Wat is eFileCabinet?

eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowaut omatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt.

Wie gebruikt eFileCabinet?

eFileCabinet wordt gebruikt door bedrijven die processen willen vereenvoudigen, tijd willen besparen, geld willen besparen, de regels willen naleven en al hun documenten direct en veilig overal toegankelijk willen maken.

eFileCabinet-video
eFileCabinet Software - 1 eFileCabinet Software - 2 eFileCabinet Software - 3 eFileCabinet Software - 4 eFileCabinet Software - 5

Twijfel je over eFileCabinet? Vergelijk met een populair alternatief

eFileCabinet

4,4 (876)
eFileCabinet
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 699,00
jaar
Gratis versie
Gratis proefversie
68
11
4,2 (876)
4,2 (876)
4,4 (876)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
208
26
4,0 (17.501)
4,0 (17.501)
4,1 (17.501)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor eFileCabinet

Gesponsord
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
De eenvoudigste manier om bestanden te delen, projecten te beheren en met elkaar te communiceren. Alles vanuit één centrale, veilige online werkruimte.
Box is een modern platform voor contentbeheer dat transformeert hoe organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken.
BambooHR biedt geïntegreerde functies voor het volgen van sollicitanten (ATS) als onderdeel van dit bekroonde cloudgebaseerde softwarepakket voor HR-gegevens.
Documentbeheersysteem geschikt voor grote ondernemingen met documentprofielen, zoeken in volledige tekst en samenwerken.
De kantoorautomatiseringsoplossingen van DocuWare bieden slimme digitale workflow- en documentcontrole voor aanzienlijke productiviteitswinsten.
Modular HR management solutions providing over 10,000 high-compliance companies with an easier way to grow and manage their workforce.
Webgebaseerde app ontworpen om spreadsheets en documenten online op te slaan, te maken en te bewerken. Er zijn sjablonen, grafieken en opmerkingen beschikbaar.
Laserfiche is een wereldwijde leverancier van automatisering van intelligent contentbeheer en bedrijfsprocessen.
Met Folder Lock kun je bestanden, mappen en schijven met een wachtwoord beveiligen; je belangrijke bestanden op elk gewenst moment versleutelen; er in realtime een back-up van creëren.
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Get quick, secure access to your business documents, no matter where you’re working.
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Krachtige software voor contentbeheer waarmee je moeiteloos al je documenten en informatie kunt organiseren en beheren.
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
DocuSign verandert de manier van zakendoen door iedereen in staat te stellen om altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid transacties uit te voeren.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Beheer alle financiële processen en workflowprocessen van je bedrijf met een oplossing voor praktijkbeheer en aangepaste dashboards die zijn ontworpen voor CPA's (Costs Per Action).
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.

Reviews over eFileCabinet

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,4
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Kathryn F.
Kathryn F.
Attorney in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Rechtspraktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Better Than Others With Room for Improvement

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: eFileCabinet support has been quick and resolved any questions/concerns that I have. The price is higher than others but you get more features than lower-priced programs.

Pluspunten:

The ability to customize sharing so much; granting access without individual having to have separate account for program; preview pane; branding ability; multiple viewing panes at once; audit trail easily accessible; folder templates; e-signature in program

Minpunten:

Invitation email 24 hour timeout; inability to select multiple files that aren't listed consecutively; drop down for filing is visually a little difficult to differentiate between; works better in certain internet browsers; Gmail will not allow as third-party app because level of security not high enough (for pulling in emails)

Reactie eFileCabinet

2 jaar geleden

It's great to learn more about how eFileCabinet is helpful for your business, thank you so much for taking the time to leave us with this review and your feedback!

Adam
IT Coordinator in VS
Hoger onderwijs, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Alfresco Enterprise Alternative

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We needed a modern, robust, cloud-based document management system for long term digital archiving. Overall eFileCabinet has served our needs very well.

Pluspunten:

The conversion team saved us from an aging system that we needed to abandon. The Cloud Server being the same cost as an on premises server was a great incentive for choosing eFileCabinet. The Cabinet -> Folder structure is easy to understand and navigate. The ability to share large files with users outside of our organization easily has also been a boon.

Minpunten:

Search is powerful, but due to the Alfresco Enterprise system we imported from relying on metadata tags for search, very particular steps are needed to use the search in eFileCabinet's Rubex properly. It's confusing for our core users sometimes. I'm not sure if I would feel differently about Rubex's search functions had we started our digital archive in Rubex, but as it is this is a function that is mildly frustrating.

James
Operations Manager in Australië
Religieuze instellingen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

We have moved on to other similar product

3,0 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Mobile version available Easy to navigateAble to store and share documents easilyCloud based solution enable documents to be accessed anywhere in the world

Minpunten:

Long loading time Easily replaced by other similar and better product

Lorrainw
Lawyer in Canada
Rechtspraktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Cloud document storage with great tech support

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: effective storage of docs which can be accessed from anywhere, anytime. Thank you Rubex!

Pluspunten:

It keeps my files and documents in identifiable folders, organized and easy to access. Information can be found easily, even for years previous. It is great for saving emails, which can be opened and replied to at a later date if need be. It is easy to drag files to desktop to work on and upload again to save.

Minpunten:

Upgrades from other software and cloud programs (like Microsoft, or printer software installs and upgrades) create issues with the Rubex applications.

Patrick
Financial Advisor in VS
Financiële dienstverlening, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

eFileCabinet

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Fantastic. Simple. Not afraid to use it as it is not overwhelming and almost no learning curve.

Pluspunten:

A platform that provides an intuitive, simple and common filing system that mimics what one would utilize if using paper. There is very little set-up and also provides the ability to accommodate/configure each company's needs. The accessible customer service is based in USA and everyone has been extremely helpful without hold times. They will train you more than once, if needed, as it is a very simple means of going paperless. They are not trying to reinvent the wheel in filing but are continuously upgrading and improving its capabilities.

Minpunten:

The only thing for me, since my application is cloud based and not desktop, is integration with other vendors. On the other hand, i am not sure if I would ever need to integrate with my other vendors.

Reactie eFileCabinet

2 jaar geleden

It's awesome to learn more about you use eFileCabinet and that you love the customer service and support. We're grateful for you as a customer and we really appreciate your time to leave this review!