Ticketbud

door Ticketbud

4.5 / 5 23 beoordelingen
Ticketbud

Wie gebruikt deze software?

Event planners of all experience levels that want to spend less on ticketing and more on what matters most to their cause. These planners also value quality products and the ability to customize.

Gemiddelde scores

23 beoordelingen
  • In totaal 4.5 / 5
  • Gebruiksgemak 4.5 / 5
  • Klantenservice 5 / 5
  • Functies 4.5 / 5
  • Waar voor je geld 5 / 5

Productgegevens

  • Beginprijs US$ 0,99/eenmalig
  • Prijsinformatie We charge 2% + $0.99 per ticket
  • Gratis versie Ja
  • Gratis proefversie Ja
  • Implementatie Cloud, SaaS, Web
    Mobiel - iOS native
    Mobiel - Android native
  • Training Live online
    Webinars
    Documentatie
  • Ondersteuning 24/7 (contact met medewerker)
    Kantooruren
    Online

Leveranciergegevens

  • Ticketbud
  • http://ticketbud.com
  • Opgericht in 2007

Over Ticketbud

Ticketbud is a user friendly, all-in-one event management and online ticketing platform with all-inclusive pricing and human customer support. Organizers are in control with flexible payout options providing early access to funds (daily, weekly or monthly payouts), powerful tools and integrations, comprehensive reporting and complete access to event data at no extra cost. With the flexibility to customize (including white-label solutions), event organizers worldwide trust Ticketbud.

Functies van Ticketbud

  • Beheer van deelnemers
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Evenementenkalender
  • Kortings- en couponbeheer
  • Marketingmanagement
  • Online betalingen
  • Online registratie
  • Promotie via social media
  • Wachtlijstbeheer
  • Websitebeheer
  • Badgebeheer
  • Beheer van deelnemers
  • Blokbeheer voor kamers
  • Bruiloften en partijen
  • Conferenties/congressen
  • Enquêtes en feedback
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Gamification
  • Kaartverkoop
  • Promotie via social media
  • Sponsorbeheer
  • Vrijwilligersbeheer
  • Aanwezigheidsbeheer
  • Activiteitenregistratie
  • Automatisering van teruggaven
  • Badgebeheer
  • Betalingen verwerken
  • Contactenbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Evenementregistratie
  • Formuliergenerator
  • Groepsregeistratie
  • Inschrijving ter plaatse
  • Kalenderbeheer
  • Klasregistratie
  • Marketingmanagement
  • Online registratie
  • Self check-in
  • Bemiddeling van kaartverkoop
  • Consessiebeheer
  • Customer Data Management
  • Kaartverkoop
  • Kaartverkoop ter plaatse
  • Kassasysteem
  • Mobiele kaartverkoop
  • Online kaartverkoop
  • Personeelsbeheer
  • Promotiebeheer
  • Seating Map
  • Seizoenskaarten
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Thuis afdrukken
  • Ticket Reservations
  • Websitebeheer

De nuttigste reviews van Ticketbud

Easy to use and any questions I had were promptly responded too. Can't ask for more than that.

Vertalen met Google Beoordeeld op 26-6-2017
Eric D.
Reunion Coordinator
Afdrukken en drukwerk
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Being able to get money in my account to make payments before the event, instead of just getting a bulk payment after the event.

Pluspunten: Site was easy to use. They gave me the money just days after tickets were bought so I could pay venue, DJ, Photographer, etc. The customer service was excellent. I'd email a question in the morning and would get responded to that day if not within just a couple of hours. The getting the money before the end of the event, which is what another site was doing, allowed me to have a fund to make payments and I wouldn't have been able to do the event otherwise.

Good software and outstanding customer service!

Vertalen met Google Beoordeeld op 11-5-2017
Diane K.
President
Entertainment, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
4 / 5
Gebruiksgemak
4 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: First of all, you can get an actual person on the phone, and pretty easily. I am over these sites where you can only talk via a computer - so inefficient and frustrating! And the customer service really is outstanding - they go the extra mile to help you, and stay with you until the problem is solved - never losing patience or professionalism. Recently, I had to navigate between Ticketbud and WePay (another site/software) and it was so frustrating to deal with WePay that the TB rep actually called them for me and worked it out - amazing! Saved me time, stress, and money.

Lees meer reviews