Wat is osTicket?

Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.

Wie gebruikt osTicket?

osTicket is een open source-systeem voor supporttickets. Het leidt vragen die via e-mail, webformulieren en telefoongesprekken worden gesteld naar een eenvoudig, gebruiksvriendelijk en webgebaseerd klantenserviceplatform voor meerdere gebruikers.

osTicket Software - 1

Twijfel je over osTicket? Vergelijk met een populair alternatief

osTicket

4,3 (48)
osTicket
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 9,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
8
Geen integraties gevonden
4,2 (48)
4,8 (48)
4,0 (48)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 14,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
143
40
4,4 (1.813)
4,5 (1.813)
4,3 (1.813)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor osTicket

Hiver helpt je bij het beheren van klantenondersteuning en verkoop rechtstreeks vanuit je Gmail. Het stelt teams in staat moeiteloos samen te werken aan gedeelde inboxen.
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Helpdesk solution that lets businesses manage customer queries, track support tickets, connect with clients via call/chat, and more.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
Deskero is cloudgebaseerde software die eenvoudige maar effectieve tools biedt om verzoeken van verschillende kanalen te integreren.
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.

Reviews over osTicket

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,0
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
42%
4
50%
3
8%
Kyle
Kyle
Executive Management Team in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Great Help Desk Ticket System

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

oS Ticket has been a great IT Help Desk system for our company. Users can easily send in a help request via email, and oS ticket automatically creates a ticket and alerts our help desk. The system allows for tickets to be assigned to different technicians, change hands, and keeps a detailed note/tracking of everything associated with the ticket. There are a lot of great reports as well, including # of tickets closed, average response time, etc.

Indrawan
IT MANAGER in Indonesië
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

OsTicket can provide what we need

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: my experience use this osticket is satisfy. this can very useful especialy if you are the first time use ITSM and ticketing management.

Pluspunten:

this ticketing system can have many categorized and element. so it is more easier to you while make your own form.

Minpunten:

i think os ticket must build some business intelegent dashboard or make a decision report for management.

Geverifieerde reviewer
SRE in Argentinië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

An easy Ticket system

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: We use Osticket more than five years. I highly recommend it.

Pluspunten:

You don't need a knowledge translation to start using it. It's simplier than others.

Minpunten:

The release of new versions is slow. The User Interface is old.

Giorgi
Giorgi
Litouwen
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer

Probably Best Free Customer Support Platform ever.

3,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: OSTicket is so far my beloved customer support system when it comes to free platforms and easy of use functionality. I have spent over 1 year of managing and using OsTicket with 18 different agents and 4 separate departments. Thus, I will share my review of the system below in few words.
(Please note this is about the self-hosted package of OsTicket, not Cloud-based.)
The main advantage of the system is its nature of being equipped with all the necessary functions to maintain the medium sized companies support platform. It is a convenient system to carry out daily support-related tasks, answer tickets, have an unlimited number of cases/departments/agents, etc. In terms of simplicity, OSTicket is really user-friendly and easy to use platform that perfectly realises its own purposes of being reliable ticketing system. It is easy to install and maintain, the internal admin and agent user face are user-friendly as well. The main disadvantage of the system might be its lack of statistical measurements. It was the main aspect I was lacking while using the OsTicket. It is really hard to get the valuable statistical data from OSTicket regarding the agents, their working levels, times, etc. Basically, there is just one simple page of "Statistics" that shows the quantity of the tickets and some basic stuff and that's all. Nothing else about the statistics. Furthermore, another disadvantage is its lack of social integration. The reason I decided to move my company to another platform was that I couldn't integrate the OsTicket with Facebook & Twitter platforms. There are other little disadvantages, however, not worth mentioning as they don't make a big different. All in all, if not the aforementioned disadvantages of the system, OSTicket would be one of the best solutions for the small and medium-sized companies' support system needs. However, as it's completely free I'm nothing but grateful to the developers who developed this wonderful system and share it for free.

Tristan
Tristan
Game Developer in Zuid-Afrika
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computergames, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

BEST help desk software 2022

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: good experience overall and i would recommend

Pluspunten:

Easy to customize or edit forms and configurations for workflow

Minpunten:

there is a limit to features but still not too bad