Wie gebruikt Capsule?

Voor eigenaren van kleine en groeiende bedrijven die hun zakelijke en klantactiviteiten beter willen organiseren. Sales/Marketing Heads/VP's van kleine tot middelgrote bedrijven die op zoek zijn naar een verkoopoplossing.

Wat is Capsule?

De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organiseren. Capsule is eenvoudig in gebruik maar toch krachtig en aanpasbaar, zodat je het kunt afstemmen op jouw bedrijf. Het kan worden geïntegreerd met andere populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier voor geavanceerde verkoopautomatisering. Vanaf slechts $ 18 per gebruiker kun je binnen enkele minuten aan de slag met de gratis proefversie.

Capsule - Details

Zestia

http://www.capsulecrm.com/

Opgericht in 2009

Capsule - Prijsoverzicht

Capsule vanaf US$ 18,00/maand. Capsule heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Capsule.

Beginprijs

US$ 18,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Documentatie

Ondersteuning

Kantooruren

Online

Functies van Capsule

CRM-systemen
Documenten opslaan
E-mailmarketing
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Interne chatintegratie
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Mobiele toegang
Offertes en voorstellen
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Documenten opslaan
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Live chatten
Offertes en voorstellen
Prognose
Scannen van vistekaartjes/-badges
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Bronnen bijhouden
Campagnebehee
Interactie bijhouden
Lead nurturing
Leaddistributie
Leads vastleggen
Leadscoring
Leadsegmentering
Pipelinebeheer
Tools voor exploratie
Analyse van klantenservices
Catalogiseren / categoriseren
Controle van antwoorden via e-mail
Kennisbeheer
Klantenondersteuning bijhouden
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Zelfserviceportal
Zoeken
Analyse van verkooptrends
Berichtgeving van uitzonderingen
Concurrentenanalyse
Correlatieanalyse
Dashboard
Dynamische modellering
Modellering en simulatie
Prestatiemeetwaarden
Statistische analyse
Weergave van grafische gegevens

Reviews van Capsule

5 van 90 reviews worden weergegeven

In totaal
4.4/5
Gebruiksgemak
4.6/5
Klantenservice
4.3/5
Functies
4.2/5
Waar voor je geld
4.5/5
Guy G.
Director
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-12-2019

"Great CRM for Contacts, Tasks, Opportunities and pipelines"

Opmerkingen: Really good Customer, Prospect and Lead management solution
Reminder to contact
Management of team tasks, and assignment to team members

Pluspunten: Simple contact and account management, link task reminders to contacts and or opportunities.
Integration with GMail etc, Xero, MailChimp

Minpunten: Mobile app could be a litte more user friendly, it would be great to automatically add a follow-up task when you close one. But these are both really minor issues in the grand scheme!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-12-2019
Beth L.
Co-Owner
Maatschappelijk werk, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-11-2019

"Best in Class CRM"

Opmerkingen: I originally acquired Capsule to keep track of customers, potential customers, task management, and event management for a coaching and education business. I continue to track coaching clients in the software, but now I primarily use it for event and task management for a grassroots nonprofit.

Pluspunten: Capsule is a CRM system that delivers excellent support for a small cost. It is more customizable and has more features and greater ease of use than others in its price range. It was fairly easy to set up, customize, and learn using the provided guides and the responsive customer service team. It easily supports tracking of all actions related to an entity in one place. It has a number of built-in APIs for integration with email marketing tools and other applications. I really appreciate the task tracking, the ability to track potential customers through a customizable sales funnel, and the capacity for creating cases for tracking interactions with related to a particular person, organization, or project. I also like the ease with which I can create my own "tracks" for processes that I often repeat.

Minpunten: The things I would want in a CRM application that are not present in Capsule are all things for which I would expect to spend more money. For example, if I were to spend more money on a CRM, I would look for one that includes volunteer sign up forms and the ability for donors to manage their own profiles and track their own donations. It is a pretty simple tool, but again, very robust for the price.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-11-2019
Matt M.
CTO
Telecommunicatie, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-2-2020

"Great starter CRM for iiduals and small business"

Opmerkingen: AS mentioned this is a great CRM to start with and the free version has everything you will need to organize and manage customers, especially if you're a service based business, including SaaS.

Pluspunten: This light weight CRM is simple and easy to get started with. As a small business owner or individual this is a great CRM to start with that allows you to import contacts, manage notes and tasks for customers and organize your leads.

Minpunten: The lack of marketing integration such as running campaigns and tracking website visitors, but I would think that will be rolled out in due time, how ever I have had to keep searching for a few missing features to deploy on a larger scale.

Antwoord van de leverancier

van Zestia op 12-3-2020

Hi Matt, Chloe here from Capsule. Thanks for your review of Capsule - we're really glad you've found Capsule easy to use and appreciate the points you've made.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-2-2020
Geverifieerde reviewer
Client Solutions Manager
E-learning, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-1-2020

"A CRM for startups - everything you need and nothing you don’t "

Pluspunten: It is a highly customizable software CRM. Track every interaction with stakeholders using the web app, email plugins, and most importantly the iOS app! The app uses the cloud based client database as a sort of substitute for your phone’s address book, phone dialer, and portal to add client interactions. Best mobile app for a CRM platform!

Minpunten: It can be tricky linking interactions with multiple stakeholders.

Antwoord van de leverancier

van Zestia op 7-1-2020

Hi Chloe here from Capsule. Thanks for your review of Capsule and your support - we're really glad you like the mobile app. As for linking interactions with multiple stakeholders, if we can understand a little more about how you want interactions linked we may be able to offer some options or understand whether there are some ways we can amend Capsule. If you can write to us directly at [email protected] then our support team will be able to help you out.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-1-2020
Geverifieerde reviewer
Sales and Marketing Manager
Computersoftware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    3/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-9-2018

"Features and Format Lacking, Good for the Basics"

Opmerkingen: Overall, Capsule seems middle-of-the-road. It's been useful as a database to keep our pipeline and outreach organized at a base level but hasn't impressed beyond that.

Pluspunten: The ability to export to Mailchimp has been very useful, it allows us to immediately update lists without having to go through multiple extra steps.

Minpunten: Certain features I'm used to in a CRM are missing. The only way to correlate multiple organizations (as a subsidiary or similar case) is to make a note of it in the organization description and that doesn't link through. You're also unable to categorize a contact under multiple organizations, so you need to create a new person with the same name if you want to put them under more than one company. It would also be nice to have a better search and reporting function. The only things you can search for are the person, organization, case, and note content, so every other bit of information you'd like to search for and compile must be placed as a tag, which gets clunky and disorganized easily. There is some sales pipeline reporting, but the options are not as robust as other CRM systems I've used in the past.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-9-2018