Maintenance Connection

Wat is Maintenance Connection?

Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatisering, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd.

Wie gebruikt Maintenance Connection?

Productie, gezondheidszorg, farma, olie en gas, nutsbedrijven, energie, facilitair management, metaal/mijnbouw

Waar kan Maintenance Connection worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel)

Over de leverancier

  • Accruent
  • Opgericht in 1999
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, India, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Accruent
  • Opgericht in 1999
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, India, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Maintenance Connection

Maintenance Connection Software - 1
Maintenance Connection Software - 2
Maintenance Connection Software - 3
Maintenance Connection Software - 4
Maintenance Connection Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Maintenance Connection-video
Maintenance Connection Software - 1
Maintenance Connection Software - 2
Maintenance Connection Software - 3
Maintenance Connection Software - 4
Maintenance Connection Software - 5

Vergelijk de kosten van Maintenance Connection met soortgelijke producten

Maintenance Connection

US$ 110,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 45,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 119,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Maintenance Connection

  • Activiteitendashboard
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Assets volgen
  • Beheer van onderdelen
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Compliancebeheer
  • Documentbeheer
  • Faciliteitsplanning
  • Factureren
  • Garanties bijhouden
  • Historische verslaglegging
  • Incidentenbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integraties van derden
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Mobiele toegang
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Plannen
  • Predictief onderhoud
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Servicegeschiedenis
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken

Alternatieven voor Maintenance Connection

TAG heeft een bewezen 15-jarige staat van dienst voor het beheer en onderhoud van bedrijfsmiddelen, met duizenden tevreden klanten wereldwijd. Boek een demo.
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
De software voor facilitair beheer van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die vakmensen helpt hun operationele activiteiten te stroomlijnen om de winst te verhogen.
Je offertes, facturen, aankopen en meer in één systeem. Toegang op kantoor en via app, elektronische formulieren en certificaten. Gratis proefversie van 30 dagen.
Bedrijfssoftware die is ontworpen om de productiviteit en efficiëntie van buitendienstmedewerkers te maximaliseren door je kantoor papierloos te maken.
Software for management and maintenance of assets, spaces and infrastructures, turning them into an area with a measurable return.
Onderhoud van apparatuur, wagenparkbeheer, planning van verzending, tijdregistratie, realtime rapportage, cloud- en offline-capaciteiten.
PEMAC-middelen: - beheer van bedrijfsmiddelen; - live rapporten; - kalibraties; - conform 21CFR; - beheer van vergunningen en aannemers; - papierloos volgen.
Software voor het levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen die is opgebouwd rond je behoeften op het gebied van het volgen van bedrijfsmiddelen. Afschrijving, barcoding en meer. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
Collabit Software is the best UK workflow management software. It eases all internal processes in all-size companies.
One cloud industry-focused field service, work and asset management solution. Digitizes the complete service contract-to-bill processes

Reviews over Maintenance Connection

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,6
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Kevin
Kevin
Maintenance Planner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Machine- en installatiebouw, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Software Review

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: I highly recommend purchasing this program for any company that needs to track their equipment. This can track your hours, parts used & stocked, purchase history, equipment history, PMs and have all your vendors and manufactures a click away.

Pluspunten:

This is a very good CMMS. I have worked with several since 1985. Maintenance Connection's gold is in the reports. No other program offers this type of option. It cannot be beet. As a super-user I can tell you the reports function gives you every possible option to track your documentation and report it to those that need it.

Minpunten:

The MC University training program needs help. I have been very dissatisfied with it. They do not take into account actual uses of the program. The writer probably hasn't actually used the program in real world as I have for 12 years.

Emily
Emily
Project Manager in VS
Facilitaire diensten, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great Product

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: This is a good product and the company really stands behind it. I have used competitor software and it doesn't have the same capabilities that MC does.

Pluspunten:

It is visually appealing and not too cluttered like competitor software. The average user can get started quickly with a short introduction.

Minpunten:

Running scripts is complicated. I have had to reach out to support to help with the SQL. More push button options would be helpful.

Pancham
Pancham
Process Engineer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Machine- en installatiebouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

A robust maintenance management and request platform

4,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Multiple features, from drafting work orders to tracking follow-up WOs. Flexibility to close it on your own or request the appropriate personnel to do it. Useful email notification feature of completed WOs and PMs as per your process area.

Minpunten:

It maybe my organization using a particular old version of the platform, but the UI and ease of use can be of huge improvement, streamlining simplicity would a point of focus for better usage.

Steven
Maintenance Supervisor in
Industriële automatisering, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

limited usefulness with Ipads

3,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Our technicians use Ipads to access the program, and they are very limited in what they can see and do. When work orders are in a complete status, they are not easily accessible form the ipads, which limits the information the next shift has to see what has been done. The work orders only have a very small text line so it is awkward to type in and to see detailed notes or reports from the Ipads. Since the techs cannot access the information, the reports tend to be very brief and lack details that could help other techs if the same problem comes up again. The company wants to save money on the number of computer logins, so techs do not have regular access to see the work orders on a computer, and the program works differently between the Ipad and computer so they cannot use the computer efficiently when they do manage to get access through one. I have tech level access, but still receive automated reports which can be helpful to see what is going on; I do not see what flexibility there is with creating new reports or using the program to track specific techs or shifts.

Pluspunten:

It is helpful in tracking work that needs to be done. It makes assigning projects to specific technicians easy, and tracking how long it takes to complete projects.

Minpunten:

Tablet program is awkward and very limited use when used on its own.

David
David
Electrician in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Nieuwsbladen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Benefits of using Maintenance Connection

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: We are using the desktop version to plan and analyse our PM strategy and work orders. The trades staff on the floor use the mobile version which will run on most tablets via a standard browser at all our plants to record all breakdowns of assets which is then analysed each month to identify reoccuring faults or assets that are regularly failing. A strategy is then put in place to eliminate the root cause of the issue.
The trades staff can also access asset information via the tablet (such as manuals, procedures) that are directly linked to the asset or the work order.
We are now seeing huge gains in efficiencies in the inventory section of our business due to the automatic reorder functionality for inventory as the trades staff directly book out parts used. once a work order is entered on the tablet, the trades staff can look up parts that are used on that asset and see how many of those parts are in stock and the location of the bin in the store .

Pluspunten:

The ease of use in the configuration of MC is far better than what I experienced with different vendor. Most user options are a setting that the local administrator can change via a tick box option. The in built reporting and dashboard suite are very easy to pick up and customise reports and dashboards to your companies individual needs

Minpunten:

The only problem I have found with the software is now that we are starting to use more features of the program at a higher level we are finding small bugs. These bugs don't affect the basic functionality and the support staff are brilliant in identifying the issues and passing the issues on to the developers to develop a fix.

Reactie Maintenance Connection

4 jaar geleden

David, Thank you so much for your detailed feedback! We're thrilled to hear that you love the automatic parts reordering feature! Thank you for being a Maintenance Connection customer. All the best,