Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Wat is Kickserv?

Kickserv, het platform voor huishoudelijke diensten, is opgericht door een eigenaar van een servicebedrijf en gebouwd met het oog op jouw HVAC-bedrijf. Beginnend vanaf $ 59/mnd voor een volledig functioneel account zit je altijd goed. Je website kan worden gebouwd met het leadformulier om leads direct in Kickserv op te nemen, e-mails naar al je leads te automatiseren, promotiecampagnes naar je klanten te sturen, schattingen te geven, projecten te plannen, werk te factureren, over je bedrijf te rapporteren en in je boekhoudplatform naar keuze, momenteel Xero of Quickbooks, te integreren.

Wie gebruikt Kickserv?

Het servicebedrijf dat op papier gebaseerde processen wil elimineren, meer leads wil converteren, leads en kansen beter wil volgen en benutten, de controle wil krijgen over projectplanning en de facturering en incasso van geld wil stroomlijnen.

Kickserv Software - 1
Kickserv Software - 2
Kickserv Software - 3
Kickserv Software - 4
Kickserv Software - 5

Twijfels over Kickserv? Vergelijk met een populair alternatief

Kickserv

Kickserv

4,4 (378)
US$ 59,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
153
10
4,4 (378)
4,4 (378)
4,4 (378)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 129,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
87
8
4,1 (59)
4,2 (59)
4,6 (59)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Kickserv

Arborgold
Functies met hoogste score
Offertes
Plannen
Voor boomspecialisten
QuickBooks Enterprise
Functies met hoogste score
Factureren
Financiële verslaglegging
Toetsing van bankgegevens
Buildertrend
Functies met hoogste score
Budget bijhouden
Projectbeheer
Taakplanning
Jobber
Functies met hoogste score
Afsprakenbeheer
Factuurverwerking
Werk bijhouden
QuickBooks Online
Functies met hoogste score
Facturen opstellen
Financiële verslaglegging
Toetsing van bankgegevens
FieldEdge Flat Rate Mobile
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Onderhoudsplanning
Verzendbeheer
Highrise
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Gegevens importeren en exporteren
Smart Service
Functies met hoogste score
Factureren
Plannen
Servicegeschiedenis
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
CRM
Contactendatabase
Klantendatabase

Reviews over Kickserv

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,4
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Mike
Director of Operations
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Milieudiensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

What did we do without Kickserv?

5,0 4 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Ted
Ted
Vice President in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent functionality and ease of use

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Kickserv offers us the opportunity to quickly reschedule and update work orders in real time. The Quikbooks integration saves us time and money because we only enter customer info once.

Pluspunten:

Kickserv enabled us to scale up the business and offers us excellent tracking for billing, communication, and customer service.

Minpunten:

There are no issues or downside for my company.

Reactie KickServ

6 jaar geleden

Thank you Ted. Your loyalty and willingness to take a moment to give us feedback is worth a lot to us. I hope it also helps others. Cheers!

Jennifer
Operations Manager in VS
Medische apparatuur, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great for One Tech

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I enjoy using the product from my desk and the tech doesn't have any complaints from the app.

Pluspunten:

I like that i can invoice the job with clear notes and history to the clients from my tech. Scheduling is easy.

Minpunten:

Wish there was a way to alert the tech out of the app. I review a work order and see I need more notes or need him to advise on a part # so that I can quote. I have no way to tell him this other than to copy the notes and email him separately.

Reactie KickServ

3 jaar geleden

Thank you for the wonderful review, Jennifer. I know the idea of two way communication within Kickserv, among employees, has been kicked around. I'll be sure to pass the feedback up the ladder. :)

Josh
Support mananger in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Lack of response to concerns. Converted us to new platform a day early while open.

2,0 8 jaar geleden

Opmerkingen: Our experience with this software was average until the migration from SSK to Kickserv. 1) Our migration was scheduled for the evening of 2/2/17 but instead was run during the morning.
2) This resulted in us not being able to access our entire database for the entire workday. We lost customers and business as a result.
3) The only response we have gotten from Kickserv is "Sorry about the confusion".
4) Responses to issues about the new platform are not helpful and delayed.
5) Cannot upload certain file-types as attachments (Old SSK allowed anything)
6) Editing estimates does not work correctly
7) There are problems with payment capturing in Kickserv. Kickserv seems to ignore some line items.
8) When asked how to permanently complete tasks for re-occurring jobs, the only response I got was "Let me see if I can explain how to do this one".
9) None of our questions or issues have been resolved.

Pluspunten:

drag and drop capabilities

Minpunten:

Since switching over to the new platform, there are issues with billing and attaching. Customer support is not helpful

Reactie KickServ

8 jaar geleden

The experience you had with the migration of your account was very unfortunate. Having your system not available during your working hours is a serious issue and we apologize for that error. We did work with your co-worker on the phone to handle the major issue which was mainly getting the sync working successfully again. To acknowledge some of your comments here we currently don't restrict file types. I have requested for your company to send us any file types that seem to not upload. Also, with the issues of editing estimates and capturing certain line items we are not aware of any issues and appreciate any specific feedback on these issues through the normal lines of support at any time. We will clarify with you on what occurred exactly with your earlier question via our support lines of how to complete tasks for re-occurring jobs. We very much appreciate your loyalty with us and hope we can make up for the disruption to your business as we move forward.

Scott
President in VS
Industriële automatisering, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Kickserv Review

4,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Kickserv allows us to go semi paperless and cuts out time from dispatch to accounting.

Pluspunten:

The ability to store everything together.

Minpunten:

It did not integrate with QuickBooks Online as we had hoped. It integrates with it, but not everything transfers.

James
General Manager in Canada
Facilitaire diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Very easy to use and many functions

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

The ease of use to quote, schedule, close and invoice jobs is seamless and very easy to learn and teach to our 17 field techs.

Minpunten:

We are getting into 200 - 2MM size construction jobs and we find the progress billing feature is not yet available