Wat is Nimble?

Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager.

Wie gebruikt Nimble?

Zakelijke dienstverlening Media en internet Kleinhandel Software Productie Financiën

Waar kan Nimble worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Nimble
  • Gevestigd in Santa Monica, VS
  • Opgericht in 2009
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • Nimble
  • Gevestigd in Santa Monica, VS
  • Opgericht in 2009
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van Nimble

Nimble Software - 1
Nimble Software - 2
Nimble Software - 3
Nimble Software - 4
Nimble Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Nimble-video
Nimble Software - 1
Nimble Software - 2
Nimble Software - 3
Nimble Software - 4
Nimble Software - 5

Vergelijk de kosten van Nimble met soortgelijke producten

US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 25,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Nimble

  • Aanpasbare velden
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van verkooppipeline
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Herinneringen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kansenbehee
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Pipelinebeheer
  • Predictieve analyse
  • Rapportage en analyse
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Sociale profielen van klanten
  • Taakbeheer
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor financiële instellingen
  • Voor start-ups
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Nimble

De complete inbox voor teams: één plek om klanten te ondersteunen, taken te beheren en deals te sluiten, vanuit de plek waar teams van houden: e-mail.
Zendesk Sell is CRM-verkoopsoftware die is ontworpen om de productiviteit, processen en voorspelbaarheid van de verkoop te verbeteren.
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen.
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
SafeShare.tv verwijdert advertenties en andere ongewenste afleidingen, zodat YouTube- en Vimeo-video's veilig kunnen worden bekeken.
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Comprehensive management solution built with one-click technologies to simplify datacenter storage and virtualization operations.
Online oplossing voor objectopslag waarmee bedrijven en ontwikkelaars kritieke gegevens kunnen opslaan, archiveren en analyseren.
Pagina-ontwerpfunctie voor WordPress. Gebruik sectorspecifieke vooraf ontworpen thema's of creëer je eigen pagina met functionaliteit op basis van slepen en neerzetten. Meer informatie over Elementor
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Alle marketingtools, functies en deskundige begeleiding die je nodig hebt om te slagen, allemaal op één plek. Creëer vandaag nog je gratis website.
Online community-software waarmee bedrijven hun klanten, partners en werknemers kunnen verbinden om vanaf elke locatie te kunnen werken.

Reviews over Nimble

Gemiddelde score

In totaal
4,4 (1.772)
Gebruiksgemak
4,3 (1.772)
Klantenservice
4,3 (1.772)
Functies
4,2 (1.772)
Waar voor je geld
4,3 (1.772)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Oscar M.
Oscar M.
Account Executive in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

If you need to be more organized, you need to use this solution.

5,0 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

The way Nimble manage the leads it's great, easy to use, also the team work it's a great feature.

Minpunten:

Maybe keep the software less clutter, sometimes I fell it's a lot of information on the same page. Keep a clean interface.

Nurul saidah M.
Nurul saidah M.
Personal Banker in Maleisië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Marketing tools with Nimble

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

It's nice to see a customer relationship management system that isn't driven entirely by salespeople, and efforts in Account Marketing and sales may be tracked very well inside the system. The pricing is straightforward, with only one direct plan to choose from. Nimble ensures that my customers, my most valuable assets, are well taken care of—a speedy and dependable solution with excellent assistance for customers.

Minpunten:

It has a few minor glitches. Many times, the thumbnail images of the contacts displayed the incorrect photo. There were certain aspects of sending emails that did not operate as intended. The surveillance of social activity was severely restricted to only a few sites, and the offered functionality was quite restricted.

Evan D.
CEO in VS
Computersoftware
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Mixed results. Flawed, but still the best match for us.

3,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

We researched ~10 CRM solutions for our small software contracting company (9 people), to help keep track of leads and communications. We have some frustrations with Nimble, but at least as of the last round of reviews it was the best match for our business. Things we like: * Price point is reasonable * Automatic integration with gmail - communications over email with a contact show up with no extra work from us * Automatic integration with social media * Shared information with several people on our team * Reminders to stay in touch with people can be easily created at the same time the contact is created

Minpunten:

I have a number of frustrations with ranging from small to moderate. They are: 1) Can only integrate one social media account of each type. Fixing this has been "coming soon" for about eight months. Right now it means I need to decide between my business Twitter account (the official face of the company), and my individual Twitter account (which has 20 times as much traffic). I interact with business contacts via both and can only track one. 2) The Deals tracking tool has several deficiences: 2.1) The Deals view is wider than the page, which requires annoying scrolling with an embedded horizontal scrollbar, and you can't see it all at once. (Deals columns: 1570 pixels. Page width: fixed 1200 pixels, even if your browser is 2000 pixels wide.) 2.2) The "stages" of a deal have an arbitrary maximum limit of 99 days in stage. In my industry, initial contacts often turn into paying work 8-12 months later after companies complete fundraising. Nimble can't handle this. 2.3) There's no way to hide or "put on ice" a deal that is suspended temporarily. You can only close the deal as "won" or "lost". See above, I frequently have leads disappear for a year and then come back to hire us. Unless I want to lose the work I've entered, my only option is to keep all possible leads visible in case they come back eventually. 3) Nimble has its own separate contacts database from my Gmail contacts and no tool built in to synchronize them automatically. I have to use a 3rd-party tool to sync them, and it's fiddly to keep working right. Right now, I think it hasn't worked in a couple of months. 4) The Chrome plug-in to help you enter contact info from Gmail or from a web page is inconsistent. Frequently I select or hover contact name or info, but the plug-in doesn't detect it and I end up having to enter the contact manually anyway.

Thomas R.
CEO in Duitsland
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Inexpensive and extensive with small quirks

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Nimble has many benefits for sole proprietors and small businesses.
As long as you don't mind the little things, Nimble is an affordable alternative to other CRM systems.
However, I see an internationalization as difficult, because just such little things like the date format or the week start on Monday are a prerequisite for an international orientation.

Pluspunten:

Perfect Chrome integration Social media connection Multiple email accounts Multiple email senders All integrated Google calendars available Cheap All basic CRM functions

Minpunten:

English only Date format not changeable (e.g. dd.mm.yyyy) Week start not changeable (always Sunday) Complicated setup Not always logically structured Partially outdated views that do not fit into the overall picture (e.g. calendar)

Kapil S.
Manager in Canada
Automotive, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Highly Analytical, Easy to use & Realistic Software Tool

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Great Experience

Pluspunten:

UI/UX and Functionalities of are quite feasible, easy to handle, and seamless for any type of business.

Minpunten:

Complexities in the Integration of software with other platforms is a little challenging