostenbeheer
  • Menuplanning
  • Rapportage en analyse
  • Receptenbeheer
  • Voedingsanalyse
  • Voorraadbeheer

Alternatieven voor PeachWorks

ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
Restaurant365 is een cloudgebaseerde boekhoud- en backoffice-oplossing voor restaurants met meerdere locaties.
Oracle Simphony POS fits every restaurant size & format: casual, quick service, independent, franchise, pubs, stadiums & more.
Cloud-based restaurant management software, recipe costing, inventory control, vendor pricing comparison, and integrated point of sale.
FoodCo is designed to successfully handle all aspects of food service operations and maximize your profits!
The best all-in-one, back-of-house platform for multi-unit restaurants, to manage inventory, scheduling, ops, HR, food safety and more!
Een moderne, intuïtieve, mobiele webapp voor chef-koks, die de saaie taken doet die normaal gesproken worden gedaan met spreadsheets, pen en papier.
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more.
Op Windows gebaseerde oplossing ontworpen voor voedsel- en drankbedrijven die helpt bij het beheren van inventaris, kosten, menu, winst en meer.
Wastage and Theft get reduced from 30% to 5% in 1 week. Proven $1000 Monthly Savings for Existing Customers using our Free Version.
xtraCHEF is an Automated Accounts Payable and Cost Intelligence platform built specifically for the food service industry.
Cloudgebaseerde software-oplossing voor verkooppunten, kan veilig worden gebruikt op elk apparaat, zowel online als offline. Maakt naadloos verbinding met invoegtoepassingen.

Reviews over PeachWorks

Gemiddelde score

In totaal
3,7
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
3,7
Functies
3,5
Waar voor je geld
3,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Crystal M.
Crystal M.
Executive Assistant in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Restaurants, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Another great POS and time management program

5 3 jaar geleden

Pluspunten:

I like the onboarding, payroll and scheduling options this software provided. We have been searching for just the right program to fit all our needs and this one seems to fit the bill. All of our POS and employee management needs are met with PeachWorks.

Minpunten:

I have no cons to report at this time, still learning all the features

Reactie PeachWorks

3 jaar geleden

Thank you for your review Crystal. If you have any questions or would like more information on our other product please let me know. Jim

Chris B.
Executive Chef in VS
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Its on its way!

5 5 jaar geleden

Opmerkingen: Great concept for restaurant operators. The ability to have full control over your metrics in real time, at any location is the absolute future of managing your business. Being able to customize, and create your own dashboard of key performance indicators is available, and critical to gathering the information you need to steer your operations. Add on programs and features that you can customize to suit your needs and budget is fantastic. Being able to right-size the data you need, instead of purchasing large antiquated systems/licenses is a breath of fresh air. The customer support is extremely helpful.

Pluspunten:

Flexibility, Modular purchasing of programs, support.

Minpunten:

Still in development for multiple platforms and communication with Different POS.

Chris M.
Senior Vice President in VS
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Peachworks Inventory Management

2 vorig jaar

Opmerkingen: Peachworks, overall, had a helpful support staff. The product simply was not intuitive enough for our needs. We experienced constant glitches with recipe editing and inventory counts. The lack of robust reports really made us need to look elsewhere.

Pluspunten:

This was not an easy product to use, overall. If I had to pick what I liked most, it would be the Recipe Sandbox. It was fairly easy to create recipes to analyze costs.

Minpunten:

The overalls COGS report was very difficult for us to interpret. We were constantly troubleshooting and having large variances that didn't make sense. There was not a master account to run locational COGS side by - this was a very hard workaround. There also was not a budgeting component.

Brian K.
Owner in VS
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Satisfied customer

4 6 jaar geleden

Opmerkingen: PeachWorks is a great product and easy to use. We have saved 2% on our food costs using their products.

Pluspunten:

Easy to Use Does not require huge setup costs Employees rave about the results

Minpunten:

Ready for them to develop more applications.

Dennis M.
Dennis M.
Technical Support Analyst in Kenia
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Catering in our events is now easy thanks to PeachWorks

4 4 jaar geleden

Opmerkingen: Our events are now manageable as the catering budget and needs are done swift with the software

Pluspunten:

Its easy to install and use It can be synced with other POS devices to help in managing the catering needs more efficiently

Minpunten:

There is much negative i can report as of now. So far it has served all our organization purposes and needs in catering efficiently