Wat is EZOfficeInventory?

Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepaste rapporten helpen je goed geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. Gebruik de mobiele app voor het scannen van RFID-tags, streepjescodes en QR-codes; zorg voor naleving met wet- en regelgevende instanties. Locatie- en onderhoudsgeschiedenis maken dit een must voor het beheer van vaste activa. Dit product is ook geïntegreerd met Zendesk en Jira. Probeer het gratis uit.

Wie gebruikt EZOfficeInventory?

Het product voorziet in de behoeften van verschillende sectors door het gemakkelijk te maken om allerlei soorten items te traceren, waaronder IT-middelen, AV-apparatuur, meubilair, bouwgereedschappen, medische apparatuur, enz.

EZOfficeInventory-video
EZOfficeInventory Software - 1 EZOfficeInventory Software - 2 EZOfficeInventory Software - 3 EZOfficeInventory Software - 4 EZOfficeInventory Software - 5

Twijfel je over EZOfficeInventory? Vergelijk met een populair alternatief

EZOfficeInventory

4,6 (1.268)
EZOfficeInventory
US$ 40,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
149
6
4,5 (1.268)
4,6 (1.268)
4,6 (1.268)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 8,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
450
34
4,5 (3.144)
4,3 (3.144)
4,5 (3.144)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor EZOfficeInventory

Gesponsord
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Meer informatie over ConnectWise Control
Een aanpasbaar en volledig uitgerust platform voor het volgen van goederen. Eenvoudig te begrijpen en te gebruiken door alle medewerkers. Cloudgebaseerd en mobiel.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
ITAM solution offering features such as reporting, workflow management, API & integrations, and more.
Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van IT-activa en -inventaris die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
Cloud-based inventory and equipment tracking solution that helps firms with RFID tool tracking, maintenance, compliance and billing.
Goederen, productie, distributie, toeleveringsketen, wagenparkonderhoud, aangepaste toepassingen, werkorders (stuklijst, bundeling), voorraadbeheer.
Registreer gegevens over gebruikersgedrag, segmenteer gebruikers en onderneem vervolgens actie via berichten, enquêtes en peilingen binnen de toepassing.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Krachtige, enkelvoudige toepassing met één gebruikerservaring en geen interfaces. Elimineert het onderhouden van interfaces tussen de module en de database.
Oplossing voor het volgen van tools en toolinventaris voor aannemers en mobiele werknemers. Zoek, vind en verplaats tools in het veld en de winkel.
Email marketing solution that helps users automate marketing activities, target customer segments, and provide analytical reporting.
Cloudgebaseerd voorraadbeheersysteem op ondernemingsniveau voor de MKB-markt.
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.

Reviews over EZOfficeInventory

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,6
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Marvin
Marvin
Merchandise Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Very easy to use and understand. Great user interface. Editing is a breeze!

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: This software is taking me from several huge spreadsheets and no photos to a streamlined, searchable, history tracking, photo attached inventory system. No longer do I have to track multiple files and spreadsheets. It is all in one place.

Pluspunten:

It is FAST and very simple to use. I can change records so easily if I need to correct or edit anything. Adding custom fields is great for unique data. Searching is with the ability to search multiple terms at once. Filtering allows me to further 'drill down'. The three different types of items make it simple to separate company owned, client owned and disposable inventory. Adding photos and other documents is also very easy. Managing photos is fairly simple, but see 'cons' below. User permission has a very deep control mechanism allowing viewability to be finely tuned and managed as needed. The cart feature is awesome for checking out multiple items at once. You can then check in the same cart for fast returns. Searching with the mobile app via text, or scanning QR codes is blazing fast. Zero time is wasted waiting on EZO. Any lag is all on me. I use this software to track items in a photo studio, the things that belong to our clients that we are photographing. As such, we must isolate those items so that there is no client crossover. This works great!

Minpunten:

As of this writing (5/2018) the view is not 'responsive' to your screen size. It is also not possible to manually resize column widths. Some views allow you to hide the right sidebar while others do not. This is promised to be an updated feature coming in 7/2018. When interacting with individual records after a search, it is not possible to return to the search results. The search must be repeated. There is no feature to create shelf barcode or QR code labels. Must use external software, but you can easily link those, one by one.

Valerie
Venue Finance Manager in VS
Entertainment, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Finally a Great program for Inventory/asset tracking

4,0 2 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

This program has lots of great features. I think the mobile scanning is one of my favorites. Any of my staff can see something that needs a repair scan the bar code and request a repair. My maintenance staff gets a notification and knows what to repair, where the item is located and if its under warranty and who to contact all thru the EZ Office program. Each new item registered you can put in the warranty information and get notifications if they are expiring. The staff can reserve assets so the other staff knows that its not available if they need it at the same time. This will safe us a lot of over booking issues.

Minpunten:

The set up is a little bulky. You can upload excel spreadsheets that during set up which is great but you have to create all the custom fields that you want (see on your demo). They do have lots of blogs or videos that help with this and they are pretty quick within 24 hrs to respond to your questions. But normally their response is to direct you to a blog or video rather than walking you thru it.

Sofia
UX Research Lead in Duitsland
Design en ontwerp, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Helpful once you've fully figured it out

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

The specific features – once you really understand them, they're quite helpful and fast to use.

Minpunten:

That almost everything is not where I'm looking for it. I wish this software was more intuitive.

Marvin
IT Helpdesk in VS
Biotechnologie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

EzOfficeInventory is an inexpensive option to track inventory

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Due to AIN not being default option when I started with company the assets were a mess.. I had to export the inventory than sort by group and assign AIN numbers and import back in. Asset stocks were even worst as it does not auto search when using description so we had HP Dock, Lenovo Dock, Docking station. Basically whatever the person input at the time of adding so I had to export and fix that. It would of been nice if it had prompted you have dock group do you want to use this group?

Pluspunten:

You can track really as much info as you need. We only need to tract asset tag and who it is checked out to. But as a business you can even track how much you paid for each piece when you add to stock. So it allows as little or as much as you need to track.

Minpunten:

Would of liked another category for assets for available inventory not checked out as we add them. How we are working around this is we modify our AIN number to put it into another group for reporting. The default option using Asset # is not a good choice because you can not change this number so if using it as default when you retire a system your going to have gaps in this number making it more difficult to track how many assets are in use or available at this time. Default option should be AIN.

Elena
Safety Coordinator in VS
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Simple solution to help track assests

4,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: This is a simplified program, great for easy set up. We unfortunately needed a different software program that could be used in the field, have GPS and could provide the tags and trackers. Great customer service, and the price is excellent for what it is.

Pluspunten:

Great customer service, affordable, and fairly easy to use.

Minpunten:

Needs more tracking features, and the ability to integrate other software such as GPS