Wat is Streak?

Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen. Het kan worden gebruikt om een groot aantal bedrijfsprocessen bij te houden, waaronder verkoop, partnerschappen, ondersteuning, in dienst nemen, dealflow en nog veel meer. Streak bevat ook een krachtige set e-mailtools, zoals e-mailtracering, waarmee je kunt bijhouden wanneer een e-mail wordt geopend.

Wie gebruikt Streak?

Streak is ideaal voor startups, kleine/middelgrote bedrijven en kleinere teams binnen commerciële/zakelijke ondernemingen die op zoek zijn naar een lichtgewicht CRM.

Streak Software - 1
Streak Software - 2
Streak Software - 3
Streak Software - 4
Streak Software - 5

Twijfels over Streak? Vergelijk met een populair alternatief

Streak

Streak

4,5 (453)
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 19,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
42
6
4,4 (453)
4,4 (453)
4,3 (453)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Meeste beoordelingen
US$ 29,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
105
45
4,4 (567)
4,1 (567)
4,3 (567)

Andere goede alternatieven voor Streak

Copper
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Interactie bijhouden
Pipedrive
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van verkooppipeline
CRM
Contactenbeheer
Salesflare
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Interactie bijhouden
Mailchimp
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van e-mailcampagnes
E-mailbeheer
E-mailmarketing
WorkflowMax
Functies met hoogste beoordeling
Factureren
Rapportage/projecten volgen
Samenwerkingstools
Agile CRM
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Contactenbeheer
Leads beheren
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste beoordeling
Klanten volgen
Klantendatabase
Rapportage en analyse
Freshdesk
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Zendesk Suite
Functies met hoogste beoordeling
Incidentenbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer

Reviews over Streak

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,3
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
George
George
Data Engineer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Email tracking made easy in Gmail

4,0 11 maanden geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
PAUL
PAUL
Technical Director in Zuid-Afrika
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

All CRM Systems should be this powerful and easy!

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM is the best of all of them.

Pluspunten:

I love that Streak is part of my emails. You don't have to go to a seperate website and login and copy and paste things between the 2 systems. Everything is there in the same window as your Google Workspace emails.

Minpunten:

It takes a little time to get to know the system and see how it will work for you. I see now that they more video tutorials and that has helped tremendously.

CANDICE
Accountant, CEO in VS
Administratie, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Excellent CRM for Gmail

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, I love it - I am able to organize workflow & client communications in one place and that is terrific.

Pluspunten:

I love that Streak allows me to manage directly from my Gmail inbox - I don't have to juggle multiple platforms to acheive what I need to do.

Minpunten:

The task management does not allow for recurring tasks and it while it does a great job of keeping all communications with a client in one place, it can stil be difficult to find something specific - I wish you could search within a box that would be really helpful!

Noli
Email Marketing Specialist in Filipijnen
Marketing en reclame, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

My personal view Streak.

5,0 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Streak is an excellent tool for task management and organization. It is simple to stay on top of important tasks and be productive.

Minpunten:

I found the user interface to be confusing and unintuitive at times. It took some time to discover the function I need. Moreover, email alerts were not always reliable and arrived late.

Ben
COO in Australië
Online media, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Complete disrespect for loyal users (disgusting price increase/cash grab)

2,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: It's been fine. The tool works, support is sluggish and sometimes completely unresponsive, requiring follow-ups to get things actioned. Would not trust them.

Pluspunten:

It was a great lightweight tool for the beginning of our start-up, and managed to grow a little with our team. Works really well with Gmail.

Minpunten:

Streak charges as though it's a fully-fledged CRM, but it is JUST a Gmail plugin; with huge platform risk should Google decide to stop supporting it. On top of this, they jacked up their pricing – not just for new seats, which would be fair – but for existing seats for very loyal customers; a cynical cash grab. We're talking a 34% increase. Just disgusting. Going back and forth with the FOUNDER, he still couldn't understand our point of view. We have now reduced our spend as much as possible ahead of moving away from them to an alternative platform without the Gmail plugin risks. If I were Streak, I'd be selling ASAP before the whole company tanks. Please think about the above before going with Streak, they have no loyalty, nor should their customers.

Luisa
Owner in Spanje
Professionele training en coaching, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Perfect startpoint CRM for Gmail

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: I am very happy. I use it every day, I have several Pipelines that help me see where each client is, or if I need to follow up to try to push the sale.

Pluspunten:

It is relatively easy to use and very practical. Before going to a more complex CRM I recommend using Streak. You can create different Pipelines, customize them with different colors and edit by modifying texts, etc. I also find email tracking and the option to send later very practical.

Minpunten:

Although it is very intuitive, it requires learning time to be able to make the most of it. The free option allows very few contacts (500), while the next option (ONLY) is 5000. It's a lot of difference. Maybe it could be the free version up to 1000 so there isn't such a big gap.