Wat is Kickserv?

Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers.
Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren.
Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven.

Wie gebruikt Kickserv?

Het servicebedrijf dat op papier gebaseerde processen wil elimineren, meer leads wil converteren, leads en kansen beter wil volgen en benutten, de controle wil krijgen over projectplanning en de facturering en incasso van geld wil stroomlijnen.

Kickserv Software - 1 Kickserv Software - 2 Kickserv Software - 3 Kickserv Software - 4 Kickserv Software - 5

Twijfels over Kickserv? Vergelijk met een populair alternatief

Kickserv

Kickserv

4,4 (363)
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 47,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
137
12
4,4
(363)
4,4
(363)
4,4
(363)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
180
181
4,3
(779)
4,2
(779)
4,0
(779)

Andere goede alternatieven voor Kickserv

QuickBooks Online Advanced
Functies met hoogste beoordeling
Administratie
Factuurverwerking
Winst- en verliesrekening
Octopus CRM
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van meerdere accounts
Leads vastleggen
Verificatie/validatie van leads
QuickBooks Desktop Enterprise
Functies met hoogste beoordeling
Administratie
Balans en winst- en verliesrekening
Winst- en verliesrekening
QuickBooks Time
Functies met hoogste beoordeling
Online tijdregistratie
Payrollbeheer
Roosterbeheer
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste beoordeling
CRM
Klanten volgen
Klantendatabase
Smart Service
Functies met hoogste beoordeling
Factureren
Servicegeschiedenis
Tijd bijhouden
BookingKoala
Functies met hoogste beoordeling
Offertes
Taakbeheer
Terugkerende afspraken
FieldEdge
Functies met hoogste beoordeling
Mobiele toegang
Plannen
Verzendbeheer
Tigerpaw Software
Functies met hoogste beoordeling
Inkoop en ontvangst
Voorraadbeheer
Werkorderbeheer

Reviews over Kickserv

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,4
Functies
4,1
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Mike
Director of Operations
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Milieudiensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

What did we do without Kickserv?

5,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Yvonne
Yvonne
Founder/President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computer- en netwerkbeveiliging, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The Best Value for the Money

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Wonderful experience for over 11 years

Pluspunten:

The best feature of this product is the customer service. The ease of use and the product.

Minpunten:

Some limitations on reports. But always found work around

José Gabriel
Senior Business Intelligence Analyst in Angola
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Outstanding Experience with Kickserv - A Must-Have Tool for Businesses!

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall, I'm very pleased with Kickserv. It's made managing my business a lot easier and I would definitely recommend it to other business owners.

Pluspunten:

I've been using Kickserv for a few months now and I'm very impressed with how easy it is to use. The user interface is very intuitive and all the features are well laid out, making it simple to use. I especially appreciate how quickly I can create job estimates and invoices, and how quickly I can setup and manage payments. Kickserv really makes my life easier when it comes to managing my business.

Minpunten:

While Kickserv does offer a lot of features, I would like it if they had more customization options so I could tailor the system more to my needs. Additionally, the customer support could use some improvement as I've had a few issues that I wasn't able to get an answer to.

Jeremy
Manager in VS
Maritiem, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Kickserv Review

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Very good

Pluspunten:

Easy of use. Easy to learn software and interface. And easy to teach new users how to use

Minpunten:

Subject to phone reception, certain areas do not allow techs to log in/out jobs or upload pictures.

James
General Manager in Canada
Facilitaire diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Very easy to use and many functions

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

The ease of use to quote, schedule, close and invoice jobs is seamless and very easy to learn and teach to our 17 field techs.

Minpunten:

We are getting into 200 - 2MM size construction jobs and we find the progress billing feature is not yet available

Laurie
Owner in VS
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Most intuitive program I’ve used

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Nothing but praise for everything and everyone we ever interacted with. 14 years of happiness!

Pluspunten:

We like the Resources Calendar week at a glance the most. Easy to see where every tech is scheduled, how long each job should take, and color coded by type of job, which we set up. This program is very intuitive to use, with large screens and no tiny fields that fill up a screen that you don’t need or care about using. We’ve been forced to use other big name programs by our franchise, which no one we talked to liked at all, but we always kept Kickserv throughout as our main go to. It’s iPhone easy to use! Skip the CRM that advertised during the Super Bowl. We and everyone we know hated it.

Minpunten:

The only thing that was a problem was when it stopped syncing to desktop QuickBooks 2009. We didn’t upgrade QB, and had to manually enter sold jobs. It was worth it to us to not have to buy another QB program