Wie gebruikt EZOfficeInventory?

Het product voorziet in de behoeften van verschillende sectors door het gemakkelijk te maken om allerlei soorten items te traceren, waaronder IT-middelen, AV-apparatuur, meubilair, bouwgereedschappen, medische apparatuur, enz.

Wat is EZOfficeInventory?

Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepaste rapporten helpen je goed geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. Gebruik de mobiele app voor het scannen van RFID-tags, streepjescodes en QR-codes; zorg voor naleving met wet- en regelgevende instanties. Locatie- en onderhoudsgeschiedenis maken dit een must voor het beheer van vaste activa. Dit product is ook geïntegreerd met Zendesk en Jira. Probeer het gratis uit.

EZOfficeInventory - Details

EZOfficeInventory

http://www.ezofficeinventory.com

Opgericht in 2011

EZOfficeInventory - Prijsoverzicht

EZOfficeInventory heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. EZOfficeInventory betaalde versie vanaf US$ 35,00/maand.

EZOfficeInventory-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Beginprijs

US$ 35,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van EZOfficeInventory

  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Audittrail
  • Beheer van afvalverwijdering
  • In- en uitchecken
  • Locatie bijhouden
  • Reserveringenbeheer
  • Streepjescodes/RFID

Bekijk de volledige lijst van Asset tracking software

  • Aangepaste etiketten
  • Etiketsjablonen
  • Ontvangstlabels
  • Serienummers volgen
  • Streepjescodes genereren
  • Streepjescodes scannen
  • Streepjescodes/RFID
  • Verzendetiketten
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Barcode software

  • Aansturing van onderaannemers
  • Apparatuur bijhouden
  • Budget volgen / taakuitgaven
  • CRM
  • Commercieel
  • Contractbeheer
  • Informatieverzoeken en aanvragen
  • Integratie in de administratie
  • Mobiele toegang
  • Offline toegang
  • Onderaannemers
  • Rapportage van incidenten
  • Schattingen
  • Wijzigingsorders
  • Woning

Bekijk de volledige lijst van Bouwsoftware

  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Kalibratiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Preventief onderhoud
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van CMMS-software

  • Apparatuurbeheer
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van onderdelen
  • Beheer van softwarelicenties
  • CMMS
  • Energiebeheer
  • Faciliteitenbeheer
  • Garantiebeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Planning van preventief onderhoud
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van EAM-software

  • Apparatuurbeheer
  • Beheer van vaste activa
  • Bezoekersbeheer
  • Commercieel vastgoed
  • Faciliteitsplanning
  • Incidentenbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Inventarisatie
  • Kamerplanning
  • Leveranciersbeheer
  • Preventief onderhoud
  • Ruimtebeheer
  • Voor scholen
  • Werkorderbeheer
  • Woningen

Bekijk de volledige lijst van Facility management software

  • Afschrijvingsbeheer
  • Audittrail
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Boekhouding voor activa
  • Documentbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Streepjescodes/RFID
  • Voorraad bijhouden

Bekijk de volledige lijst van Fixed asset management software

  • Auditbeheer
  • Compliance bijhouden
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Inkoopbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Vorderingenbeheer

Bekijk de volledige lijst van IT-asset management software

  • Assets volgen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Projectbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van ITSM-software

  • Knooppuntbeheer
  • Kopieerbeveiliging
  • Licentie voor draagbaar apparaat
  • Licenties bijhouden
  • Productactivering
  • Proeflicentie

Bekijk de volledige lijst van Licentiebeheer software

  • Beheer van vervaldatums
  • Gebruik bijhouden
  • Inkoop
  • Leveranciersbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Streepjescodes scannen
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van Medische voorraadbeheer software

  • Assets volgen
  • Beheer van technici
  • Factureren
  • Kalibratiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Plannen
  • Predictief onderhoud
  • Preventief onderhoud
  • Sleutels- en slotenbeheer
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Onderhoudsbeheer software

  • Apparatuur bijhouden
  • Garanties bijhouden
  • Inventarisatie
  • Onderhoudsplanning
  • Taakbeheer
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Onderhoudssoftware voor apparatuur

  • Assets volgen
  • Beheer van technici
  • Commercieel vastgoed
  • Factureren
  • Inspectiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Onderhoudsplanning
  • Predictief onderhoud
  • Preventief onderhoud
  • Rapportage en analyse
  • Volgen van servicegeschiedenis
  • Voorraadbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Woningen

Bekijk de volledige lijst van Onderhoudssoftware voor gebouwen

  • Conditiebewaking
  • Herinneringen
  • Inkoop
  • Inspectiebeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Mobiele toegang
  • Onderhoudsplanning
  • Predictief onderhoud
  • Takenlijst
  • Werkorderbeheer

Bekijk de volledige lijst van Software voor preventief onderhoud

  • Assetbibliotheek
  • Assets volgen
  • Kalibratiebeheer
  • Onderhoudsplanning

Bekijk de volledige lijst van Tool management software

  • Beheer van meerdere kanalen
  • Beheer van productievoorraad
  • Beheer van retailvoorraad
  • Kitting
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Mobiele toegang
  • Nabestellingbeheer
  • Productidentificatie
  • Prognose
  • Rapportage en analyse
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen

Bekijk de volledige lijst van Voorraadbeheer software

  • In- en uitchecken
  • Itembeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Nabestellingbeheer
  • Prognose
  • SKU- en UPC-codes
  • Serienummers volgen
  • Streepjescodes/RFID
  • Voorraad bijhouden
  • Voorraadoptimalisatie

Bekijk de volledige lijst van Voorraadbeheersystemen

  • 3PL-beheer
  • Inkoop
  • Kwaliteitsbeheer
  • Multilocatie
  • Ontvangst- en wegzetbeheer
  • Orderbeheer
  • Prognose
  • Realtime synchronisatie
  • Retourbeheer
  • Streepjescodes/RFID
  • Vervoersbeheer
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van WMS-systemen

  • Contractbeheer
  • Inventarisatie
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Plannen
  • Preventief onderhoud
  • Routering
  • Taakbeheer
  • Terugkerende afspraken
  • Verzendbeheer
  • Werkorders maken

Bekijk de volledige lijst van Werkorder software

EZOfficeInventory alternatieven

Meer alternatieven voor EZOfficeInventory

Reviews van EZOfficeInventory

5 van 989 reviews worden weergegeven

In totaal
4,6/5
Gebruiksgemak
4,5/5
Klantenservice
4,6/5
Functies
4,5/5
Waar voor je geld
4,6/5
Duane K.
Business Development Manager
Evenementenbureaus, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-8-2020

"The Ease of EZOFFICEInventory"

Opmerkingen: My personal experience has been great. When speaking with potential clients, if they have certain preferences on equipment needs, I can easy access our inventory to see off we have that particular equipment instantly. It is just very easy to use. It's not clunky in any way.

Pluspunten: It's very user friendly software. Before selecting it, we looked at one other software. What we loved about it was the ability to customize it without having to call support for help. We are able to track all of our inventory via barcode no matter what project they are assigned to with ease, via online or mobile app.

Minpunten: As soon as I have an answer I will update. We are very pleased with the software.

Antwoord van de leverancier

van EZOfficeInventory op 2-9-2020

Hi Duane, hope you are having a good day! Thank you for giving us the positive energy. If you ever feel like discussing anything related to the system and your workflow feel free to reach out to us. We will be happy to help.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-8-2020
Jacob T.
Electronics Specialist
Milieudiensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-7-2020

"Robust and simple for retail and ticketing, not so simple navigation."

Opmerkingen: I prefer EZoffice to other inventory tracking applications I've used in the past for its ease of use on the web and mobile, but the user interface needs some work.

Pluspunten: I like how every service and item can be linked with timeline of events and actions.

Minpunten: Rearranging the preferred information can be tedious. I am not aware of certain features unless I specifically search them out.

Antwoord van de leverancier

van EZOfficeInventory op 21-7-2020

Hi Jacob, Thanks for reaching out to us. What kind of information are you looking to rearrange? It would help us better if you let us know your use case and we can help you out accordingly. We also have the search bar on the top of the page and you can use it for quick search. Further more with every module we have a help section to facilitate our clients in a better way. Feel free to email us at [email protected] and we will be happy to assist you.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-7-2020
Ashlee S.
Technology Services Specialist
Burgerlijke en maatschappelijke organisatie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-7-2020

"As a new user who has never used similar software, I have many criticisms"

Pluspunten: It is very helpful to be able to look up an asset by serial number, asset id, comments, etc.

Minpunten: I find it difficult to process multiple assets at once. For example, when printing tags if the batch is not easily filtered it is difficult to get everything on one download. If I want to print various tags that have nothing in common to filter by then I will have to print each one individually. It has created a situation where a missed asset number will just be abandoned and left in the retired state indefinitely. The function of check in and out has also been abandoned by my company due to the limits on members that can be added as well as the difficulty of keeping up with who should be added or deleted. It has made more sense to note in the comments who has checked out an asset because its far easier to implement and manage. Another note, we have assets that are IT related and non-IT related. It would be very helpful to be able to separate these into groups that may be associated with the admin account related to each department.

Antwoord van de leverancier

van EZOfficeInventory op 4-8-2020

Hello Ashlee. Thank you for taking out the time to provide us detailed feedback. You can easily divide your IT and non IT assets on the basis of different groups and locations - the custom roles feature allows you to limit users to only their assigned groups which will in turn restrict non IT members from viewing your IT assets. There are multiple ways to pick assets from different pages but we would like to know more details as to how you are currently using it. We are currently evaluating checkouts against multiple people and we'd love to get your insights on it. We would like you to drop us an email at [email protected] and your assigned solutions consultant will set up a call with you to configure your account in a way that you don't have to face these troubles again.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-7-2020
Joel A.
Equipment Circulation Student Manager
Schoolleiding, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-5-2020

"My Take on EZOfficeInventory for Colleges"

Opmerkingen: I was the staff member who implemented and set up this system for our college and I work on the team that uses this software everyday. We have about 200 assets in our system and over 5000 users. We use this system to manage reservations and loans of tech hardware such as speaker systems and cameras. Overall the system has worked well for our needs but I can tell that is is not optimized for this use case. We love the customer support and the flexibility of this software.

Pluspunten: For our use case the most valuable feature is definitely the ability to pull user information from our existing LDAP system so we never have to worry about creating user profiles or authentication. We also love the "carts" module which saves us time when checking out multiple assets to the same student/staff member.

Minpunten: It is frustrating that carts is not set up as part of the core of the software and is instead an add-on. This means certain features like sending alerts based on cart actions or seeing cart reservations along side single item reservations. I feel this is likely due to the fact that this system is designed for companies to manage their assets among staff, but we are implementing it as a service/customer lending system sort of like a library for tech hardware.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-5-2020
Jonald G.
System Administrator
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-7-2020

"EZOfficeInventory = EZSetup = BreEZy Experience"

Pluspunten: The setup was super easy. And one of the big reasons that we picked EZOfficeInventory is the ability to check in and out devices. Oh, and the depreciation value too, when terminating employees want to purchase their current laptop, we can give them the real-time depreciated value of their device.

Minpunten: It was the GUI, but then it isn't a con anymore since the update.

Antwoord van de leverancier

van EZOfficeInventory op 21-7-2020

Hi Jonald, Thank you for being a great customer. We are always happy to assist our customers so if there's anything you would like to discuss or share your feedback then do not hesitate to drop us an email at the following address: [email protected]

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-7-2020