Wie gebruikt deze software?

Voor eigenaren van kleine en groeiende bedrijven die hun zakelijke en klantactiviteiten beter willen organiseren. Sales/Marketing Heads/VP's van kleine tot middelgrote bedrijven die op zoek zijn naar een verkoopoplossing.

Gemiddelde scores

89 beoordelingen
  • In totaal 4.4/5
  • Gebruiksgemak 4.6/5
  • Klantenservice 4.3/5
  • Functies 4.2/5
  • Waar voor je geld 4.5/5

Productgegevens

Leveranciergegevens

  • Zestia
  • http://www.capsulecrm.com/
  • Opgericht in 2009

Over Capsule

De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organiseren. Capsule is eenvoudig in gebruik maar toch krachtig en aanpasbaar, zodat je het kunt afstemmen op jouw bedrijf. Het kan worden geïntegreerd met andere populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier voor geavanceerde verkoopautomatisering. Vanaf slechts $ 18 per gebruiker kun je binnen enkele minuten aan de slag met de gratis proefversie.

Functies van Capsule

  • Documenten opslaan
  • E-mailmarketing
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Interne chatintegratie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadscoring
  • Mobiele toegang
  • Offertes en voorstellen
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Documenten opslaan
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Integratie van sociale media
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Leadscoring
  • Live chatten
  • Offertes en voorstellen
  • Prognose
  • Scannen van vistekaartjes/-badges
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Territoriumbeheer
  • Bronnen bijhouden
  • Campagnebehee
  • Interactie bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leads vastleggen
  • Leadscoring
  • Leadsegmentering
  • Pipelinebeheer
  • Tools voor exploratie
  • Analyse van klantenservices
  • Catalogiseren / categoriseren
  • Controle van antwoorden via e-mail
  • Kennisbeheer
  • Klantenondersteuning bijhouden
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken
  • Analyse van verkooptrends
  • Berichtgeving van uitzonderingen
  • Concurrentenanalyse
  • Correlatieanalyse
  • Dashboard
  • Dynamische modellering
  • Modellering en simulatie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Statistische analyse
  • Weergave van grafische gegevens

De nuttigste reviews van Capsule

Great CRM for Contacts, Tasks, Opportunities and pipelines

Beoordeeld op 7-12-2019
Guy G.
Director
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
4/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Really good Customer, Prospect and Lead management solution
Reminder to contact
Management of team tasks, and assignment to team members

Pluspunten: Simple contact and account management, link task reminders to contacts and or opportunities.
Integration with GMail etc, Xero, MailChimp

Minpunten: Mobile app could be a litte more user friendly, it would be great to automatically add a follow-up task when you close one. But these are both really minor issues in the grand scheme!

Best in Class CRM

Beoordeeld op 26-11-2019
Beth L.
Co-Owner
Maatschappelijk werk, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
5/5
Functies en functionaliteit
5/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: I originally acquired Capsule to keep track of customers, potential customers, task management, and event management for a coaching and education business. I continue to track coaching clients in the software, but now I primarily use it for event and task management for a grassroots nonprofit.

Pluspunten: Capsule is a CRM system that delivers excellent support for a small cost. It is more customizable and has more features and greater ease of use than others in its price range. It was fairly easy to set up, customize, and learn using the provided guides and the responsive customer service team. It easily supports tracking of all actions related to an entity in one place. It has a number of built-in APIs for integration with email marketing tools and other applications. I really appreciate the task tracking, the ability to track potential customers through a customizable sales funnel, and the capacity for creating cases for tracking interactions with related to a particular person, organization, or project. I also like the ease with which I can create my own "tracks" for processes that I often repeat.

Minpunten: The things I would want in a CRM application that are not present in Capsule are all things for which I would expect to spend more money. For example, if I were to spend more money on a CRM, I would look for one that includes volunteer sign up forms and the ability for donors to manage their own profiles and track their own donations. It is a pretty simple tool, but again, very robust for the price.

Quick and useful to get ourselves organised but the limitations are starting to show

Beoordeeld op 26-11-2019
David W.
Director
Professionele training en coaching, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
3/5
Gebruiksgemak
3/5
Functies en functionaliteit
4/5
Klantenondersteuning
3/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: It's our 2nd management tool - the first one was overly complicated and this is quite simple
The Dropbox solution is a bit of a fudge but it works most of the time.
The tasks system and visual customisation leave a lot to be desired.

Pluspunten: It's fast and simple, a young British company. which we wanted to support.
Its online and accessible on an app
It does a lot of what we originally needed

Minpunten: The tasks and the layout - lack of customisation - colours or icons - fields can be hard to identify at a glance.
Starts to get expensive with more users - if I could role out viewing to my whole team (no input) it would be handy - but i can't justify £300 a month
We no longer use the sales side - that didn't really work for our company - now just use the contacts, tasks, recording of data

Features and Format Lacking, Good for the Basics

Beoordeeld op 7-9-2018
Geverifieerde reviewer
Sales and Marketing Manager
Computersoftware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
3/5
In totaal
3/5
Gebruiksgemak
3/5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Overall, Capsule seems middle-of-the-road. It's been useful as a database to keep our pipeline and outreach organized at a base level but hasn't impressed beyond that.

Pluspunten: The ability to export to Mailchimp has been very useful, it allows us to immediately update lists without having to go through multiple extra steps.

Minpunten: Certain features I'm used to in a CRM are missing. The only way to correlate multiple organizations (as a subsidiary or similar case) is to make a note of it in the organization description and that doesn't link through. You're also unable to categorize a contact under multiple organizations, so you need to create a new person with the same name if you want to put them under more than one company. It would also be nice to have a better search and reporting function. The only things you can search for are the person, organization, case, and note content, so every other bit of information you'd like to search for and compile must be placed as a tag, which gets clunky and disorganized easily. There is some sales pipeline reporting, but the options are not as robust as other CRM systems I've used in the past.

Bang-for-buck the best CRM for Xero

Beoordeeld op 26-4-2017
Reuben S.
Solutions Expert
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
Bron: GetApp
4/5
In totaal
5/5
Gebruiksgemak
4/5
Functies en functionaliteit
3/5
Klantenondersteuning
5/5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: Capsule does everything a CRM should:
- All of your organisation and contact information in one place
- Heaps of available integrations including MailChimp and Xero
- Mobile app for capturing new leads
- Customisable opportunity management
- Customisable case (ticket) management
- Email integration makes tracking email correspondence easy
- Custom fields allow you to update your

Minpunten: Capsule has several weaknesses you should be aware of:
- The opportunity management is customisable but fairly basic. Its great if you currently have no visibility of your pipeline, stages, value, probability or timeframes. There are apps out there that do these features better but not with all the other great stuff Capsule can do at the same price point.
- Capsule is not a marketing automation tool but will help with your marketing
- Capsule is not a sales pipeline tool but will improve your pipeline visibility
- Capsule is not an email client
- Capsule is not your accounts receivable management tool but will improve your collections

Lees meer reviews