Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is EZOfficeInventory?

Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepaste rapporten helpen je goed geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. Gebruik de mobiele app voor het scannen van RFID-tags, streepjescodes en QR-codes; zorg voor naleving met wet- en regelgevende instanties. Locatie- en onderhoudsgeschiedenis maken dit een must voor het beheer van vaste activa. Dit product is ook geïntegreerd met Zendesk en Jira. Probeer het gratis uit.

Wie gebruikt EZOfficeInventory?

Het product voorziet in de behoeften van verschillende sectors door het gemakkelijk te maken om allerlei soorten items te traceren, waaronder IT-middelen, AV-apparatuur, meubilair, bouwgereedschappen, medische apparatuur, enz.

Waar kan EZOfficeInventory worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • EZO
  • Gevestigd in Leander, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor EZOfficeInventory

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 220 andere

Talen

Engels

prijzen van EZOfficeInventory

Beginprijs:

US$ 40,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

EZOfficeInventory heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. EZOfficeInventory heeft een betaalde versie vanaf US$ 40,00/maand.

Over de leverancier

  • EZO
  • Gevestigd in Leander, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor EZOfficeInventory

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 220 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van EZOfficeInventory

EZOfficeInventory Software - 1
EZOfficeInventory Software - 2
EZOfficeInventory Software - 3
EZOfficeInventory Software - 4
EZOfficeInventory Software - 5
Nog 6 andere bekijken
EZOfficeInventory-video
EZOfficeInventory Software - 1
EZOfficeInventory Software - 2
EZOfficeInventory Software - 3
EZOfficeInventory Software - 4
EZOfficeInventory Software - 5

Functies van EZOfficeInventory

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingen van assets
  • Afschrijvingsbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Apparatuuronderhoud
  • Assetbibliotheek
  • Assetplanning
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Barcode genereren
  • Barcode-/labelbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van onderdelen
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van vervaldatums
  • Budget bijhouden
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Etiketsjablonen
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Facility asset management
  • Factureren
  • Garanties bijhouden
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • IT-assets bijhouden
  • In- en uitchecken
  • Incidentenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kalenderbeheer
  • Kalibratiebeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kitting
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Licenties bijhouden
  • Licentievoorraad
  • Locatie bijhouden
  • Maatwerk
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Nabestellingbeheer
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Productidentificatie
  • Proeflicentie
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime gegevens
  • Realtime meldingen
  • Ruimteanalyse
  • Serienummers volgen
  • Servicegeschiedenis
  • Streepjescodeherkenning
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voor kleine bedrijven
  • Voor mechanische apparatuur
  • Voor medische doeleinden
  • Voor scholen
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor EZOfficeInventory

NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien. Meer informatie over NetSuite
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
Een aanpasbaar en volledig uitgerust platform voor het volgen van goederen. Eenvoudig te begrijpen en te gebruiken door alle medewerkers. Cloudgebaseerd en mobiel.

Reviews over EZOfficeInventory

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,6
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Marvin
Marvin
Merchandise Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Very easy to use and understand. Great user interface. Editing is a breeze!

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: This software is taking me from several huge spreadsheets and no photos to a streamlined, searchable, history tracking, photo attached inventory system. No longer do I have to track multiple files and spreadsheets. It is all in one place.

Pluspunten:

It is FAST and very simple to use. I can change records so easily if I need to correct or edit anything. Adding custom fields is great for unique data. Searching is with the ability to search multiple terms at once. Filtering allows me to further 'drill down'. The three different types of items make it simple to separate company owned, client owned and disposable inventory. Adding photos and other documents is also very easy. Managing photos is fairly simple, but see 'cons' below. User permission has a very deep control mechanism allowing viewability to be finely tuned and managed as needed. The cart feature is awesome for checking out multiple items at once. You can then check in the same cart for fast returns. Searching with the mobile app via text, or scanning QR codes is blazing fast. Zero time is wasted waiting on EZO. Any lag is all on me. I use this software to track items in a photo studio, the things that belong to our clients that we are photographing. As such, we must isolate those items so that there is no client crossover. This works great!

Minpunten:

As of this writing (5/2018) the view is not 'responsive' to your screen size. It is also not possible to manually resize column widths. Some views allow you to hide the right sidebar while others do not. This is promised to be an updated feature coming in 7/2018. When interacting with individual records after a search, it is not possible to return to the search results. The search must be repeated. There is no feature to create shelf barcode or QR code labels. Must use external software, but you can easily link those, one by one.

Muhammad Awais
Electrical Engineer in Canada
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

MAwais Islam

4,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: I liked the working with EZ they provide great customer & technical support to implement the system to your needs

Pluspunten:

User friendly Web base interface Great for generating personalized reports

Minpunten:

Some system based field are developer controlled would like to see more customizability

Reactie EZO

vorige week

Muhammad Awais, Thank you for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you. We appreciate your partnership and look forward to keep providing you top notch service in the future as well!

Ashlee
Technology Services Specialist in VS
Burgerlijke en maatschappelijke organisatie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

As a new user who has never used similar software, I have many criticisms

3,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

It is very helpful to be able to look up an asset by serial number, asset id, comments, etc.

Minpunten:

I find it difficult to process multiple assets at once. For example, when printing tags if the batch is not easily filtered it is difficult to get everything on one download. If I want to print various tags that have nothing in common to filter by then I will have to print each one individually. It has created a situation where a missed asset number will just be abandoned and left in the retired state indefinitely. The function of check in and out has also been abandoned by my company due to the limits on members that can be added as well as the difficulty of keeping up with who should be added or deleted. It has made more sense to note in the comments who has checked out an asset because its far easier to implement and manage. Another note, we have assets that are IT related and non-IT related. It would be very helpful to be able to separate these into groups that may be associated with the admin account related to each department.

Reactie EZO

4 jaar geleden

Hello Ashlee. Thank you for taking out the time to provide us detailed feedback. You can easily divide your IT and non IT assets on the basis of different groups and locations - the custom roles feature allows you to limit users to only their assigned groups which will in turn restrict non IT members from viewing your IT assets. There are multiple ways to pick assets from different pages but we would like to know more details as to how you are currently using it. We are currently evaluating checkouts against multiple people and we'd love to get your insights on it. We would like you to drop us an email at [email protected] and your assigned solutions consultant will set up a call with you to configure your account in a way that you don't have to face these troubles again.

Brian
Emergency Response in VS
Logistiek en toeleveringsketen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Affordable inventory doesn’t cut corners

5,0 2 maanden geleden

Pluspunten:

The software is very easy to use and accessible from many platforms including my iPhone

Minpunten:

Took a little bit of time to figure out best way to enter the deployment inventory

Reactie EZO

4 dagen geleden

Brian, Thank you, for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you. We appreciate your partnership and look forward to keep providing you top notch service in the future as well!

Peter
Peter
COO in Denemarken
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great customer service and good value for money

4,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Good value for money. Quick and nice customer service. They respond within the same day and are very solution minded.

Pluspunten:

It is relatively easy to get started setting up assets etc. in the system. As with most (all?) platforms it takes a while before your are 100% comfortable how to handle the different situations in the system. We use the QR scanner app which works flawlessly.

Minpunten:

It is OK intuitive to use - but not perfect. The UI is not a big issue - but it can be improved.

Eerder overwogen alternatieven: Asset Panda, Sortly, Booqable, Rentman en HireHop

Redenen om over te stappen op EZOfficeInventory: Various reviews. Ease of implementation. Cost. Guidelines on webpage.