Wat is EZOfficeInventory?

Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepaste rapporten helpen je goed geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. Gebruik de mobiele app voor het scannen van RFID-tags, streepjescodes en QR-codes; zorg voor naleving met wet- en regelgevende instanties. Locatie- en onderhoudsgeschiedenis maken dit een must voor het beheer van vaste activa. Dit product is ook geïntegreerd met Zendesk en Jira. Probeer het gratis uit.

Wie gebruikt EZOfficeInventory?

Het product voorziet in de behoeften van verschillende sectors door het gemakkelijk te maken om allerlei soorten items te traceren, waaronder IT-middelen, AV-apparatuur, meubilair, bouwgereedschappen, medische apparatuur, enz.

Waar kan EZOfficeInventory worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • EZOfficeInventory
  • Gevestigd in Leander, VS
  • Opgericht in 2011
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 222 andere

Talen

Engels

prijzen van EZOfficeInventory

Beginprijs:

US$ 35,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

EZOfficeInventory heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. EZOfficeInventory heeft een betaalde versie vanaf US$ 35,00/maand.

Over de leverancier

  • EZOfficeInventory
  • Gevestigd in Leander, VS
  • Opgericht in 2011
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 222 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van EZOfficeInventory

EZOfficeInventory Software - 1
EZOfficeInventory Software - 2
EZOfficeInventory Software - 3
EZOfficeInventory Software - 4
EZOfficeInventory Software - 5
Nog 6 andere bekijken
EZOfficeInventory-video
EZOfficeInventory Software - 1
EZOfficeInventory Software - 2
EZOfficeInventory Software - 3
EZOfficeInventory Software - 4
EZOfficeInventory Software - 5

Vergelijk de kosten van EZOfficeInventory met soortgelijke producten

EZOfficeInventory

US$ 35,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 569,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van EZOfficeInventory

  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingen van assets
  • Afschrijvingsbeheer
  • Apparatuur bijhouden
  • Apparatuurbeheer
  • Assetbibliotheek
  • Assetplanning
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Audittrail
  • Barcode genereren
  • Barcode-/labelbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van onderdelen
  • Beheer van technici
  • Beheer van vaste activa
  • Beheer van vervaldatums
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Etiketsjablonen
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Facility asset management
  • Factureren
  • Garanties bijhouden
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensvisualisatie
  • Herinneringen
  • Historische verslaglegging
  • In- en uitchecken
  • Incidentenbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Inkooporderbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Inventarisatie
  • Itembeheer
  • Kaarten maken
  • Kalibratiebeheer
  • Kitting
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Licenties bijhouden
  • Licentievoorraad
  • Locatie bijhouden
  • Maatwerk
  • Meerdere valuta's
  • Mobiele toegang
  • Nabestellingbeheer
  • Offertes
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Orderbeheer
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Probleembeheer
  • Productidentificatie
  • Proeflicentie
  • Rapportage en analyse
  • Realtime gegevens
  • Ruimteanalyse
  • Serienummers volgen
  • Servicegeschiedenis
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Veranderingsbeheer
  • Voor de AEC-sector
  • Voor medische doeleinden
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadauditing
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Werkorderbeheer
  • Werkorders maken
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor EZOfficeInventory

De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
iTop is an easy service management tool made to help you deliver better services. It is available in two offers : On-premise and SaaS.
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud
AssetTiger is een cloudgebaseerde tool voor het beheren van vaste activa met functies zoals barcodescannen, onderhoudsplanning en meer.
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor inventaris en bedrijfsmiddelen in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Sortly
Eenvoudige software voor het volgen van goederen. Blijf onderweg op de hoogte van je kritieke bedrijfsmiddelen. QR/RFID-opties, aangepaste velden en nog veel meer
Open source IT management software with user management, EULAs, license management.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen.
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Cloudgebaseerd CMMS dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.

Reviews over EZOfficeInventory

Gemiddelde score

In totaal
4,6 (1.184)
Gebruiksgemak
4,5 (1.184)
Klantenservice
4,6 (1.184)
Functies
4,5 (1.184)
Waar voor je geld
4,6 (1.184)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Marvin B.
Marvin B.
Merchandise Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Very easy to use and understand. Great user interface. Editing is a breeze!

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: This software is taking me from several huge spreadsheets and no photos to a streamlined, searchable, history tracking, photo attached inventory system. No longer do I have to track multiple files and spreadsheets. It is all in one place.

Pluspunten:

It is FAST and very simple to use. I can change records so easily if I need to correct or edit anything. Adding custom fields is great for unique data. Searching is with the ability to search multiple terms at once. Filtering allows me to further 'drill down'. The three different types of items make it simple to separate company owned, client owned and disposable inventory. Adding photos and other documents is also very easy. Managing photos is fairly simple, but see 'cons' below. User permission has a very deep control mechanism allowing viewability to be finely tuned and managed as needed. The cart feature is awesome for checking out multiple items at once. You can then check in the same cart for fast returns. Searching with the mobile app via text, or scanning QR codes is blazing fast. Zero time is wasted waiting on EZO. Any lag is all on me. I use this software to track items in a photo studio, the things that belong to our clients that we are photographing. As such, we must isolate those items so that there is no client crossover. This works great!

Minpunten:

As of this writing (5/2018) the view is not 'responsive' to your screen size. It is also not possible to manually resize column widths. Some views allow you to hide the right sidebar while others do not. This is promised to be an updated feature coming in 7/2018. When interacting with individual records after a search, it is not possible to return to the search results. The search must be repeated. There is no feature to create shelf barcode or QR code labels. Must use external software, but you can easily link those, one by one.

Michael H.
staff software engineer in VS
Gezondheid, wellness en fitness, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easy Peasy from an end user's perspective

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: I am an end user of it (not an asset manager/admin). I have to spend barely any time using it, which is a good thing.

Pluspunten:

- I like that it emails me when someone changes something on my account. This item was checked out for you. This item was marked as returned. That sort of thing. - I've had no training on how to use it and have had no trouble doing what I've needed to do. It's intuitive.

Minpunten:

I have not had any complaints about it in the 2+ years we've been using it.

Ana B.
Video and Multimedia Technician in VK
E-learning, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Good space to keep asset details

3,0 2 maanden geleden

Pluspunten:

It allows us to have a digital list of all the assets and serial numbers as well as book them out which helps manage equipment.

Minpunten:

Locations section often doesn't load on dashboard and the user interface is quite basic.

Reactie EZOfficeInventory

3 weken geleden

Thank you for your feedback. We have noted your feedback and have escalated it to the concerned department. Could you please reach out to [email protected] regarding this? Our customer success team would be glad to help you.

Jeremy G.
Production Manage in VS
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

EZ to use

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: We are starting to expand our use of EZOffice, and will look for help/training in doing so.

Pluspunten:

The feature that our company benefits most from is the "check in/check out" feature. With thousands of dollars in assets this software makes it easy to see what employee has what asset(s) in their possession.

Minpunten:

The mobile software has a button that can be hit which logs people out immediately. A lot of our employees forget their user name and password which causes headaches.

Reactie EZOfficeInventory

3 weken geleden

Hi Jeremy, Thank you for your feedback. Please email us at [email protected] with any queries or suggestions you may have. We are constantly updating our mobile application to make it a better user experience for you and would hopefully be able sort this issue out in the future.

Carlos V.
Infraestructure Manager in Italië
Financiële dienstverlening, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Very good product at an incredible cost

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Good application that is dedicated to what it says in its advertising and the integration with Google Workspace and Zendesk is perfect.

Pluspunten:

is a very user-friendly software with a very intuitive interface that adapts to the particular needs of each user. The reporting module is very powerful to have metrics in real time.

Minpunten:

At startup I had problems with the integration with Google Workspace, but I raised a ticket and it was solved soon after, the truth is that their support until the problem was not solved was always attentive to the progress of the problems and follow up.

Reactie EZOfficeInventory

3 weken geleden

Thank you so much for your positive feedback. Our support team is always happy and eager to help you. If you ever have any concerns/queries, please email us at [email protected] We would love to help!