Wat is Time Tracker?

Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren.

Wie gebruikt Time Tracker?

Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld voor teams en individuele personen om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Mobiele medewerkers kunnen de tijd bijhouden op elk apparaat, waar dan ook.

Time Tracker Software - 1 Time Tracker Software - 2 Time Tracker Software - 3 Time Tracker Software - 4 Time Tracker Software - 5

Twijfels over Time Tracker?
Vergelijk met een populair alternatief

Time Tracker

4,4 (2.720)
Time Tracker
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 9,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
57
11
4,3 (2.720)
4,3 (2.720)
4,3 (2.720)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 49,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
191
10
4,5 (628)
4,4 (628)
4,6 (628)
Waarom krijg ik dit te zien?

Andere goede alternatieven voor Time Tracker

Jobber
Functies met hoogste beoordeling
Elektronische betalingen
Klantenbeheer
Taakbeheer
Clockify
Functies met hoogste beoordeling
Online tijdregistratie
Rapportage en analyse
Roosterbeheer
Wave Accounting
Functies met hoogste beoordeling
Facturen opstellen
Factureren
Online facturering
Paychex Flex
Functies met hoogste beoordeling
Directe storting
Payrollbeheer
W-2-voorbereiding
Insightful
Functies met hoogste beoordeling
Online tijdregistratie
Rapportage en analyse
Tijd bijhouden
Malwarebytes for Business
Functies met hoogste beoordeling
Anomalie- en malwaredetectie
Reactie op dreigingen
Scannen op kwetsbaarheden
Payworks
Functies met hoogste beoordeling
Directe storting
Payrollbeheer
Zelfserviceportal
Google Workspace
Functies met hoogste beoordeling
Bestanden delen
Documenten opslaan
Kalenderbeheer
ADP Workforce Now
Functies met hoogste beoordeling
Directe storting
Payrollbeheer
W-2-voorbereiding

Reviews over Time Tracker

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,3
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
christie
christie
Home Health Care Provider in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Time Tracker is a Time saver

5,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Time Tracker helps me keep track of the time I have on projects and how long I've been in and out of patience rooms

Minpunten:

Sometimes the timing is off or not correct.

Denise
Denise
Marketing Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A top tool to improve productivity

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: TimeTracker is used for logging in, planning projects, managing tasks, planning weekly and monthly calendars, tracking time and expenses, and more. The best part of using a time tracker is that it forces developers to stay on task by setting strict time limits. The developer's track record can be verified by the client. Both the client and the programmer can see through it without any difficulty

Pluspunten:

Time Tracker is how I keep track of my schedule, tasks, and projects. Payroll and expenses can be calculated from the gleaned information. In addition, TimeTracker's customer service can fix any problems you're having.

Minpunten:

It works fine, although there are instances when there are bugs that force you to re-enter data. From what I've heard, the software's administrative interface can be perplexing, but I can't speak from personal experience.

Jane
Attorney in VS
Rechtspraktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Time Tracker for legal billing

3,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall my staff has had a good experience with this billing software.

Pluspunten:

Time Tracker is an affordable and easy to use software for billing.

Minpunten:

Can't do batch billing. I am a contract attorney for the state so each bill has to have a cover sheet and each bill needs to be separated out from the others.

Brian
IT Manager in Canada
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

A Well rounded Time tracking and Invoicing software

4,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall it has been a very successful product and has handled our needs quite well.

Pluspunten:

Time tracking and being able to tie the time entries to a specific client and project is crucial in our business as an IT support and web-design company. Then add in Invoicing and it allows me to have reduced the time it takes to produce payroll reports and monthly invoicing

Minpunten:

The inability for us to customise reports beyond the options currently presented.

John
Director of Operations in VS
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

The right fit for our team and business

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Our previous Time tracking system was home-grown and slow for rapid entry of tracked time entries. The Outlook integration features have cut the time entry activity by at least 75%. Users keep up with their time throughout the day, so near-realtime insight into the activity of the team is readily available. Previously they would wait until the end of the day or end of the week to enter time, so progress was difficult to monitor. Support has been responsive and helpful, so most any issue we encountered is solved or logged for future enhancement

Pluspunten:

We work on multiple client projects through the day. Most consultants track their time in their Outlook calendar and transfer those times to our former system on a daily or weekly basis. Time Tracking in Outlook, assigning that time to clients and projects in one action and synching with the online portal has made an extremely tedious, non-value-added activity a simple and non-intrusive task in our consultants' work days and has already paid back the cost in added productivity.

Minpunten:

Reporting functionality is limited and somewhat archaic and doesn't match our measurement and tracking methods. Exports of the Time Tracker data through the API has allowed us to measure our consultants and business in the way that we choose to. I would prefer a method to customize the fiscal calendar/fiscal periods for reporting, but again, we have handled this through export of the data and imposing our fiscal calendar on the data for meaningful reporting.